Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Bowling a dobré jídlo v Bowling Kostka

4,5 / 5 Bowling Kostka Brno  (mapa) 534 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Denisa

I my se těšíme až si v pátek zahrajeme a pochutnáme si na výborném Tataráčku. Jste fakt skvělý

Bowling Kostka

Dobrý den, ani nevíte jak nás potěšil Váš příspěvek a jsme rádi, že to berete jak to jde. Naštěstí je takových většina a už se na Vás těšíme.
S pozdravem

Denisa

Dobrý den,
Za celou naši skupinu co se k Vám rádi vracíme ať na vouchery ze slevomatu nebo si rádi zakoupíme i standartní hodiny dráhy, potom posedíme něco vypijeme a výborně se najíme. Vždy jsme byli spokojeni a myslím že i nadále spokojeni budeme. Když si někdo zakoupí něco zlevněného musí počítat s tím že návštěvnost bude vyšší a může nastat situace že na něco budu déle čekat nebo nedopadne podle představ. Obsluhu plně chápu a nemůže nikdy vyjít vstříc každému hostovi, jak se u nás říká „100 lidí 100 chutí“. Přesně jak píšete lidi vidí SLEVA nebo AKCE a vouchery nakoupí a myslí si že termín co budou požadovat je jen pro ně volný. Když chci něco já vždy se musím trochu přizpůsobit. Ano někdy to trochu naštve že si domluvíme se známýma termín a zavoláme a termín už je obsazený. O to větší adrenalin najít jiný termín který je volný. V dnešní době se někteří zákazníci k prodejci nebo provozovateli neumí chovat a myslí si že před nimi každý padne na zadek. Za naši skupinu co Vás rádi navštěvujeme bych chtěla vzkázat, že jste super a nejlepší Bowling v Brně, který jsme navštívili. Dnes jsem nám zakoupila 2 vouchery a už se těším jak Vás navštívíme.

Marek Fitt

Dobrý den, na dráhu opravdu nemůže víc lidí jak 5?

bowling Kostka

Dobrýden,
na dráhu dáváme 5 hráčů z toho důvodu, aby se pohodlně vešli.

Martin Mickey

Již z první věty je cítit, co pro Vás klienti znamenají: to bez návštěv komerce, tedy Vás, nejde. Věřte že to zkoušíme všemi různými způsoby…Nutné zlo! Opravdu není můj problém počet prodaných voucherů, to je problém vedení Vašeho podniku. Mým problémem je nemožnost rezervace v termín a čas který je vhodný pro mě. Vzhledem k tomu, že již více než 15 let pracuji v gastronomii a z toho 10 let v managmentu, nedokážu pochopit jak někdo Vašeho ražení může veřejně reprezentovat jakýkoliv podnik…Věty typu: Tak to zkusíme po lopatě… bez návštěv komerce, tedy Vás, nejde…Nevíte o čem mluvíte a omlouvá vás jen to, že neznáte danou problematiku…svědčí o tom, že jste buď naprostý ignorant, nebo máte zálibu v urážení a nejste schopen uznat svojí vinu. A pravděpodobně neumíte číst. Nepsal jsem, že jsem se nedovolal ( dovolal jsem se celkem čtyřikrát z cca 15 pokusů ), nebyl mi však nabídnut čas po 13 hod ve všední den, v so po 16 hod. Několikrát jsme u vás byli, pro pití jsme si chodili na bar, protože bylo plno a nic jsme neřešili. Dva zaměstnanci na celou „hernu“ nám sice nepřišlo vzhledem ke kapacitě jako přiměřené, ale to je Váš boj. Kdyby jste byli tak dobří a bezchybní jak se tady prezentujete, nemuseli by jste prodávat tisíce voucherů podřadným komerčním klientům za dumpingové ceny a doufat, že si dají něco k pití…

Bowling Kostka

Nezaplňujeme plonkovní hodiny !!! Bereme vouchery i ve víkendy. to že pracujete v managmentu je zřejmé z Vašeho příspěvku. Máme tu i lidi spokojené, což je 85% zákazníků. V jedné věci máte velkou pravdu, ale to je na dlouhé psaní.

Martin Mickey

Dobrý den,
bohužel nám se také po několika telefonátech v průběhu více než měsíce ( nenechávali jsme to na poslední chvíly )nepodařilo domluvit vyhovující čas pro využití voucheru. Nejsme profesionální hráči, bowling si jdeme jednou za čas zahrát s přáteli a proto nám nevyhovují časy do 13:00 hodiny ( mimojiné i proto, že jsme zaměstnaní ). Pokud máte telefonů 200 denně, možná by stálo za to zaplatit profesionálního telefonistu, nebo omezit počet voucherů. Je to jako kdyby jste špatné jídlo omlouvali tím, že kuchař vaří od rána a nemůže vyhovět každé chuti…Nebo že číšník je nepříjemný, protože obsluhuje již x-tý stůl a má tohoo dost. Pokud si nevážíte klientů s vouchery ( a dáváte to najevo, jak o tom vypovídají vaše komentáře výše ), kterými se snažíte zaplnit plonkové hodiny v průběhu dne, přijde mi to nejen neprofesionální ale i smutné. I my jsme voucher vrátili.

Bowling Kostka

Dobrý den,
asi jsem se špatně vyjádřil. Tak to zkusíme po lopatě. Jsme sportovní herna a jako taková se musí nějak živit. to bez návštěv komerce, tedy Vás, nejde. Věřte že to zkoušíme všemi různými způsoby. Ale, když prodáte v prosinci 900 voucherů, na rezervaci máte 4 měsíce. Uplaněno bylo do konce února 200. Na 1 měsíc jich zůstalo 700 a na posledních 14 dní cca 500. Co s tím chcete dělat? a vidíte, nevyužitých zůstalo asi 50. Přes to všechno voucher ještě prodloužíme. Proto se nemůžete dovolat. telefonista je kničemu, musel by sedět u rezervací, kde se zároveň bowling obsluhuje, tedy dráhy a různé chybové hlášky, a je to plat navíc atd. Nezaplňujeme plonkovní hodiny!!!!!!!!! Nevíte o čem mluvíte a omlouvá vás jen to, že neznáte danou problematiku. Víkend je plný voucherů !!!!! Pokud jste tu někdy byl, tak nemůžete napsat takový nesmysl. Doufám že jsem to dosti vysvětlil. Možná že jste jeden z těch na které to neplatí. Kdo ví. A co je to několikrát jsme volali? Jak to že se těch 850 dovolalo.
Pešl Roman

Andrea

Dobrý den, je to jen pro jednu osobu nebo můžou na jeden voucher i dvě osoby?

Bowling Kostka

Dobrý den,
na voucher vás může přijít více, ale na dráhu dáváme max. 5 hráčů, to kvůli pohodlí. Děkujeme a budeme se těšit.

Nika

Tomáš Novák: Máme stejný problém!
Máme ještě voucher z ,,minulé akce,, a hrát bowling v 11 dopoledne doopravdy nepůjdeme… Tzn. také budeme voucher vracet…

Nechápu, proč Kostka stále prodává další a další vouchery, když v systému musí vidět, že z minulé akce je jich ještě spousta neuplatněných…
Nehledě na to, že telefon zvedá a to velmi zřídka zrovna ne moc příjemný pán :)
Nic, nejsme ti, kteří by si koupili voucher a dali jednu kofolu, ale peníze utratíme raději někde, kde si zákazníků váží a kde restaurace nefunguje pouze na prodeji voucherů…

Bowling Kostka

Dobrý den,
Nemáte pravdu, ještě teď jsou volné hodiny. Navíc když si dvě třetiny lidí nechá voucher na posleních 14 dní, tak se nedivte že není místo. U nás si zákazníků vážíme a je to vidět z ohlasů z emailu. Navíc vouchery vždycky prodlužejeme. Co už proto víc máme udělat? Telefon nezvedá jenom pán a zkuste těch telefonátů denně udělat 200 a uvidíte, že s některými lidmi se opravdu těžko jedná. Tři měsíce máte doma voucher a pak si vzpomenete na posledníchvíli že ho někde máte a vylejete si to na nás. Děkujeme a přejeme Vám pohodu v jiné restauraci, kde si Vás váží. Jsme Sportovní bowling a o ten jde.

Bowling Kostka

Omlovám se , nemyslel jsem přímo Vás, že máte voucher 3 měsíce, ale bylo to řečeno na adresu všech, co tak činí.

chulupim chulupim

Dobry den. Mate nejaky volny termin na nedelu?

Bowling Kostka

Dobrý den,
volejte prosím rezervace, nemáme možnost tímto způsobem rezervovat dráhy.

Tomas Novak

Dobry den,
poprve kdyz jsem kupoval voacher, tak jsem mel velke problemy s k Vam dovolat (obe telefonni cisla). Nakonec jsem byl nucen voacher vratit, protoze jste meli porad plno. Koupil jsem si po nejake dobe dalsi voacher – dnes se Vam snazim cele odpoledne dovolat a bud mate obsazeno, nebo to nikdo nezveda (parkrat jsem se trefil ihned po tom obsazeno a stejne to nikdo nezveda).

Bowling Kostka

Dobrý den,
Denně vyřizujeme cca. 200 hovorů. Na našich webových stránkách je vysvětleno proč tomu tak je. Volat je nejlépe kolem poledne. Od 18:00 jsou dráhy většinou plné a obsluha bowlingu může vzadu opravovat dráhy, nebo je zrovna zapínat a do systému nemůže. Snažíme se vyřídit vše. V současné době pracujeme na on-line rezervačním systému. Tedy volejte nejlépe do 18:00. Děkujeme za pochopení.

Rostislav Hyrák

Dobrý den..byl by volný termin,
tudle sobotu pro 2 osoby prosím?

Bowling Kostka

Omlouváme se,
ale tisk karet a kuponů se nám zpozdil, proto bereme vouchery až od 22.4.2014 Pro rezervyci volejte tel uvedené na voucheru, nebo na www.bowlingkostka.cz Přes email, nebo diskusi není rezervace technicky možná. Děkujeme za pochopení.

Jirka Brna

Ahoj,když si koupím 4 hodiny bowlingu,je možné hrát 2×2 hodiny na dvou drahách vedle sebe?

Bowling Kostka

Zdar,
hodiny můžete libovolně kombinovat. Tedy ano.

Veronika

Dobrý den, je nutné jít osobně vyběnit voucher za poukaz, i když budu mít koupenou variantu bowling s tatarákem? Výměna za poukaz bývala při variantě vice hodinového voucheru. Platnost u variant s tatarákem bude do konce června nebo do 16.5.? Děkuji.

Bowling Kostka

Dobrý den,
Dobrý dotaz. Pokud voucher využijete do 16.5. a zarezervujete dráhu s předstihem, předložíte č. voucheru, dávat vám poukaz je zbytečné. Často se ovšem stává, že vouchery zákazníci nestačí využít a na naši hlavu se snášejí výčitky, někdy i nadávky, že nestačili slevy využít. Proto si voucher musí uplatnit do 16.5. 2014 a vystavíme poukaz, který platí až do konce června. Někdo zakoupí voucherů více, tak si objednají dráhy a na ostatní vezmou poukazy a jsou v pohodě.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru