Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness

4,4 / 5 Sporthotel Rýžoviště*** Harrachov (mapa) 175 prodejů

Hodnocení podniku Sporthotel Rýžoviště***

4,4 332×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz

Filtry
Recenze zákazníků
Lenka
září 2016
 4,0/5

Čisto, uklizeno, jídlo slušné.

Slabší obsluha v restauraci

Hodnoceno: 5. září 2016
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Andrea
únor 2016
 4,0/5

Čisté pokoje, relativně velké, místo pro zavazadla i oblečení. Dostatek jídla. Objekt je již postarší, ale pro účely letní dovolené nám stačil. Do lesa bylo blízko. Mnoho možností na výlety v okolí. Využili jsme i wellnes :)

Placené parkování u objektu
Špatná kvalita Wi‑Fi v objektu

Hodnoceno: 4. února 2016
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Sonja
leden 2015
 5,0/5

Shodli jsme se s přítelem na tom, že dovolená byla vynikající. Vystihli jsme termín, když byl zrovna hotel v Rýžovišti v rekonstrukci a přesunuli nás do Hotelu Skicentrum v Harrachově. V tomto hotelu jsme byli sami a velmi se nám líbilo, že i přesto se o nás usměvavý personál skvěle staral. Vše co jsme měli v rámci voucheru zakoupeno, jsme měli možnost uplatnit. Užili jsme si jak wellness, tak i skvělé jídlo a nádhernou přírodu v okolí.
Návštěvu tohoto hotelu můžeme doporučit všem, kteří chtějí kvalitní služby a nepotřebují luxusně zařízený pokoj. Vybavení v hotelu je totiž trošku starší, ale vše funguje jak má.
Byl to opravdu skvělý zážitek! :-)

Hodnoceno: 1. ledna 2015
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Helena
listopad 2014
 4,0/5

S hotelem naprostá spokojenost :)

Hodnoceno: 16. listopadu 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Sebkovi17
říjen 2014
 5,0/5

Vše bylo OK, jen počasí nepřálo, ale to Slevomat nemůže ovlivnit :)

Hodnoceno: 24. října 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Sar
září 2014
 4,0/5

Ubytování průměrné, wellness nadprůměrný, služby nadprůměrné, jídlo nadprůměrné. Vynikající práce všech recepčních.

Hodnoceno: 29. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Mirka
září 2014
 5,0/5

skvělé jídlo, hezké ubytování

Hodnoceno: 27. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Lenka
září 2014
 3,0/5

Na úvod bych ráda vyzdvihla prvotřídní ubytování, relax centrum, ochotné
paní recepční a v neposlední řadě výbornou stravu. S ubytováním a se službami recepce jsme byli maximálně spokojeni. Pokoj jsme měli vždy
uklizený, ručníky pravidelně měněné, dokonce nad rámec našeho očekávání, 1×
za pobyt (11ti denní) vyměněné i ložní prádlo. Hotel byl vždy čistý a uklizený.



Celkový dojem z dovolené nám však velmi kazily služby v restauraci, bohužel
ne jen nám. Domnívám se, že neochota personálu je vážným a snad jediným
nedostatkem hotelu. Nebylo by správné tvrdit, že všichni zaměstnanci
restaurace se k nám hostům chovali stejně nezdvořile a neochotně. Dobré
zkušenosti jsme měli však pouze se slečnou Petrou, která se vždy snažila
napravovat chyby svých kolegů. V prvních dnech jsme neustále bojovali s neochotou pana číšníka. Požádala jsem o větší hrnek na čaj, bylo mi řečeno,
že žádný nemá i přesto, že jsem odpoledne dostala hrnek velký. Kojící
maminka požádala o ovocný čaj, který měla u snídaně, bohužel nedostala. Náš
údiv střídalo zoufalství v momentě, když nám pan číšník odmítl k zákusku
donést zmrzlinu se slovy: „Zákusek už jste snad dostala, takže na zmrzlinu
nemáte nárok a buďte ráda, že jsem vám dal zákusek, protože k zákusku patří
kafe, ke zmrzlině čaj.“ Na Slevomatu jsem zakoupila poukazy, kde jasně stálo: „Každý den zákusek, zmrzlina + káva nebo čaj.“ Zůstala jsem poněkud oněmělá a pro jistotu šla
zkontrolovat popis voucheru, který mluvil jasně. Na hotelu se zvedala vlna nespokojenost i mezi ostatními
hosty. Nebyli jsme jediní, kteří šli na tuto záležitost upozornit recepci.
Večer syn zmrzlinu dostal a zdálo se, že problém je zažehnán. Vše bylo v pořádku do doby než se vyměnila směna v restauraci, znovu se dohadovat kvůli koláči a zmrzlině poté co jsme zaplatili více než 11 000Kč (10.000Kč
vouchery, 1.050Kč parkovné a poplatky obci) a přijeli si odpočinout, jsme
prostě vzdali. Mnozí jiní hosté svou nespokojenost s personálem v restauraci
však dávali na recepci značně najevo. Nešlo přeslechnou, deštivé chvilky
jsme trávili v herně, která je hned vedle recepce. Historka o „nejhnusnější“ zmrzlině snad oběhla
polovinu hotelu ne-li hotel celý. Setkali jsem se s českými turisty, kteří
zakoupili svou dovolenou přes německou CK, nosili náramky na stravování All
inclusive. S jednou z nespokojených maminek jsem řešila zmrzlinu při odpoledním pobytu v dětské herně. Dozvěděla jsem se, jak probíhají služby,
které mají v rámci svého vybraného stravování za cenu 120Eur/os za 4dny.
Zmiňovaná paní poslala své dítko předškolního věku, aby se šlo do restaurace
zeptat jakou mají zmrzlinu. Blonďatá paní servírka (snad jménem Veronika) na otázku: „Jakou máte zmrzlinu?“ odpověděla: „Tu nejhnusnější jakou si jenom
dovedeš představit.“ Vše ale slyšela její matka, stojící za dveřmi. Má
zkušenost s touto slečnou byla též negativní. Jídlo jsem dostala bez přílohy, slušně jsem slečnu na tuto skutečnost upozornila. Slečna místo rychlého zareagování a donesení správného jídla se začala hádat, že jsem si
nic takového neobjednala. Jiný den jsem požádala o černý čaj a bylo mi
řečeno, že došel. Vše bych dokázala pochopit až do momentu, kdy mi ho můj
pětiletý syn přinesl přímo z baru. Na otázku jaké máte nápoje pro děti mi
bylo sděleno, najděte si v lístku, přijdu později. Opět jsem zůstala trochu
oněmělá, naštěstí poblíž byla druhá slečna servírka (Petra, jako jediná
nosila cedulku se jménem) a celou situaci se okamžitě snažila zachránit.
Velmi mile a vstřícně nám podala informace a ihned nás hbitě obsloužila.
Následně jsme už pouze s úsměvem pozorovali slečnu Veroniku, když
obsluhovala německého hosta stylem: " Tady je to Fleisch plus kaše.“



Poté co jsme se vrátili domů jsem usedla k PC a hledala recenze na tento
hotel. Jistě bychom nezakoupila vouchery, pokud by hotel neměl kladné
recenze. Recenze opravdu kladné byly, bohužel jsem nepřikládala důraz k tomu, že jsou rok staré. Podle nespokojenosti mnohých hostů se domnívám, že
záporných recenzí dorazí více. Myslím si, že obsluha v restauraci je opravdu
jediným, ale hlavním problémem tak skvělého hotelu jako je Sporthotel
Rýžoviště.



S přáním hezkého dne



Mgr. Lenka Müllerová

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Alena
září 2014
 4,0/5

V hotelu vynikající stravování. Jako mínus beru placené parkování u hotelu, kde je v letní sezóně mraky volného místa a Wi‑Fi, která funguje pouze v blízkosti recepce. Přes noc běží ve dvoře nějaký motor (klimatizace?nevím…), takže kdo má slabší spánek se moc nevyspí.

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Machovaja
září 2014
 4,0/5

Příjemné ubytování, výborné snídaně a večeře, jen servírky byly trochu líné :-)

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Petr
září 2014
 5,0/5

Ubytování, jídlo i wellness paráda. Jeli bychom znovu.

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Michal
září 2014
 5,0/5

Milý a obětavý personál. Kvalitní ubytování. Vřele doporučuji.

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Kendík
září 2014
 5,0/5

Ubytování výborné , strava a obsluha vynikající.
Prostě to tam bylo bez chyby.

Hodnoceno: 26. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Bronatko
září 2014
 3,0/5

jídlo hlavní nic moc, studené mísy zase docela dobré

Hodnoceno: 25. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
M
září 2014
 4,0/5

Hotel by si zaslúžil rekonštrukciu

Hodnoceno: 25. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Vladimíra
září 2014
 5,0/5

Vynikající strava, pěkné ubytování, velmi profesionální personál, perfektní okolí, vyžití.

Hodnoceno: 24. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Janina
září 2014
 3,0/5

Nelíbil se nám pokoj, ale po stížnosti nám byl vyměněn za lepší. Obsluha v restauraci též průměr. Recepční hotelu byla super.

Hodnoceno: 7. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Markéta
září 2014
 5,0/5

Luxusní jídlo, ubytování, prostředí, personál.. Bylo to super, s přítelem jsme si to skvěle užili ! Rozhodně se vrátíme.

Hodnoceno: 1. září 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Lucie
srpen 2014
 5,0/5

Nebylo co vytknout – čistý pokoj, jídla habaděj :-) a hlavně krásná příroda a je v okolí kam chodit

Hodnoceno: 31. srpna 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Kata
srpen 2014
 5,0/5

vse bylo to skvele

Hodnoceno: 31. srpna 2014
Hodnocená nabídka: Až 7 dní v Harrachově – polopenze i wellness
Nahoru