Luxusní balíčky služeb pánského kadeřníka a holiče
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
řekl bych, že pokud jste u nás byl naposledy před 8 měsíci nejste
naším stálým klientem, tudíž pro vás naše akce platí .
Dobrý den, pokud jsem byl u Vás před cca 8 měsíci, znamená to, že nyní si voucher zakoupit nemůžu ?
Dobrý den, řekl bych, že pokud jste u nás byl naposledy před 8 měsíci nejste naším stálým klientem, tudíž pro vás naše akce platí .
Dobrý den, mohu koupit i dva vouchery, když akce platí jen pro nové zákazníky?
Hezký den
Bohužel ne. Voucher platí pouze kus na osobu, tedy můžete koupit dva ale pro
dva lidi.
Ráda bych zakoupila kadeřnický balíček na stříhání. V popisu je uveden jako holičský,předpokládám, že došlo u vás k přehození nadpisů.Nerada bych zakoupila špatný.Děkuji
Dobrý den,
ano máte pravdu omylem došlo k chybě v nadpisu. Balíček na střihání je
psán jako holičský. Jedná se tedy o balíček v hodnotě 170 Kč. Velice
se vám omlouváme a budeme se těšit na vaší návštěvu.
S pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, omlouvám se za pravděpodobně duplicitní dotaz, ale jsem už mírně zmaten – zakoupil jsme voucher za 170,– CZK, lze tento využít na kadeřnické služby? Pakliže ne, lze je nějak doplatit?
Dobrý den,
nejste v tom sám, za 170,– máte balíček na stříhaní, mytí atd. Momentální akce je lehce zmatená, neboť došlo k menším nedopatřením, za to se velice omlouváme