Kvalitní české povlečení ze 100% bavlny
Hodnocení podniku České kvalitní povlečení
naprosta spokojenost
Problém s dodáním (mojí vinou), perfektní komunikace s firmou.
Velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení.-) Přejeme hezký den.
Vynikající, Hes
Už více jak měsíc čekám na doručení povlečení, komunikace potelefonu není možná, jen email a každý týden mi pošlou email, že už to odesílají, je to pořád dokola
povlečení dorazilo v jiném vzoru, než jaký jsem objednala. Reakce na stížnost byla sice okamžitá, dle instrukcí jsem povlečení poslala před Vánoci zpět s dopisem, kde se stala chyba (samozřejmě na vlastní náklady) a doposud jsem se nového povlečení nedočkala. Dovolat se do firmy je téměř nemožné. Když se mi to asi před dvěma týdny podařilo, abych aspoň zjistila, jestli vrácené povlečení dorazilo a jaký je stav, bylo mi řečeno, že náhradní mi dorazí během pár dnů, což se nestalo. Nyní opět telefony nikdo nezvedá, na maily neodpovídají.
Do dnešního dne povlečení nemáme.
Chci vsechny upozornit at si davaji pozor na tuto firmu! Jsou to podvonici kteri vam zaslou spatne zbozi na posledni chvili. Pak v domeni ze vam uznaji reklamaci jim zaslete zbozi zpatky a oni vam slibuji hory doly furt same vymluvy a nemate ani zbozi ani penize!!!!!!! ABSOLUTNE NEDOPORUCUJI A VARUJI PRED TOUTO FIRMOU!!!! NEOBJEDNAVEJTE RADSI SI OSOBNE ZAJDETE DO KRAMU!!!!! HODNOCENI VIC NEZ SPATNE!!!!
Děkuji za možnost se vyjádřit. Zboží došlo poslední den před Vánocemi a v prodlouženém rozměru 220 cm. Uplatnil jsem tedy reklamaci, odpověď: pošlete na adresu, lišící se od objednávkové, zřejmě sídlo firmy. Zabalil jsem tedy, vystál frontu na poště a zaplatil 100 Kč za Balík do ruky. 2 týdny nic, po dalším mailu sděleno, že v pondělí 14. 1. odchází vyměněné zboží. K mé radosti ve středu 16. 1. přišel lístek k vyzvednutí balíku – opět fronta na poště, k mému překvapení se mi vrátil můj reklamovaný balík, který si nikdo nevyzvedl !!! Závěr: 2× hodina na poště, 100 Kč poštovné a vánoční dárek na prd. Další internetový podvodník je v pohodě ! Díky za deal, vím že za to nemůžete.
Petr Janda
Zboží nepřišlo do vánoc tak jak bylo slíbeno, tudíž jsem neměla dárek. Navíc přišlo jiné než jsem si objednala, tak jsem ho ihned poslala zpět a do dneška ho nemám. Několikrát jsem do firmy Janička volala, psala email a pořád slibují, že to pošlou a zatím nic. Od 6. 12. 2012 mám povlečení zaplacené a stále ho nemám, už bych si nikdy od této firmy nic neobjednala.
Jednání, žádná komunikace při vrácení zboží, hrají si na mrtvého brouka
Díky české poště byl nedoručen a poslán zpět. Bylo by to na román.....
Příliš dlouhá doba od objednání k dodání. Zboží dorazilo na poslední chvíli a úplně jiný vzhled, než měl být. Vzhledem k tomu, že jsem povlečení objednal 6. 12., dorazilo 24. 12. 2012 dopoledne, po několika dotazech, a jak jsem již zmínil jiný vzhled, než jsem chtěl – nedalo se tedy včas vyměnit, připadá mi přístup tohoto podniku dosti neseriózní.
Na to, že je to české povlečení jsem předpokládala, že bude bavlna silnější a doručeno bylo až mezi vánočními svátky, i když mělo být do Štědrého dne.
Bylo zasláno jiné povlečení, než bylo objednáno.
Materiál jiný než uvedený, jiný výrobce než uvedený a doba dodání!!!!!!
Povlečení je tuhé a na omak hrubší.
Povlečení jsem objednávala na začátku prosince, přišlo mi v pátek 21. 12. a ještě k tomu úplně jiné než jsem chtěla a bez jakéhokoliv dokladu. Tak jsem ho vrátila s obrázkem toho, které jsem přesně chtěla. Uběhlo 14dnů a stále nic, ani žádný vyjádření. Proto jsem to začala řešit přes Slevomat a jsem zvědavá, kdy se povlečení dočkám:-(
Takže HROZNÉ, od Janička s.r.o. už nikdy více!
Nebyl dodržen slíbený termín dodání do vánočních svátků
Prozatím nejhorší zkušenost získaná se Slevomatem. Dosud není dořešeno.
Po prvním vyprání na 30°C je povlečení vybledlé.