Sushi menu s 28–56 kousky v restauraci Tokyo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den,
Mam dotaz sushi z lososem a tuňákem je děláno z čerstvých ryb nebo
mražených? Pokut je to z čerstvých ryb je nějaký certifikát který je
dokazuje čerstvost?. Děkuju za odpověď
Dobrý den,
lososa máme vždy čerstvého a certifikát si můžete vyžádat
u dodavatele. Tuňáka máme mraženého.
Dobrý den,
kdybych zvažoval variantu Jídlo s sebou, musím zavolat předem?
V případě, že ano, jak dlouho předem. Měl bych zájem o 28 kousků jako
ochutnávku pro mou třídu, pro kterou mám prezentaci na téma sushi, tak bych
se chtěl zeptat, zda je možné nějakým způsobem vyzvednout sushi kolem
10 hodin ráno. Pokud ne, vydrží sushi přes noc v ledničce?
Dobrý den,
pokud chcete jídlo nechat zabalit s sebou, je nutná rezervace minimálně dva
dny předem. Bohužel Vám sushi můžeme připravit nejdříve na 12. hodinu.
Sushi by ovšem mělo vydržet v ledničce do druhého dne.
Dobrý deň ,chcem sa spýtať či variant 1 (28ks) stačí pre 2 osoby ?
Dobrý den,
záleží samozřejmě na Vašem apetitu, ale pokud jdete na sushi poprvé,
sushi set o 28 ks by pro dvě osoby mohl být ideální.
Dobrý den, chci se zeptat, zda v menu 1 jsou taštičky bezlepkové a
pokud ne zda se dá vyměnit za něco jiného popř. i 6ks maki s krabími
tyčinkami neb tyto nejsou bez lepku?
Děkuji
Dobrý den,
taštičky Vám můžeme vyměnit, upozorněte nás ale, prosím, na Vaši
alergii při dělání rezervace. Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zle si menu nechat zabalit sebou? Nebo konzumace je nutná v prostorách restaurace?
Děkuji Z
Dobrý den,
sushi si lze nechat zabalit s sebou, je ovšem nutné učinit telefonickou rezervaci termínu stejně jako při rezervaci do restaurace a to minimálně 48 hodin předem. Doplatek za balení činí 20 Kč.