Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Exkluzivní 5chodové menu FineGusto z těch nejčerstvějších potravin na 5 nebo 10 dní s dovozem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Barešová Kateřina

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda je možné voucher z důvodu dovolené uplatnit až od září?
Děkuji za odpověď,Barešová K.

FineGusto

Dobrý den,
je potřeba učinit objednávku na září do platnosti voucheru.

Děkujeme.

Dasa

Dobrý den, je možný závoz do Líbeznic (na severu Prahy), případně za kolik? Děkuji

FineGusto

Dobrý den,
poprosili bychom Vás o kontaktování na tel. čísle 725 058 411 kvůli lepší domluvě.

Děkujeme

Kateřina

Dobrý den, je možný závoz na Prahu 5 Slivenec? Je jedno v jaký čas to bude :-) děkuji

FineGusto

Dobrý den,
ano je to možné:-)

Děkujeme

Michaela

Dobrý den, zakoupím- li najednou 5 voucherů po 10– ti dnech a při objednávce je uvedu všechny, je takto možné? Uplatnění voucherů je totiž možné jen do 8/2014, ale objednávka by byla až tak právě od měsíce 8/2014… Jde mi o to, že jídla budou poté doručovány až do 10/14.

FineGusto

Dobrý den,
je to tak možné, jen bychom Vás poprosili o kontaktování na tel. čísle 725 058 411 pro upřesnění objednávky a dodání.

Děkujeme

Ruzena

Dobry den, vaucher jsem si jiz zakoupila a uplatnila. Je mozne, abych si koupila dalsi a udelala novou objednavku, ktera bude navazovat na tu probihajici.
 Dekuji

FineGusto

Dobrý den,
určitě to možné je.

Děkujeme.

Hanka

Dobrý den, je nutné odebrat jídla z 10 denního balíčku ve dvou týdnech všechny dny po sobě nebo je možné některý den vynechat a rozložit si jídlo do tří týdnů?

Je možné nějak vyřešit situaci, kdy budu na víkend pryč a vrátím se v neděli až pozdě v noci, tzn. v neděli nebudu moci převzít balíček.

Kdy a jak se platí doprava?

děkuji

FineGusto

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Určitě je možné rozložit 10 dní do třech týdnů. Je potřeba se domluvit a napsat to do objednávky do kolonky „poznámka“.

Co se týče víkendu, tak bychom Vás požádali o kontaktování na tel. čísle 725 058 411 z d­ůvodu individuálního přístupu.

Doprava se platí buď převodem na účet (příde faktura) nebo hotově při převzetí při první předávce menu.

Děkujeme.

Jitka

Dobrý den,
vzhledem k zaměstnání nebývám k dosažení na stejném místě (i časové rozpětí 14–22 h je dost velké). Není možné, abyste nechali jídlo "uložené"u něk­terého z vašich případných partnerů a zákazník si tam jídlo mohl vyzvednout?
 Děkuji

FienGusto

Dobrý den, určitě to možné je. Můžete se každý den domluvit s naším kurýrem kde má jídlo daný den zanechat.
Děkujeme za Váš dotaz.

Nováková

Dobrý den,
je možné si někde přečíst skladbu jídelníčku, třeba na příští týden? Z obrázku nelze poznat jaká jídla vaříte.
Děkuji IN

FineGusto

Dobrý den,
na jídelníček se můžete podívat zde http://www.finegusto.cz/tydenni-menu/

Děkujeme

Anička

Dobrý den,
ráda bych si dietu osobně vyzvedla. Kde by to bylo možné?
 Anička

FineGusto

Dobrý den,
omlouváme se, ale osobní odběr není možný.

Děkujeme za pochopení.

mh

dá se v případě zakoupení více voucherů a jejich okamžitého uplatnění objednat jídlo např. na dva měsíce najednou?

 děkuji

FineGusto

Dobrý den,
ano je to možné.

Děkujeme.

Kopecka

Dá se dopředu domluvit nějak přesněji hodina rozvozu v Praze? (přeci jen 14–22 není nikdo doma/v práci)

FineGusto

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Upřesnit čas rozvozu je samozřejmě možný, ale i přesto klientům říkáme rozmezí 14–22h z důvodu toho, že např. každý den se vaří jiný jídelníček a tím pádem se nám doba vaření může prodloužit nebo se může stát něco neočekávaného (dopravní zacpa např. v Praze atd.) atd.. Kurýr Vás muže každý den kontaktovat a říct Vám ± rozmezí rozvozu cca 2h s dostatečným předstihem.

Děkujeme za pochopení.

eva tošenovská

dobrý den,nabídka asi neplatí pro sev.moravu-ostrava?

FineGusto

Dobrý den,
bohužel neplatí. Pouze pro města Plzeň, Praha, Pardubice a Hradec Králové.

Děkujeme za pochopení

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru