Někteří lidé reklamy přetáčejí či přepínají a vytvářejí tak na světě nerovnováhu. Více než 300 000 reklamožroutů celého světa tento dluh během jediného večera obětavě splácí za ně.
V nejnovější kolekci PlayStation Noc reklamožroutů 2014 je vybráno přes 300 reklam z více než 50 zemí světa. Je to výběr toho nejlepšího z minulých let, reklamy nám dobře známé i naprosto neznámé světové značky, reklamy originální, dramatické, vtipné i dojemné. Některé reklamy mají rozpočet větší než běžný český film (Cartier), jiné sází na světové celebrity (Got Milk), další útočí na emoce (Peugeot) a většina je prostě zábavná (Carlton).
Noc reklamožroutů je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Její zakladatel Jean-Marie Boursicot ji poprvé představil v roce 1981 a z rodné Francie se velmi rychle rozšířila do zbytku světa. Každý rok navštíví show více než 300.000 reklamožroutů, kteří se seznámí s nejnovějšími reklamními trendy z různých koutů světa. Noc reklamožroutů se nemusí podřizovat televizní cenzuře, alkohol, cigarety nebo sex zde nejsou zakázány.