245 Kč za servis lyží od SKIpoint – Montana Praha! Špičková kvalita a základní příprava na lyžařskou sezonu se slevou 50 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
HALOOO LYŽAŘI a SNOWBOARĎÁCI – SPÍTE???
Už máme jen hodinu a padesát minut do konce akce!!! Tolik bychom si přáli
udělat alespoň polovinu toho co loni, tj 415 voucheru…!!!
MARTINE – moc rád bych Vám to přislíbil, ale stroj po repasi se pár dnů přece jen ladí a je třeba „vychytat různé mouchy“, takže nám prosím dejte alespoň dva dny. děkuji za pochopení. OV
ROBERTE přeji hezký večer. Oceňji, že jste se podepsal celým
jménem – budu si ho pamatovat
Nechci se opakovat, ale mnohokrát děkuji za vaše slova. V době , kdy část
našich konkurentů vymýšlí jak nám uškodit je to opravdu cenné
ujištění o smyslu naší práce.Také se mi prosím ozvěte až k nám
budete mít cestu. Pozdravujte vaší paní.
Olda Vondrášek
HONZO – Problematikou skiservisu se zabývám asi osm let z toho prvních
6 let v úzké spolupráci přímo s dovozcem MONTANY. O strojním
servisování jsem publikoval i dosti podrobné články ve SNOW. Projekt
MONTANASERVISU.CZ v Podolí (otevřený v loňdkém roce) byl „moje
dítě“. Jsem rád, že jak patrno z pochval našich klientů – šlo
o dítě dosti povedené. Stran personální otázky jsem již odpověděl
Martně T. Během léta prošla firma nezbytnou reorganizací, to všk nemění
nic na tom co a jak děláme. Jinak jsme servisovali lyže Šárce Záhrobské,
SNB Bakešovi, Šindelářovi a mnoha dalším. Hezký večer.
Olda Vondrášek
Dobrý den, když k vám 26tého přinesu na malý servis dvoje lyže, budou druhý den k vyzvednutí.
Zakoupeno stejne jako loni , také se přidávám k pochvale a profesionálnímu přístupu , byl jsem naprosto spokojen s prací tohoto ski servisu , velmi přijemná obsluha , závodní servis na mé lyže byl perfektní a i má žena která měla zánovní lyže si po servisu velmi pochvalovala jaky je to rozdíl že jsem ji snad vyměnil lyže :-) , mohu jen doporučit a těším se až vyzkouším ten váš trenažer loni jsem to nestihnul pořád jsem se přemlouval ale letos to dám , přeji krásný den a těším se až otevřete určitě dorazím .
Dobrý den, píšete, že: Ve SKIpoint Montana – Praha čeká vaše lyže špičkový tým, který se staral i o lyže nejlepších českých závodníků. Můžete být konkrétní? Vloni tam byl v diskuzi zmiňovaný Pavel Šmíd a letos?
IVO – k seřízení vázání je třeba jen jedna bota a některé údaje o lyžaři, který lyže užívá . věk, výška, váha, pohlaví, lyžařská pokročilost. Tyto parametry se zadávají do seřizovačky, jejíž program vezme vše do úvahy. Lyžař tedy nemusí být osobně přítomen v servisu.
Dobry den, k serizeni vazani je treba boty i majitele lyzi? Dekuji za info.
ZÁJEMCI O ZÁVODNÍ SERVIS + paní T. (telefonický dotaz) – rozšíření na Velký závodní servis I.(šikmá struktura) je pochopitelně možné. Tento servis stojí stejně jako vloni 700 Kč ! (do ceníku se nám vloudila chyba, kterou opravíme – cena 800 Kč je nonsens) Vzhledem k velké pracnosti závodního servisu je doplatek k voucheru 225 Kč, takže ušetříte 230 Kč.
Vítku i Vám přeji hezký večer. Na rozdíl od loňskjé sezony, kdy byl voucher použitelný jen na Velký servis lyží, jsme letos záměrně přišli s nabídkou Malého servisu, který chápeme jako minimální základní servis, který je možné za výhodných podmínek libovolně rozšířit. Viz. naše akční ceny pro klienty Slevomatu. V případě Vámi poptávaného Malého servisu běžek (závodního typu) byste doplatil 65 Kč a ušetříte 100 Kč.
MATESI – Váš zájem o náš servis mne upřímně těší i v loňské sezoně jsme rádi umožnili každému kdo o to stál nahlédnout přímo do servisu, takže vyhovím i Vám. Náš automat je v tuto chvíli na repasi mimo provozovnu, zavolejte mi po 25.říjnu a domluvíme si termín, tak abych se Vám mohl osobně věnovat. Hezký večer.
Káťo – dobrý večer, musím říci, že v dnešní době, která si tolik libuje v negaci a shazování čehokoliv pozitivního jsou Vaše slova uznání našeho snažení velkým povzbuzením a inspirací. Dejte mi vědět až k nám půjdete…
Dobrý den, je možné použít (a případně za jakých podmínek) voucher i na Malý běžecký servis – závodní ?
Dobrý den, mohl bych se přijít podívat na ten stroj montana jak to broušení vlastně vypadá. Pracuji kousek od Vás. Abych si kdyžtak jěště stihnul koupit ten voucher.
Taky musím doporučit. Loni jsem nabídky využila a nemohu říct jediné slovo proti. Super servis a příjemný personál ;)
MONIKO – mockrát děkuji a také u mně máte kafe nebo snad i panáka. Děláme fakt dobrou Lavazzu.
Vážení diskutující chtěl bych se v prvé řadě omluvit, že jsem
nebyl nějaký čas on line. Teď už jsem tady a rád zodpovím všechny Vaše
dotazy.
TOMÁŠI – děkuji Vám za vaše doporučení a za důvěru, kterou jste nám
projevil. Moc si toho vážím a přihlaste se až k nám půjdete, zvu Vás
tímto na dobrou kávu a na pokec…
MARTINO T. Slevomat bych rozhodně z nějaké cenzury nepodezíral, nemají to
zapotřebí a navíc lidi, které jsem tam poznal při osobním jednání by na
něco takového určitě nepřistoupili. Takže ještě jednou – promiňte,
že odpovíádám na Váš dotaz sjistým zpožděním. S Pavlem Šmídem jsem
mluvil osobně naposledy na konci září, kdy mi sděloval, že půjde brousit
asi do Pece nebo do Lomnice. Později mi někdo říkal, že se Pavel zranil
při sportu a že není jasné jestli a kdy bude schopen vykonávat svojí
práci…
EW – lyže se v servisu musejí zpravidla zanechat. Dodací lhůty se
řídí množstvím práce v servisu a u některých oprav je nutné dodržet
i delší technologické lhůty (např. lepení výseků na skluznici.
KAROLÍNO – samozřejmě servisujeme i běžky, Malý servis zahrnuje
přebroušení a nastrukturování skluznice + impregnaci parafínovým voskem.
U Velkého servisu ještě zatavíme všechny rýhy a škrábance na skluznici.
Pokud mají některé typy běžek i ocelové hrany – pak je
nabrousíme.
HANINO – samozřejmě je možné u nás nechat servisovat i dětské lyže, pokud budete sledovat náš web, dočkátese před zimou ještě zajímavé akce na dětské přilby.
V servisu jsme nechali brousit lyže loni a musím říci, že tak perkektně servisované lyže jsme ještě neměli! Montanu jednoznačně doporučuji.
Dobry den, je mozne nechat servisovat i detske lyze?
vztahuje se sleva i na servis bezek a pokud ano co zahrnuje? dekuji za odpoved.
tak asi nejaka chybka v systemu, me se muj dotaz nejakou dobu nezobrazoval, omlouvam se.
Tady se cenzuruji dotazy? To mne tedy slevomat zklamal.
Opakuji dotaz.
Dobrý den, brousí u Vás lyže stále Pavel Šmíd. Minule jsem byla s jeho
prací mimořádně spokojena.
děkuji a přeji hezký den
jak servis funguje? přivezu (počkám si) odvezu..... nebo se lyže u vás musejí nechat…??
Dobrý den, brousí u Vás lyže stále Pavel Šmíd. Minule jsem byla
s jeho prací mimořádně spokojena.
děkuji a přeji hezký den
Podobnou nabídku v tomto servisu jsem využil loni. Mohu říct, že jsem byl nadšen. Nikdy bych nevěřil, že ve výsledku může být takový rozdíl oproti servisu, kam jsem dával lyže dříve. Hrany teď konečně „drží“ lyži tak, jak potřebuji. Montanu tedy rozhodně doporučuji.
Vážený Petře V. Malý servis lyží se týká úpravy skluznice a hran. Pokud máte zájem o seřízení vázání můžete využít našich doplňkových služeb, které jsme letos pro zákazníky Slevomatu připravili a za speciální akční cenu 90 Kč (normálně 150 Kč) si seřízení vázání doplatit přímo u nás v servisu. Děkuji Vám za Váš dotaz.
popsaný servis se týká jen skluznice a co vázání?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
WOW – Příznivci SKIpointu a Montany jste vážně skvělí!!!
Bylo mi s Vámi letos zase zase moc dobře; sedím u compu, poslouchám radio BEAT a těším se na setkání s každým z Vás, kdo jste nám dali svoji důvěru a zakoupili si náš voucher. Budeme se snažit Vás nezklamat. Začíná nová sezona a tím vstupujeme do nové řeky – dík Vám snad dojdeme až na druhý břeh. Díky Olda Vondrášek