Skládací baleríny pro milovnice podpatků
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, nejsem si jistá velikostí. Je možné, v případě že mi nebude sedět velikost, vyměnit velikost bot za jinou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
výměna velikosti samozřejmě možná je. V případě, že Vám dodaná
velikost nebude sedět, kontaktujte nás pro domluvení dalšího postupu.
dobrý den, děkuji – jednalo se původně o překvapení-dárek pro maminku. jsem denně na mailu. peníze za poštovné jsou odeslány ještě dnes. zdravím vás.
Dobrý den, děkujeme za info o platbě. Balerínky budou odeslány obratem po obržení platby za poštovné.
DOBRÝ den, objednala jsem si jako dárek pro někoho na stránkách kukačky botky, dle zakoupeného voucheru, uvedla jsem do objednávky 2× kód voucheru (do daného políčka i do poznámky), nicméně mi na e-mail přišlo potvrzení obj. v plné ceně. už dvakrát jsem kontaktovala prodejce na uvedeném mailu, či přes kontaktní formulář, nikdo mi neodpověděl! očekávám, že mi někdo potvrdí, že došlo k omylu ( že můj slevový kupon registrují či se mnou celou věc vykomunikují), a že nemusím platit uvedenou cenu. v případě nekomunikace prodejce odmítám platit další peníze, protože když mi prodejce neodpovídá, tak nemohu očekávat, že zaplacené zboží dostanu…! po pravdě jsem už naštvaná, protože jsem trpělivě čekala celé velikonoce na nějakou odpověď a nic…už nevím, kam se obrátit, tak snad se mě tady někdo všimne! číslo objednávky či další info sdělím na mém mailu pod kterým jsem tu registrovaná
Dobrý den,
velice se omlouváme za zdržení odpovědi v emailu. Na emaily reagujeme tak
jak přicházejí a snažíme se vždy napřed zákazníka kontaktovat
telefonem. Což se nám u Vás nepodařilo, jelikož jste neuvedla telefon na
sebe, ale na maminku, která bohužel vůbec nevěděla o čem hovořím.
Slevový voucher jsme Vám do objednávky uplatnili, odeslali jsme Vám o tom
informaci na email a po uhrazení poštovného bude vaše objednávka bez
odkladu odeslána na Vaši adresu.
V době Velikonočních svátků jsme nepracovali a Vaše objednávka byla
přijata v pátek večer po pracovní době. Tedy již nebyla možnost na ni
reagovat.
Vaši objednávku včetně uplatněného slevového voucheru tedy evidujeme.
Děkuji za pochopení
Dobrý den,
zda se jedná o Zásilkovnu či Heuréku zjistíte v košíku u výpisu
poboček, kde jsou tato výdejní místa vypsána i s adresou pobočky.
Vrácení zboží samozřejmě možné je.
Dobrý den, jak zjistím, podle Vašeho rozpisu, zda se jedná o Zásilkovnu nebo Heuréku? Resp. jedná se mi o Heuréku v Praze – zda je ul. Vocelova (I.P.Pavl.), Národní 9, Nádražní 18 nebo Vodičkova 18, Tylovo nám., Štefánikova 42. Podle ikony/obrázku jsem „nerozluštila“ o jaký odběr (Zásilkovna/Heuréka) se jedná. Děkuji za odpověď. Předpokládám, že v případě špatné velikosti apod. bude možné zboží vrátit zpět a zaslat peníze zpět na účet..
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
můžu se prosím zeptat, kolik cca. měří složená taštička i s botami?
Děkuji :)
Dobrý den, složená taštička včetně bot měří cca 16 cm x 11 cm x 5 cm (vel L ) rozměry různých velikostí se liší v milimetrech.