Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Hodnocení podniku Sporthotel Rýžoviště***
Čisté pokoje, relativně velké, místo pro zavazadla i oblečení. Dostatek jídla. Objekt je již postarší, ale pro účely letní dovolené nám stačil. Do lesa bylo blízko. Mnoho možností na výlety v okolí. Využili jsme i wellnes :)
Placené parkování u objektu
Špatná kvalita Wi‑Fi v objektu
Shodli jsme se s přítelem na tom, že dovolená byla vynikající. Vystihli jsme termín, když byl zrovna hotel v Rýžovišti v rekonstrukci a přesunuli nás do Hotelu Skicentrum v Harrachově. V tomto hotelu jsme byli sami a velmi se nám líbilo, že i přesto se o nás usměvavý personál skvěle staral. Vše co jsme měli v rámci voucheru zakoupeno, jsme měli možnost uplatnit. Užili jsme si jak wellness, tak i skvělé jídlo a nádhernou přírodu v okolí.
Návštěvu tohoto hotelu můžeme doporučit všem, kteří chtějí kvalitní služby a nepotřebují luxusně zařízený pokoj. Vybavení v hotelu je totiž trošku starší, ale vše funguje jak má.
Byl to opravdu skvělý zážitek! :-)
S hotelem naprostá spokojenost :)
Vše bylo OK, jen počasí nepřálo, ale to Slevomat nemůže ovlivnit :)
Ubytování průměrné, wellness nadprůměrný, služby nadprůměrné, jídlo nadprůměrné. Vynikající práce všech recepčních.
skvělé jídlo, hezké ubytování
Na úvod bych ráda vyzdvihla prvotřídní ubytování, relax centrum, ochotné
paní recepční a v neposlední řadě výbornou stravu. S ubytováním a se službami recepce jsme byli maximálně spokojeni. Pokoj jsme měli vždy
uklizený, ručníky pravidelně měněné, dokonce nad rámec našeho očekávání, 1×
za pobyt (11ti denní) vyměněné i ložní prádlo. Hotel byl vždy čistý a uklizený.
Celkový dojem z dovolené nám však velmi kazily služby v restauraci, bohužel
ne jen nám. Domnívám se, že neochota personálu je vážným a snad jediným
nedostatkem hotelu. Nebylo by správné tvrdit, že všichni zaměstnanci
restaurace se k nám hostům chovali stejně nezdvořile a neochotně. Dobré
zkušenosti jsme měli však pouze se slečnou Petrou, která se vždy snažila
napravovat chyby svých kolegů. V prvních dnech jsme neustále bojovali s neochotou pana číšníka. Požádala jsem o větší hrnek na čaj, bylo mi řečeno,
že žádný nemá i přesto, že jsem odpoledne dostala hrnek velký. Kojící
maminka požádala o ovocný čaj, který měla u snídaně, bohužel nedostala. Náš
údiv střídalo zoufalství v momentě, když nám pan číšník odmítl k zákusku
donést zmrzlinu se slovy: „Zákusek už jste snad dostala, takže na zmrzlinu
nemáte nárok a buďte ráda, že jsem vám dal zákusek, protože k zákusku patří
kafe, ke zmrzlině čaj.“ Na Slevomatu jsem zakoupila poukazy, kde jasně stálo: „Každý den zákusek, zmrzlina + káva nebo čaj.“ Zůstala jsem poněkud oněmělá a pro jistotu šla
zkontrolovat popis voucheru, který mluvil jasně. Na hotelu se zvedala vlna nespokojenost i mezi ostatními
hosty. Nebyli jsme jediní, kteří šli na tuto záležitost upozornit recepci.
