Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Nákup v hodnotě 1300 Kč v e‑shopu Beate Uhse

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Tomáš

Dobrý den, včera jsme provedli objednávku a z hrůzou jsme zjistili, že jsou údajně dlouhé dodací lhůty. Vše co jsme objednávali bylo psáno že je skladem. Kdy můžeme zboží čekat ? Potřebujeme ho nutně do půlky příštího týdne. Je to reálné ? Děkuji

Beate Uhse

Dobrý den Tomáši,
zásilky doručujeme do 10 pracovních dní od obrdžení objednávky. Balíky jsou připravovány přímo v centrálním skladě v Holandsku a následně jsou odesílány na podací poštu do Olomouce. Jakmile Váš balík opustí náš sklad, systém Vám odešle informační e-mail s podacím číslem zásilky. Zásilka je poté v průběhu ca 3 pracovních dní předána České poště a následně během ca 2–3 pracovních dní doručena.

Martina

Dobrý den, pokud si objednám zboží a nebude mi sedět, je možné ho vrátit a obdržím zpět peníze, které jsem zaplatila za voucher? Předem děkuji za odpověď

Beate Uhse

V případe že vrátíte zboží z objednávky, ve které byl uplatněný slevový voucher, automaticky Vám bude za tento akční/slevový kód/voucher vystavený nový voucher, platný jeden měsíc.
Jakmile bude vrácené zboží zaevidováno v systému (cca 15 dní po odeslání), obdržíte od nás automatický email s novým osobním voucherem. Tento voucher můžete uplatnit ve své následující internetové objednávce. Stačí, když jej po přihlášení a vložení zboží do nákupního košíku vložíte do příslušné kolonky (také v nákupním košíku). Následně se v nákupním košíku zobrazí položka „sleva“ a hodnota voucheru bude započítaná v celkové ceně objednávky.

Jana

Dobrý den,
dle návodu chápu, že po vložení voucheru se mi má zobrazit odeštění částky 1300 Kč – vždy dám vložit akční kod, vše se načítá a pak se nic nestane, nikde se sleva nezobrazí. Dělám to dobře (přihlášená jsem)? Děkuji za info

Beate Uhse

Dobrý deň Jana. Pravdepodobne ste prvý krát neboli prihlásená. Odhláste sa teraz zo stránky a prihláste sa opatovne. Tovar zostane v nákupnom košiku a mal by sa tam zobraziť už aj voucher. Ak budete mať naďalej problémy, vyhoďte tovar z košíka, odhláste sa zo stránky. Následne skúste objednávku zadať z iného internetového prehliadača (postupujte od začiatku: 1. Prihásiť, 2. vložiť tovar, 3. vložiť voucher) V prípade ďalšich problémov nás kontakujte na email, prípade uvdeďte aj tel. čislo a číslo vouchera, aby sme to mohli skontrolovať. Prajeme pekný deň.

Jan Köhler

Dobrý den,
po zadání údajů v registraci mi to pořád hlásí:
Došlo k chybě. Obraťte se prosím na zákaznické oddělení.
Ale nikde není uveden žádný mail nebo tel. kam se obrátit. Prosím o radu, jak dále postupovat, děkuji.

Beate Uhse

Dobrý deň Jan,
email na náš zákaznícky servis je zakaznicky.servis@beate-uhse.com
Prajeme pekný deň.

Tereza

Dobrý den,
je možné zakoupit více voucherů a použít je na více objednávek na stejné jméno (uplatnit tedy 1 voucher na každou objednávku) ?
Děkuji předem za odpověď

Beate Uhse

Dobrý deň Tereza,
ide o exluzívnu a obmedzenú ponuku a preto ju chceme ponúknuť čo najviac zákazníkom. Na jednu osobu sa preto dá kúpíť len jeden voucher. Ďakujeme za pochopenie.

lucka

Zdravím chápu to dobře koupím si voucher a pak si vyberu v eshopu zboží za 1300 a vložím kod voucheru a pak zaplatím teda jenom poštovné těch 125kč???nic víc platit nebudu ??díky

Beate Uhse

Dobrý deň Lucka, ano chápete to správne. Dobierkou budete platiť poštovné + ak by ste si prípadne vybrali tovar nad 1300,– Prajeme pekný deň.

IVANA KOMBERCOVA

Dobrý den, mohu vrátit jen část zásilky, která mi nesedí? Děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Ivana. Samozrejme. Vrátiť možete len tovar, ktorý Vám nesedi. Systém Vám potom vystaví nový voucher len na danú hodnotu.

Soňa

Dobrý den, včera jsem si objednala zboží a zapomněla uplatnit voucher. Bude možné balík nepřevzít a objednat nové zboží? Nebo lze voucher ještě uplatnit dodatečně? Za odpověď předem moc děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den Soňo,

voucher bohužel dodatečně uplatnit nelze, můžete s ním pouze vytvořit novou objednávku.

Hezký den

Tom

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné do dané cenové hladiny nakoupit rozličné zboží. Např. oblečení a k tomu pomůcky. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den Tome,

zboží můžete libovolně kombinovat a objednat všechno naráz. V případě, že objednávka přesáhne hodnotu voucheru, doplatíte rozdíl při dobírce.

hezký den

Brona

dobry den, v popisu pisete :
Platnost: 2 měsíce
Od dnes do 30. 9. 2014

coz ale nyni je pouze jeden mesic. Hodlate to prodlouzit?

Slevomat.cz

Dobrý den Brono,

platnost voucheru je do 30.9.2014, při koupi je to uvedeno i přímo na zaslaném voucheru,

hezký den

lucie

Dobrý den, zajímalo by mne jak je zboží doručováno, jestli v pevné krabici či jen ve velké obálce? Přeci jen se jedná o intiminí zboží a nerada bych zažila na poště nějaký trapas.

Slevomat.cz

Dobrý den Lucie,

zboží je diskrétně zabaleno dle velikosti objednávky – v krabici nebo pevné obálce,. Žádný trapas nehrozí:)

hezký den

Jana Oujezdská

Dobrý den, objednávka mi nejde odeslat přestože jsem dala souhlas s obchodními podmínkami tak tlačítkou koupit nereaguje. co mám dělat?

Beate Uhse

Dobrý deň Jana,
skúste cez iný internetový prehliadač. Pravdepodobne Vám to nejaký program blokuje (objednávky sú odosielané cez zabezpečené pripojenie). Predtým ako budete objednávku zadávať cez iný prehliadač (alebo PC) „vyhoďte“ všetok tovar z nákupného košika v povodnom prehliadači (voucher tak bude opať aktívny a možete ho použiť v inej objednávke. Ak je vložený v košiku v nejakej objednávke tak sa nedá použiť v inej objednávke). V prípade ďalších dotazov nás neváhajte kontaktovať na zakaznicky.servis@beate-uhse.com

Šárka

Dobrý den.
Pokud si zakoupím dva vouchery,udělám objednávku za 2600kč nebo více,můžu si zboží nechat poslat v jednom balíku za jedno poštovné?Neboli lze na jednu objednávku uplatnit dva vouchery?
Děkuji.

Beate Uhse

Dobrý deň Šárka, je možné zakúpiť len jeden voucher na osobu. A taktiež sa dá v objednávke využiť len jeden voucher. Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň.

katka

Je možné zakoupit 2 poukazy a tudíž v e-shopu udělat nákup v hodnotě 2600 kč? Pokud mi zboží nebude sedět, vracíte peníze? Předem děkuji za odpověď

Beate Uhse

Dobrý deň Katka,
je možné zakúpiť len jeden voucher na osobu. A taktiež sa dá v objednávke využiť len jeden voucher. Akčné kódy/ kódy voucherov nie je možné kombinovať v jednej objednávke. V prípade, že nejaký tovar vrátite, systém Vám automaticky vystaví novy voucher na zvyšnú zľavu.

IVANA

Dobrý den, nikde jsem nenašla rozměry u velikosti č.40, děkuji.

Beate Uhse

Dobrý deň Ivana,
veľkosť 40 vyhovuje romerom: 90–93cm cez prsia, 73–76 (pás), 99–101 (boky). Veľkostnú tabuľku možete nájsť priamo na tomto odkaze: http://www.beate-uhse.cz/product/measure_table
Prajeme pekný deň.

Andrea Růžičková

Dobrý den, stále se mi nechce načíst slevový voucher. Jak mám postupovat?

Beate Uhse

Dobrý deň Andrea,
vouchery sú plne funčné. Chodia nám objednávky od zákazníkov aj s uplateným voucherom. Predpokladáme, že ste asi nepostupovali ako je uvedené a keď ste vkladali voucher neboli ste prihlásená. Teraz je potrebné postupovať úplne od začiatku. To znamená odstrániť všetok tovar z nákupného košika, odhlásiť sa zo stránky a potom: 1. prihlásiť, 2. vložiť tovar, 3. vložiť voucher. V prípade problémov nám napíšte email, príp. uveďte aj tel. čislo. Veríme však, že sa Vám objednávku podarí zadať správne.

Radka

A podprsenka Push up „sebevědomí“ má takové ty vypouklé nevydělávací vycpávky v košíčku, nebo je tam normální místo na prsa? Nerada bych si objednala a pak vracela.
Ještě jednou díky.

Beate Uhse

Dobrý deň Radka,
Podprsenka „push-up sebevědomí“ má v košíčku vypchávky, ktoré sa nedajú vybrať, ale samozrejme tam zostáva aj miesto na prsia. Ide o push-up podrsenku, takže poprsie zvýrazňuje.
V prípade, že hľadáte podprsenku bez vypchávok, odporúčame Vám vybrať si podprsenku, ktorá nie je push-up. Veríme, že si vyberiete vhodny tovar z našej bohatej ponuky.

Radka

Nelze kombinovat s dalšími slevami znamená, že se to nevztahuje na zlevněné zboží? (Jak je vždy v rohu třeba –20%). Nebo je to opravdu na celý sortiment?
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý deň Radka,

Voucher možete využiť na celý sortiment. Platia ceny, ktoré sú na stránke, (resp. ktoré sa ukážu v košiku). Ak je tovar zlacnený priamo na stránke, možete použiť aj voucher. „Nelze kombinovat s dašimi akcemi“ znamená, že v košíku sa nedajú uplatniť viacere akčné kódy (teda napriklad voucher so Slevomatu + akcia poštovné zdarma, alebo nejaká iná prebiahejúca akcia s darčekom…)

Prajeme pekný deň

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru