119 Kč za dvě pizzy, dvoje těstoviny či gnocchi nebo dvakrát rizoto v pizzerii Dolce Vita! Proklatě dobrá nabídka a italské pokrmy se slevou až 64 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Problém s obsluhou a jídlem ohledně voucherů.
To, že mám voucher bych hlásil až před placením. nevidím důvod, proč to
hlásit při zamlouvání nebo při objednávce zmiňovat, že mám voucher!
Dobrý večer Tomáši, objednávku na voucher je vhodné hlásit předem kvůly zaučtování objednávky a také je potřeba ověřit platnost voucheru, objednaná jídla dostanete naprosto stejná jako zákazníci za plné ceny, těšíme se na Vaši návštěvu :-)
Mam zkusenosti z minule akce. Pizza byla docela dobra, ale prekvapila vyssi cena za krabici na pizzu(30 kč) a cena napoju.
Dobrý večer Dano, krabice na pizzu je za 10 kč :-)
Voucher kupuji podruhé, při první návštěvě jsem byla velmi spokojená. Tak skvělou pizzu za malý peníz jsem snad ještě neměla :)
Děkujeme a těšíme se na Vás :-)
Toto je originál recept z itálie a takhle mají špagety vypadat…
http://www.youtube.com/watch?v=9c00Emu5a84
Díky, koukneme na to
Například tady je návod na přípravu…
http://apetitonline.cz/recepty/930-spaghetti-carbonara.html
V první akci jsem si koupil 10 voucherů a většinu jsem již využil a mohu s naprosto klikným svědomým říct, že VŠECHNO co jsem tam ochutnal bylo výborné! Rozhodně doporučuji … tak toto jsem napsal dnes odpoledne a konečně jsem se dostal ke své kreditní kartě a opět jsem dalších 10 voucherů zakoupil :) … Tato akce je pro rozhodně nejlepší v celé historii Slevomatu. Díky Dolce Vito!
Díky :-) těšíme se na Vás
Dobrý den, právě jsem se vrátil z této restaurace, kde jsem uplatnil předešlý voucher. Personál je příjemný a ochotný a dokonce mi poradil, abych si nebral s sebou Calcone, protože kapsa přestane být nadýchaná. Určitě není rozdíl mezi zákazníky s a bez voucheru. Pizza je dobrá, bohatá. Co si však rozhodně nedávejte, je červené víno, podle informací italský merlot, je to stolní víno nejhorší kvality. Také si rozhodně nedávejte špagety carbonara. Není to proto, že by šetřili na surovinách, ale špagety byly rozvařené a omáčka nebyla carbonara, ale restovaná anglická slania na cibulce se smaženým vejcem, navíc nedochucené. Nejsem náročný strávník, ale tohle kuchař rozhodně nezvládl.
Dobrý večer Pavle, jsme rádi že Vám pizza chutnala, špagety budeme konzultovat s kuchařem, děkujeme za upozornění
Dobrý den. Voucher si koupím tak jako tak, ale chci se zeptat, jestli je restaurace kuřácká nebo nekuřácká. Děkuji
Dobrý den Marku, restaurace je nekuřácká, těšíme se na Vás
Dobry den,youcher objednan.jen doufam ze uz nebude problem stim ze ho nebudu mit vytisknuty,ale budu mit pouze opsane cislo toho youcheru.dekuji
Dobrý den Pavlíno, stačí mít správné číslo voucheru :-) těšíme se na Vás
A az na miste Vam reknou, ze tato sleva se nevztahuje na zapecene testoviny…
Dobrý den, rozvážíte jídlo?
Jídla nerozvážíme ale rádi Vám ho zabalíme sebou :-)
A ještě dodám, že lidé, co přišli po nás, couvert dostali, takže to asi nebylo tím, že by došel.
Dobrý den. Mě by zajímalo, jak je to ve Vaší restauraci s couvertem (chléb a máslo). Minule jsem měla 4 vouchery, takže jsme přišli 2×… Poprvé jsme c. dostali (a i když jsme si nedali pití, nechali jsme spropitné 40Kč) a podruhé již nikoli. I když je pravda, že podruhé jsme přišli hodinu a půl před zavírací dobou. Obsluha již sklízela stoly a tvářila se vcelku nemile (paní s vlasy do culíku, tak kolem 40ti). A do kuchyně také halekala,a že vouchery. Chápu, že kvůli pokladnímu systému, ale ač také pracuji v restauraci, pokladnu máme na baru a ne v kuchyni… Jinak tedy s kvalitou jídla jsme byli spokojeni, bylo to dobré.
Dobrý den Petro, couvert poskytujeme k jídlům zdarma do vyprodání, to že Vám ho paní s culíkem nedala byla chyba a za to se omlouváme, bohužel ji nemůžeme ani potrestat protože již u nás nepracuje, jinak jsme rádi že Vám chutnalo a doufáme že akci znovu využijete, těšíme se na Vás
Dobrý den, opět jsem zakoupila a těším se na výbornou pizzu a příjemné prostředí.Již z minulé akce u Vás jsem odcházela velmi spokojená a s dcerou jsme si moc pochutnali :-) Z.
Dobrý den Zdeno, děkujeme za dobrou referenci a těšíme se znovu na Vás :-)
V případě Kari Bazaru musím souhlasit, obsluha naprosto otřesná, dostat to, co jsme si objednali stálo hodně úsilí a o čistotě WC bych pomlčela úplně…
Dobrý den, to co se Vám stalo v indické restauraci se Vám u nás rozhodně nestane, veškerá nabídka jídel je pro Vás připravena, těšíme se na Vás a věříme že nás při další akci dobře ohodnotíte a na naší pizze a těstovinách si pochutnáte :-)
V Kari Bazaru jsme byli taky a „shodou okolností“ jehněčí také nebylo. Mám podezření, že pokud bych přišel bez voucheru, jehněčí by najednou bylo.
Dobrý den, to co se Vám stalo v indické restauraci se Vám u nás
rozhodně nestane, veškerá nabídka jídel je pro Vás připravena, těšíme
se na Vás a doufáme že nás při další akci kladně ohodnotíte a na naší
pizze si pochutnáte :-)
Dobry den! Rada bych se pripojila k tem co maji pochybnosti. meli jsme
voucher do indicke restaurace Kari Bazar… Kdyz jsme prisli, hned nam cisnik
nabize buffet… ;-( Na bufetu se nam jidlo nezamlouvalo, chteli jsme ochutnat
neco spravne indickeho!
Kdyz jsme pozadali o jidelni listek, neochotne rekl OK ale jidla ala carte
„take Time“!!! jako by nas chtel od jidelniho listku odradit…my jsme
rekli, ze to nevadi…ok,odesel. Vybrali jsme si jehneci maso, ktere jime
malokdy a tak jsme ho chteli po indicku ochutnat…oznamil nam, ze jehneci
neni – vyberte si chicken.....tak jsme si BOHUZEL vybrali chicken a predkrm,
polevka byla kysela ale neni predmetem kritiky…to je vec jak ma kdo co
rad......
Na koho je tato poznamka smerovana? Na SLEVOMAT ne, ti svoji praci odvedli
dobre… Pokud si NEKTERI podnikatele mysli, ze nas mohou donekonecna
„sulit“…tak se myli!!! A poskodi ty poctive…! Jak psal pan Petr Novak
vyse, ze servirka zakricela do kuchyne ze „jsou testoviny na voucher“ tak to
je opravdu hruza…v kuchyni jim to musi byt jedno, jestli jsou anebo nejsou na
voucher…to je zalezitost pouze servirky, kdyz vyhotovuje ucet na pokladne.....
Zajimalo by mne, co by mi v nekterych restauracich rekli, kdybych pri rezervaci
voucher zamlcela..... Koncim tim, ze doufam ze se toto stava jen malo…jinak
zase zacnou lidi chodir radeji bez voucheru…ale na poradne jidlo! Mejte se
fajn!
Dobrý den Heleno, to co se Vám stalo v indické restauraci se Vám u nás rozhodně nestane, těšíme se na Vás a doufáme že nás při další akci kladně ohodnotíte a na naší pizze si pochutnáte :-)
dobrý den, při minulé slevě jsem byla velice mile překvapená tím, jak může být pizza dobrá a personál příjemný. Od té doby tam občas chodím a všem s čistým svědomím doporučuji
Dobrý den, jsme rádi že jste byla u nás spokojená, těšíme se znova na Vás :-)
V první akci jsem si koupil 10 voucherů a většinu jsem již využil a mohu s naprosto klikným svědomým říct, že VŠECHNO co jsem tam ochutnal bylo výborné! Rozhodně doporučuji. Jinak ohledně indické restaurace Golden Tikka v Kateřinské musím uznat, že jídlo bylo sice výborné, ale obsluha naprosto příšerná – nejprve jsem tam přišel bez objednání a restaurace byla naprosto prázdná a když jsem předložil voucher, tam mě řekli, že mají plno, Tak jsem se objednal na jiný termín a když jsem v ten jiný termín přišel, tak mě řekli, že ta rezervace neplatí a musel jsem přijít tedy až potřetí, kde nás sice již usadili, ale když jeden z obsluhujících přišel a já předložil voucher, tak údajně jídlo nedostanu. Tak jsem si nechal zavolat majitele a ten to vše urovnal a nakonec nám jídlo dali) – jak jsem psal, jídlo výborné, ale za ty nervy to tedy nestálo.
Dobrý den Pavle, jsme rádi že jste byl u nás spokojen a děkujeme za kladnou referenci
Také jsem se zúčastnila minulé akce a podle mého názoru používají stejné suroviny pro všechny, z dlouhé chvíle jsem pana kuchaře při výrobě pizzy pozorovala. Oblohy na pizze byl dostatek, bral je ze stejných zásob a vyměnili mi i brokolici za špenát podle přání. S těstovinami jsem tolik spokojená nebyla, ale to je otázka chuti. Ošizené mi to nepřišlo a voucher jsem hlásila hned. Za tu cenu paráda!
Dobrý den Ivčo, jsme rádi že jste byla u nás spokojená a věříme že akci využijete znova :-)
Super už se s manželem těšíme byli jsme tami při poslední akci a moc nám chutnalo. Spojíme to se zábavou na minigolfu :-)
Děkujeme a těšíme se na Vás :-)
Už nepotřebuji odpověď, děkuji :-D Až teď mi došlo že je to v Praze, a já jakožto Ostravák… škoda.
:-)
Dobrý den. Lze kombinovat porci těstovin a pizzu (1+1), to jsem pochopila, ale lze kombinovat např. pizzu a rizoto? Nebo jiné libovolné kombinace? Děkuji předem
Ano, jakákoliv kombinace je možná, těšíme se na Vás :-)
Já mám podobnou zkušenost jako OLGA.
Objednali jsme si jídlo a paní servírka zakřičela do kuchyně (asi na
kuchaře): „A ty těstoviny jsou na voucher!!“ – tak si to každý
přeberte podle sebe.
Jinak jídlo bylo průměrné, posezení velmi příjemné, skoro prázdné,
místa bylo hodně. Jen nápoje mají TROŠKU VYŠŠÍ CENU. Kdo bude
v Butovicích určitě si může pochutnat.
Dobrý den Petře, voucher se týka pouze zaučtováni v našem pokladním systému, jídlo dostáváte stejné jako ostatní platící zákazníci, pokud Vám těstoviny přišli průměrné vyzkoušejte pizzu nebo výborné rizoto :-)
Dobrý den. Chodím na Nové Butovice o víkendu do školy. Není možné si
sníst jednu pizzu v sobotu a druhou v nedeli?
Děkuji
Zdeněk
Dobrý den, voucher je potřeba vyčerpat jednorázově, druhé jídlo Vám rádi zabalíme sebou :-)
Dobrý den, o víkendu jsme s mými dětmi navštívili Vaší pizzerii a opravdu nám chutnalo.Doporučiji všem :-)
Děkujeme a těšíme se znovu na Vás :-)
dobrý den ,když si u vás koupím voucher do kdy ho musím využít,díky L.
Dobrý den Lenko, od středy 31.8. , těšíme se na Vás :-)
Dobrý den, Vaší nabídku už jsme s přítelkyní využili a dnes kupujeme znovu. Opravdu vynikající jídla, příjemné prostředí a milá obsluha. Vřele doporučuji :-)
Těšíme se na Vás a děkujeme :-)
Opravuji se, jednalo se o restauraci Golden Tikka v Kateřinské.
Tuto slevu jsem využila minule a dovolím si napsat svůj názor. Považuji
akce typu Slevomat za možnost propagace své firmy právě tím, že dám na
své služby slevu, nalákám zákazníky, kteří by se jinak o mě
nedozvěděli, příp. na mé služby v plné výši neměli, a poskytnu jim
své služby tak, aby se ke mně vraceli i za plné ceny nebo mi udělali
alespoň dobrou reklamu tím, že budou mezi přáteli hovořit o spokojené
návštěvě.
Toto nemohu říct o pizzerii Dolce Vita. Měla jsem dva vouchery, první jsem
telefonicky nahlásila a vyzvedla si 2× těstoviny s sebou. Kdybych měla
jídlo hodnotit jako ve škole, dala bych za 3. Podruhé jsem si objednala
2 pizzy s sebou (voucher jsem v telefonu nezmínila, ani se nikdo neptal) a
když jsem si je vyzvedávala, personál zbledl, když jsem při placení
vyndala vouchery. „Proč jste ty vouchery nenahlásila, my rozlišujeme
objednávky na voucher a bez voucheru.“
To mne utvrdilo v tom, že některé restaurace – a budu jmenovat, např.
Pastička – nerozlišují porce, suroviny od běžně prodávaných jídel,
tady v Dolce Vita ano. Další restaurace byla indická Masala, kde při
nahodilé rezervaci pro šéfa se mne obsluha zeptala, jestli mám voucher a
když jsem řekla že ne, tak odpověď zněla „To je dobře.“
I v obou indických restauracích Tikka Masala a Kari Bazar jsem měla pocit
„Vy jste za slevu, dostanete k tomu přiměřené služby“. :-(
Pizza z DV byla mimochodem výborná, ale jak jsem řekla, přístup personálu
„málo muziky za málo peněz“ mne u všech restaurací, kteří akci takto
pojmou, mrzí.
Dobrý den Olgo, jsme rádi že Vám naše pizza chutnala, za ohlášenim voucheru předem opravdu nic špatného nehledejte, jde pouze o zaučtování v pokladním systému, porce jsou stejné jako za plné ceny
Dobrý den, Olgo,
děkujeme Vám za Váš názor. Velmi nás mrzí, že jste se jmenovanými
restauracemi nebyla spokojena :( Pokud by nastal takovýto problém, či
jakýkoliv jiný problém v budoucnosti, prosím, neváhejte nás s tímto
problémem kontaktovat, abychom jej mohli včas vyřešit. Není správné,
pokud restaurace či kdokoliv jiný rozlišuje mezi zákazníky od Slevomatu a
běžnými zákazníky. To by se opravdu stávat nemělo a stávat se to
nemá.
Děkujeme Vám za Vaši reakci.
Nedávno jsme si u Vás s kamarádkou daly pizzu Quattro Formaggi Panna a byla to nejlepší sýrová pizza, kterou jsme kdy měly. Kupuji vouchery a moc se těším na další :-)
Těšíme se znovu na Vás Báro, Quattro Formagi je opravdu výborná :-)
Tuto nabídku jsme už využili v předchozí akci a bylo to fakt super, pizza byla veliká a mooooc dobrá, znovu kupuji a doporučuji všem
Děkujeme a těšíme se znovu na Vás :-)
Dobrý den
měla bych dotaz. Píšete rezervace na tel… je nutná o víkendu
či né?
Dobrý den Dito, rezervace není nutná, pouze pokud by jste chtěli přijít ve více jak 4 lidech tak ji doporučujeme
Zdravím,
bohužel mám nepříjemné zkušenosti s obsluhou, která za každou cenu
vyžadovala vytisknutý voucher a posílala nás domů (byli jsme v Praze na
návštěvě a možnost tisku nebyla). To vše bylo v době, kdy už SMS
vouchery byly v provozu.
Naštěstí nám vstřícný Slevomat po návratu domů vrátil peníze :)
Doporučuji vám tedy, abyste si včas vouchery vytiskli a nebyli tak
v provozovně zaskočeni.
Na jídlo jsme tam už byli jednou předtím (bez slevy) a vaří velmi dobře, takže určitě kupujte ;)
Dobrý den Marku, omlouváme se Vám, nyní stačí mít i číslo voucheru, jsme rádi že jste byl u nás spokojen
Slevu už jsme absolvovali a můžu doporučit, bylo to moc fajn, sice jsme chtěli jít původně na oběd, bo jsme si nepřečetli tu 14h, ale dorazili jsme na pozdější oběd a bylo to super, těstoviny i pizza a milá obsluha.
Děkujeme Jani a znovu se na Vás těšíme :-)
Při vyzvednutí v krabičce je nutná také rezervace předem nebo stačí přijet s voucherem a počkat si?
Dobrý večer, rezervace předem není nutná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý VEČER,postačí mi k vyzvednutí tedy cislo Jen voucheru?zakoupila jsem si několik voucheru a doufám ,ze to postačí …pekny VEČER
…Karolina
Dobrý večer Karolíno, stačí Vám správné číslo voucheru, těšíme se na Vaši návštěvu :-)