Šest 0,7l přírodních ovocných sirupů Essence
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,¨
nestihla jsem sirupy vyzvednout v pátek. Je pro vás štědrý den jako
pracovní? A jste tam mezi svátky? Děkuji
Dobry den, je ve vydejnim skladu ve Strancicich nekdo mezi Vanocnimi svatky?? Rada bych si vyzvedla, ale nenasla jsem tel. spojeni. Dekuji.
Muzete mi prosim potvrdit, ze kdyz objednam sirupy dnes, tak je obdrzim do Vanoc?
Dobrý den, Kristýno,
zboží Vám bude doručeno dle smluvních podmínek a to nejpozději do
10 pracovních dnů, prostřednictvím České pošty.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Doufam, ze kdyz objednam a prijedu az 3.nebo 4.1. sirupy vyzvednout nebude problem… Nemuzete to datum u voucheru radeji zmenit?? Dekuji
Dobrý den, Barbaro,
osobní odběr ve Strančicích je prodloužen do 4. 1. 2013 a je možný
vždy od 10 do 15 hod.
Přejeme krásný den!
Dobrý den, dnes jsem zadala objednávku s osobním odběrem, od kdy je možné si sirupy vyzvednout? Je to možné třeba již dnes? Č. objednávky 70000880. Děkuji.
Dobrý den, Jano,
při osobním odběru si můžete sirupy vyzvednout již dnes, a to od 10 do
15 hod.
Přejeme krásný den!
Dobrý den,
můžete mi dát telefon na sklad ve Strančicích? Potřeboval bych se s nimi
domluvit, zda dnes mohu sirupy vyzvednout do 17:00 pokud si voucher
koupím. Děkuji
Dobrý den, Tomáši,
osobní odběr ve Strančicích je možný pouze od 10 do 15 hod každý
pracovní den.
Přejeme krásný den.
Dobrý den, v nabídce máte, že je to do 1.1., mě jste psali, že mám odebrat do 2.1. a nyní čtu, že další jste psali, že do 4.1.. Co je pravda?
Dobrý den, Markéto,
omlouváme se, osobní odběr ve Strančicích bude prodloužen do
4. 1. 2013.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Dobry den, 13.12 jsem uplatnila vouchry. kdy bude zboží doručeno?
Dobrý den, Moniko,
zboží Vám bude doručeno dle smluvních podmínek a to nejpozději do
10 pracovních dnů, prostřednictvím České pošty.
s pozdravem a přáním hezkého dne.
dobry den ,chtela bych si objednat dve baleni sirupu,tak abych platila jen
jedno postovne.Mam teda zykoupit 2 vouchery a jeden dat s osobnim odberem?
dekuji,hezky den .
Dobrý den, Evo,
za dva vouchery zaplatíte pouze jedno poštovné.
Hezký den
Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kdo je výrobcem šťáv??? Jedná se o český výrobek?? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jedná se o výrobek, jehož receptura byla vyvinuta v ČR v naší společnosti, ale vzhledem k tomu, že nemáme k dispozici potřebné technologie, nechali jsme si vyrobit sirupy v zahraničí.
Dobrý den,
pokud si objednám sirupy s osobním odběrem, do kdy je třeba si pro ně
zajet?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terez,
osobní odběr je možný nejpozději do 4.1.2013.
Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda štávy neobsahují aspartam či jiné umělé
sladidlo?
Děkuji
Dobrý den jako sladidlo je použito buď cukru nebo glukózového sirupu.
Složení uvádíme na každém sirupu.
Příjemný den
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat zdali mohu zaplatit až na kamenné
prodejně ve Strančicích? Mám zájem o osobní odběr a platba přes
internet mi jaksi nefunguje..
Předem Vám děkuji za odpověď
Dobrý den Ondřeji,
bohužel, platbu lze provést pouze přes slevový portál.
Hezký den
Dobry den, zajimalo by me, za jak dlouho budou sirupy pripravene k osobnimu vyzvednuti v pripade, ze objednam dnes nebo v pondeli? Dekuji
Dobrý den,
ihned po dokončení objednávky na našem e-shopu jsou sirupy připraveny
k osobnímu odběru.
Dobrý den, mám stejný problém jako Šárka, nelze mi přes eshop potvrdit objednávka. A to jsem to zkousela pres 3 prohlizece (mozila, google chrome i internet explorer) je i jina moznost jak objednavku dokoncit?
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zdali je možné přijít do skladů
Innovate pouze s kódem vouvheru, nebo musím míz vytištěný voucher?
A jsem sirupy skladem? Dnes bych si tam chtěla zajít. Díky.
Dobrý den,
před uplatněním voucheru v našem skladu je potřeba dokončit objednávku
na stránkách našeho e-shopu www.sirupy-essence.cz/shop_slevomat/
. Všechny naše sirupy máme skladem a po dokonční objednávky jsou
připraveny k osobnímu odběru.
Dobrý den, je možné nyní koupit, ale vyzvednout na prodejně až druhý týden v lednu?
Dobrý den, Markéto,
bohužel, poslední den, kdy můžete uplatnit voucher je 2.1.2013.
Hezký den
Dobrý den,
už druhý den se mi nedaří objednat sirupy přes e-shop. Zadám čísla
voucherů, vyplním kontaktní údaje, ale nefunguje potvrzení – nic se
neděje. Chtěla jsem obratem po zakoupení sirupy objednat, aby dorazily do
Vánoc – co teď?
Mám nainstalovaný nejnovější prohlížeč PC.Lze sirupy při tomto
přetrvávajícím problému objednat na emailu eshop@sirupy-essence.cz?
Dobry den,jeste nikdy jsem na tomto portalu nenakupovala a tak bych chtela poradit co a jak dekuji
Dobrý den, Iveto,
pokud potřebujete poradit s objednávkou, prosím, kontaktujte nás na naší
zákaznické lince na telefonu 840 140 240 či live chatu. Rádi vám
poradíme :)
Děkujeme vám.
Dobrý den,
poštovné se platí až při převzetí? Když dám zakoupit dva vouchery a
zaplatit online platební kartou, generuje mi to platbu 398 kč a nevím, jak
ji popřípadě o poštovné navýšit.
Dobrý den,
poštovné se hradí prodstřednictvím dobírky, při převzetí
zásilky.
Přeji hezký den.
Dobrý den, je možno si sirupy vyzvednout mezi svátky, tzn termín 27.-28. 12.
Dobrý den, Lenko,
ano, v tomhle termínu si můžete sirupy vyzvednout.
Hezký den.
Nabídka je to hezká, až na ty hodiny osobního odběru. Pro pracující lidi jak dělané :-/
Dobrý den,
děkujeme za váš názor a příspěvek. Mrzí nás, že nejste s nabídkou
spokojená a nepřijde vám výhodná:(
Věříme však, že vás zaujme některá jiná z našich budoucích nabídek
:)
Přejeme vám krásný den!
Dobrý den, rádi bychom se zeptali v jakém poměru je sirup doporučen
míchat s vodou?
Děkuji.
Dobrý den, Milane,
doporučené ředění je 1:6.
Zvolila jsem zpusob odberu: osobne.
Mam potvrzeni emailem: „Potvrzujeme Vám přijetí objednávky.
V nejbližší době Vám bude objednávka vyexpedována.“
Mohu jiz zitra vyzvednout?
Diky. Mirka
Dobrý den, Mirko,
ano, Vaše objednávka bude již připravena k vyzvednutí.
osobní odběr je možný každý pracovní den od 10 – 15 hod.
Hezký den
Dobrý den, ted pro změnu žádnou chybu nehlásí…když kliknu , po
vložení kodu do kolonky, na košík, tak mi pc nereaguje vubec :-(…ach
jooo.......... Jinak mi pc funguje správně, myš také.....
Děkuji.
Kláro,
nemáte náhodou prohlíže Internet Explorer? Učiňte objednávku z jiného
prohlížeče, prosím. Pokud chyba stále bude přetrvávat, prosím,
kontaktujte nás na našem live chatu či telefonu 840 140 240.
Děkujeme vám!
Dobrý den, bohužel mi to opět hlásí chybu :-((. Klára
Kláro,
jakou vám systém hlásí chybu? Zkoušeli jsme provést objednávku s vašimi
vouchery a zboží lze bez problémů vložit do košíku.
