Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Exkluzivní 5chodové menu FineGusto z těch nejčerstvějších potravin na 5 nebo 10 dní s dovozem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky v e‑shopu (FineGusto weightlosswomen pro ženy, FineGusto weightlossmen pro muže).
- 1. Vložte variantu jídla do košíku a přejděte do pokladny.
2. Vyplňte doručovací údaje, způsob platby za dopravu, do pole Poznámky k objednávce zadejte číslo voucheru a dokončete objednávku (platba dopravy dle instrukcí na stránkách s objednávkou). - Po dokončení objednávky vám na mail přijde potvrzení o zpracování objednávky s informací, odkdy bude první závoz jídla. S potvrzením dorazí i faktura na dopravu, kterou je třeba uhradit.
- Cena za dopravu: Pardubice, Hradec Králové, Plzeň 50 Kč/den. Pokud by se vozilo více tašek na jedno místo ve stejný čas závozu, tak každá další taška je za 35 Kč/den.
Praha 60 Kč/den, další za 45 Kč/den. - Cena za dopravu se vztahuje pouze na tato města, jakákoli jiná adresa je na individuální domluvě s partnerem, cena se pak odvíjí od vzdálenosti.
- Rozvoz probíhá od neděle do čtvrtka a jídlo máte na pondělí až pátek.
- Osobní vyzvednutí není možné.
- Omezení: Akce se vztahuje pouze na nové zákazníky, tj. voucher za zvýhodněnou cenu může využít pouze nový zákazník.
- Rozvoz probíhá v odpoledních hodinách zhruba mezi 14–22 hod. (v případě dotazů využijte uvedená tel. čísla.)
Dobrý den, je možný závoz do Líbeznic (na severu Prahy), případně za kolik? Děkuji
Dobrý den,
poprosili bychom Vás o kontaktování na tel. čísle 725 058 411 kvůli
lepší domluvě.
Děkujeme
Dobrý den, je možný závoz na Prahu 5 Slivenec? Je jedno v jaký čas to bude :-) děkuji
Dobrý den,
ano je to možné:-)
Děkujeme
Dobrý den, zakoupím- li najednou 5 voucherů po 10– ti dnech a při objednávce je uvedu všechny, je takto možné? Uplatnění voucherů je totiž možné jen do 8/2014, ale objednávka by byla až tak právě od měsíce 8/2014… Jde mi o to, že jídla budou poté doručovány až do 10/14.
Dobrý den,
je to tak možné, jen bychom Vás poprosili o kontaktování na tel. čísle
725 058 411 pro upřesnění objednávky a dodání.
Děkujeme
Dobry den, vaucher jsem si jiz zakoupila a uplatnila. Je mozne, abych si
koupila dalsi a udelala novou objednavku, ktera bude navazovat na tu
probihajici.
Dekuji
Dobrý den,
určitě to možné je.
Děkujeme.
Dobrý den, je nutné odebrat jídla z 10 denního balíčku ve dvou
týdnech všechny dny po sobě nebo je možné některý den vynechat a
rozložit si jídlo do tří týdnů?
Je možné nějak vyřešit situaci, kdy budu na víkend pryč a vrátím se
v neděli až pozdě v noci, tzn. v neděli nebudu moci převzít
balíček.
Kdy a jak se platí doprava?
děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Určitě je možné rozložit 10 dní do třech
týdnů. Je potřeba se domluvit a napsat to do objednávky do kolonky
„poznámka“.
Co se týče víkendu, tak bychom Vás požádali o kontaktování na tel.
čísle 725 058 411 z důvodu individuálního přístupu.
Doprava se platí buď převodem na účet (příde faktura) nebo hotově při
převzetí při první předávce menu.
Děkujeme.
Dobrý den,
vzhledem k zaměstnání nebývám k dosažení na stejném místě
(i časové rozpětí 14–22 h je dost velké). Není možné, abyste nechali
jídlo "uložené"u některého z vašich případných partnerů a
zákazník si tam jídlo mohl vyzvednout?
Děkuji
Dobrý den, určitě to možné je. Můžete se každý den domluvit
s naším kurýrem kde má jídlo daný den zanechat.
Děkujeme za Váš dotaz.
Dobrý den,
je možné si někde přečíst skladbu jídelníčku, třeba na příští
týden? Z obrázku nelze poznat jaká jídla vaříte.
Děkuji IN
Dobrý den,
na jídelníček se můžete podívat zde http://www.finegusto.cz/tydenni-menu/
Děkujeme
Dobrý den,
ráda bych si dietu osobně vyzvedla. Kde by to bylo možné?
Anička
Dobrý den,
omlouváme se, ale osobní odběr není možný.
Děkujeme za pochopení.
dá se v případě zakoupení více voucherů a jejich okamžitého
uplatnění objednat jídlo např. na dva měsíce najednou?
děkuji
Dobrý den,
ano je to možné.
Děkujeme.
Dá se dopředu domluvit nějak přesněji hodina rozvozu v Praze? (přeci jen 14–22 není nikdo doma/v práci)
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Upřesnit čas rozvozu je samozřejmě možný, ale
i přesto klientům říkáme rozmezí 14–22h z důvodu toho, že např.
každý den se vaří jiný jídelníček a tím pádem se nám doba vaření
může prodloužit nebo se může stát něco neočekávaného (dopravní zacpa
např. v Praze atd.) atd.. Kurýr Vás muže každý den kontaktovat a říct
Vám ± rozmezí rozvozu cca 2h s dostatečným předstihem.
Děkujeme za pochopení.
dobrý den,nabídka asi neplatí pro sev.moravu-ostrava?
Dobrý den,
bohužel neplatí. Pouze pro města Plzeň, Praha, Pardubice a Hradec
Králové.
Děkujeme za pochopení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda je možné voucher z důvodu dovolené uplatnit až od září?
Děkuji za odpověď,Barešová K.
Dobrý den,
je potřeba učinit objednávku na září do platnosti voucheru.
Děkujeme.