Omezení: Není. Balíček platí pro všechny délky vlasů. V rámci barevného balíčku lze využít pouze barvení, melír nebo přeliv. Pokud byste si přála např. barvu i melír současně, lze druhou službu přiobjednat dle aktuálního ceníku.
Rezervace: Rezervace nutná předem na tel.: 775 555 119 (Aneta Hrubá).
Příplatky: Jako dárek získáte 30% slevu, kterou můžete při příští návštěvě uplatnit na aplikaci barvy, přelivu nebo melírů.
Dobrý den,platí balíček i na ombré barvení? Je ještě možno
zakoupit? Děkuji :)
Tereza Zmeškalová
Zdravím,
chci se zeptat ,kolik je voucherů na „balíček barvení“ ?Bohužel vždy
je skroro ihned vyprodán =(
Doubravka
Střih a styling včera pecka…moc děkuji Anetce za péči:-)
Lenka
Ne situaci jsem na místě nijak neřešila, ano vím, možná jsem měla,
ale byl to takový šok, že jsem raději ihned odešla,než abych se tam
dohadovala,platila nějaké příplatky a nechala si zničit vlasy od barvy
ještě více. Šlo vidět,že i slečna kadeřnice věděla,že to nechytlo
uplně jak asi mělo. Sama jsem řekla,že bych to chtěla spíš do bíla,no a
dopadlo to trošku jinak. Ostříhala mě ale pěkně,at ji zase uplně
nekřivdím. Chtěla jsem jenom říct svůj zážitek, at si každý udělá
svůj obrázek. Ale stojím si zatím, že dobrá kadeřnice s plno
spokojenýma klientkama nemá zapotřebí se nabízet přes slevový portál.
Tot vše…
Ivana L.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda ten melír platí na celou hlavu a
zda se dá nechat udělat dvoubarevný. Děkuji za odpověď.
Katka P.
Dobrý den,
i já jsem byla při posledni akci u Anety, a byla jsem velice spokojená,
barva byla skvělá a střih také.
Když teda byla slečna Lenka tak nespokojená, mela řešit situaci na místě.
Aneta by ji dle mého názoru vyšla vstříc. A situaci néjakým způsobem
řešila. Od čeho ty ústa člověk jinak má.
Veronika
Dobrý večer , naopak já jsem byla spokojená velice !! Nemůžu říci na
práci kadeřnice nic a jak již sama psala , 1000 lidí tisíc chutí . Takže
já vřele doporučuji.
Nikola M.
Dobry den, to ja nemohu souhlasit. Tuto nabidku jsem vyuzila jiz vicekrat a
pokazde jsem byla velice spokojena, proto jeji sluzby vyuzivam i mimo tyhle
akce :) a to me barvila z hnede na blond a chytlo to nadherne, zadna zluta.
S tim by si slecna nikdy nedovolila pustit zakaznika ven, pokud to tak nechtel
zakaznik :) ja vystridala hodne kadernic a tahle je zatim nejlepsi :)
Lenka
Také se připojuji, využila jsem tuto nabídku minule a katastrofa. Chtěla
jsem blond barvu (pro upřesněn jsem špinavá blondýna,aby někdo neřekl,že
to špatně chytlo) a odcházela jsem s rezavo-žlutýma vlasama. Již nikdy
více.Kdyby byla každá zákaznice tak spokojená, jistě si slečna kadeřnice
nemusí dávat svou nabídku přes slevový portál a má dost
„spokojených“ zákaznic
Slevomat.cz
Dobrý den, nabídky opakujeme pouze v případě pozitivního hodnocení.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojená, zeptáme se, řešila jste situaci
nějak na místě? Děkujeme.
Kadernice Anet
Dobry den,velice me mrzí vaše nespokojenost.Bohuzel sto lidi,sto
chuti,kazdy ma jinou představu o ideální kadeřnici.Preji pěkný den
kadernice Anet
Martina
Dobrý den, škoda, že slevomat nevystavuje také záporné reference a
komentáře. Já osobně jsem třeba vůbec spokojená nebyla a o milé
kadeřnici také mluvit nemohu.
D.
Dobrý den, je možné objednat se na zítra?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Také se připojuji, využila jsem tuto nabídku minule a katastrofa. Chtěla jsem blond barvu (pro upřesněn jsem špinavá blondýna,aby někdo neřekl,že to špatně chytlo) a odcházela jsem s rezavo-žlutýma vlasama. Již nikdy více.Kdyby byla každá zákaznice tak spokojená, jistě si slečna kadeřnice nemusí dávat svou nabídku přes slevový portál a má dost „spokojených“ zákaznic
Dobrý den, nabídky opakujeme pouze v případě pozitivního hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená, zeptáme se, řešila jste situaci nějak na místě? Děkujeme.