Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

345 Kč za kompletní střih vlasů v salonu Martina Žifčáka! Mytí, stříhání, foukaná a styling v profesionálním studiu se slevou až 81 %.

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Radka

Dobrý den,
v salonu jsem byla 2× a naposledy mne stříhal p. Žifčák osobně za nemocnou kolegyni. Mohu jenom DOPORUČIT a už kupuji další vouchery a beru s sebou dceru.

ad pro paní Libušku: naposledy byla dcera (14 let) v kadeřnictví v obytném domě ve Strašnicích, bohužel si dopředu nezjistila ceny a ani mne by to nenapadlo, že to bude takový šok. Tam ji za 700 paní ostříhala navlhčené konečky a vyfoukala, NEMYLA, Šla jsem to potom s dcerou reklamovat, protože se mi ta částka zdála hodně přemrštěná, bohužel marně. Proto už nikdy více nás tam neuvidí a dopředu si vždy pečlivě zjistím cenu a rozsah služeb. Bylo to sice dobré poučení pro dítě, ale dost drahé.

Jana

zdělte nám prosím jména senior stilystů. Již tato prosba byla, ale nebylo na ní odpovězeno. Děkuji

Veronika

Dobrý den,
ráda bych se zeptala ohledně těch dalších služeb: když tedy budu mít u Vás slevu třeba na barvení, tak musím k této službě využít i tento voucher? Nebo je i v té zlevněné ceně už i foukaná a závěrečný styling? Děkuji moc za odpověď

Simi

Dobrý den,

reaguji k POZLÁTKU: „Každá žena si jednou za čas dopřeje hýčkání a pozlátko“… Je to relax a to, že se o Vás někdo stará a cítíte se dobře, je důležitá věc a já se o to párkrát za rok rozhodně nechci připravit :-) Takže, voucher s radostí kupuji :-)

Dusan

Zdravím, super sleva pro dámy, Jen nevím zda-li pánové získají taky takovou péči. ? Jaká je šance, býti ostříhán p. Žifčákem? Děkuji

Martin Žifčák

Dobrý den,
být ostříhán panem Žifčákem může být každý, kdo se objedná přímo k němu dle ceníku pana Žifčáka uvedeného na web. stránkách . Zatím ještě klientelu přijímá.

Hana Balasova

Nemam zadny dotaz, jen mi to neda, abych nereagovala na pripominky a dotazy Libuse… je videt, ze dama je uplne mimo… az se jde ucesat k nejaky Marene do prasecaku a neotravuje tady hloupostma…

Tereza Porschová

Dobrý den,
mohu se zeptat, zda při velmi krátkých vlasech se případně zbytková částka nebo tak něco dá převést na další návštěvu?
 Děkuji

Zmrzka

Nedá mi to nereagovat. Vouchery jsem si koupila dva, hodlám to vyzkoušet a pokud bude vše super, tak ráda přijdu i za normální cenu. Za kvalitu se platí. Taky bych ráda dala za kadeřníka třeba pětikilo, ale už jsem pár takových kadeřníků zažila a bohužel to většinou dopadlo katastrofálně. A jinak jsem se objednávala dnes odpoledne a bezproblému objednání na konec příštího týdne…

Ali

Dobry den,
nasla jsem na vasich strankach prodluzovani vlasu metodou keratin. Je tam uvedeno, vlasy evropske, chci se zeptat o jaky typ vlasu se jedna?
Cena je (omlouvám se) az podezrele nizka…:-)
Dekuji Ali

Martin Žifčák

Jde o pravé lidské vlasy evropského typu Remy pro metodu Keratin nejvyšší kvality přímo koncipované pro prodloužení vlasů keratinem.

Jana Nováková

Dobry den,
chtela bych to dat jako Vanocni darek,
myslite, ze bude potom moznost objednani az po Novem roce…?

Martin Žifčák

Dobrý den,
objednávací lhůta v našem studiu je min. 14 dnů předem.

Klerys

Davide…Platnost voucheru do 6.22012 tak já jim věřim že to zvládnou!!!

Martin Žifčák

Dobrý den,
kapacita kadeřníků je dostatečná.
Pracovní doba ve studiu je:
Po – Pá 08.00 – 21.00
So – Ne 12.00 – 17.00

Volné místa máme ještě do konce září. Pokud máte zájem zavolejte si o objednání.
Tel.recepce: 224 247 309, 737 650 845

Anna Kuchařová

Dobrý den,
velmi mě vaše nabídka zaujala. Určitě mi i poradíte jaký typ střihu se ke mě hodí, že? Já ke kadeřníkům moc nechodím, protože to vždy dopadlo hrozně, ale o vaší nabídce uvažuji. Děkuji.

David

Voucher odkliklo už 1200 zákazníku… takze na radu se dostenete az tak za pul roku.. :D

Dana

V kadeřnictví jsem byla už několikrát a vždy jsem byla naprosto spokojena. Hlavně chválim masážní křeslo u umyvadel :-) kupuji si několik voucherů do zásoby a všem doporučuji

Rozárka

Libuše…A otříhání i s barvou za 350korun???!!!To musel být,ale kvalitní salon…Všechno kvalitní totiž něco stojí!!!!!!!Když i barva v obchodě stojí 200korun a není vůbec srovnatelná a těma co používají kadeřnice.Ani bych se nedivila,kdyby jste v té cenně měla ještě alespon dva druhy melírů nebo proužků z toho výborného kadeřníctví.A už prosím nereagujte.Děkuji

slatinany@centrum.cz

David…opravdu nechápu Váš komentář???!!!!
Libuše…Předem musím upozornit,že nejsem kadeřnice!!!!A co si kdo a kde kupuje je jen e jen jeho věc!!!!!Nechápu co je ostatním do toho!!!Je to jen ta česká závist,že to někomu jde a někam to ve své profesi dotáhl.Tímto Vám přeji ještě víc zákazníků a mín zakomlexovaných a závistivých lidí!!!!!!!!!!­Ostatně pan Žifčák to napsal na výbornou!!!!!!!!!!

Ema

Libuše: Promiňte, ale nemůžete srovnávat služby normálního salonu a profesionálního salonu. Nemůžu očekávat, že mě kadeřnice, která sídlí v paneláku, ostříhá stejně jako profík, který chodí na pravidelná školení a získává zkušenost s novými trendy atd. (Pokud nějakou takovou máte, pak jste šťastná žena)
Sama mám zkušenost s tím, kdy mi kadeřnice zničila vlasy špatnou barvou a navíc ač mi údajně vlasy prostříhala nikdy nebyly takové jako, když jsem šla k profesionálovi.
Pokud vám ale vyhovují průměrné služby, pak vám nikdo nebrání. Ale bohužel, v nynější době kvalitní služby za hubičku nepořídíte. A pokud salón za něco stojí, pak se dá očekávat i to pozlátko ;-)

Libuše

Aha, takže opovrhujete ostatními kadeřnickými studii a jediné co uznáváte je sídlit v centru? Ostatní je pro vás hnus, špína a periferie. No díky, udělalal jsem si o vás obrázek. Já nepotřebuji sedět v křesle za tisíce, nepotřebuji pozlátko, já očekávám kvalitní kadeřnické služby.A nějaké soutěže a certifikáty ještě neznamenají že ty kvalitní služby opravdu dostanu.

Martin Žifčák

Paní Libuško, nikým neopovrhujeme jenom jsme reagovali na Váš dotaz. Pokud nemáte zájem o „pozlátko“ a naše kvalitní a profesionální služby, tak si voucher nekupujte nevidím v tom žádný problém. Máme spoustu spokojených klientů, který se k nám vracejí a líbí se jim naše prostředí.

S pozdravem

sissi

jaké používáte barvy?nabízíte i melír bez amoniaku?děkuji

Martin Žifčák

Dobrý den,
používame přípravky Italské společnosti Framesi. Máme v nabídce i barvy bez amoniaku. Melír blond bez amoniaku nemáme.

Libuše

Tak nevím, ale jak tady pročítám diskusi, přijde mi to jako hra na něco, jako nafouknutá bublina. Nevím na co si kadeřnictví hraje – na nóbl salón. Junior stylist, senior stylist, Žifčák…Jsme v Čechách tak mluvme česky a nechápu to trapné rozdělení, důležité snad je aby kadeřník uměl poskytnout kvalitní služby. Jinak služby jsou značně předražené, a jak by také ne když salon sídlí v paláci.
A hromada žen s podprůměrným příjmem na to slyší a alespoň jednou se chtějí nechat zušlechtit v „nóbl“ salonu.
Milé dámy ,uvědomte si že i za tuhle cenu voucheru na vás salon, potažmo pan majitel pořád vydělává. A co jako čekáte za služby? Budou úplně stejné jako ve většině normálních salonů. Je to jen navoněná bída. A vy jste jako stádo a můžete se zbláznit. Pokládáte tadyhloupé otázky,přitom všechno máte napsáno v nabídce.
Já jsem si zde nedávno koupila voucher do obyčejného salonu a za tu samou cenu to mám i s barvením. A to že vám tenhle salon dá 60% slevu na barvu je zase jenom trik jak z vás dostat prachy.
No jo,jsme prostě v Čechách, že…

Martin Žifčák

Milá paní Libuško, jsme prestižní kadeřnické studio. Jelikož se zúčastňujeme kadeřnických soutěží v tuzemsku i v zahraničí, jelikož moji zaměstnanci procházejí drahými školeními a stážemi ,nemohu si dovolit sídlit na pražské periferii, kde takovéto služby v paneláku opravdu poskytují za menší ceny. Nadarmo jsem neinvestoval kvůli pohodlí svých zákaznic nemalé částky do nadstandardního italského nábytku, tudíž se nemohu srovnánat s kadeřnictvím ,které se nezůčastňuje soutěží a klientka sedí v potažmo na kancelářské židli. Pokud máte názor, že si na něco hrajeme a ceny jsou předražené, nemusíte si voucher kupovat, ale pokud si jej koupíte, rádi Vás uvítáme a přesvědčíme o opaku. U nás Vás bude masírovat masážní křeslo u mycího boxu, které nestojí desetitíce korun,ale stovky tisíc korun a bude Vás hýčkat tým profesionálů.

