Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
nemusíte mít vytištěný voucher. Stačí nám jen předchozí rezervace a
poté jen číslo voucheru, které si obratem ověříme přes online
systém.
S pozdravem
Dobry den, je nutne prinest vytisteny voucher, nebo staci pouze kod voucheru?
Dobrý den,
po zkušnostech z tohoto týdne budeme nově dodržovat podmínky, které byly
stanoveny hned na začátku akce.
Tedy rezervace na uplatnění voucherů přijímáme na pátek, sobotu a
neděli.
V pátek od 16:30, sobota a neděle bez omezení.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den, od kolika hodin nejdříve je možné ve všední den voucher v polední době uplatnit? Kdy končí „polední menu“?
Dobrý den, je v místě možnost parkovat?
Děkuji.
Dobrý den,
ve večerních hodinách (po 18:00) se dá zaparkovat většinou bez problémů
přímo před restaurací.
V okolí restaurace nejsou „Modré zóny“, takže se dá zaparkovat
libovolně v blízkém okolí.
Dobrý den.
Lze voucher uplatnit i v týdnu – přes den (oběd)? Děkuji za odpověď!
S pozdravem
Kašparová Petra
Dobrý den. Voucher není možné uplatnit v týdnu přes obědy.
V době obědů připravujeme pouze jídla z našeho poledního menu.
Vouchery je možné uplatnit především v pátek odpoledne, sobotu a neděli
po celý den.
Případně v týdnu, v odpoledních a večerních hodinách.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, výběr z těch dvou hlavních menu je třeba již při rezervaci nebo stačí na místě?
Děkuji
Dobrý večer, menu si vybíráte již při nákupu, podle toho, které si koupíte.
S pozdravem