Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Elegantní dámské peněženky z pravé kůže

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Katka

Dobrý den,

peněženku jsem objednala 10. 11. a stále není doručena.
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko. Doba dodání je 14 dnů, poprosíme vás ještě o strpení.

Příjemný den.

Zuzana

Dobrý den, všichni jsou nadšeni z rychlého jednání a zaslání – můžete mi upřesnit rychlé dodání, čekám týden.

Slevomat.cz

Dobrý den, zboží se expeduje denně, ale prodaly se tisice kusů, takže je potřeba počítat se 14 denní dodací lhůtou.

prodejce

Dobrý den,

je i upozornění v akci, že je dodání do 14 dnů

Gábina

Dobrý večer, prosím o adresu na vrácení zboží – fialové peněženky barva neodpovídá, nebo kdych ji chtěla vyměnit za jinou bylo by to možné.Prosím jak je to s vrácením peněz posíláte to na učet musím ho k tomu vrácenému zboží připsat.Jinak je peněženka supr až na tu barvu.Děkuji

prodejce

Dobrý den, kontaktujte nás přímo na e-mail. Jinak adresa na vrácení je přímo na voucheru

Antonín Polák

Dobrý den mám problém, zakoupil jsem 1 voucher, ale v objednávce na vašich stránkách se mi omylem uložili a objednal jsem 2 peněženky, prosím o nápravu děkuji. číslo mé objednávky 13284

Slevomat.cz

Dobrý den, kvůli objednávkám je potřeba kontaktovat přímo dodavatele na k tomu určeném emailu.Děkujeme.

Slevomat.cz

Dobrý den, kvůli objednávkám je potřeba kontaktovat přímo dodavatele na k tomu určeném emailu.Děkujeme.

prodejce

Dobrý den, objednávku jsme si zpravili

Tomáš

Dobrý den,
peněženka není z pravé kůže, natož z hovězí. Je vyrobena z umělé PU kůže. Dále žádný zlatý zip. Klamete zákazníky. Kdyby byla z pravé kůže a se zlatým zipem, tak by stála min. 100× více. Vaše nabídka je zralá na ČOI. Podvedeno min. 10000 zákazníků.

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši. Průběžně sledujeme hodnocení a je velmi pozitivní, proto nabídku stále navyšujeme. Pokud s výrobkem nejste spokojen, můžete jej samozřejmě vráti v zákonné lhůtě 14 dní. Děkujeme za pochopení.

prodejce

Dobrý den Tomáši, od výrobce máme potvrzené, že se jedná o kůži. Dále zlatý zip znamená, že je ze zlaté barvy – nejedná se o zlato.

Eva

Peněženka mi dorazila, ale bohužel není z kůže,jak se zde uvádí! Takže mě velice zklamala. Dokonce uvnitř peněženky bylo lepidlo, které jsem musela odstraňovat! Zip hodně dře. Peněženku bych tedy určitě nedoporučovala, ale tak co bych čekala za 299,–.

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. To nás mrzí, ale peněženku si zakoupilo tisíce zákazníků a průběžně sledujeme celkové hodnocení a je opravdu velmi dobré. Pokud nejste spokojena, je tu zákonná lhůta na navrácení a to 14 dní.

prodejce

Dobrý den Evo, peněženka je z venku kožená, zevnitř je koženka.

Žanet

Dobrý den, chci se zeptat také jsem zaplatila peněženku bankovní převodem bez toho abych si zaplatila poštovní voucher. Jak mám nyní pokračovat? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, musíte zakoupit voucher poštovné a až Vám přijdou vouchery, obě čísla vyplníte do objednávky na www.vaseobjednavka.cz

Petra

Dobrý den, přišel mi potvrzující e-mail před 4 dny, kde se píše stav objednávky „k odeslání“, to znamená, že už mi je doručována nebo se teprve bude odesílat, já jen ať vím jestli si mám hlídat českou poštu, děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, v den odeslání obdržíte od do dodavatele potvrzující email. Poté už je doba dodání v rukou České pošty.

