Praktické vakuové pytle na oblečení
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, poté, co jsem cca 30 minut zjišťovala, jakým způsobem funguje tato objednávka, jsem opakovaně 2× marně zkoušela vaše zboží objednat, číslo voucheru mi na správně zadaný mail nepřišlo ani poprvé ani podruhé, podruhé jsem ho na stránky Zboziprotebe.cz zadala přímo ze Slevomatu, potvrdila ho, ale v objednávce nešlo pokračovat…nevím z jakého důvodu. Proto pokud evidujete 2 moje objednávky, důrazně žádám o storno, protože ani mé vysokoškolské vzdělání nedostačuje k pochopení principu objenávání zboží u vaší firmy. Vakuové sáčky si raději koupím v kamenném obchodě nebo v jiném e-shopu. Dle níže uvedených dotazů je patrné,že potíže objednávka nedělá pouze mně, proto vám doporučuji se zamyslet na pro-klientské úpravě objednávkového systému!
Dobrý den, uplatnila jsem voucher na nákup 10 vakuových pytlů na oblečení. Objednávka č. 6269863 byla potvrzena dne 31.3. v cca 8:34hod, částka k úhradě 0Kč. V 15:23hod přišlo potvrzení objednávky znovu, částka k úhradě 339Kč. V ceně je zahrnuto nejen poštovné 60Kč, ale znovu celá částka 279Kč, která byla uhrazena prostřednictvím Slevomatu. Prosím o prověření. Děkuji
Dobrý den,
zřejmě se Vám nedaří správně uplatnit voucher. Pokud je s tím potíž,
prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, velice rádi Vám
s dokončením pomůžeme nebo se pokusíme zjistit v čem opravdu problém
spočívá.
Dobrý deň. Kupili sme si voučer na 10ks ale po objednaní na stránke nam prišiel e-mail že máme zaplatit nejakych cca 400kč. pokial by sme to mali uhradiť tak sa nám to nevyplati kupiť. Je možné že sa stala niekde chyba?
Dobrý den,
velice se omlouváme, jedná se pouze o administrativní chybu na jejímž
odstranění se pracuje. Jedná se pouze o úhradu poštovného. Děkujeme za
pochopení
Dobrý den, mám stejný problém jako Lenka a Barbora. Voucher jsem uplatnila a k poštovnému mi přičetli 149 kč a opravdu nechci voucher platit dvakrát. Ráda bych požadovala nějaké vysvětlení.
Dobrý den, píšete, že po objednání zboží bude zaslán e-mail s platebními údaji, přitom žádný doposud nedorazil. Kam mám tedy zaslat poštovné, abych obdržel svoje zboží? Děkuji.
Dobrý den,
vždy po úspěšném dokončení objednávky zákazník obdrží potvrzení
o jejím přijetí spolu s údaji potřebnými k úhradě. Pokud jste takové
potvrzení neobdržel, objednávka úspěšně dokončena nebyla. V takovém
případě Vás poprosíme o znovuvytvoření.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
oprava. Na třetí pokus dalo vybrat i uplatnění voucheru. Můj dotaz berte
tedy prosím jako bezpředmětný. Objednávka v pořádku odeslána.
Dobrý den,
při podávání objednávky na 3ks se sice zobrazí doručení Balíčkem do
ruky za 60 Kč (to je v pořádku u této varianty), ale nezobrazí se volba
Uplatnit voucher. Bude opraveno nebo mám kod voucheru zadat do poznámky
k objednávce?
Dobrý den,koupila jsem si 10 ks,kolik budě dělat poštovné?Děkuji za info.
Dobrý den,
poštovné 60.00 CZK se vztahuje na maximálně 3 kusy voucherů tudíž
v případě 10-ti kusů by se jednalo o částku 240.00 CZK.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den. Zajímají mě Vaše odpovědi na otázky dam které Vám napsaly. Ráda bych si zboží objednala. Děkuji.
Halo,? Mám stejný problém jako lenka…
Dobrý den, když chci koupit 6 ks, zboží se přesune do košíku a nikde se nenabídne možnost poštovného. Mám k částce připočíst 60,–Kč a poslat bankovním převodem jen na základě čísla účtu a VS? Nebo mám počkat až přijde na e-mail potvrzení objednávky, pak teprve zaplatit. Děkuji.
Lenko dobrý den,
jakmile vložíte zboží do košíku, je třeba do něj přejtí a vložit
čísla kupónů, násldně vyplníte doručovací adresu a až poté si volíte
možnost úhrady poštovného.
Po úspěšném dokončení objednávky obdržíte potvrzení o jejím
přijetí spolu s údaji potřebnými právě k této úhardě.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den, koupila jsem a zaplatila voucher, uplatnila ho v obchodě a oni mi poslali fakturu nejen na poštovné (60 Kč) ale i na voucher (149 Kč). Nechci platit voucher 2krát…Prosím o radu
Dobrý den,
velice se omlouváme, jedná se pouze o administrativní chybu na jejímž
odstranění se pracuje. Jedná se pouze o úhradu poštovného. Děkujeme za
pochopení
Hezký večer, na poštovné za 60 Kč pošlete pouze 3 ks za 99 Kč, pokud si objednám 6 ks za 199 Kč, pak budu platit poštovné 120 Kč? Chápu to tak správně? Díky
Dobý den,
ano, je tomu tak. Při objednávce víc jak tří kusů je třeba uhradit
další poštovné.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den, na uvedených stránkách zatím nikde nevidím možnost použití voucheru. Prosím o radu
Dobrý den, Miroslave. Omlouváme se, chybka je již opravena.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám stejný problém jako Barbora.
Voucher jsem uplatnila, přišlo mi potvrzení, že mi dojde mail s platebními údaji na zaplacení poštovného 60Kč a pak mi přišel mail, kde po mně chtějí jak poštovné, tak opět 149Kč. Na mail nikdo neodpovídá, telefony nikdo nebere. Tímto vyzývám Slevomat, aby si začali více prověřovat dodavatel služeb. Poslední dobou to jde z kopce.
Dobrý den,
velice se omlouváme, jedná se pouze o administrativní chybu na jejímž odstranění se pracuje. Jedná se pouze o úhradu poštovného. Děkujeme za pochopení