Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
150 Kč za létajícího draka dle výběru. Oblíbená podzimní zábava pro děti i dospělé se slevou 40 %.
Hodnocení podniku Lucie Sochůrková
Jsem velice spokojena!
Vše v pořádku.
Kvalitní, moc hezký drak. Pro menší rozměry vhodný i pro malé dítě. Hodně vydrží, netrhá se. Naprostá spokojenost.
zatim jsme bohuzel nestihli vyrobek vyzkouset :( nemocne dite
BOHUŽEL VYBRANÝ DRAK NEBYL OPAKOVANĚ K DISPOZICI, ALE I NOVĚ ZASLANÝ UDĚLAL RADOST.
Dráčka si můj syn velmi oblíbil. Dodání bylo rychlé a vše bylo v pořádku
Draci jsou moc pěkní a krásně létají.
Bezproblémový obchod, rychlé dodání a drak skvěle lítá :-).
S drakem jsem spokojena, až na to, že dodavatel nebyl na akci připravem a neměl dostatek kusů od daného druhu co byl na výběr. Takže jsme dostali nakonec jiného než se nám původně líbil.
Rychlé dodání, krásný drak.
Klady: drak přišel velice rychle a byl nádherný
Zápory: měl velice těžký ocas, takže mu nešlo pořádně létat, neudržel se ve vzduchu a úprava se nezdařila, takže je již v koši :-((((
Příště si koupím obyč draka v papírnictví za polovinu peněz.
Velmi kvalitní provedení, moc pěkně létá. Vše super
Objednání idoručení bez komplikací. K drakovi je velmi stručný návod, chvíli nám trvalo, než jsme přišli na to, jak ho správně pouštet – metoda pokus/omyl.
Motylek je dost malinky.
Je opravdu maličký…jinak jsem si objednala a zaplatila Swallowtail a poštou mi přišel Ruby…což se mi moc nelíbí!
krásný motýl, skvěle létá..rychle dodáno
rychlé dodání zboží, jen jsem byla zklamána velikostí – je to opravdu dětský drak :)
Nechci paní Sochorové, zřejmě majitelce obchodu, křivdit, nicméně v potvrzovacím emailu o koupi 2 ks draků uvedla, že po zaplacení poštovného na jejich účet pošle zásilku okamžitě. Když se nic nedělo již 14 dní, napsala jsem jí email, že dosud nic nedorazilo. Paní se ozvala obratem, že se jí zásilka vrátila jako nevyzvednutá. Protože jsem od pošty neobdržela ani jedno oznámení, šla jsem jim vynadat. Ukázalo se, že paní Sochorová nemluvila pravdu a vymyslela si to – žádnou zásilku neposlala. Další věc je, že si na účet nechala zaplatit 80,– Kč poštovného a jak jsem zjistila dle sazebníku ČP, zásilka měla být účtována 37,– Kč (dle váhy a rozměru obálky). To už považuji vyloženě za vychytralost a bezdůvodné obohacení se. Podnikatelé si stěžují, že „obchody nejdou“, ale jak mají jít, pokud se k zákazníkům chovají takhle? Lidé nejsou hloupí.
Nechci paní Sochorové, zřejmě majitelce obchodu, křivdit, nicméně v potvrzovacím emailu o koupi 2 ks draků uvedla, že po zaplacení poštovného na jejich účet pošle zásilku okamžitě. Když se nic nedělo již 14 dní, napsala jsem jí email, že dosud nic nedorazilo. Paní se ozvala obratem, že se jí zásilka vrátila jako nevyzvednutá. Protože jsem od pošty neobdržela ani jedno oznámení, šla jsem jim vynadat. Ukázalo se, že paní Sochorová nemluvila pravdu a vymyslela si to – žádnou zásilku neposlala. Další věc je, že si na účet nechala zaplatit 80,– Kč poštovného a jak jsem zjistila dle sazebníku ČP, zásilka měla být účtována 37,– Kč (dle váhy a rozměru obálky). To už považuji vyloženě za vychytralost a bezdůvodné obohacení se. Podnikatelé si stěžují, že „obchody nejdou“, ale jak mají jít, pokud se k zákazníkům chovají takhle? Lidé nejsou hloupí.
Motýl byl ok, lítal, až bylo třeba nadstavit šňůru.