Hanka

Dobrý den, prosím Vás, bude ještě fialová peněženka?
Díky Hanka

Peťka Vaňková

Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše. Objednala jsem si peněženku, celková cena 299 Kč, přičemž voucher jsem měla zaplacený hned. Bohužel jsem nemohla najít poštovné, tak jsem to poslala bez něj. Teprve po 15minutovém hledání jsem jej našla. Jsem zvědavá, jak tato objednávka dopadne.

prodejce

Dobrý den, snažíme se zákazníkům ušetřit peníze, tak nabízíme poštovné dopředu a nikoliv na dobírku

Jana

Bude červená peněženka ještě do konce uplynutí času nebo se čas bude navyšovat? Stále je totiž v rezervaci.

Petra

Dobrý den ta červená peněženka je rezervovaná celý víkend to už máte pouze jednu červenou peněženku?

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Kusy by se měly navyšovat, prosíme o strpení.

Jana Pavelková

Dobrý den,
no že je mi balíček odesílán jste mi napsali ale doručovací číslo jsem od Vás nedostala a ani info od České pošty že je balíček na poště…

prodejce

Dobrý den, balíček je doručován do 2 dnů, posíláme info, že balíček byl odeslán, pošta dává oznamy do schránky, když Vás nezastihne.

Jana Pavelková

Dobrý den,
peneženky jsem si objednávala 4.10.2014 a stále ji nemám tak nevím kde je problém???

prodejce

dobrý den,

balíček leží snad 10 dnů na poště: RR9340024402L

Mili

Peněženku už několik dní používám. Jsem s ní maximálně spokojená. Poměr cena vč. dopravy a kvalita peněženky je opravdu výborná. Určitě bych si ji neobjednala z Číny jako pan Petr, kvůli ušetření „pár korun“. Už jen kvůli případnému vrácení zboží či reklamaci. Peněženku rozhodně doporučuji!

prodejce

Dobrý den, děkuji Vám za příspěvek

Hanka

Ta hnědá srnčí je spíše hnědá nebo oranžová, jako je na obrázku?

prodejce

Dobrý den,

zboží odpovídá obrázku v akci, světle hnědá s náběhem do oranžova

Veronika Dvořáková

Děkuji za odpověď, ale bohužel jsem se nedozvěděla vše, můžete mi zodpovědět i mé další dotazy týkající se adresy?

Slevomat.cz

Veroniko, u nás zakoupíte voucher, který budete následně uplatňovat na stránkách prodejce. Nemusíte se bát, postup je uvedený na voucheru, zde vpravo u diskuse a dole u nabídky. Budete v podstatě dělat objednávku jak v klasickém eshopu. Kdyby bylo ještě cokoliv nejasné, ptejte se.

Veronika Dvořáková

Dobrý den, co znamená, když je u červených peněženek napsáno rezervováno a nelze je označit?Budou ještě k dispozici?A v ja­kém kroku mám vyplnit moji adresu, už mi zbývá jen dokončit a zaplatit?Nebo se doručovací údaje vyplní až po zaplacení?

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko. Objednáte poté na eshopu. Nyní je třeba počkat, někdo má zboží v košíku a záleží na tom, zda-li si peněženku zakoupí nebo „vrátí zpět“

Lucie N.

Dobrý den.Chtěla jsem se prosím zeptat,jestli bych mohla využít osobní odběr a jestli si musím koupit voucher nebo by to šlo z ruky do ruky.Jsem z Hutiska-Solance.Díky za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, zakupte voucher na požadovaný druh peněženky a při vyplňování objednávky na www.vaseobjednavka.cz uvedte jako dopravu požadavek na osobní odběr, svůj email a telefonní kontakt.

Verule

Dobrý de, bude možné si ještě objednat červené peněženky?

Slevomat.cz

Dobrý den, červené peněženky jsou stále k prodeji.

Petr Návrat

Komu tady vykládáte že špatné recenze zůstávají.Vymazali jste mi je hned dvakrát.Jinak při tomto počtu kusů je cena někde jinde a ne 7 dolarů.Poštovné je zdarma nebo dhl zcela za směšnou cenu nevykládejte že ne.Sám s číny nakupuji a to dost.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře. Pokud se rozhodnete nakoupit zboží jinde, je to samozřejmě Vaše právo. Ne všichni nakupují přímo z Číny a ty zde mají alternativu. Kolik jich je vidíte sám. Děkujeme za pochopení.

Slevomat.cz

Dobrý den, pokud by zboží mělo špatné recenze, rozhodně bychom ho na Slevomatu neprodávali, jelikož dáváme zákazníkům 100% záruku spokojenosti a vrácení peněz. Doprava objemného a těžkého zboží není vůbec levná, a zapomínáte na clo, DPH, balné a další náklady dodavatele.

Jitka Kozáková

objednávala jsem si peněženku 27.10.2014
peníze jsem posílala přes ůčet.
Zboží nedorazilo…
Poštovné jsem neplatila ,nebotˇ jsem si myslela ,že ho budu platit s předáním zásilky.
14dní uplynulo,budou mi vráceni peníze zpět na účet???

prodejce

Dobrý den, protože nemáte poštovné zaplacené a neupozorňovala jste, že chcete zboží na dobírku, tak Vám můžeme klidně částku za peněženku vrátit

dana.rysavikova@seznam.cz

Dobrý den, prosím, objednala jsem si 2 peněženky a chtěla bych si je vyzvednout v Rožnově. Jak to mám udělat? Dana

prodejce

Dobrý den, prosím objednejte si zboží na www.vaseobjednavka.cz, do pole s kupony napište čísla kuponu a přidejte vzkaz osobní odběr, jakmile pro Vás budeme mít zboží přichystané, tak Vás budeme e-mailem informovat

Martina

Naprosto nechápu komentář paní Jitky a musím vás (slevomat i prodejce) podpořit. Jsem obyčejná zákaznice slevomatu a za tuto akci moc děkuji. Peněženky jsem v pondělí objednala 2 a hned druhý den mi byly doručeny. Do teď jsem používala poměrně drahou značkovou peněženku a nyní jsem vyměnila za tuto. Peněženky jsou moc pěkně zpracované a poměr cena výkon je myslím fantastický. A když se za ty prachy po čase rozpadne ráda si koupím novou :-). Obviňování prodejce i slevomatu považuju za nesmyslné… A navíc pokud ji nechcete, tak si ji nekupujte, nikdo tu nikoho přeci nenutí…

Slevomat.cz

Děkujeme za názor, se kterým se s dodavatelem ztotožňujeme. Naší snahou je dodávat co nejlepší zboží za výbornou cenu. Garantujeme zákazníkům 100% záruku spokojenosti a vrácení peněz, proto dbáme na kvalitu.

Jitka

Super diskuze:-)Všechny špatné recenze jsou ihned vymazány…uměle vytvářený počet kupujících na super peněženku z Číny za 7 dolarů:-)Nechápu, že to má slevomat zapotřebí podporavat tyto překupníky z Číny. Úroveň tohoto slevového porálu jde do pr…!!!Tak co admine? Jak dlouho mi necháš uveřejněn můj názor:-)

prodejce

Dobrý den Jitko, špatné recenze zůstavají, nejsou mázany. Slevomat uměle nezvyšuje počet kupujících. Co se týče produtků z Číny, tak sama píšete cena 7 dolarů, což odpovídá asi 150 Kč přičtěte poštovné, clo, DPH (možnost reklamace u nás) + poplatky za využití plateb přes kartu. A minimální marži pro Slevomat a prodejce. Myslíte, že 25% marže je hodně?

Slevomat.cz

Dobrý den, pro Vaši informaci – na Slevomatu nezkreslujeme počet prodaných kusů ani hodnocení předchozí akce. Kvalitu zboží kontroluje několik pracovníků. Ve východních zemích vyrábí i většina renomovaných značek z důvodu levné pracovní síly vše od spotřebního zboží po stroje. Zkuste najít českého výrobce /nikoli dovozce/ peněženek a porovnejte cenu.

Dáša

Dobrý den peněženka je pěkná, ale vůbec neodovídá barvě na obrázku. Není to fialová, ale spíš vínová!!!

Lenka

Na stránkách prodejce jsem viděla ještě světle hnědou barvu peněženky, bohužel bez obrázku. Zajímalo by mě, zda i tato barva může být objednána se slevovým voucherem a jestli je někde možné tuto barvu vidět na fotce. děkuji.

prodejce

Dobrý den,

zboží objednávejte na www.vaseobjednavka.cz Děkuji

Pavlína Štětinová

Dobrý den,
děkuji Vám za zprávu, ještě že jsem se tu zeptala, to bych se vážně nedočkala…nevím, kde je chyba, ale očekávala bych alespoň SMS nebo nějaký lístek o uložení balíčku z pošty..