Zkuste prosím provést svou objednávku znovu z jiného prohlížeče.
Děkujeme vám :)
Dobrý den, obdržela jsem již 2 kody, nejdou mi však uplatnit…:-(. Při zadání kodu voucheru do připravené kolonky mi vyskočí oznámení: „Chyba při zpracování vašeho voucheru“. Co s tím ? Děkuji. Klára T.
Dobrý den, Kláro,
děkujeme za zprávu. nesprávně fungovalo pouze propojení. Bohužel zde
opravdu byla technická chyba. Bohužel tato chyba způsobila, že nějakou dobu
nefungovalo
správně uplatňování voucherů. Vše je již v pořádku, chyba odstraněna
a Vy můžete objednávku v
pořádku učinit :)
Děkujeme za pochopení.
Taky se přidávám k problému s vložením čísla voucheru. Na sirupy také spěchám, takže doufám, že to bude brzy v pořádku.
Aluško,
děkujeme za zprávu. nesprávně fungovalo pouze propojení. Bohužel zde
opravdu byla technická chyba. Bohužel tato chyba způsobila, že nějakou dobu
nefungovalo
správně uplatňování voucherů. Vše je již v pořádku, chyba odstraněna
a Vy můžete objednávku v
pořádku učinit :)
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, nelze mi vložit na stránkách čísla voucherů, objeví se "Chyba při zpracování voucheru, zkontrolujte prosím číslo voucheru. Taky bych ráda, aby sirupy dorazily do vánoc. Děkuji
Dobrý den, Kláro,
děkujeme za zprávu. nesprávně fungovalo pouze propojení. Bohužel zde
opravdu byla technická chyba. Bohužel tato chyba způsobila, že nějakou dobu
nefungovalo
správně uplatňování voucherů. Vše je již v pořádku, chyba odstraněna
a Vy můžete objednávku v
pořádku učinit :)
Děkujeme za pochopení.
Dobrý večer,
před malou chvílí jsem objednala a pomocí KK zaplatila za jedno
balení.
Bohužel, když jsem chtěla pomocí stránek firmy Essence zadat kód voucheru,
neustále se mi objevovala věta: „Chyba při zpracování Vašeho voucheru,
zkontrolujte prosím číslo voucheru“. To jsem udělala asi 100× a stále
mě systém nepustí dál.
Jak je to možné?
Ráda bych, aby zboží přišlo do Vánoc.
Děkuji za odpověď.
Hezký den.
Dobrý den, Evo,
děkujeme za zprávu. nesprávně fungovalo pouze propojení. Bohužel zde
opravdu byla technická chyba. Bohužel tato chyba způsobila, že nějakou dobu
nefungovalo
správně uplatňování voucherů. Vše je již v pořádku, chyba odstraněna
a Vy můžete objednávku v
pořádku učinit :)
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den.
Ráda bych si zakoupila Váš sirup ve větším počtu, ale potřebovala bych
pouze tmavé druhy sirupů, mohu to nějakým způsobem takto objednat??
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zuzko,
přes Slevomat lze objednat pouze těch pět variant složení kartonů, které
jsou v nabídce. Pokud máte zájem výhradně o tmavé sirupy, můžete je
zakoupit v běžné distribuční síti. Aktuálně jsou k dostání
v Globusu, Intersparu, Aholdu a velmi brzy už budou i v Kauflandu.
Dobrý den,
je nám líto, ale toto není možné.
Hezký den.
22.12.2012 je ale sobota, kdy tedy muzu balicek ocekavat?
Dobrý den, Zuzko,
balíček bude vyexpedován do 10 dnů ode dne objednávky.
Hezký den.
Dobrý den, když si zakoupím 4 balíčky, kolik budu platit poštovné. Děkuji
Dobrý den,
při zakoupení 4 balíčků bude cena 238 Kč.
Hezký den.
dobrý den, zakoupila jsem u vás 2 balíčky těchto sirupů. Po vložení kódů voutcherů na vašich stránkách jsem ale nenašla nikde vaše bankovní spojení pro zaplacení poštovného. Jakým způsobem se tedy platí? děkuji
Dobrý den,
poštovné je hrazeno způsobem dobírky, tedy platbou při převzetí
balíku.
