Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je zde napsáno, že prodejna Topvet je na adrese Česká 180 u Brna, 66431 Lelekovice. Chci se jen ujistit, zda jsem to na mapě našla správně a proto se chci zeptat, zda je poblíž na této adrese zastávka MHD s názvem Česká, Hlavní (popřípadně Česká, křižovatka) ?
Dobr ýden, ano toto je správná zastávka v Obci Česká. Naše provozovna je od zastávky směrem ke Kuřimi po levé straně – velká modrá budova s číslem 180. Nehledejte ale klasickou prodejnu s výlohami, jedná se o výrobní provozovnu. Otevřeno pro veřejnost od 7:30 do 16:00. Pokud byste nás nemohla najít volejte na naše tel. čísla (např. 541 232 435, 733 532 835).
Můžete mi prosím sdělit, kde je tam ta poznámka, do které se má zadat
číslo voucheru? Žádnou tam totiž nevidím.
Děkuji
Dobrý den,
poznámku naleznete v 5-tém bodu objednávku – rekapitulace. Zde uvedete
kód voucheru.
Hezký den.
Dobrý den,
právě jsem zakoupila voucher na bambucké máslo + dopravu českou poštou.
Ráda bych si ale z eshopu objednala ještě nějaké výrobky, jak probíhá
platba dodatečných produktů, když máslo a dopravu mám již zaplacenou? Lze
ostatní produkty platit na dobírku nebo pouze doplatit převodem na účet?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano výrobky na které nejsou kupony Vám normálně zašleme na
dobírku, kterou v případě PPL můžete uhradit i kartou při převzetí,
nebo je možné zaslat fakturu k proplacení. Pokud máte zakoupeno poštovné
a doobjednáte si další výrobek, nebudeme Vám učtovat doběrečně na
ostatní položky.
Ja jsem nikde nuvaděla adresu jak jim zdělim kde to mají poslat a jak. Děkují za odpověd
Adresu nám uvedete při odeslání objednávky na www.topvet.cz, kde uvedete slevové kody, které jste obdržela od Slevomatu, do poznámky. Nedílnou součástí objendávky je uvedení adresy.
Dobrý den, je v pořádku, když mi v potvrzovacím emailu zůstala původní cena? Tedy 191 Kč za 1 bambucké máslo s uloženkou?
V automatickém potvrzení, které chodí bezprostředně po odeslání nejsou ještě opravené ceny, protože se kupony píší do poznámky. Očekávejte prosím mail jakmile objednávku zadáme do systému, po kontrole Vašich kuponů.
Je tedy namíchané s mandlovým olejem.Takže není 100%.Takže klamavá informace pro spotřebitele
Dobrý den,je opravdu 100%?Můžete zveřejnit složení?
Dobrý den, složení všech našich výrobků najdete na našich stránkách
www.topvet.cz.
Děkujeme
Dobrý den, jedná se o nerafinované bamb. máslo.
Dobrý den, jedná se o rafinované nebo nerafinované bamb. máslo?
Dobrý den, jedná se o nerafinované bamb. máslo.
Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher na dopravu Ulozenka.cz a bohužel jsem nenašla
možnost vyzvednutí na: Praha 1, Na Poříčí 23 (OD Bílá Labuť). Dá se
zboží vyzvednou i tady, či nikoli?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
provedli jsme aktualizaci nové pobočky a nyní je možné i tuto
pobočku zadat.
Dobry den, jakou ma, prosim, trvanlivost maslo ve verzi čisté? Používám na zadeček pro díte a plánuji vzit 2ks s tím, ze nepouzite budu uchovávat v lednici. Přesto mi jedno balení vydrží poměrně dlouho, tak aby prip. u druhého balení neprošla spotřební lhůta. Dekuji.
Dobrý den, máslo které objednáváte má expiraci do 21.7.2017.
Dobrý den, jedná se o přírodní vitamín E.
Dobrý den. Zakoupila jsem 4 kusy bambuckého másla a voucher na dopravu.
Přešla jsem na vaše stránky, zboží dala do košíku, ale nevím, jakou
mám zvolit platbu, když už mám zboží zaplaceno. A ještě se chci zeptat,
do poznámky u objednávky stačí vypsat všechna čísla voucheru, včetně
toho na dopravu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
jako platbu si vyberte cokoliv (např. hotově). Všechny kody prosím
nakopírujte do poznámky na konci objednávky včetně kodu k poštovnému.
Balíček Vám bude pak zdarma doručem podle vybraného způsobu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, objednala jsem si 1 ks a uloženku v Brně. Zaplatila jsem kartou a objednala. Dala jsem prvně hotově jak jste radili, tak to po mě chtělo dalších 16 korun za platbu hotově, tak jsem dala kartou, ale to mě zase přesměrovalo na placení ikdyž už jsem měla zaplaceno, nevím jestli byla objednávka vyřízena, protože když se to vrátillo zpět košík byl prázdný? Děkuji
Dobrý den, v případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte, po sdělení jména nebo čísla objendávky můžeme cokoliv zkontrolovat. Kontaktní mail chalupecky@topvet.cz