Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky posílejte na e‑mail objednavkyallinshop2@gmail.com, do předmětu mailu uveďte slovo SLEVOMAT.
- Dále vyplňte kontaktní údaje, doručovací adresu a vybranou barvu, telefonní číslo a číslo voucheru.
- Doba dodání do 14 dnů.
- Poštovné je zahrnuto v ceně.
Dobrý den,
lze dávkovač použít i na vůni DKNY Be Delicious – parfémová voda
s rozprašovačem?
Moc díky za odpověď.
Dobrý den,
jestli jde rozprašovač z parfému oddělat, tak určitě naplnit
půjde.
S pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý den, doporučujete plnit ho různými parfémy po sobě, nebo by to vůně znehodnotilo, a je lepší zůstat stále u jednoho parfému?
Dobrý den,
nejlepší je mít na každou voňavku jiný dávkovač, nebo dávkovač
prošplíchnout vodou.
S pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý de, jde o plnění zespodu nebo přestříkáváním. Nikde jsem to
nenašla.
Dobrý den,
dávkovač jde naplnit pouze zespodu.
Děkujeme a s pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý den,
šlo by poslat k 1 černému i 1 fialový dávkovač, který máte na
webovkách za tuto akční cenu?
Dobrý den,
skladem máme pouze barvy, které jsou uvedeny na Slevomatu.
Děkujeme a s pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobry den,
Objednavku staci zaslat na uvedeny mail nebo je potreba objednat i pres e-shop.
Pokud jen pres email, prijde mi potvrzeni o prijeti nebo odeslani
objednavky?
Dekuji
Dobrý den,
objednávku stačí zaslat pouze na mail. Většinou nepotvrzujeme objednávky a
rovnou odesíláme. Doba dodání do 14 dnů.
S pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se dá dávkovač vyzvednout i osobně na adrese v Brně. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
dávkovače rozesíláme pouze poštou.
Děkujeme a s pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se dá dávkovač opakovaně doplňovat, nebo se dá naplnit pouze jednou. Mám jeden podobný doma a znovu naplnit se nedá, tak se radši ptám. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
dávkovač není na jedno použiti, můžete ho samozřejmě plnit
opakovaně.
S pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dobrý den,
již mám těchto věciček více, ale některé jsem darovala a bohužel
1 nejde naplnit a z druhého parfém vytekl… je možné je nějak
vyměnit?
Dobrý den Jano,
na zboží můžete uplatnit reklamaci, na kterou máte samozřejmě právo.
Reklamaci je nutné provést u našeho partnera, tedy u ALL-IN SHOP.
Věřím, že se všechno vyřeší k Vaší plné spokojenosti.
Dobrý den,
napište nám prosím na reklamaceallinshop@gmail.com
Výrobek Vám moc rádi vyměníme.
S pozdravem,
ALL-IN SHOP
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
prosím,číslo voucheru poslat také přes tento emal?
Růženo,
ano, na tento email objednavkyallinshop2@gmail.com zašlete svou objednávku i s číslem voucheru :)
Hezký den!