Hezký den.
Dobrý den, včera večer jsem se ptal na datum spotřeby u sirupů, bohužel odpověď se stále neobjevila. Jde o to, aby sirupy neměly expiraci např. příští měsíc. Sirupy mohu jen doporučit, již jsem vyzkoušel. Datum spotřeby je ale důležitá informace při koupi celého balení. Děkuji
Dobrý den, datum spotřeby je od 28.2.2013 do 31.8.2013 dle druhu a
skladové zásoby. U žádného sirupu není kratší záruka.
Příjemný den
Dobrý den, Jaké je složení těchto sirupů,myslím tím jestli obsahují barviva případně chemické konzervanty a umělá sladidla. děkuji
Dobrý den,
sirupy Essence žádná umělá barva, sladidla ani konzervanty neobsahují.
Dobrý den,
když odešlu objednávku zítra (12.12.) a máte dodání do 10 dnů, tzn.
22.12.2012 – mohu počítat s tím, že mi to přijde ještě před Vánoci?
nebo budete dodávat i mezi svátky?
Dobrý den,
v případe že sirupy objednáte zítra balíček by Vám měl být určitě
doručen do 22.12.
Hezký den.
Už druhý den se mi nedaří objednat sirupy přes e-shop. Zadám čísla voucherů, vyplním kontaktní údaje, ale nefunguje potvrzení – nic se neděje. Chtěla jsem obratem po zakoupení sirupy objednat, aby dorazily do Vánoc – co teď?
Dobrý den, Blanko,
děkujeme za zprávu. nesprávně fungovalo pouze propojení. Bohužel zde
opravdu byla technická chyba. Bohužel tato chyba způsobila, že nějakou dobu
nefungovalo
správně uplatňování voucherů. Vše je již v pořádku, chyba odstraněna
a Vy můžete objednávku v
pořádku učinit :)
Děkujeme za pochopení.
Dobry den zakpila jsem 2 vouchry ale každý zvlášt, lze to poslat na 1 postovné?
Dobrý den,
ano lze, ale je potřeba uplatnit oba vouchry na jednu objednávku který
provedete v e-shopu.
dobrý den,chci sirupy doporučit jsou opravdu vynikající.
Děkujeme, to nás opravdu těší :-)
Dobrý večer, proč jste odpověděli na všechny dotazy kromě mého? Celý
den čekám na odpověď.. ( Kamila před 8 hodinami
Dobrý den, bude zboží dodáno do 21.12. (resp.dokdy je nutné u Vás
objednat – zítra?)
Dobrý den,
dodací lhůta je do 10 dnů. Tedy pokud nakoupíte zítra tak by Váš
balíček měl v pořádku dorazit do 21.12.
Hezký večer.
Dobrý den
jaký jsou data expirace? Minule jste se dušovali, že minimálně do května a
mě přišly sirupy s expirací říjen/listopad. Tudíž jsem měla měsíc
dva na to vypít 3 bedny sirupů. Ráda bych znovu objednala, ale nerada bych,
aby se toto opakovalo. děkuji
Dobrý den, datum spotřeby je od 28.2.2013 do 31.8.2013 dle druhu a
skladové zásoby. U žádného sirupu není kratší záruka.
Příjemný den
Dobrý den, zajímalo by mě, do kdy je datum spotřeby u sirupů? Díky za informaci
Dobrý den, datum spotřeby je od 28.2.2013 do 31.8.2013 dle druhu a
skladové zásoby. U žádného sirupu není kratší záruka.
Příjemný den
Dobrý den,
obsahují sirupy kyselinu citronovou? Sestra je na ní alergická a marně
hledáme sirup nebo šťávu, kde není obsažena. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino,
mrzí mě, že Vám nemůžeme vyhovět, ale sirupy Essence bohužel kyselinu
citrónovou obsahují.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, škoda, že je poštovné takto drahé-opravdu se to nevyplatí. Tak snad příště, sirupy jsou skvělé :-)
V mixu je lesní ovoce&borůvka a ne rybíz&limetka jak jsem se dočetla při objednání?
Dobrý den, Pavlo,
ano v mixovaném kartonu je lesní ovoce & borůvka, nikoli černý rybíz
& limetka.
Dobrý den!
Jaká je cena poštovného při objednání 3 a více balení?
Dobrý den,
v případě tří balíku je poštovné 2 × 119 Kč.
Hezký den.
Připojuji se k Niky, osobní odběr v Myšákovi byl super, takto je nabídka dražší jak za projetý benzin a volno v zaměstnání, tak o vysoké poštovné, takže mě to také mrzí, chtěla jsem si sirupy zakoupit, protože jsou výborné, ale za těchto podmínek to pro mě není výhodný nákup:-(.
Dobrý den, Radko,
mrzí nás, že vás tato nabídka nezaujala :(
ato nabídka je nyní na našich stránkách nabízená jiným prodejcem, kde je
možný pouze osobní odběr ve Strančicích či je možné jej zaslat poštou.
Bohužel, osobní odběr v Myšákovi nyní možný není.
Věříme, že vám uděláme radost jinou podobnou nabídkou :)
Jak uplatním slevu?
Dobrý den, Lucie,
- po zakoupení voucher uplatněte na stránkách www.sirupy-essence.cz/shop_slevomat/
- zadejte číslo voucheru a následně vyplňte kontaktní údaje a odešlete objednávku
O dalším postupu budete informována emailem :)
Přejeme vám krásný den!
Kolik činí poštovné při odběru tří a více balíků ? Děkuji
Dobrý den,
v případě tří balíku je poštovné 2 × 119 Kč.
Více informací o dopravě naleznete v bodě 5 na stránkách: http://www.slevomat.cz/sleva/66111-sest-0-7l-prirodnich-ovocnych-sirupu-essence/ven/?address=http%3A%2F%2Fwww.sirupy-essence.cz%2Fshop_slevomat%2F
Hezký den.
Dobrý den,
prosím vás, když objednám tři balení o kolik se zvedne doprava?
Mají platinum zákazníci dopravu zdarma?
Díky
Dobrý den,
v případě tří balíku je poštovné 2 × 119 Kč.
Více informací o dopravě naleznete v bodě 5 na stránkách: http://www.slevomat.cz/sleva/66111-sest-0-7l-prirodnich-ovocnych-sirupu-essence/ven/?address=http%3A%2F%2Fwww.sirupy-essence.cz%2Fshop_slevomat%2F
Hezký den.
Dobrý den, Dagmar,
doprava je zpoplatněna. Gold a Platinum zákazníci mají dopravu zdarma pouze
u nabídek, kde je napsán jako partner Slevomat.
Hezký den!
Taky se moc přimlouvám k tomu, jestli by nešlo opět udělat osobní odběr v „Mašákovi“. Opravdu by to nešlo změnit? :-)
Dobrý den, Lucko,
bohužel, u tohoto zboží není možný osobní odběr v Galerii Myšák
:(
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, bude zboží dodáno do 21.12. (resp.dokdy je nutné u Vás objednat – zítra?)
Dobrý den,
objednala jsem jen jedno balení místo dvou. Lze to ještě navýšit, bez
zaplacení dvou poštovných??
Děkuji za odpověď.
Bohužel nelze.
Hezký den.
Bohužel nelze.
Hezký den.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, pokud si vyberu možnost 6 druhů po jedné lahvi, můžu si nějak vybrat druhy, které budu chtít nebo mix provedete vy? Díky
Dobrý den,
mixovaný kartón je definovaný předem a obsahuje následující příchutě:
jablko&bezový květ, pomeranč&skořici, citrón&mátu, lesní
ovoce&borůvku, hroznové víno&muškát a jahodu&vanilku.
dobrý den, v balíčku šest lahví/ šest druhů jsou, prosím, které?
Dobrý den,
mixovaný karton obsahuje: jablko&bezový květ, pomeranč&skořici,
citrón&mátu, lesní ovoce&borůvku, hroznové víno&muškát a
jahodu&vanilku
Dobry den, dopravu plati i Gold a Platinum zakaznici?
Dobrý den Evi,
doprava je zpoplatněna. Gold a Platinum zákazníci mají dopravu zdarma pouze
u nabídek, kde je napsán jako partner Slevomat.
Hezký den
Dobrý den,v případě objednání dvou balení o kolik se navýší poštovné,když za jeden balík je 119kč
Dobrý den,
v případě zakoupení dvou balíků je poštovné stále 119 Kč.
Hezký den.
Dobrý den, jaké bude prosím poštovné v případě objednání 5balíků
sirupů?
Děkuji.
Dobrý den,
v případě zakoupení pěti balíků bude poštovné 3× 119 Kč tedy
357 Kč.
Hezký den.
Dobrý den, mohla bych se zeptat,kolik by činilo dopravné doručením PPL? (Osobní odběr Strančice nebo dodání PPL nebo doručení za 119 Kč ) Případně kolik kusů je možné na jedno dopravné přes PPL?Děkuji Andrea
Dobrý den,
doprava sirupů je prováděna prostřednictvím České pošty. Cena dopravy
119 Kč jde vždy využít k přepravě až dvou balíků.
Více informací o dopravě naleznete v bodě 5 na stránkách: http://www.slevomat.cz/sleva/66111-sest-0-7l-prirodnich-ovocnych-sirupu-essence/ven/?address=http%3A%2F%2Fwww.sirupy-essence.cz%2Fshop_slevomat%2F
„v případě tří a více balíků se poštovné zvyšuje“.
Jakým způsobem se zvyšuje?
Děkuji
Dobrý den,
v případě tří balíku je poštovné 2× 119 Kč.
Hezký den.
No konečně, už nemám co pít… minule tři bedny a už nemám nic. :))
Jsme rádi, že jsme vám udělali radost :)
Dobrý den,
když si objednám mix, jaké sirupy v něm najdu?
Díky,
Dobrý den,
mixovaný kartón obsahuje následující příchutě:
jablko&bezový květ, pomeranč&skořici, citrón&mátu, lesní
ovoce&borůvku, hroznové víno&muškát a jahodu&vanilku.
cena dopravy je stejná i pro GOLD zákazníky?
Dobrý den Evi,
doprava je zpoplatněna. Gold a Platinum zákazníci mají dopravu zdarma pouze
u nabídek, kde je napsán jako partner Slevomat.
Hezký den
Dobry den, objednala jsem si 2 baleni, ale nikde jsem nenarazila na postovne? Lze to jeste nekam doplnit?
Dobrý den,
v případě jednoho či dvou balíků je poštovné 119 Kč, v případě
tří a více balíků se poštovné navyšuje.
Hezký den.
Dobrý den. Při členství Gold je doprava zdarma nebo zpoplatněna?
Dobrý den Evi,
doprava je zpoplatněna. Gold a Platinum zákazníci mají dopravu zdarma pouze
u nabídek, kde je napsán jako partner Slevomat.
Hezký den
dobrý den, bylo by možné namíchat příchutě po jedné lahvi od více druhů? myslím, že by to uvítala většina kupujících :-) díky
Dobrý den,
jedna varianta je takto namíchaná. V kartonu najdete šest různých
příchutí: jablko&bezový květ, pomeranč&skořici,
citrón&mátu, lesní ovoce&borůvku, hroznové víno&muškát a
jahodu&vanilku.
Skvela nabidka, az do faze, nez se clovek docte, ze odber ve Strancicich 10–15 hodin :(. Minule byla moznost vyzednuti v Mysakovi, to bylo super. Kdyz clovek priplati za postovne, tak je to drazsi nez v obchode. Ach jo, byt to v Mysakovi, beru hned, jsem s nima moc spokojena :(…
Dobrý den, Niky,
děkujeme za váš názor. Tato nabídka je nyní na našich stránkách
nabízená jiným prodejcem, kde je možný pouze osobní odběr ve
Strančicích či je možné jej zaslat poštou. Bohužel, osobní odběr
v Myšákovi nyní možný není.
Děkujeme za pochopení.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den..11.12 jsem uplatnila vouchry a sirupy mi ještě nepřišly..zajímavé je,že kolegině je uplatnila ve stejný den a sirupy přišlz za dva dny..dekuji
Dobrý den, Jano,
prosím, zašlete nám číslo Vaší objednávky, která Vám přišla po vložení voucheru na webu essence.
S pozdravem a přáním hezkého dne.