Antialergenní termodeka a polštář z mikrovlákna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, u sady termodeky s polštářem, kterou jsem v předchozí Slevomat akci zakoupil (akce měla stejný popis i doprovodné obrázky) byla zcela jiná etiketa bez označení výrobce a s pravopisnými chybami. Provedení a způsob šití deky ale odpovídá ilustračním obrázkům u této nabídky. Na internetu se mi podařilo najít nabídku firmy Oldřich Koza z Malečova (viz. etiketa z obrázku nabídky), která se zřejmě nezabývá výrobou termodek, pouze přeprodejem tohoto zboží. U podobné nabídky s téměř stejným popisem zboží je jako výrobce uvedeno pouze EU. Jedná se tedy tedy o český výrobek a kdo je skutečným výrobcem? Díky.
Dobrý den,
opakuje se stejný problém pro dokončení objednávky, kdy v nabídce doprava
máte pouze osobní odběr a nic víc, prosím o vyřešení problému abych
mohla dokončit objednávku termodeky.
Děkuji.
Dobrý den Dotty, nyní by mělo být vše opravdu v pořádku. Vyberte si dopravu Česká pošta 150 Kč.
Dobrý den,
nejde mi do objednávky zadat doprava, na výběr je pouze osobní odběr,
tudíž nemohu dokončit objednávku.
Dobrý den Romane, jednalo se o technickou chybu v systému, nyní by mělo být vše v pořádku.
Tak jsem se právě dovolala, problém by měl být vyřešen.
Děkuji
Pavlíno,
děkujeme za informaci. Pokud by nastal nějaký problém či jste potřebovala
poradit, určitě nás neváhejte kontaktovat na našem zákaznickém oddělení
na emailu podpora@slevomat.cz.
Přejeme vám krásný den!
Dobrý den,
ano kontaktovala, trvá to již skoro dva týdny. Momentálně čekám, až mi
zvednou telefon na reklamaci, zatím mi to stále hlásí, že mají
obsazeno.
Dosud jsem kontaktovala pouze přes mail, ale už týden mi neodpověděli. Tak
stále čekám.
Doufám, že se tento problém férově vyřeší.
Dobrý den,
mám problém. Objednala jsem si u 3D living přes tento voucher thermodeku
s polštářem z mikrovlákna. Ale bohužel mi byl doručen rýžovar.
Zajímalo by mě, jak tento problém vyřešit a také jak to bude
s poštovným, které už jsem jednou zaplatila?
Předem díky za odpověď.
Dobrý den, Pavlíno,
děkujeme za zprávu. Zřejmě muselo dojít k záměně objednávky ze strany
společnosti 3dliving.cz. Můžeme se zeptat, kontaktovala jste již společnost
s tímto problémem?
Váš problém určitě vyřeší a zašlou vám správné zboží, je ale
nutné je kontaktovat, aby vám poradili, jak přesně problém řešit :)
Děkujeme vám.
Dobrý den, bylo by možné si toto zboží vyzvednout osobně v Hronově? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den Martino, zboží si můžete vyzvednout v Hronově po předchozí výzvě o vyzvednutí každý pracovní den od 8 do 17 hodin.
Dobojováno objednávka je vytvořena :-D :-D :-D
Snad bude rychle vyřízena (číslo je 1311000355).
Jen doufám, že krom poštovného nebudu opětovně platit i to zboží jak
mně upozorňujete že mám uhradit!!!
Děkuji.
Dobrý den, Marku,
děkujeme za upozornění a omlouváme se vám za technický výpadek. Vše by
již mělo být v pořádku :)
Pokud by nastal jakýkoliv problém, určitě nás či společnost 3dliving.cz
neváhejte kontaktovat :)
Hezký den!
A máme tady novou hlášku
„We're Sorry
The site is temporarily down for maintenance. Please try again in a few
minutes.“
Stránky se nakonec rozjeli, zboží jsem vložil do košíku (po uplatnění voucherů) ale po kliknutí na košík se opětovně ohlásí chyba :-( :-( :-(
Právě jsem si objednal vouchery a chtěl jsem si objednat. Bohužel Vaše
internetové stránky nefungují :-(
Hláška webu je „We're Sorry, The site is temporarily down for maintenance.
Please try again in a few minutes.“
Dobrý den,
zajímalo by mě zda poštovné se hradí pošťákovy nebo na účet?(protože
je to formou dobírky a vyskočili mi tam zas číselný údaje na zaplacení
přes účet)
Jarda
Dobrý den Jardo,
poštovné se hradí při převzetí řidiči.
Děkujeme za pochopení
dobrý den, nemohu přijít na to co mám zadat do- vyberte slevovou akci.
Dobrý den,
vyberte slevový portál Slevomat.cz a nabídne se vám pouze jedna nabídka na
slevovou akci – #66661 – Antialergenní thermodeka s polštářem
Děkujeme za dotaz
Dobry den, mela bych velmi vazny zajem o Vas vyrobek. V unoru slavim 30tiny a chtela bych se obdarovat touto sadou (2baleni) a tak se chci zeptat, zda by slo akci opakovat i za ty dva mesice? prosim o odpoved a predem dekuji, Iv.
Dobrý den,
kontaktujte, prosím, naše operátory na tel. 227 031 177.
Děkujeme za pochopení
dobrý den, můžete mi, prosím, sdělit stupeň hřejivosti deky? Děkuji.
Dobrý den Ondřeji,
jedná se o střední hřejivost.
Děkujeme za dotaz
Dobrý den, mohu se zeptat o jakého konkrétního výrobce se jedná? Díky
Dobrý den Vlasto,
výrobce je OK TEXTIL
Děkujeme za dotaz
tak jste jí asi už prověřili, teďka mi přišla smska, od české
pošty, že převzali balík do přepravy č…, dobírka 399kč, nebudou to po
mě chtít snad platit znova, že ne :) jen škoda, že si dali takle na čas,
měl to být dárek…
Dobrý den, záležitost prověříme a kontaktujeme Vás.
tak jste jí asi už prověřili, teďka mi přišla smska, od české
pošty, že převzali balík do přepravy č…, dobírka 399kč, nebudou to po
mě chtít snad platit znova, že ne :) jen škoda, že si dali takle na čas,
měl to být dárek…
dobrý den, od Vašeho podniknu sem si zakoupila obuv a ještě mi nedošla, už to trvá tři týdny! Co s tim? odkaz je http://www.slevomat.cz/sleva/61735-damske-snehule-s-hrejivou-kozesinkou
Dobrý den Kristýno, napište nám zde číslo objednávky a my ji prověříme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Ráda bych si objednala tuto pokrývku s polštářem, ale mate mě, že na obrázku tohoto setu je napsaný rozměr pokrývky 140 × 240 místo 140 × 200. Jaký je skutečný rozměr?
Dobrý den Lenko, v naší akci je přikrývka o rozměru 140×200cm a polštář 70×90cm.