Slevomat.cz

Dobrý den, tento problém je potřeba řešit přímo u České pošty.

prodejce

Dobrý den, sms o uložení je pouze u balíčků, které stojí 100 Kč, Vy platíte 49 Kč, co je bez avíza, proto odesíláme informační e-mail, že zboží bylo odesláno

Marta

Dobrý den, objednala jsem dvě peněženky, ale bohužel jsem si zapomněla koupit voucher na poštovné. Objednávku jsem už i dokončila na www.vaseobjednavka.cz – co teď s tím? Děkuji

prodejce

Dobrý den,

po zkontrolování objednávky Vás budeme informovat ohledně doplatku poštovného

Iva Trčková

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je červená peněženka ve skutečnosti jasně červená nebo vínově červená (tmavá). Na obrázcích Slevomatu jsou vyobrazeny obě barvy. Jasně červená mně přijde hodně křiklavá. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, peněženka je jasně červená.

Katka

Na fotkách to tak prave nevypadá…zlata barva zipu a ozdoby např. v kombinaci s fialovou není moc vhodna.....skrz toto budu peněženky vracet…

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko. To nás velmi mrzí :-( Je to škoda, ale rozumíme. Do budoucna se pro jistotu na fotky ještě více zaměříme.

Katka

Dobrý den, jaka je barva zipu a ozdoby?

prodejce

Dobrý den, barva zipu a ozdoby je zlatá

Jana

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na kvalitu zipu u peněženky. S podobným železným zipem mám špatné zkušenosti. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, zboží prochází na Slevomatu mnohačetnou kontrolou a zip vypadá velmi kvalitně. Prodali jsem tisíce kusů bez reklamací zipu již v předešlé akci.

Kristýna

Dobrý den,

včera večer jsem na www.vaseobjednavka.cz vytvořila objednávku na 1 ks zboží + poštovné dle pokynů, ale doteď mi nepřišel žádný potvrzovací e-mail. Je možné, že jsem udělala při vyplňování obj. něco špatně?

Děkuji za Vaši odpověď a hezký den,
K.

prodejce

Dobrý den,

měl by Vám přijít automatický e-mail po dokončení objednávky, ještě po potvrzení kuponů, Vám přijde další e-mail

Jitka

Dobrý den,
děkuji moc za zaslání tyrkysové peněženky, je velmi pěkná a dodání bylo velmi rychlé (ani ne týden), jsem velmi spokojená a doporučuji.

Slevomat.cz

Velmi nás těší Vaše radost. Budeme rádi, pokud vyzkoušíte další zboží dodavatele. Lze využít jedno poštovné na více kusů a druhů v jedné objednávce.

Darina Sochová

Dobrý den, peněženka mně zklamala v dodací době místo 14 dní přišla za 18 dni. Barva mně zklamala místo fialové vínově červená a v nasvícení to určitě není,( když fotí někdo podle originálu tak to snad může porovnat s fotkou.)

Slevomat.cz


Dobrý den, veškeré záležitosti ohledně reklamací je potřeba řešit přímo s dodavatelem prostřednictvím kontaktního emailu.



Petra Vavrickova

Dobry den,v minule akci jsem si zakoupila 3penezenky ale bohuzel jste mi poslali jednu jinou barvu nez jsem objednavala.Poradte mi prosim,jak mam ted postupovat.

Slevomat.cz

Dobrý den, veškeré záležitosti ohledně reklamací je potřeba řešit přímo s dodavatelem prostřednictvím kontaktního emailu.

Marcela Z.

Kde přesně najdu voucher na zakoupení poštovného? Nikde jej nevidím, děkuji

Slevomat.cz

Klikněte na odkaz Koupit, je to poslední varianta.

Dana Tesařová

Dobrý den, odeslala jsem objednávku č. 8076136696 na peněženku a opasek. Zapomněla jsem zaplatit poštovné. Jak to můžu napravit? Děkuji Dana Tesařová

Slevomat.cz

Dobrý den, je třeba, abyste si zakoupila ještě voucher na poštovné. Poté stačí postupovat dle postupu, který je uveden na stránkách dole u nabídky a na voucheru – tj.na www.vaseobjednavka.cz musíte zadat čísla voucherů objednaného zboží i poštovného v jediné objednávce. Na jedno poštovné můžete objednat zboží ze všech nabídek tohoto dodavatele.

