Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
půjde mi na tento telefon nahrát hry z google play? Jako například na
samsung s3.
Dobry den,
ano, pokud ma hra podporu pro Android 2.2 a nema zadne zvlastni hardwarove
naroky, pak bude fungovat.
Hezký den.
PARTNER Verzo před 14 hodinami
Dobrý den,
aktualizace na 2.3 by měla být k dispozici na přelomu roku.
Hezký den.
Můžeme brát tuto informaci jako pravdivou?
Dobrý den,
píši, že aktualizace by měla být k dispozici na přelomu roku. Takže
informaci můžete očekávat na přelomu roku. Přesnější datum zatím
nevíme, až budeme vědět, budeme naše zákazníky kontaktovat.
Hezký den.
Dobrý den, mám 3 dotazy:
1. kdo drží záruku a servis na tyto přístroje (co vím tak firma co je
vyvíjela se již tímto nezabývá)
2. kdo stojí za upgrade na Android 2.3?
3. je šance, že bude upgrade na Android 4.x?
Děkuji :-)
Dobrý den,
1.servis a záruku zajišťuje naše společnost Certus Mercatus s.r.o., která
je uvedena v kontaktech na stránkách Verza, stačí se podívat.
http://verzo.com/contacts.aspx
2.upgrade na Android 2.3 pro nás vyvíjí externí partner, jeho jméno nemohu
uvést, protože se jedná o obchodní tajemství.
3.upgrade na Android 4 neplánujeme.
Hezký den.
Je mne lito ze jse na to musim ptat znova, ale jak je to s tou
zarukou???
KDE budu zbozi reklamovat?? u vas, nebo si mam najit prvni servis co mne prijde
do cesty???,
PS: prosim odpoved : zaruka je dle zakona 2 roky , už zname. . . . .
Dobrý den,
je mi líto, že musím odpovídat znovu, ale rád Vám zodpovím všechny Vaše
dotazy.
Kde reklamovat? Odpověď je jasná – na stránkách www.verzo.com v sekci kontakty najdete
veškeré informace k reklamaci. Je tam sídlo servisu, je tam mail
i telefonní číslo.
Stačí nás kontaktovat a na případné reklamaci se s Vámi domluvíme.
Hezký den.
Dobrý den, jak vypadá navigace? Je možné ji použít jako turistickou?( Jsou znázorněny vrstevnice nebo stínování a lesy?) Pokud ne, podporuje Kinzo dodatečnou instalaci nějaké turistické navigace? např. SmartMaps?
Dobrý den,
navigace Sygic je autonavigace, nikoli turistická. Na VERZO můžete
nainstalovat libovolnou turistickou navigaci určenou pro OS Android 2.2.
Hezký den.
Lze aktualizovat na další verzi Android ?
Dobrý den,
aktualizace na 2.3 by měla být k dispozici na přelomu roku.
Hezký den.
Dobrý den,
telefon jsem si pořídil v minulé nabídce a nedá mi to, abych nenapsal
svůj komentář. Když mi došel první kus, příjemně mě překvapilo
balení, které je opravdu hezky stylové a obsahuje veškeré potřebné
příslušenství. Už méně mě potěšilo, že mému telefonu nešel
mikrofon. Protože jsem si před koupí telefonu prošel všechny možné
názory, věděl jsem, že tato chyba se občas objeví a že je také bez
problému uznávaná v reklamaci. Druhý den tedy telefon putoval na reklamaci,
kde mi bylo sděleno, že se mi do 3 dnů ozvou. Po týdnu jsem do společnosti
volal a ubezpečili mě, že se tomu technik bude věnovat. Ještě tentýž den
mě kontaktovali zpět, že je reklamace kladně vyřízená a že mi telefon
vymění za zcela nový kus. No 3 dny to nebyly, ale kde vám vyřídí
reklamaci do týdne?? Nový kus vypadal nejdříve dobře. Stáhl jsem nějaké
ty aplikace, zvykl si na něj. Druhý den však telefon začal při
spuštěných aplikacích zamrzat. A to tak že několikrát do minuty. Myslel
jsem si, že to způsobují dodatečně nainstalované aplikace, ale když to
dělaly i hodiny, rozhodl jsem se telefon reklamovat podruhé. V současné
době čekám na vyřízení druhé reklamace.
Abych to shrnul, ze 3 týdnů jsem měl telefon zatím 3 dny. Neuvěřitelné se přehřívá a je opravdu velký. Na druhou stranu i přes tyto nedostatky a komplikace, které jsem s ním doposud měl, si myslím, že poměr cena/výkon je prostě pořád nejlepší, co se dá sehnat. Pokud mi druhá reklamace dopadne dobře a já dostanu fungující kus, mohu nákup jenom doporučit. Připravte se však na to, že se vám blízcí mohou ze začátku smát, co že to máte za krávu obrovskou a že nevěděli, že už se balíte na vodu atd. a že vás mohou postihnout stejné komplikace, jako mě.
Dobrý den, Michale,
děkujeme za váš příspěvek a zkušenosti. Velmi nás mrzí problémy,
které jste s tímto zbožím měl. Doufáme však, že nyní již vše bude
v pořádku a vaše reklamace bude co nejdříve společností Certus Mercatus
vyřízena.
V případě jakýchkoliv potíží se neváhejte přímo na společnost
obrátit. Rádi vám poradíme a pomůžeme jak jen nejvíc budeme moci i na
našem zákaznickém oddělení na emailu podpora@slevomat.cz či
telefonu 840 140 240.
Přejeme vám krásný den!
Dobrý den, mám prosím dotaz jak je to s aktualizací map u telefonu Verzo s GPS navigací. Jsou mapy zdarma?
Dobrý den,
navigace Sygic EU a Ruska má doživotní aktualizaci map zdarma.
Hezký den.
Dobrý den je tento telefon v češtině?
Dobrý den,
ano telefon je v češtině.
Hezký večer
Dobrý den chci se zeptat jestli tento mobil je kvatlitní,a zda na něj nejsou žádné stížnosti. A jak to je s případnou reklamací.chtěla bych ho dát k vánocům přítelovi ale chci aby s nim byl spokojený a vydrřel
Dobrý den,
jedná se o úplně nový výrobek. Záruka je tedy v délce dvou let.
Hezký večer
Dobrý den, obsahuje navigace také mapu Ukrajiny?
Dobrý den,
ano navigace obsahuje i mapu Ukrajiny.
Hezký den.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak to máte se zárukou?
Děkuji.
Dobrý den,
záruka je dána zákonem v délce dvou let.
Hezký večer
Dobrý den,
chci se zeptat, zda-li telefon bude plně funkční při použití
v zahraničí s zahraniční SIM kartou? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano Verzo Kinzo bude fungovat i se zahraniční sim kartou.
Hezký den.
Jo tenhle mobil už několik měsíců mám a jsem s ním spokojená :-) Přišel v pěkné krabičce s veškerým příslušenstvím co potřebuju a funguje dobře. Takže doporučuji :-) (Ale je vtipné že ještě před 14ti dny jste psali jak další takovouhle prodejní akci dělat nebudete) :-)
Dobrý den,
nakonec jsme se dohodli na opakování. Děkujeme za hodnocení výrobku.
Pěkný den.
Jo tenhle mobil už několik měsíců mám a jsem s ním spokojená :-) Přišel v pěkné krabičce s veškerým příslušenstvím co potřebuju a funguje dobře. Takže doporučuji :-) (Ale je vtipné že ještě před 14ti dny jste psali jak další takovouhle prodejní akci dělat nebudete) :-)
Dobrý den,
děkujeme za Váš komentář.
Hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím, pokud si telefon koupím, dostanu řádný doklad s možností odečíst si DPH? Jsem FOP, plátce DPH. Cena je uvedena s DPH nebo bez? Děkuji. JT
Dobrý den,
ano je to možné. Prosím uveďte v objednávce mailem, že potřebujete doklad na odečet DPH.
Celková cena je samozřejmě vč.DPH.
Hezký den.