2 tvarohové dorty a 2 nápoje v Garden café Taussig
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné v rámci voucheru změnit dort na něco jiného (bezlepkového) z Vaší nabídky?
Dobrý den. V rámci voucheru není možná žádná změna s vyjímkou výměny espressa za rozlévaný nealkoholický nápoj (0,3l). A navíc se obávám, že v naší kavárně nenabízíme bezlepkový sortiment.
Ještě doplníme, že nemáme speciální bezlepkové pečivo, ale samozřejmě salát nebo zmrzlinu si u nás dát můžete. Bohužel se na tyto produkty nevztahuje voucher.
Dobrý den. V popisu nabídky nabízíte „presso“ a tady v odpovědích zmiňujete espresso. Mohu tedy skutečně dostat i pravé espresso tak jak má být, tj. rozhodně ne to co je na úvodní fotce nabídky? Kávu Hausbrandt sám doma používám, výborná volba! Děkuji!
Dobrý den. Samozřejmě Vám rádi připravíme espresso dle vaší chuti a přání. Věříme, že budete spokojen :)
Dobry den,
mate bezbarierovy pristup?
Diky!
Dobrý den, bezbariérový přístup do kavárny máme :)
Hezký večer, na jaké nápoje kromě kávy s mlékem lze voucher využít? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, voucher lze uplatnit na rozlévané nápoje 0,3 a nebo na Espresso Hausbrandt. Bohužel kávu nelze zaměnit.
Omlouváme se, ještě upřesníme: rozlévanými nápoji bylo myšleno Kofola, Fanta, Sprite, Cola, Tonic.
Dobrý den, rezervace je opravdu nutná, jinak Vám nemůžeme zaručit, že dort budeme mít.
Dobrý den, je nutná rezervace, nebo lze přijít, kdy se to zrovna hodí?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl jsem přidat hodnocení této kavárny, ale nenašel jsem bohužel jiný způsob. Dne 9.5.2014 jsem jeli na návštěvu Prahy cca 300km a mj. jsme objednali 2× tento voucher. Po příchodu do kavárny asi z 20% zaplněné nám bylo sděleno, že bez rezervace kupon nelze uplatnit. Důvodem dle obsluhy bylo nenaskladněné zboží pro akci – čtyři klínky dortu, dvě kávy a dvě pití. Ano, uznávám, rezervace byla podmínkou. Ale kdybychom tedy už oželeli ty čtyři zákusky, to nebylo možné podat alespoň dvě kávy a 2× pití? Že by i toto bylo dle rezervace? Po této zkušenosti už opravdu nikdy více … Zároveň bych chtěl požádat o vrácení částky za dva vouchery. Děkuji.
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně prostory kavárny nám umožňují skladovat pouze omezené množství zboží. Z toho důvodu je rezervace nutná, což je uvedeno i na voucheru. Dorty byly rezervované na pátek večer a celý víkend. A jelikož dodavatel nezaváží o víkendu, nebylo možné dorty doobjednat ke spokojenosti i neobjednaných zákazníků – pochopitelně musíme upřednostnit hosty s rezervací. Co se týče využití voucheru pouze na kávu a rozlévaný nápoj, pokud byste tento požadavek sdělili na baru, určitě by Vám bylo vyhověno. S žádostí o vrácení peněz se musíte obrátit na Slevomat.