Martina Valešová Kolaříková

Dobrý den peněženku jsem si objednala 24.10 a včera mě přišla domů nádherná červená. Jsem moc spokojená jak s barvou která odpovídá obrázku tak s rychlostí odeslání. Vše bylo v pořádku a velice jednoduché objednání. Děkuji :-)

Slevomat.cz

Máme radost, že se Vám peněženka líbí a doufám, že vyzkoušíte i další nové výrobky dodavatele, třeba andílky jako vánoční dárky pro blízké. Na jedno poštovné můžete koupit všechny jeho nabídky.

Markéta P.

Ano, postupuji dle pokynů. Myslím si, že chápu, že mám vybrat barvu – ale ať vyberu jakoukoliv, tak se mi do košíku vloží červená. Zkoušela jsem postupně všechny barvy, ale v košku je stále jen a pouze ČERVENÁ!!!!!!

Slevomat.cz

Markéto, zkuste vymazat historii prohlížeče a cookies. Mohlo by to pomoci.

Markéta P.

Dobrý den, když se snažím peněženku obejedna už přímo na stránkách prodejce, tak mi jde vložit do košíku pouze „červená“, i když zaškrtnu jinou barvu. Co s tím?
 Děkuji

Slevomat.cz

Nutno objednávat dle pokynů na www.vaseobjednavka.cz

Markéta Rosezínová

Dobry den,chtela bych se zeptat.pred tydnem jsem objednavala penezenku cernou a nejak jsem se do toho zamotala.objednavka probehla,zaplaceno je,ale ty vouchery nejspis nebyly uplatneny.mam udelat objednavku znova? A ty vouchry napsat do kolonky primo pod tu penezenku? Dekuji

Slevomat.cz

Důležitá je zakoupení voucheru na Poštovné. Na jedno poštovné můžete zakoupit i více zboží, ale všechna čísla voucherů vč.voucheru Poštovné musíte uplatnit v jedné objednávce najednou na www.vaseobjednavka.cz.

Jarka

Dobrý den,zakoupila jsem si voucher na černou peněženku a ta nyní nejde objednat, po přidání do košíku se barva vždy změní na červenou. Jak postupovat ? Děkuji za odpověď.

prodejce

Dobrý den, pokud Vás tak zlobí náš e-shop, pošlete objednávku na info@vaseobjednavka.cz

Kamila

Dobrý večer, dnes mi peněženka přišla, obchod byl vyřízen vcelku rychle, ale musím upozornit, že rozhodně neodpovídá barvě tak, jak máte nafoceno. Místo krásně fialové na obrázku je ošklivě tmavá, až do vínova. Peněženku si nechám, ale nadšená z ni tedy nejsem.

Slevomat.cz

Dobrý den, fotografie jsou od výrobce a peněženka je fialová, jinak ji popsat nelze. Pokud se Vám barva nelíbí, můžete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14dní.

prodejce

Dobrý den, bohužel ne vždy to jde přesně vyfotit, i když je focen originál, když se peněženka nasvítí tak změní trochu bohužel barvu.

Martina

Dobrý den,včera jsem objednala peněženku a přišel mi v zápětí mail s platebními údaji. Převedla jsem tedy 299,– a dnes mi přišel voucher na postovne. Jak mám nyní postupovat? Děkuji

Slevomat.cz

Důležitá je zakoupení voucheru na Poštovné. Na jedno poštovné můžete zakoupit i více zboží, ale všechna čísla voucherů vč.voucheru Poštovné musíte uplatnit v jedné objednávce najednou na www.vaseobjednavka.cz.

Aleš Otáhalík

Dobrý den,
volal jsem několikrát a z několika telefonů na udané číslo pro osobní odběr, ale nikdo mi to nebere. Stavoval jsem se i na adrese, ale nic. Co mám udělat teda pro osobní odběr?

Slevomat.cz

Dobrý den, osobní odběr je po dohodě kdykoli, napište zprávu SMS na uvedený mobil či email a dodavatel se Vám určitě ozve.

prodejce

Dobrý den, telefon je 733 311 297, bereme téměř každý telefon, když stíháme. Jinak nejlépe napsat e-mail

Láďa Kruschinová

Dobry den, včera jsem zakoupila dvě peněženky a ke každé se pripocitalo automaticky 49,– poštovné. Hned jsem tedy poslala na účet 598,– . Poté mi došlo že jsem nikam nezadala adresu. Jak to tedy teď bude? Jak je to s tím postovným a adresou? Nikde jsem nevidelala ze by se mělo nekam kliknout kvuli postovnemu. Co ted?

Slevomat.cz

Dobrý den, je třeba, abyste si zakoupila ještě voucher na poštovné. Poté stačí postupovat dle postupu, který je uveden na stránkách dole u nabídky, zde vpravo či poté bude i na voucheru. Je třeba učinit totiž ještě objednávku v eshopu, kde budete voucher přímo uplatńovat.

Markéta Petirová

Dobrý den,
právě jsem si koupila voucheru na peněženku, ale nikde jsem nenašla voucher na poštovné? Můžete mi poradit,co dál?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto. Klikněte , prosím, na tlačítko KOupit a uplně dole naleznete poštovné. Hezký den

Veronika

Dobrý den,s kamarádkami chceme udělat společnou objednávku.jednalo by se cca o 3/7 kousků,jaké je při tomto poštovné?stačí když koupím jeden voucher poštovného?

prodejce

Dobrý den,

stačí stále jedno poštovné

Naďa Štěpánková

Dobrý den, mám dotaz ohledně velikosti peněženky. Je možné do ní umístit doklady jako občanský nebo technický průkaz od vozidla? Vejdou se do přihrádky? Děkuji za odpověď

prodejce

Dobrý den,

úplně z boku je velká přihrádka (ne pouze velikosti kreditní karty), kde se technický průkaz vleze

Tomáš Lasota

Dobrý den, prosím vás, bylo by možné peněženku odeslat dříve? potřebovala bych aby mi přišla do 12.11. maminka má narozeniny. děkuji za odpověď

prodejce

Dobrý den,

posílám ted strašně moc peněženek, takže bychom to měli zvládnout

Jiri

Dobry den,
Obednal jsem si penezenku,ale bouzel jsem nebyl prihlasen. Obednavka probehla,ale na postovne me to uz nepustilo jelikoz me to presmerovalo ze se musim prihlasit. Jak tedy obednat postovne aniz bych musel obednavat dalsi zbozi? Dekuji.

prodejce

Dobrý den,

poštovné se dá zaplatit i přímo u nás po uskutečnění objednávky

Slevomat.cz

Toto zboží je opravdu velmi poptávané a na přání zákazníků se navyšovaly kusy, které již nebyly skladem, z toho vzniklo toto prodlení. V objednávce partnera je možno do objednávky uvést sdělení, pokud dodání opravdu spěchá, aby byla upřednostněna.

Petra

To už jsem udělala 15.10.2014. Odpověď byla, že v příštím týdnů budou expedovat. Týden je pryč. Jestli dnes nic nepřijde, budu muset opětovně zaslat email. To rychlé dodání, mě trochu pobavilo. :-) Nicméně, dodavatel by si měl upravit dodací lhůtu na měsíc, aby s tím zákaznici počítali. Já na to nespěchám, ale mít to jako dárek, tak jsem naštvaná.

prodejce

Dobrý den, omlouvám se Vám za zdržení, bohužel výrobce neměl dostatek fialových peněženek, zdržení jsem již stáhli a normálně již odesíláme včas zboží

Alena

Díky za odpověď. Nicméně mě nikdo neupozornil, že se dodací lhůta prodlouží, tak jak třeba běžně dělají ostatní dodavatelé. Pokud bude zboží teprve odesláno během dvou dnů, tzn. že mi bude doručeno skoro až za tři týdny místo dvou. Toto je ovšem nedodržení smluvních podmínek. Jaký bude postih pro dodavatele? Zboží jsem měla původně jako dárek, ovšem pozdější dodání mi situaci jaksi komplikuje.

Slevomat.cz

Dobrý den, nejlépe je kontaktovat dodavatele přímo na jeho kontaktní email, ne přes diskusní fórum. Pokud zboží neodešlo a později je nechcete, můžete stornovat dnes voucher v rámci 14.dní lhůty u Slevomatu. Další možností je vytisknout obdarované osobě Dárkový poukaz na tuto peněženku. Za vzniklé komplikace se omlouváme, peněženek se prodalo tisíce kusů během několika dní.

Alena

Dobrý den, 14.10. jsem objednala svou peněženku, ale zatím nedorazila, ač byla doba dodání do 14 dní od objednávky. Kdy můžu svou zásilku čekat?

Slevomat.cz

Dobrý den, důvodem je velký zájem o tyto peněženky, během 2 dnů bude odesláno dalších 1000ks.

Lucie

dobrý den chtěla jsem se zeptat objednala jsem si peněženku v pátek protože je ale víkend a platím převodem banka mi automaticky vyplní datum na pondělí je to ale už dva dny kdy by se to mělo zaplatit. Banka uhradí až v pondělí jak mám nyní postupovat pokud proběhne platba až v pondělí a je odeslána. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, s tímto prodlením bankovní platby se počítá, nemusíte se znepokojovat. Důležitá je zakoupení voucheru na Poštovné. Na jedno poštovné můžete zakoupit i více zboží, ale všechna čísla voucherů vč.voucheru Poštovné musíte uplatnit v jedné objednávce najednou na www.vaseobjednavka.cz.

Lomnicka Jana

Dobry den,chci se zeptat i kdyz mam ucet u Ge money bank,muzu provest platbu z jineho bankovniho domu-Ceska sporitelna,kde mam osobni ucet? Dekuji za odpoved.

Slevomat.cz

Dobrý den, platbu můžete provést z jakéhokoli účtu či platnými platebními kartami bez ohledu na bankovní dům.

Vitezslav Zapletal

Dobry den objednal jsem peněženku ale zapomnel jsem na postovne kam ji mate zaslat jsem taky nikde nevyplnoval. tak tomu moc nerozumim musim udelat novou objednavku

Slevomat.cz

Dobrý den, Vítezslave. Jakmile Vám dorazí voucher, je třeba udělat objednávku přímo na eshopu, kde budete zadávat i způsob doručení.

Slevomat.cz

Dobrý den, musíte koupit zboží i poštovné a všechna čísla voucherů včetně poštovného vyplníte do jediné objednávky na www.vaseobjednavka.cz včetně Vaší doručovací adresy. Na jedno poštovné můžete objednat více druhů zboží tohoto dodavatele.

Vladimíra Blažková

„Dobrý den, všechna čísla voucherů zakoupeného zboží + jeden voucher Poštovné je potřeba uplatnit v jedné objednávce na webu www.vaseobjednavka.cz.“
OK, ale já už jsem peněženku uplatnila-objednala a jen na „poštovné“ mě to nepouští, musela bych peněženku objednat znovu. Děkuji.

Mikošková Lenka

Dobrý den chci koupit dvě peněženky jak je to s postovnym platim jedno nebo dvě děkuji.

Slevomat.cz

Ano, u tohoto dodavatele můžete na 1 voucher Poštovné zakoupit všechny druhy zboží, které má nyní na Slevomatu. Důležité je pečlivě vyplnit všechna čísla voucherů do jedné objednávky na www.vaseobjednavka.cz

Vladimíra Blažková

Dobrý den, zvlášť jsem obdržela voucher na peněženku, který jsem již „uplatnila“, zvlášť jsem obdržela voucher na přepravné, to musím také „uplatnit“? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, všechna čísla voucherů zakoupeného zboží + jeden voucher Poštovné je potřeba uplatnit v jedné objednávce na webu www.vaseobjednavka.cz.

Vendula Petřeková

Dobrý den,
chtěla by jsem se zeptat, zda je možno barvy peněženek vidět ve skutečnosti? Nemohu se totiž rozhodnout, kterou.

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, barvy na obrázku odpovídají skutečnosti a jsou všechny krásné. Na jedno poštovné si můžete koupit i více kusů nejen peněženek, ale i zboží z jiných nabídek tohoto dodavatele.

Marta Macháčková

Dobrý den, 13.10. jsem si objednala a peněženky nepřišly????

Slevomat.cz


Dobrý den, důvodem je velký zájem o tyto peněženky, během 2 dnů bude odesláno dalších 1000ks.


Eva Šedová

kde koupím voucher na poštovné?

Slevomat.cz

Dobrý den, klikněte na zelenou ikonu Koupit a zakupte vybranou peněženku a poštovné. Poštovné je poslední varianta a stačí ho koupit jedenkrát i na více kusů zboží partnera. Všechny čísla zakoupených voucherů včetně poštovného pečlivě vyplňte do objednávky na www.vaseobjednavka.cz.

Lucie

Dobrý den,
z jakého zvířete je peněženka vyrobena?

prodejce

Dobrý den, jedná se o hovězí kůži

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru