Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Stylová sluchátka na zip v mnoha barvách
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky přes objednávkový formulář.
- 1. Vyplňte požadované údaje. Všechna čísla voucherů a barevné varianty vyplňte v jednom formuláři.
- 2. Zvolte poštovné: buď zdarma – zásilka není pojištěna a nelze zaručit náhradu v případě poškození či ztráty zásilky / nebo za 29 Kč - zásilka bude odeslána doporučeně, je pojištěna proti poškození či ztrátě a lze ji sledovat. V případě ztráty garantována náhrada (hradí se na účet 0209913265/0600, jako VS zadejte prvních 10 číslic voucheru).
- 4. Odešlete a tímto objednávku považujte za potvrzenou. Vyčkejte na e‑mail o odeslání zboží.
- Dodací lhůta činí 14 dní.
- Osobní odběr není možný.
- Bez vyplnění objednávkového formuláře a případného neuhrazení poštovného (máte-li zájem o odeslání doporučeně) nebude vaše objednávka vyřízena.
- Adresa pro případ vrácení zboží v zákonné lhůtě: Luboš Rajtr, Kosmonautů 718/6, Karlovy Vary.
Dobrý den, potvrzení o provedení objednávky mi přišlo 8.12. ve 23:09, platba za poštovné mi z účtu odešla 9.12., dorazí mi sluchátka do Vánoc? Zatím nemám žádné info o odeslání, tak aby to pošta stihla… Děkuji..
Vaše zboží bylo dnes 18.12. vyexpedováno. Všem zákazníkům byla zaslána zpráva o odeslání a předpokládaném termínu dodání.
Dobrý den, dá se se sluchátky i telefonovat, dle obrázku tam vidím i mikrofon? Děkuji…
Dobrý den,
ano, máte pravdu. Se sluchátky se dá i telefonovat.
Dobrý den, pokud dnes objednám, garantujete ještě doručení do Vánoc? Děkuji.
Dobrý den, Sandro. Bohužel, dodací lhůta je 14 dní, jisté by to tedy nebylo. Nebo darovat pod stromeček voucher s tím, že zboží kdyžtak dorazí později :-)
Dobrý den,
nakonec se mi povedlo objednávku odeslat, ale teď mi nejde odeslat na Váš
účet poplatek 29kč za dopravu. Ukazuje mi to chybné číslo účtu, co teď?
Je možné těch 29kč uhradit na dobírce?
Dobrý den. Doporučuji Vám zadat číslo účtu ručně.
Zadejte jej do kolonky takto: 0209913265 / 0600
Jako VS uveďte prvních 10 číslic Vašeho voucheru.
Hradit poštovné na dobírku nelze.
Dobrý den,
zboží jsem vložila do košíku a zaplatila a pokusila jsem se pokračovat
v objednávce a nejde mi pokračovat v objednávce ( nejde mi otevřít soubor
na google ), abych doplnila údaje k doručení. Co mám tedy dělat?
Děkuji za odpověď.
Liprtová
Dobrý den. V nabídce akce „sluchátka na zip“ klikněte na
objednávkový formulář.Do něj zadáte všechny údaje pro doručení
zboží. Políčka jsou srozumitelně popsána. Po jeho vyplnění jej
odešlete, kliknutím na políčko „odeslat“.
Věřím, že to zvládnete.
Dobrý den, ta červená sluchátka by nebyla? Na obrázku jsou, ale v nabídce už ne. Děkuji
Dobrý den,
obrázek je pouze ilustrativní. Červená sluchátka jsme v nabídce nikdy
neměli.
Děkujeme za pochopení.
jak mám uhradit 29Kč ,když se nikde neobjevilo jak chci zaslat?
Dobrý den, způsob dodání si volíte při vyplňování objednávkového
formuláře.
Budete-li chtít zásilku zaslat doporučeně, označte tedy způsob dodání
doporučeně a částku za poštovné zašlete na č.ú. 0209913265/0600, jako
VS zadejte prvních 10 číslic voucheru.
Vše je tam přesně popsáno.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, pokud si vyberu poštovné zdarma, tedy odeslání
obyčejně, tak nemám žádnou kontrolu, že jste zboží vůbec odeslali, že?
Děkuji.
Dobrý den,
všem zákazníkům zasíláme informaci o odeslání zboží s termínem
předpokládaného dodání. Jestli nevěříte, že zboží dodavatel vůbec
pošle, potom máte dvě možnosti.
Nechat si zboží zaslat doporučeně nebo jej nekupovat přes e-shop.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, potvrzení o přijetí objednávky mi přišlo 8.12.2014, platba za poštovné odešla 9.12.2014. Kdy dorazí sluchátka? Zatím mi nepřišlo žádné potvrzení o odeslání. Díky za info.
Vaše zboží bylo dnes 18.12. vyexpedováno.
Všem zákazníkům byla zaslána zpráva o odeslání a předpokládaném termínu dodání.