Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Půllitr nebo sklenice s vlastním motivem
Hodnocení podniku DÁRKY PRO RADOST
Když půllitr dorazil, tak byl opravdu moc hezký.
Objednávala jsem 30. 10. a ani po měsíci jsem půllitr nedostala. Telefon nikdo nezvedal, na emaily nikdo nereagoval. Nevzdala jsem se a psala maily dál. Dne 11. 6. jsem půllitr dostala.
nic
nedorazil jediný kus
ZBOŽÍ BYLO POSLÉZE DODÁNO, COŽ JE OPOMENUTO UVÉST
Dobrý den,
ani nevím čím začít, tuto firmu bych rozhodně nedoporučila. Objednala jsem si půlitr s potiskem a jsem ráda, že jsem ho vůbec dostala. Dodací lhůta byla překročena o 14 dní. Po lhůtě nám zboží nedorazilo, tak jsem kontaktovala firmu a nic. Po týdnu bez jakékoliv odpovědi jsem volala na firmu a nikdo mi to nebral. Po nějaké chvíly mi přišla sms, co se děje .. žádný signál, prosím sms. To už mi přišlo podezřelé. Půl dne jsme si s paní dopisovali a bylo mi řečeno, že si večer zavoláme. Večer proběhl hovor tím stylem, že mi paní oznámila, že jí skolabovalo všechno a že moji objednávku nemá ani žádné údaje. S paní jsme se domluvili, že ji pošlu znovu motiv potisku a že mi potvrdí email, abych věděla, že ho četla. Samozřejmě email potvrzen nebyl. Od tý doby jsem se paní nemohla ani dovolat a stále mi posílala nějaké výmluvné sms. Slíbila, že to do víkendu bude hotové a v pondělí to pošle, čekala jsem týden a nic nám nepřišlo. Stále jsem se snažila dovolat paní, ale bez šance. Jednání paní bylo nevychované a neslušné. Nikdy jsem se s ničím takovým nesetkala a doufám, že nesetkám. Díky mé vytrvalosti a bombardování sms náš objednaný půlitr dorazil, ale s takovými problémy. Neustálé výmluvy paní, mě opravdu přestávali bavit. Celkem by mě zajímalo jestli měl někdo s paní podobný problém a nebo jestli jen já jsem měla smůlu.
PS: Poprvé a naposled. Jediné štěstí, že půlitr dorazil v pořádku.
Díky Šárová
NEJEDNALO SE O POTISK, ALE RUČNÍ RYTINU
!!!!! Spokojen být určitě nemohu, protože zboží mi do dvou měsíců vůbec nepřišlo, e‑shop nereaguje (ani na e‑mail ani na telefon) a slevomat se k tomu staví pasivně (tři telefonáty, zaslaný e‑mail a nic se neděje), takže jsem akorát přišel o již zaplacené peníze. Určitě nedoporučuji !!!!!
Objednávala jsem 27. 10. – objednávku mi 30. 10. potvrdili, ale nic se nedělo, tak jsem se 18. 11. připomínala, odepsali: "jen musíme vždy objednávat čiré sklo tak nějak najednou když se objednávkcy sejdou … " tak jsem dál čekala, napsala, že to vlastně potřebuji až na Štědrý den, ale stále se nic nedělo, tak jsem 5. 12. psala, zda už… ale nikdo se neozval – je 9. 12. – třeba to ještě vyjde.