Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Povlečení na peřinu a polštář z mikrovlákna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Vyberte v e‑shopu povlečení dle voucheru.
- Vložte zboží do košíku, do kolonky „poznámka k objednavce“ vepište číslo voucheru a dokonečete nákup.
- Cena se odečte až na základě ručního ověření voucheru zaměstnanci e‑shopu.
- Doprava Českou poštou je zahrnuta v ceně jedné z variant voucheru.
- Doba dodání je do 14 dnů od objednání.
- Osobní vyzvednutí je možné na adrese Koutníkova 171, Hradec Králové.
Dobrý den.
Objednal jsem jsem 2 povlečení s vyzvednutím v HK.Jak se postupuje při
vyzvedávání zboží. Stačí s vytištěným voucherem přijít a zboží si
vyzvednout?
Dobrý den,
můžete přijít s vytištěním vouchrem nebo si uzavřete objednávku přes
e-shop a v dopravě si zvolte osobní odběr. Obě varianty jsou možné.
Dobrý den, chtěla jsem se jen zeptat, zda by nebylo možné objednat jedenkrát standartní sadu ale plus jeden polštář navíc? Je to možné?
Dobrý den,
bohužel prodáváme pouze kompletní sady povlečení. Polštáře navíc
nemáme. Děkujme za pochopení.
Dobry den, chci se koupit povleceni jako darek,a potrebuji to do soboty, esli bude mozne od dnes do 8.12. to mit u sebe, udelam objednavku na 3 kusy. Dekuji.
Dobrý den,
pokud si objednáte zboží dnes nebo zítra není problém s doručením do
8.12.2012.
Dobrý den, jedná se o vzhled saténu? Při objednání do kdy je doručení?
Dobrý den,
povlečení má klasickou plátnovou vazbu. Objednávky expedujeme do
2 prac. dnů.
Dobrý den, je možné si u vás tu přes slevomat objednat 2ks povlečení, jedno s poštovným, jedno bez + k jedné objednávce přidat 2× povlečení, které jsem si vybrala pro děti u vás v e-shopu? Děkuji za odpověď. P.
Dobrý den,
ano je to možné. Cenový rozdíl ( za povlečení pro děti) pak doplatíte
při převzetí dobírkou.
Děkujeme
Dobrý den,
vím, že mnoho věcí je „made in China“, ale můžete mě ujistit, že je
toto povlečení skutečně zdravotně nezávadné? Omlouvám se za tento dotaz,
ale chtěla bych povlečení pro dítě, tak mám trochu obavy. Vždy jsme měli
bavlnu…
Dobrý den,
atesty jsou povinné u zboží pro děti do 3let. Toto povlečení není
cíleno pro menší děti – pro ty máme v našem e-shopu povlečení ze
100% bavlny s licenčními potisky.
Dobrý den,
nejedná se ochladivý materiál?
Děkuji
Dobrý den,
povlečení je z hladké tkaniny 100% polyester – mikrovlákno. Nejedná se
o mikroplyš ani satén.
Dobrý den, jsou barvy na obrázcích reálné? Jde mi konkrétně o fialovou, zda je i reálu přesně taková.
Dobrý den,
podle nás fialová barva odpovídá vyobrazení. Jedná se o tmavě
fialovou barvu.
Dobrý den mám dotaz jedna se o povlečení z mikrovlakna ,toho heboučkého co jsou i župany a deky .\\\\\\děkuji
Dobrý den,
povlečení je z hladké tkaniny 100% polyester – mikrovlákno. Nejedná se
o mikroplyš.
Dobrý den, chci se zeptat, zda-li povlečení z mikrovlákna=mikroplyš? Děkuji PW
Dobrý den,
povlečení je z hladké tkaniny 100% polyester – mikrovlákno. Nejedná se
o mikroplyš.
Pokud už máte povlečení pouze s dopravou, musím si zaplatit dopravu u každého zvlášť? Ráda bych si objednala 2 kusy fialového a jeden kus vínového . děkuji za odpověď. B.M.
Dobrý den,
během dnešního budou opět v nabídce všechny barvy povlečení bez
poštovného, t. j. s osobním odběrem. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
v rámci poštovného zde píšete, že si máme zakoupit jeden voucher za cenu
s poštovným a ostatní pak za cenu bez něj, tedy za 199kč. Ráda bych si
vybrala modré a vínové, ale jak tak koukám, v osobním odběru za oněch
199 jsou už oboje vyprodány, zatímco v ceně s poštovným ne. Takže bych
leda mohla koupit dva vouchery v hodnotě 280kč a tím si tedy zdvojnásobit
poštovné. Jak lze toto, prosím, vyřešit? děkuji
Dobrý den,
během dnešního budou opět v nabídce všechny barvy povlečení bez
poštovného, t. j. s osobním odběrem. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, chtěla bych si koupit 2 modrá povlečení, ale ta bez
poštovného (abych ho nemusela platit 2×) jsou již vyprodaná. Lze to udělat
nějak jinak nebo musím poštovné uhradit 2×? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
během dnešního bude opět v nabídce modré povlečení bez poštovného, t.
j. s osobním odběrem. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
objednala jsem si 2ks fialového povlečení s osobním oděrem, chtěla bych
koupit ještě 2ks vínové, také s osobním odběrem, ale bohužel je
vyprodáno…
je možné objednat s dopravou a tuto odečíst- tam je ještě dostatek
kusú
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
během dnešního bude opět v nabídce vínová souprava bez poštovného, t.
j. s osobním odběrem. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
nestihli jsme zakoupit povlečení bez poštovného, měli jsme zájem
o 6 souprav(na 3postele), ale vínová se nabízí už pouze s poštovným.
Jde to nějak zařídit? Poštovné navíc platit nebudeme /na objednávku
počítáme s jedním
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
během zítřka bude opět v nabídce vínová souprava bez poštovného.
Děkujeme za pochopení.
nezlobte se, pro ujasnění bych se zeptala také na prodlouženou verzi. Koupím jeden voucher na 1 povlečení a druhé přes Váš ehop rovnou a pošlete mi to dohromady a při převzetí zaplatím cca 250 Kč za prodlouženou verzi? Moc díky
Dobrý den,
pokud máte zájem o prodlouženou verzi, je možné ji v našem eshopu
objednat a uplatnit slevový voucher na standardní verzi. Takže pokud si
chcete zakoupit 1ks délky 200 a 1ks délky 220 je potřeba zakoupit
2 vouchry. Cenový rozdíl pak doplatíte při převzetí dobírkou.
Děkujeme
dobrý den,chtěla bych si koupit všech 5 nabízených variant.všechny po dvou kusech (tzn.10ks povlečení dohromady) .jak bude uplatněno poštovné??mám mít 5× s poštovným a 5× bez poštovného?nebo mám uvést 1× poštovné a u zbývajících 9 položek bez poštovného?děkuji
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den,
na vašich stránkách jsem našla povlečení ještě ve žluté barvě. Bylo
by možné domluvit se na této barvě. Děkuji
Dobrý den,
žluté povlečení je z mikroplyše. Jedná se o jiný produkt než je
povlečení v nabídce slevomatu. Na něj se voucher nevztahuje. Děkujeme za
pochopení.
Dobrý den
dívala jsem se na vaše stránky a také mě zaujalo jiné zvoží. Jak jsem se
dočetla výše lze si k povlečení přiobjednat další zboží za jedno
poštovné.pokud bych chtěla platit převodem a ne dobírkou, šlo by to?
A asi zbytečná otázka, ale šel by voucher uplatnit i na
jiné zboží?
Dobrý den,
1. ano, dobírkou lze doplatit ostatní zboží,
2. ne, slevový voucher nelze uplatnit na jiné zboží, než je uvedené ve
slevové akci
dobrý den, jestliže si objednám s voucherem prodlouženou délku, tak kolik připlatím? v E-shopu máte rozdíl 50,– Kč.
Dobrý den,
ano, rozdíl mezi prodlouženou a standartní délkou je 50 Kč. Tento rozdíl
zaplatíte dobírkou při převzetí.
Dobrý den,
je potřeba povlečení po vyprání žehlit nebo se jedná o nežehlivou
úpravu?
Děkuji mockrát za odpověď.
Lenka
Dobrý den,
povlečení je ze 100% polyesteru, ten se tolik nemačká jako bavlna.
Nežehlivou úpravu nemá.
Dobrý den, chtěla bych objednat 2 povlečení v zelené barvě a potřebovala bych menší polštáře 70 krát 45 cm. Bylo by to možné a pokud ano, jak správně to mám objednat. Děkuji moc.
Dobrý den,
bohužel prodáváme pouze povlečení v standardním rozměru – polštář
70×90 cm. Jiná varianta není možná. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, vybrala jsem si na Vašich www i jiné druhy ložního povlečení. Ráda bych uplatnila vouchery na jednobarevné ložní povlečení a dále bych si chtěla objednat i další povlečení z Vašich www. Chtěla jsem se zeptat jak to bude s dopravou. Zda se objednávky mohou spojit? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
prosím uzavřete si pouze jednu objednávku prostřednictvím našeho e-shopu,
zvolte si způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu dobírkou.
Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva Vám bude
následovně odečtena po ověření našimi pracovníky a při převzetí
zásilky zaplatíte pouze za zboží navíc – t.j. za zboží bez
voucheru.
Děkujeme
Dobrý den, o jakou značku povlečení se jedná? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
povlečení je určené pro prodej na českém trhu. Vyrobené bylo
v P.R.C..
Dobrý den, plánujete tuto akci také na prodlouženou verzi? Nebo je možnost koupit prodlouženou verzi v rámci této akce s nějakým doplatkem? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
pokud máte zájem o prodlouženou verzi, je možné ji v našem eshopu
objednat a uplatnit slevový voucher na standartní verzi. Cenový rozdíl pak
doplatíte při převzetí dobírkou.
Děkujeme
Dobrý den, při koupi 2 kusů povlečení s doručením ČP musím zaplatit 2× dopravu nebo stačí když koupím 1 voucher s dopravou a 1 bez dopravy? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den. Chtěla bych si objednat 4y povlečení v různých barvách. To musím objednat každé zvlášť a vždy platím poštovné?Děkuji.
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den,
plánujete akci také na prodlouženou verzi? Nebo nedalo by se koupit
s příplatkem i teď při použití voucheru?
Děkuji, Markéta
Dobrý den,
pokud máte zájem o prodlouženou verzi, je možné ji v našem eshopu
objednat a uplatnit slevový voucher na standartní verzi. Cenový rozdíl pak
doplatíte při převzetí dobírkou.
Děkujeme
Dobrý den,
při zakoupení dvou kusů – platí se jedno poštovné ? A jak se to
kdyžtak má zadat ?
Předem děkuju za odpověď Martina
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den,
musím platit poštovné na každý kus nebo když objednám 2 tak můžu
koupit jedne voucher s poštovným a druhý bez?
Děkuji
Dobrý den,
při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To
znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní
vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem
eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu
převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva
Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme
Dobrý den,
jak to mám prosím udělat, když budu chtít 2×povlečení… To budu muset
zaplatit 2× poštovné a nebo jednou dám osobní odběr a jednou poštovné???
Děkuji moc za odpověď Vendula
Dobrý den, při koupi více kusů povlečení platíte vždy poštovné pouze jednou. To znamená, že musíte koupit vždy pouze jeden voucher s poštovným a ostatní vouchery bez dopravy (osobní odběr). V objednávkovém procesu na našem eshopu potom zvolíte způsob dopravy (balík na poštu nebo do ruky) a platbu převodem. Všechny vouchery potom uveďte do poznámky k objednávce. Sleva Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer mam zajem o vaše povlečení modré barvy 2KS piše mi to dokoncit a poslali jste mi ověřovací kod a to mi pise neplatné co mam dělat Děkuji
Dobrý den,
všechny vouchery prosím uveďte do poznámky k objednávce – ne do pole „slevový kupón“. Sleva Vám bude odečtena po ověření našimi pracovníky následovně.
Děkujeme