Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
touto cestou bych Vám chtěla moc poděkovat. I když už jsem přestávala
věřit, kalendáře včera dorazily, a tak budu mít hezké Vánoce já
i celá moje rodina. Z celého srdce Vám tedy přeji i celému Vašemu týmu
krásné prožití Vánočních svátku a šťastný Nový rok.
PS.: Pro ty, kdo s koupí tohoto kalendáře váháte, objednávám již
několikátým rokem a maximální spokojenost. Kalendáře jsou levné a navíc
moc hezké. Když si připočtu vstřícný a milý přístup dodavatele, vyjde
mi z toho jediné: příští rok, objednávka opět u Vás! :-)
Děkujeme za chválu, moc nás potěšila.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher na kalendář a navýšila si počet na dva kalendáře celkem, takže cena by měla být 298, přišly mi ale dva vouchery (každý s jiným kódem). Tomu rozumím, ale jedná se mi o to vytvořit kalendář a za tu cenu (298,–) ho dostat dvakrát, úplně ten stejný. Chtěla bych se zeptat, jestli proto musím ten kalendář tvořit každý zvlášť a postupně posílat nebo ho můžu vytvořit jednou s tím, že se navýší počet o jeden navíc s cenou 298? Děkuji Vám za odpověď
Dobrý den
Jedna objednávka, do ní dáte 2 vouchery a počet kopii 2. :-)
Hezký den.
Dobrý den, chci se zeptat, co znamená toto – omezení: Platí na kalendáře, které budou dodány v roce 2015. Děkuji
Že negarantujeme dodání do vánoc. :-)
Ano používáme i zásilkovnu.
Dobrý den, je možné si fotokalendář vyzvednout v některé zásilkovně, nebo zasíláte jen poštou za to poštovné 89,–?
Dobrý den, je možné na jednu stranu dát více fotek? Děkuji za odpověď
Ano libovolné množství. Je to příkaz „Přidat místo na obrázek“
V současné době posíláme vše na dobírku. Je toho moc a dochází k nedorozuměním co je platba předem. :-) Hodně lidí si myslí, že je to ten voucher, což s dopravou vůbec nesouvisí.
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher, odeslala objednávku a zvolila dopravu platba předem.
Nedošlo mi žádné info, jak ji mám zaplatit. Jak mám prosím
postupovat?
Děkuji
P.S. Několikátá objednávka u vás (kalendáře, fotoknihy), vždy velká
spokojenost :-)
My v tomto vánočním čase raději vše posíláme na dobírku. Spousta
lidí si totiž plete platbu předem s tím, že má voucher a na vystavenou
fakturu nereagují. Což nám v tomto náporu zakázek docela bere čas. Druhá
otázka je, zda k nám Vaše objednávka vůbec dorazila.
Protože za každou doručenou objednávku odesíláme 2 emaily.
Za mě, nejlepší dodavatel kalendářů! Kvalitní služby za skvělé ceny, jen tak dál! :-)
To vypadá jako bychom si to napsali sami, ale není to tak. Děkujeme za pochvalu, potěšila nás. :-)
Dobrý den,
na Vaších stránkách jsou návody na vytvoření fotoknih, kde ale najdu
návod, jak vytvořit fotokalendář?
Děkuji
Dobrý den, Já myslím, že je to stejné. Je to o vkládání obrázků jejich úpravách a nakonec o odeslání. Jestli je to kalendář, nebo fotokniha, dle mého názoru nehraje roli.
Dobtý den, nejde mi stáhnout váš program, co mám dělat.a dále jsem se chtěla zeptat,ten druhý program bez ztažení, je možno tam přidávat klipart nebo obrázek navíc.nebo jde pouze o jednu fotografii na list.děkujii
Dobrý den, program musí jít stáhnout, když tak Vám pomůžu. Cloudové řešení bez instalace programu používá pouze definované šablony, takže se nedají dále upravovat.
Dobrý den, dají se tvořit i kalendáře na další roky, nebo jen 2015?
V tomto okamžiku jen na 2015
Dobrý den, na stránkách je ke stažení aplikace na fotoknihu. Prosím kde najdu odkaz na stažení fotografií na fotokalendář? Fotografie mám již 3 dny připravené, ale program se mi nepodařilo najít.
Dobrý den
Podívejte se sem
http://fotoknihy-mcl.cz/stazeni-a-instalace/
Dobrý den, do kterého data je nutné nejpozději fotky poslat, abyste ho
byli schopni doručit do Vánoc, děkuji :)
A je následné nahrátí fotek jednoduché, nebo musím stahovat nějaké
programy do pc
Termín viz výše.
Stahování programu: ANO i NE –
Není nutné stahovat nic do PC, ale pravda je, že pokud si stáhnete náš
program Album maker máte nekonečné možnosti úprav, kdežto cloudové
řešení Tisknawebu má pouze definované šablony.
Dobrý den, jen bych chtěla vědet jaká je šance dodání do Vánoc , píšete 14 dní od objednání … Do kdy nejpozději poslat ? Děkuji
Dobrý den,
nedokážu odpovědět kdy nejpozději. Problém je, že si lidi vše
nechávají na poslední chvíli. Nedokážu odhadnout nával zakázek.
Pokud bych dnes odeslala objednávku, stihne se vyřídit do Vánoc?
Díky za odpověď
Dobrý den, To si opravdu netroufám slíbit.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, při pokusu nainstalovat stažený program mi vyskočí tabulka že „není platná aplikace typu Win 32“ V čem je problém? Děkuji
Dobrý den, to opravdu nevím. Zkuste to na jiném počítači. Program všude normálně funguje. To co popisujete slyším poprvé.