Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Skládací baleríny pro milovnice podpatků

4,3 / 5 Kukačka.cz (2 pobočky) Jindřichův Hradec  (mapa) 213 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Michaela Červenková

Dobrý den,
můžu se prosím zeptat, kolik cca. měří složená taštička i s botami?
Děkuji :)

kukacka.cz

Dobrý den, složená taštička včetně bot měří cca 16 cm x 11 cm x 5 cm (vel L ) rozměry různých velikostí se liší v milimetrech.

Lenka Rychlá

Dobrý den, nejsem si jistá velikostí. Je možné, v případě že mi nebude sedět velikost, vyměnit velikost bot za jinou? Děkuji za odpověď.

kukacka.cz

Dobrý den,

výměna velikosti samozřejmě možná je. V případě, že Vám dodaná velikost nebude sedět, kontaktujte nás pro domluvení dalšího postupu.

Eliska Rahmani

dobrý den, děkuji – jednalo se původně o překvapení-dárek pro maminku. jsem denně na mailu. peníze za poštovné jsou odeslány ještě dnes. zdravím vás.

kukacka.cz

Dobrý den, děkujeme za info o platbě. Balerínky budou odeslány obratem po obržení platby za poštovné.

Eliska Rahmani

DOBRÝ den, objednala jsem si jako dárek pro někoho na stránkách kukačky botky, dle zakoupeného voucheru, uvedla jsem do objednávky 2× kód voucheru (do daného políčka i do poznámky), nicméně mi na e-mail přišlo potvrzení obj. v plné ceně. už dvakrát jsem kontaktovala prodejce na uvedeném mailu, či přes kontaktní formulář, nikdo mi neodpověděl! očekávám, že mi někdo potvrdí, že došlo k omylu ( že můj slevový kupon registrují či se mnou celou věc vykomunikují), a že nemusím platit uvedenou cenu. v případě nekomunikace prodejce odmítám platit další peníze, protože když mi prodejce neodpovídá, tak nemohu očekávat, že zaplacené zboží dostanu…! po pravdě jsem už naštvaná, protože jsem trpělivě čekala celé velikonoce na nějakou odpověď a nic…už nevím, kam se obrátit, tak snad se mě tady někdo všimne! číslo objednávky či další info sdělím na mém mailu pod kterým jsem tu registrovaná

kukacka.cz

Dobrý den,

velice se omlouváme za zdržení odpovědi v emailu. Na emaily reagujeme tak jak přicházejí a snažíme se vždy napřed zákazníka kontaktovat telefonem. Což se nám u Vás nepodařilo, jelikož jste neuvedla telefon na sebe, ale na maminku, která bohužel vůbec nevěděla o čem hovořím. Slevový voucher jsme Vám do objednávky uplatnili, odeslali jsme Vám o tom informaci na email a po uhrazení poštovného bude vaše objednávka bez odkladu odeslána na Vaši adresu.

V době Velikonočních svátků jsme nepracovali a Vaše objednávka byla přijata v pátek večer po pracovní době. Tedy již nebyla možnost na ni reagovat.

Vaši objednávku včetně uplatněného slevového voucheru tedy evidujeme.
Děkuji za pochopení

kukacka.cz

Dobrý den,
zda se jedná o Zásilkovnu či Heuréku zjistíte v košíku u výpisu poboček, kde jsou tato výdejní místa vypsána i s adresou pobočky. Vrácení zboží samozřejmě možné je.

Jana

Dobrý den, jak zjistím, podle Vašeho rozpisu, zda se jedná o Zásilkovnu nebo Heuréku? Resp. jedná se mi o Heuréku v Praze – zda je ul. Vocelova (I.P.Pavl.), Národní 9, Nádražní 18 nebo Vodičkova 18, Tylovo nám., Štefánikova 42. Podle ikony/obrázku jsem „nerozluštila“ o jaký odběr (Zásilkovna/He­uréka) se jedná. Děkuji za odpověď. Předpokládám, že v případě špatné velikosti apod. bude možné zboží vrátit zpět a zaslat peníze zpět na účet..

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru