Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohádkový luxus pro dva na zámku Liblice
Hodnocení podniku Zámecký hotel Liblice****
Hodnocená nabídka: Pohádkový luxus pro dva ve skvostném zámku Liblice
Pobyt jsme si neskutečně užili i navzdory deštivému počasí. Pokoj perfektní, personál příjemný a jídlo luxusní. Ideální odpočinek. Děkuji za akci, tato opravdu stála za to!
Byl to dárek, ale obdarovaní byli nadmíru spokojeni, líbilo se jim moc
Ubytování v depandanci v podkroví není vhodné v letním počasí.
Hodnotíme vše 1*, výborné jídlo, velmi příjemný, profesionální personál, luxusní ubytování. Nemáme sebemenších výhrad a na 100% se do Liblic ještě někdy vrátíme. Jeden z nejlepších pobytů.
super :)))
Líbilo – prostředí, služby
Nelíbilo – večeře – nemožnost výběru (radši vyšší cena s možností výběru ze dvou jídel – např. na velký pátek bylo servírováno maso)
Vstřícný personál, wellness i masáže v příjemném prostředí. Uvítali bychom, kdyby byla možnost výběru jídla k večeři.
děs a hrůza
The food was good and the hospitality, but the arrangement of the hotel was not. We had to go outside then inside for breakfast and outside then inside for the spa. In March it was –5 degrees. I would not recommend this place in the winter.
V tomto případě není slovo luxusní pouze reklamní tah.
Ubytování, obsluha, příroda
Velice přijemný řístup personálu, dobré víno, krásné prostory.
Tentokrát bohužel nemohu dát 5 hvězdiček – při příjezdu jsme zjistili, že ačkoliv máme e‑mailem potvrzenou rezervací, do hotelového počítače se nedostala. Nicméně tuto „nehodu“ recepční zvládl bez mrknutí oka. Asi s tím souvisí i to, že žádná uvítací sklenka svařáčku se nekonala. A o to, že máme mít wellness o 30min delší, jsme si museli sami říct. Prohlídku krásného zámku nám rovněž nenabídl. Výsledný dojem – recepční zabodoval pouze na úseku zvládnutí chybějící rezervace ubytování. Jinak jej obsah voucheru zřejmě moc nezajímal.
Pobyt jsem darovala rodičům jako dárek. Na recepci dostali informaci, že přijdou k večeři s kartičkou a personál „už bude vědět.“ Místo toho na ně číšník vybafl s otázkou „Vy jste slevomat?“ Protože slovo Slevomat slyšeli prvně v životě, řekli, že nejsou slevomat ale bydlí v hotelu. Takže místo slevomatího menu dostali jídelní lístek, ze kterého si objednali tříchodové meníčko a až po jeho konzumaci se nedorozumění vysvětlilo. Protože byli s jídlem maximálně spokojeni, večeři si rádi zaplatili a hotel jim nevyužitou večeři z balíčku kompenzoval obědem. Vyprávěli nám to jako vtipnou historku, ale myslím si, že je to neomluvitelná bota od personálu. Pokud se provozovatel rozhodne nabízet služby prostřednictvím slevového portálu, měl by zachovat dekorum i k těmto klientům. Především když ví, že se jedná o dárek a tudíž host nemusí nutně vědět, jak byla služba nakoupena. Takže rodiče byli maximálně spokojení, ale já jsem poněkud na rozpacích. Ikdyž při představě číšníka ve zlaté vestě v luxusním zámku jak klade otázku „Vy jste slevomat?“ se smějeme ještě teď.
Ubytování, služby, přístup personálu – paráda.
Ubytování bylo nádherné, krásné stylové vybavení pokojů včetně sociálního vybavení. Jídlo vkusně sestavené menu. Velnes oceňujeme soukromí a masáže také výborné. V ceně byl i uvítací svařák – na ten se ale zapomnělo.
Luxus, luxus a hlavne pristup personalu vynikajici…
Byli jsme naprosto spokojeni, ubytování i služby byli na vysoké úrovni, personál byl ochotný a vstřícný. Jídlo odpovídalo ve srovnání uhrazené ceně, snídaně formou bufetu byla naprosto perfektní – velký výběr, k večeři by se možná nějaká drobnost našla, ale celkově určitě převažují pozitiva. Okolí jsme s ohledem na nepříznivé počasí neměli příliš možnost poznat, ale ty dva dny formou relaxace utečou jako voda. :-)
Perefektní ubytování, perfektní personál.
Můžeme doporučit.