Večer syn zmrzlinu dostal a zdálo se, že problém je zažehnán. Vše bylo v pořádku do doby než se vyměnila směna v restauraci, znovu se dohadovat kvůli koláči a zmrzlině poté co jsme zaplatili více než 11 000Kč (10.000Kč
vouchery, 1.050Kč parkovné a poplatky obci) a přijeli si odpočinout, jsme
prostě vzdali. Mnozí jiní hosté svou nespokojenost s personálem v restauraci
však dávali na recepci značně najevo. Nešlo přeslechnou, deštivé chvilky
jsme trávili v herně, která je hned vedle recepce. Historka o „nejhnusnější“ zmrzlině snad oběhla
polovinu hotelu ne-li hotel celý. Setkali jsem se s českými turisty, kteří
zakoupili svou dovolenou přes německou CK, nosili náramky na stravování All
inclusive. S jednou z nespokojených maminek jsem řešila zmrzlinu při odpoledním pobytu v dětské herně. Dozvěděla jsem se, jak probíhají služby,
které mají v rámci svého vybraného stravování za cenu 120Eur/os za 4dny.
Zmiňovaná paní poslala své dítko předškolního věku, aby se šlo do restaurace
zeptat jakou mají zmrzlinu. Blonďatá paní servírka (snad jménem Veronika) na otázku: „Jakou máte zmrzlinu?“ odpověděla: „Tu nejhnusnější jakou si jenom
dovedeš představit.“ Vše ale slyšela její matka, stojící za dveřmi. Má
zkušenost s touto slečnou byla též negativní. Jídlo jsem dostala bez přílohy, slušně jsem slečnu na tuto skutečnost upozornila. Slečna místo rychlého zareagování a donesení správného jídla se začala hádat, že jsem si
nic takového neobjednala. Jiný den jsem požádala o černý čaj a bylo mi
řečeno, že došel. Vše bych dokázala pochopit až do momentu, kdy mi ho můj
pětiletý syn přinesl přímo z baru. Na otázku jaké máte nápoje pro děti mi
bylo sděleno, najděte si v lístku, přijdu později. Opět jsem zůstala trochu
oněmělá, naštěstí poblíž byla druhá slečna servírka (Petra, jako jediná
nosila cedulku se jménem) a celou situaci se okamžitě snažila zachránit.
Velmi mile a vstřícně nám podala informace a ihned nás hbitě obsloužila.
Následně jsme už pouze s úsměvem pozorovali slečnu Veroniku, když
obsluhovala německého hosta stylem: " Tady je to Fleisch plus kaše.“
Poté co jsme se vrátili domů jsem usedla k PC a hledala recenze na tento
hotel. Jistě bychom nezakoupila vouchery, pokud by hotel neměl kladné
recenze. Recenze opravdu kladné byly, bohužel jsem nepřikládala důraz k tomu, že jsou rok staré. Podle nespokojenosti mnohých hostů se domnívám, že
záporných recenzí dorazí více. Myslím si, že obsluha v restauraci je opravdu
jediným, ale hlavním problémem tak skvělého hotelu jako je Sporthotel
Rýžoviště.
S přáním hezkého dne
Mgr. Lenka Müllerová
V hotelu vynikající stravování. Jako mínus beru placené parkování u hotelu, kde je v letní sezóně mraky volného místa a Wi‑Fi, která funguje pouze v blízkosti recepce. Přes noc běží ve dvoře nějaký motor (klimatizace?nevím…), takže kdo má slabší spánek se moc nevyspí.
Příjemné ubytování, výborné snídaně a večeře, jen servírky byly trochu líné :-)
Ubytování, jídlo i wellness paráda. Jeli bychom znovu.
Milý a obětavý personál. Kvalitní ubytování. Vřele doporučuji.
Ubytování výborné , strava a obsluha vynikající.
Prostě to tam bylo bez chyby.
jídlo hlavní nic moc, studené mísy zase docela dobré
Hotel by si zaslúžil rekonštrukciu
Vynikající strava, pěkné ubytování, velmi profesionální personál, perfektní okolí, vyžití.
Nelíbil se nám pokoj, ale po stížnosti nám byl vyměněn za lepší. Obsluha v restauraci též průměr. Recepční hotelu byla super.
Luxusní jídlo, ubytování, prostředí, personál.. Bylo to super, s přítelem jsme si to skvěle užili ! Rozhodně se vrátíme.
Nebylo co vytknout – čistý pokoj, jídla habaděj :-) a hlavně krásná příroda a je v okolí kam chodit
vse bylo to skvele