Rozárka

Dobrý den,chci se zeptat,jestli je možné ostříhání u pana Žifčáka,kdybych si koupila třeba 3vouchery…Děkuji

Eliška Nováková

Dobrý den
co znamená senior stylist ???

Martin Žifčák

Dobrý den,
kadeřnický specialista senior stylist je pozice s nejvyššími skušenostmi v oboru.

Martin Žifčák

Pokud si zakoupíte paní Michalo voucher, tak 60% sleva na barvu či melír se vztahuje na celou dobu platnosti tohoto voucheru

Veronika

Omlouvám se, myslím samozřejmě reakci pani Ivany nikoliv Lenky.

Veronika

Paní Lenko, nevybírám si. Cena a tedy i sleva je přizpůsobená ceně práce seniora v tomto saloně a vzhledem k tomu, že se tato informace nedá získat na webových stránkách, tak se jednoduše ptám tady. Pro Vaši informaci cena juniora je 550,– a seniora 1500,–. Tým pana Žifčáka má dle jeho stránek 9 lidí, tak asi nebude takový problém mi sdělit jména.

Michala

Dobrý den, mám dotaz k těm uvedeným 60% slevám na další sluzby. Voucher který nyní si koupím na střih mi automaticky zaručuje tuto 60% slevu po celou dobu jeho platnosti? Chtěla bych ho využít až tak koncem roku, tak nevím zda sleva na další služby není jen omezená např. tento měsíc. Děkuji za odpověď

Veronika

Dobrý den,


bylo by možné sdělit jméno senior stylisty, abych si byla jistá, že mě ve výsledku nebude stříhat junior. 


Děkuji
Lenka

Paní Šámalová,pokud máte internet, jako že asi máte, když jste tady na Slevomatu tak si zkuste kliknout na stránky salonu a tam nejdete kolonku Ceník a tam jsou věřte nebo ne jsou ceny jednotlivých úkonů. A nemusíte tady otravovat se zbytečnými dotazy.
A nezapomeňte si od té ceny melíru, kterou najdete v ceníku odečíst slevu 60%, protože tu dostanete pokud si koupíte tenhle voucher. Stačí jenom přečíst si celou stránku o téhle akci.!

recepční Jan

Děkuji za milé komentáře. Samozřejmě, že se snažíme udělat pro Vás milé dámy maximum

Lucie

Voucher jsem koupila, zaplatila, u objednání nahlásila číslo a jdu tento týden :) Pan v telefonu byl příjemný a vyšel mi vstříc

Eva Rainová

Dobrý den, musím souhlasit s Monikou, že v tomto kadeřnictví je skvělé nejen prostředí, ale i jednání a provedená práce. Doporučuji a kupuji.

Martin Žifčák

službu budou provádět senior stylisti. čekací doba není dlouhá, většinou jsme schopni službu provést ještě v daný týden,poněvadž pracujeme od 8 hod ranní do 21 hod večerní.

Katerina Marsickova Stankova

Dobry den, chtela bych se zeptat, jak moc jste vytizeni pri prodeji tolika voucheru, jak dlouha je cekaci doba.
Kdyz dnes koupim, za jak dlouho se dostanu naradu? Dekuji

Dana

Dobrý den, chtěla jsem koupit voucher pro svoji dceru (13 let), ale v ceníku jsem našla, že stříháte děti 0–18 let za 250 Kč. Je ta cena včetně mytí, stříhání, foukání…???
Pokud ano, potom bych tedy voucher využila asi pro sebe. Děkuji.

Lenka

Ježiš lidi, všechno máte napsané u slevy – cena za voucher je určená za mytí ,střiha, styling a je i pro dlouhé vlasy – V ceně je již i příplatek za dlouhé vlasy -je to tam napsané! A barvení nebo melír je s následnou slevou 60%, tj. cena v ceníku na stránkách salonu – 60%. Takže nechápu ty vaše stupidní dotazy.

Kateřina

Dobrý den, jaká by byla cena přelivu na vlasech sestříhaných k lopatkam? Díky.

Alena Šamalová

mám krátke vlasy kolik stojí u vás melír samalova

Katka

Dobrý den, chci se zeptat, mám krátké vlasy, takže pokud si koupím jeden voucher, bude to stačit na poradenství, střih, foukání a celkovou úpravu vlasů?

Monika Kratochvílová

Dobrý den, musím se před návštěvou u vás objednat (budu mít zakoupen voucher)?Děkuji za odpověď

Monika

Slevomate děkuji, naprosto skvělá sleva :-)
V tomto kadeřnictví jsem již byla, moc hezké prostředí, skvělé služby a slečna Katka je úžasná, nikdo mě ještě takhle hezky neostříhal :-)))

Lucka Kolářová

Podle ceníku by to měl být Senior stylist.

bittersweet

Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdo z kadeřníků se mi bude věnovat, pokud voucher zakoupím- v ceníku máte rozdíl mezi Junior stylist, Stylist, Senior stylist a panem Zifčákem. Děkuji za odpověď.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru