Bowling a dobré jídlo v Bowling Kostka
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
I my se těšíme až si v pátek zahrajeme a pochutnáme si na výborném Tataráčku. Jste fakt skvělý
Dobrý den, ani nevíte jak nás potěšil Váš příspěvek a jsme rádi,
že to berete jak to jde. Naštěstí je takových většina a už se na Vás
těšíme.
S pozdravem
Dobrý den,
Za celou naši skupinu co se k Vám rádi vracíme ať na vouchery ze slevomatu
nebo si rádi zakoupíme i standartní hodiny dráhy, potom posedíme něco
vypijeme a výborně se najíme. Vždy jsme byli spokojeni a myslím že
i nadále spokojeni budeme. Když si někdo zakoupí něco zlevněného musí
počítat s tím že návštěvnost bude vyšší a může nastat situace že
na něco budu déle čekat nebo nedopadne podle představ. Obsluhu plně chápu
a nemůže nikdy vyjít vstříc každému hostovi, jak se u nás říká
„100 lidí 100 chutí“. Přesně jak píšete lidi vidí SLEVA nebo AKCE a
vouchery nakoupí a myslí si že termín co budou požadovat je jen pro ně
volný. Když chci něco já vždy se musím trochu přizpůsobit. Ano někdy to
trochu naštve že si domluvíme se známýma termín a zavoláme a termín už
je obsazený. O to větší adrenalin najít jiný termín který je volný.
V dnešní době se někteří zákazníci k prodejci nebo provozovateli
neumí chovat a myslí si že před nimi každý padne na zadek. Za naši
skupinu co Vás rádi navštěvujeme bych chtěla vzkázat, že jste super a
nejlepší Bowling v Brně, který jsme navštívili. Dnes jsem nám zakoupila
2 vouchery a už se těším jak Vás navštívíme.
Již z první věty je cítit, co pro Vás klienti znamenají: to bez návštěv komerce, tedy Vás, nejde. Věřte že to zkoušíme všemi různými způsoby…Nutné zlo! Opravdu není můj problém počet prodaných voucherů, to je problém vedení Vašeho podniku. Mým problémem je nemožnost rezervace v termín a čas který je vhodný pro mě. Vzhledem k tomu, že již více než 15 let pracuji v gastronomii a z toho 10 let v managmentu, nedokážu pochopit jak někdo Vašeho ražení může veřejně reprezentovat jakýkoliv podnik…Věty typu: Tak to zkusíme po lopatě… bez návštěv komerce, tedy Vás, nejde…Nevíte o čem mluvíte a omlouvá vás jen to, že neznáte danou problematiku…svědčí o tom, že jste buď naprostý ignorant, nebo máte zálibu v urážení a nejste schopen uznat svojí vinu. A pravděpodobně neumíte číst. Nepsal jsem, že jsem se nedovolal ( dovolal jsem se celkem čtyřikrát z cca 15 pokusů ), nebyl mi však nabídnut čas po 13 hod ve všední den, v so po 16 hod. Několikrát jsme u vás byli, pro pití jsme si chodili na bar, protože bylo plno a nic jsme neřešili. Dva zaměstnanci na celou „hernu“ nám sice nepřišlo vzhledem ke kapacitě jako přiměřené, ale to je Váš boj. Kdyby jste byli tak dobří a bezchybní jak se tady prezentujete, nemuseli by jste prodávat tisíce voucherů podřadným komerčním klientům za dumpingové ceny a doufat, že si dají něco k pití…
Nezaplňujeme plonkovní hodiny !!! Bereme vouchery i ve víkendy. to že pracujete v managmentu je zřejmé z Vašeho příspěvku. Máme tu i lidi spokojené, což je 85% zákazníků. V jedné věci máte velkou pravdu, ale to je na dlouhé psaní.
Dobrý den,
bohužel nám se také po několika telefonátech v průběhu více než
měsíce ( nenechávali jsme to na poslední chvíly )nepodařilo domluvit
vyhovující čas pro využití voucheru. Nejsme profesionální hráči,
bowling si jdeme jednou za čas zahrát s přáteli a proto nám nevyhovují
časy do 13:00 hodiny ( mimojiné i proto, že jsme zaměstnaní ). Pokud máte
telefonů 200 denně, možná by stálo za to zaplatit profesionálního
telefonistu, nebo omezit počet voucherů. Je to jako kdyby jste špatné jídlo
omlouvali tím, že kuchař vaří od rána a nemůže vyhovět každé
chuti…Nebo že číšník je nepříjemný, protože obsluhuje již x-tý
stůl a má tohoo dost. Pokud si nevážíte klientů s vouchery ( a dáváte
to najevo, jak o tom vypovídají vaše komentáře výše ), kterými se
snažíte zaplnit plonkové hodiny v průběhu dne, přijde mi to nejen
neprofesionální ale i smutné. I my jsme voucher vrátili.
Dobrý den,
asi jsem se špatně vyjádřil. Tak to zkusíme po lopatě. Jsme sportovní
herna a jako taková se musí nějak živit. to bez návštěv komerce, tedy
Vás, nejde. Věřte že to zkoušíme všemi různými způsoby. Ale, když
prodáte v prosinci 900 voucherů, na rezervaci máte 4 měsíce. Uplaněno
bylo do konce února 200. Na 1 měsíc jich zůstalo 700 a na posledních
14 dní cca 500. Co s tím chcete dělat? a vidíte, nevyužitých zůstalo
asi 50. Přes to všechno voucher ještě prodloužíme. Proto se nemůžete
dovolat. telefonista je kničemu, musel by sedět u rezervací, kde se
zároveň bowling obsluhuje, tedy dráhy a různé chybové hlášky, a je to
plat navíc atd. Nezaplňujeme plonkovní hodiny!!!!!!!!! Nevíte o čem
mluvíte a omlouvá vás jen to, že neznáte danou problematiku. Víkend je
plný voucherů !!!!! Pokud jste tu někdy byl, tak nemůžete napsat takový
nesmysl. Doufám že jsem to dosti vysvětlil. Možná že jste jeden z těch
na které to neplatí. Kdo ví. A co je to několikrát jsme volali? Jak to že
se těch 850 dovolalo.
Pešl Roman
Dobrý den, je to jen pro jednu osobu nebo můžou na jeden voucher i dvě
osoby?
Dobrý den,
na voucher vás může přijít více, ale na dráhu dáváme max. 5 hráčů,
to kvůli pohodlí. Děkujeme a budeme se těšit.
Tomáš Novák: Máme stejný problém!
Máme ještě voucher z ,,minulé akce,, a hrát bowling v 11 dopoledne
doopravdy nepůjdeme… Tzn. také budeme voucher vracet…
Nechápu, proč Kostka stále prodává další a další vouchery, když
v systému musí vidět, že z minulé akce je jich ještě spousta
neuplatněných…
Nehledě na to, že telefon zvedá a to velmi zřídka zrovna ne moc příjemný
pán :)
Nic, nejsme ti, kteří by si koupili voucher a dali jednu kofolu, ale peníze
utratíme raději někde, kde si zákazníků váží a kde restaurace nefunguje
pouze na prodeji voucherů…
Dobrý den,
Nemáte pravdu, ještě teď jsou volné hodiny. Navíc když si dvě třetiny
lidí nechá voucher na posleních 14 dní, tak se nedivte že není místo.
U nás si zákazníků vážíme a je to vidět z ohlasů z emailu. Navíc
vouchery vždycky prodlužejeme. Co už proto víc máme udělat? Telefon
nezvedá jenom pán a zkuste těch telefonátů denně udělat 200 a uvidíte,
že s některými lidmi se opravdu těžko jedná. Tři měsíce máte doma
voucher a pak si vzpomenete na posledníchvíli že ho někde máte a vylejete
si to na nás. Děkujeme a přejeme Vám pohodu v jiné restauraci, kde si Vás
váží. Jsme Sportovní bowling a o ten jde.
Omlovám se , nemyslel jsem přímo Vás, že máte voucher 3 měsíce, ale bylo to řečeno na adresu všech, co tak činí.
Dobry den. Mate nejaky volny termin na nedelu?
Dobrý den,
volejte prosím rezervace, nemáme možnost tímto způsobem
rezervovat dráhy.
Dobry den,
poprve kdyz jsem kupoval voacher, tak jsem mel velke problemy s k Vam dovolat
(obe telefonni cisla). Nakonec jsem byl nucen voacher vratit, protoze jste meli
porad plno. Koupil jsem si po nejake dobe dalsi voacher – dnes se Vam snazim
cele odpoledne dovolat a bud mate obsazeno, nebo to nikdo nezveda (parkrat jsem
se trefil ihned po tom obsazeno a stejne to nikdo nezveda).
Dobrý den,
Denně vyřizujeme cca. 200 hovorů. Na našich webových stránkách je
vysvětleno proč tomu tak je. Volat je nejlépe kolem poledne. Od 18:00 jsou
dráhy většinou plné a obsluha bowlingu může vzadu opravovat dráhy, nebo
je zrovna zapínat a do systému nemůže. Snažíme se vyřídit vše.
V současné době pracujeme na on-line rezervačním systému. Tedy volejte
nejlépe do 18:00. Děkujeme za pochopení.
Dobrý den..byl by volný termin,
tudle sobotu pro 2 osoby prosím?
Omlouváme se,
ale tisk karet a kuponů se nám zpozdil, proto bereme vouchery až od
22.4.2014 Pro rezervyci volejte tel uvedené na voucheru, nebo na www.bowlingkostka.cz Přes email, nebo
diskusi není rezervace technicky možná. Děkujeme za pochopení.
Ahoj,když si koupím 4 hodiny bowlingu,je možné hrát 2×2 hodiny na dvou drahách vedle sebe?
Zdar,
hodiny můžete libovolně kombinovat. Tedy ano.
Dobrý den, je nutné jít osobně vyběnit voucher za poukaz, i když budu mít koupenou variantu bowling s tatarákem? Výměna za poukaz bývala při variantě vice hodinového voucheru. Platnost u variant s tatarákem bude do konce června nebo do 16.5.? Děkuji.
Dobrý den,
Dobrý dotaz. Pokud voucher využijete do 16.5. a zarezervujete dráhu
s předstihem, předložíte č. voucheru, dávat vám poukaz je zbytečné.
Často se ovšem stává, že vouchery zákazníci nestačí využít a na naši
hlavu se snášejí výčitky, někdy i nadávky, že nestačili slevy
využít. Proto si voucher musí uplatnit do 16.5. 2014 a vystavíme poukaz,
který platí až do konce června. Někdo zakoupí voucherů více, tak si
objednají dráhy a na ostatní vezmou poukazy a jsou v pohodě.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, na dráhu opravdu nemůže víc lidí jak 5?
Dobrýden,
na dráhu dáváme 5 hráčů z toho důvodu, aby se pohodlně vešli.