Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Hebký šál – 33 barev na výběr

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Mona

Dobrý den, obdržela jsem jiný šál, než jsem si objednala. Jak mám nyní postupovat?
 Děkuji

dodávateľ

Pekný večer, pošlite nám prosím na mail info@jenifer.sk foto aký ste obdržali a my to preveríme, či sa nezamenila niektorá objednávka. Šál samozrejme vymeníme na naše náklady, ospravedlňujeme sa, aj u nás pracujú len ľudia:-). Ďakujeme za pochopenie

Helena Šlapanská

Dobrý den,

bude ještě H107? Ve čt byl a v pátek již ne. Dnes sleduji nabídku, ale nic nového doplněného nebylo :-(

dodávateľ

Pekný deň, dnes bude doplnený sklad pre e-shop. Ďakujeme

Lenka

Dobrý den, měla bych zájem o H5. Bude ještě na skladě? děkuji

dodávateľ

Pekný deň, šatky priebežne stále dopĺňame na e-shop. Pozrite šatku v priebehu pondelku na našej stránke www.jenifer.sk Ďakujeme

Hanka

Dobrý den,
měla bych stejný dotaz. Zajímám se o model H129. Bude u Vás ještě k dostání? Děkuji

dodávateľ

Pekný deň, šatky sú už doplnené na stránke a môžete si ich objednať. Ďakujeme

Jana Blahová

Dobrý den, vybrala jsem si dva motivy šátku a zakoupila voucher, ale zrovna mé vybrané motivy na Vašich stránkách nenabízíte. Jaká je šance že dostanete nové zboží a nabídka na slevomatu se bude shodovat s nabídkou na internetovém obchodě? Děkuji

dodávateľ

Pekný deň, aktuálnu ponuku šatiek nájde na www.jenifer.sk. Dnes v popoludňajších hodinách budu šatky aktualizované. O ktorý model sa konkrétne jedna? Ďakujeme

Monika

Dobrý den,
v e-shopu se nikam nezadává kód voucheru? Jak dodavatel bude vědět, že zrovna já jsem objednávku koupila přes slevomat a nebude chtít po mě při doručení další peníze?
Děkuji

Dodávateľ

Pekný večer, v poslednom kroku objednávky ho napíšte do poznámky. Ďakujeme za upozornenie, upozorníme na to aj Slevomat, aby to doplnili do postupu. Ďakujeme

Magdalena Novackova

Omlouvám se, dotaz již byl zodpovězen. Uvádět jako materiál kašmír shledávám zavádějící. „Syntetický kašmír“ nemá s kašmírem nic společného.

dodávateľ

Pekný deň, uvádzame zloženie od výrobcu. Neskrývame zloženie a je už na každom klientovi, či si daný výrobok zakúpi. Šatky sú najvyššej kvality a určite s nimi budete veľmi spokojná. Ďakujeme

Magdalena Novackova

Dobrý den, můžete mi, prosím, napsat přesné složení materiálu? Děkuji.

dodávateľ

Pekný deň, zloženie je 90% kašmír a 10% hodváb. Ďakujeme

Ivan R.

Dobrý den,
na stránkách prodejce je ve složení uvedeno „90% kašmír a 10% bavlna“. Zde na slevomatu je uvedeno pouze „hebký kašmírový šál“.
Chtěl bych se proto zeptat, zda se jedná o kašmír přírodní a nebo pouze syntetický kašmír.

Je to podobné, jako kdybych v e-shopu prodával auto Škoda octavia a nenapsal bych tam, jestli je to opravdové auto nebo „jenom“ šlapací plastový model…

Děkuji za odpověď a prosím o doplnění popisu jak zde na slevomatu, tak i na stránkách prodejce.

dodávateľ

Pekný deň, zloženie na našom shope je uvedené 90% kašmír a 10% hodváb, nie bavlna. Ide o syntetický kašmír. Šatka vyrobená z kozej srsti je približne 10 krát drahšia. Na stránke udávame zloženie čo deklaruje výrobca, šatky sú veľmi kvalitné, jemné a príjemne. Máme na tisícky spokojných zákazníkov. Veríme, že budete so šatkou maximálne spokojný. Ďakujeme

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru