Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na www.irobot.cz
- 1. Vyplňte kontaktní údaje (adresu, jméno atd.).
- 2. Kód voucheru zadejte do kolonky slevový kupón a objednávku odešlete.
- 3. Vyčkejte na potvrzující e‑mail.
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání službou Geis je zdarma.
- Adresa pro případ vrácení zboží v zákonné lhůtě: Dělnická 12, Praha 7
Dobrý den ,
přemýšlím o zakoupení tohoto vysavače. Potřebovala bych ale fakturaci na
firmu , nikoliv na moji osobu. Jak to lze provést ? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
při vytváření objednávky na www.irobot.cz stačí vyplnit údaje firmě.
Faktura poté bude vytvořena na firmu.
Hezký den.
Dobrý den, mám doma alergika. Vysavač ve slevě má taky Hepa filtr? Děkuji. M.S.
Dobrý den,
nabízený robotický vysavač Roomba 660 není vybaven HEPA filtrem, obsahuje
filtr z mikrovláken.
Hezký den.
Bylo by vhodné v nabídce upravit „Doporučeno na 4 pokoje (až
120 m2)“, když zde uvádíte, že nezvládne více jak 2.
- V čem konkrétně je, prosím, problém s úklidem více jak
2 místností bez onoho majáku? K čemu maják slouží?
- Když mám byt o 4 menších místnostech, kdy se z jedné postupně člověk dostane až do poslední a místo klasických prahů mám akorát přechodové oblé lišty vysoké pár milimetrů, mám to tedy brát tak, že mi tento nabízený kus nepomůže, mám-li zájem o úklid celého bytu?
Dobrý den,
robot zvládne uklidit až 120m2 , což průměrně znamená byt o čtyřech
pokojích. Modely bez funkce majáku se nedoporučují pouštět na více než
2 pokoje najednou, aby byl zajištěn kvalitní úklid a pokrytí 98%
plochy.
Pokud robota pustíte v celém bytě najednou, pak robot bude celý prostor
vnímat jako jednu velikou složitou místnost a pro navigační systém iAdapt
bude velmi obtížné stanovit mapu trasy tak, aby robot přejel každé místo
vícekrát, pokaždé z jiného směru (důležité kvůli kartáčování
koberců) a zároveň zpracovával informace z čidla nečistot a pružně
dokázal měnit a přepočítávat výslednou trajektorii pohybu na základě
úrovně znečištění. K vašim dotazům: 1) Maják dokáže virtuálně
uzamknout robota v jedné místnosti, robot tento prostor uklidí, poté
předá informaci majáku, že je první místnost uklizena a maják robota
pustí do další místnosti. Trajektorie pohybu se vypočítává zvlášť pro
každý sektor/místnost a to je mnohem efektivnější než pro celý byt
najednou. 2) Robota klidně můžete pustit ve všech čtyřech místnostech
naráz, ale podle celkové složitosti místností a rozestavění nábytku se
může stát, že některé místo robot vynechá nebo uklidí jen jednou.
Hezký den.
Dobrý den,zaplatila jsem to v pátek a pořad jsem ještě nedostala žadny voucher…
Dobrý den,
pokud jste neobdržela do dnešního dne voucher, obraťte se prosím na email:
petr.dopita@slevomat.cz.
Hezký den.
Dobrý den,
v jedné odpovědi píšete, že 660 uklidí 1–2 místnosti, ale v nabídce
uvádíte, že uklidí až 120 m2. Jak tomu bude v případě, pokud mám
velký otevřený prostor, který je trochu členitý, ale vyloženě
neoddělený dveřmi (hala přechází v obývák, jídelnu, kuchyň). Mám
vypůjčený model 775 a ten uklízí tento prostor zhruba 70 – 80 m2
naprosto báječně – bohužel musím vrátit :-)), tudíž uvažuji o koupi
660. Děkuji.
Dobrý den,
tento typ robota nevyužívá virtuální majáky pro úklid více místností
najednou. Proto uvádíme, že robot uklidí 1–2 místnosti. Pokud je prostor
otevřený, stejně jako u Vás, ano robot bez problémů zvládne 120 m2.
Co se týče orientace v prostoru a velikosti úklidu je Roomba 660 hodně
podobná modelu 775.
Hezký den.
Dobrý den, sleva je skutečně vysoká a cena je suprovní. Přesto mi to nedá se nezeptat – je Vámi nabízený robot stejný, jaké prodáváte „normálně“ nebo se jedná o nějak „upravený“ nebo „očesaný“ model, který např. nemá nějaké komponenty v balení, případně se jedná o II. jakost nebo má jiné vady? Děkuji. L.P.
Dobrý den,
nejedná se o bazarový kus, ale o plnohodnotný prodejní kus přímo od
oficiálního dovozce a distributora iRobot pro Českou republiku.
Hezký den.
Dobrý den, chci se zeptat, máme psa, dlouhosrstého. Samozřejmě chlupy jsou po podlaze všude. Zvládá tento typ robota uklidit i takovéto nečistoty? Díky za odpověď.
Dobrý den,
ano robot zvládá bezproblémů psí chlupy a podobné nečistoty.
Hezký den.
Dobrý den, prosím – dotaz naléhavý: mám 7 koček,
takže se potřebuji zbavit především chlupů, ale i drobných nečistot,
které přinesou zvenku na tlapkách – písek apod. Pokud mi tento vysavač
zaručí čistotu i v tomto případě, budu velmi spokojená. Děkuji za
upřímnou odpověď :-)
Dobrý den,
iRobot Roomba Vás těchto nečistot zbaví, to si můžete uvěřit u více
než 10 milionů lidí po celém světě, kteří si koupili robotický
vysavač od iRobotu a jsou s ním velmi spokojeni.
Hezký den
Dobrý den, mohla bych Vás požádat o srovnání roomby 660 a 780, původně jsem měla vybraný model 780. Případně v čem je lepší nejvyšší model oproti modelu 660. Děkuji
Dobrý den,
co se týče úklidu samotného, mohu říci, že čisticí hlava – sestava
kartáčů, software, atd je stejné u modelu 780 i 660.
Rozdíl u modelu 780 jsou jeho virtuální majáky, díky nímž je možné
zajistit úklid více místností zároveň. Model 660 dokáže uklidit pouze
1–2 místnosti.
Viz video: https://www.youtube.com/watch?v=lyLl2Z_m1nk
Samozřejmě je Roomba 780 lepší robot než Roomba 660, ale pokud vezmu
v úvahu cenu a výkon, tak Vám doporučuji Roombu 660. Za tu cenu, která je
teď v akci je to pecka!
Hezký den
Dobry den, chci se zeptat, zda je mozne odpoctu DPH? Dekuji Jana.
Dobrý den,
jsme plátci DPH, odpočet je tedy možný.
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné takto přes slevomat zakoupit robot na splátky?
Dobrý den, Simono. Bohužel, splátkový prodej nepodporujeme :-(