Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

1950 Kč za třídenní pobyt v Kutné Hoře PRO DVA v hodnotě 3760 Kč! Pěkný hotel U Růže, gurmánská večeře a památky UNESCO na dosah.

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
FKSP
manželé Alblovi

Dobrý večer, také nesouhlasíme s hodnocením hotelu Hofmannovými. S ubytováním, službami, personálem a restaurací Hotelu U Růže jsme byli velmi spokojeni. Výborná kuchyně, milý personál, útulné ubytování a umístění hotelu mezi dvěmi světovými památkami a zároveň s možností vyjít si do přírody – to opravdu nemělo chybu. Vřele doporučujeme tento hotel i nádhernou Kutnou Horu

Šenkýřová

Dobrý den,
chci se zeptat zda máte volné 2 pokoje 2-lůžkové v termínu 27. – 29.8. nebo 28. – 30.8.2011,
případně si tento termín rezervovat. 


Děkuji.


Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den, paní Šenkýřová,


v tom prvním termínu máme velkou akci, která má zablokovaný celý hotel, ten druhý termín by byl zatím k dispozici. Rezervaci prosím proveďte buďto pomocí emailu: rezervace@khhotels.cz nebo na tel.327515096 


Děkuji a budeme se těšit
Kateřina

Dobrý den, s předchozím komentářem Hoffmanových musím nesouhlasit, právě jsem se vrátili z hotelu U Růže, ubytování bylo pěkné, personál velmi přátelský, vstřícný a ochotný. Také čtyřchodová večeře byla vynikající a kuchaři se jídlo velice podařilo. Nám se opravdu moc líbilo, a tímto celému hotelu děkujeme.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


moc děkujeme za povzbudivý komentář. Bohužel nebo spíš bohudík ve službách pracují lidé, kteří občas chybují. A ani náš hotel není vyjímkou a chyba se může stát, samozřejmě to nesmí být pravidlem. Nespokojený zákazník se najde vždycky a většinou se i ozve, což u těch spokojených neplatí, ale o to víc si toho vážíme. 


Moc děkujeme
Hoffmannovi

Včera jsme se z hotelu U Růže vrátili a jsme znechuceni. Na fotkách vše vypadá luxusně, bohužel ve skutečnosti je to pravý opak. Pokoj de Lux, který jsme měli byl celkem hezký, což se však nedá říci o zanedbané koupelně. Ve sprchovém koutě byla hromada plísně a hniloby, skoro odpadávaly obkladačky a ve finále praskla zanedbaná sprchová hadice. Po sdělení této skutečnosti provozu hotelu nám bylo řečeno, že náhradní mají. Hm. Co takhle kontrolu pokoje před ubytováním ? ? Vodovodní baterie pořádně nefungovala a po spláchnutí vytékala do sprchového koutu zpět voda. V pokoji hromada prachu, úklidu opravdu mnoho nedají. Za tento pobyt jsme zaplatili 3500 Kč, včetně jedné procedury v hotelu U Kata, která nás alespoň překvapila příjemně. Slevy jsme se dočkali minimální v podobě pobytu zdarma pro pejska, kterého jsme měli s sebou, tzn 200 Kč.. Ani dvě kávy, které jsme si dali před odjezdem jim nebylo sprosté naúčtovat. Nechápeme, jak je možné, že se takovéto ubytovací zařízení mohlo dostat do Euro Agentur Hotels, kde jsou pouze zařízení, splňující přísná kriteria v nabízených službách. Rozhodně nedoporučujeme a všechny před tímto „hotelem“ varujeme. V dobách tak velké konkurence se v podobné cenové relaci dá najít rozhodně lepší zařízení.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Vážení manželé Hoffmannovi,


omlouvám se, že zatím nereaguji na Váš příspěvek, poměrně nás zaskočil a rád bych k němu znal další podrobnosti od našeho personálu. V každém případě je nám velmi líto, že jste byli zklamáni. 


Děkuji Vám za komentář a během dne se k němu ještě vyjádřime
Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý večer, manželé Hoffmannovi,


rád bych reagoval na Váš příspěvek ohledně pobytu v našem hotelu po konzultaci s naším personálem. Bohužel opravdu došlo k pochybení z naší strany při úklidu koupelny, které jsme po Vašem upozornění ihned napravili. Nicméně do hromady plísně, hniloby a prachu co píšete to mělo hodně daleko. Jak už jsem psal, i naši zaměstnanci jsou „jen lidé“. Naším cílem je veškeré chyby minimalizovat a je nám velice líto, že ve vašem případě nebylo vše 100 %. Přijměte tedy ještě jednou naši omluvu a doufám, že nezanevřete na Kutnou Horu. 


Soňa Šiklová

Dobrý den,
rádi bychom si objednali tento pobyt v termínu 19.-21.8. je tento termín volný nějaký romantický pokojíček???

velice děkuji za Vaši rychlou odpověď

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den, paní Šiklová,


v tomto termínu bychom měli volný poslední pokoj, jedná se o menší dvoulůžkový pokoj v podkroví, tak nevím, jestli by Vám stačil. Kdyžtak zkuste vybrat jiný termín. 


Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Pavel

Dobrý den,
chtel bych se Vás zeptat, zda máte ještě volné pokoje od 16. do 18. 8, případně od 17. do 19. 8. Děkuji

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,
v obou termínech bychom měli volné poslední pokoje.

Jitka Š.

Dobrý den,
prosím o informaci, od kolika hodin probíhá degustační večeře. Máme rezervovaný termín od 22.8.2011 a zvažujeme noční prohlídku v rámci Kutnohorského léta.
Předem děkuji za odpověď.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


čas degustační večeře si domluvíte při příjezdu, tak aby Vám vyhovoval a nebránil v dalším programu. Večeře trvá zhruba hodinu až hodinu a půl, aby jste si ji v klidu vychutnali. 


Děkujeme za dotaz
Lucie Horáková

Dobrý den,

ještě bych se ráda zeptala, kolik stojí aromaterapeutická masáž. Děkuji za odpověď.

Tereza Komárková, Hotel U Růže

Dobrý den, paní Horáková,


aromaterapeutická masáž stojí 690,– (se slevou k voucheru ve výši 20% z ceny zaplatíte pouze 552,–). 


Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Veronika

je volný termín 28.-30.10.2011? dva pokoje? děkuji

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


v tomto termínu máme volno.


Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Renata

Prosím, co je to degustační večeře?

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,

degustační večeře je vícechodová večeře, kde máte možnost ochutnat jednotlivé chody, které na sebe vzájemně navazují, tak jak je sestavil náš šefkuchař.

Marie

Dobrý den,ráda bych využila Vaší nabídky v rozmezí od 15.08.-20.08.Je tento termín volný??Děkuji za odpověď.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


v současné chvíli máme poslední pokoje, takže pokud by jste udělala rychlou rezervaci pokoje, tak by pobyt v požadovaném termnu byl možný. 


Děkujeme a budeme se těšit
Jarmila

Dobrý den, zajímalo by mě, zda je možné v rámci slevomatu získat pobyt delší než na nabýzené 3 dny. Chtěli bychom využít termín od 13. 8. do 17. 8.
Děkuji za odpověď.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,

v rámci slevomatu máte 2 noci, takže pokud si zakoupíte dva vouchery, můžete u nás být požadované čtyři noci. Prosím jen o rychlou rezervaci na naší recepci, jelikož kapacita se rychle zaplňuje.

David

Děkuji za Vaší odpověď,
Kutná hora je moc krásné město, moc rádi přijedem.
Pěkný den:-)

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


také děkujeme a budeme se těšit.


Hezký zbytek dne
Martin Chládek

Ještě bych se rád zeptal, kolik by stálo dokoupení romantické pivní koupele pro 2 osoby..

Děkuji za odpověď

Tereza Komárková, Hotel U Růže

Dobrý den,


pivní koupele pro dva jsou běžně ve wellness centru dohromady za 1180,– (590,–/osoba). Při uplatnění Vaší 20% slevy zaplatíte celkem 944,–. 


Přeji hezký den
Martin Chládek

Dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda je volný termín 9–11.9.Dále potom,zda je potřeba si rezervovat i wellnes procedury(láz­ně,whirpool,at­d)dopředu,nebo postačí až na místě?

Děkuji za odpověď

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den, pane Chládku,


termín 9–11.9 je volný, procedury určitě doporučuji rezervovat předem, hlavně o víkendech bývá wellness centrum hodně vytížené. 


Děkujeme za Váš dotaz a přejeme hezký den
Lucie Horáková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je v ceně tohoto voucheru snídaně na každé ráno (tedy 2×)- paní v cerepci mi říkala, že snídaně je u Vás standart, tak jestli jsem to dobře pochopila. Děkuji za odpověď.

Slevomat

Dobrý den Lucie, ano je to přesně tak. Snídaně je na každé ráno (tedy 2×), jak píšete :)

David

Dobrý den,
děkuji za vyčerpávající odpověď. Nicméně ať počítám jak počítám (podle ceníku na stránkách hotelu) stále se nemohu dobrat částky 3 760 Kč.
Vysvětlete mi prosím jaké jsou ty jednotlivé vstupy a jaká je jejich cena před údajnou slevou. Nebo jde snad o ubytování v pokoji tipu DeLuxe? O tom se ale zde na slevomatu nikde nepíše. Ovšem i tak se součet plných cen jednotlivých vstupů dostanu maximálně na cenu 3 600 Kč.
Děkuji za odpověď.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,

nevim sice odkud čerpáte Vaše informace ohledně cen, trošku to sám nechápu, jelikož na stránkách máme pouze ceny ubytování. Balíček je vytvořen ve spolupráci s naším partnerem, který dodává vstupy do památek a služby audioprůvodce a podílí se na dalších bonusech. Z naší strany je v balíčku ubytování a stravování v částce 2400kč za ubytování a 900kč za degustační večeři.

Simona Štefanová

No myslím, že by mě otázka pana Davida také zajímala???, ale již jsem tyto slevy pochytila i u jiných slevových stránek..

David

Dobrý den,
rád bych věděl z čeho vychází původní cena 3760 Kč, když koukám na ceník na stránkách hotelu, tak mě to nedává moc smysl.
Navíc je tam nabídka romantického wellness pobyt pro dvě osoby za 2990,– Kč, který zahrnuje 2 x komfortní ubytování s bohatou snídaní, 1 x ovocný koš na pokoji, 1 x degustační čtyř chodová večeře pro dva při svíčkách, 1 x hodinový pobyt v privátní vířivce s lahví dobrého sektu.
Tak z čeho vychází původní cena 3760 Kč???
Děkuji za odpověď.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,


výsledná cena je kalkulována jako součet plných cen jednotlivých vstupů a poté jako celek zlevněná. Nelze srovnávat s dalšími zvýhodněnými balíčky, které máme připravené, ty už obsahují slevu sami o sobě. 


Děkujeme za dotaz a přejeme hezký den
Gábi

Zdravim,

jeste pro poradek…V cene jsou ty snidane dve a vecere take dve? Z nabidky to neni tak uplne jasne. Dekuji G G

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý večer,


snídaně jsou dvě a večeře jen jedna-degustační. 


Hezký večer
Stefek

Na účte Slevomatu už máme 3340 KČ, otázka: mohli by sme s neho zaplatiť aj dcérin pobyt?

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den, pane Stefku,

už chápu, ale je to spíš otázka na Slevomat, přiznám se, že nevím, jak fungují benefity Slevomatu, které jejich klienti získávají. Zkusíme se tedy přímo zeptat a určitě by to mělo nějak jít.

Slevomat

Dobrý den, pane Stefku, nevím zda Váš dotaz chápu úplně přesně, ale pokusím se zodpovědět. Kredity lze uplatnit pouze na jednotlivé nabídky. Nevím kolik je Vaší dceři, ale pokud byste jí chtěl koupit tuto nabídku koupit s tím, že by jela s někým druhým, není problém. Pokud je to ale myšleno tak, že byste kredity zaplatil příplatek za přistýlku, tak to bohužel nelze. Příplatky se vždy musí skládat na hotelu.

Jana

Uvádíte, že děti od 3 do 10 let mohou využít slevu 50 % z ceníkové ceny. Kde najdu ceníkovou cenu? Na vašich stránkách není žádný ceník, pouze zmínka „ceny od 600 Kč za noc“.
Předpokládám, že ubytování je ve standardním pokoji dle popisu slevy, rodinný pokoj máte jen 1 a je potřeba voucher navíc (1+1 voucher). Pokud ale máme jen 1 dítě 6 let, dáte přistýlku i do standardního pokoje? Nepotřebujeme 2 přistýlky a platit další voucher mi přijde zbytečné. Kolik by byl doplatek za deluxe pokoj? Jaké jsou ceny v restauraci a jaká jídla podáváte (polední menu)? Máte i poloviční porce pro děti nebo se to dá odvodit jako 50% z ceny?
Odkdy je check-in a kdy je check-out? Máte prostor na zavazadla (úschovnu)? Děkuji.

Petr Kolář, Hotel U Kata

Dobrý den,


omlouvám se, měli jsme problémy se zobrazováním tabulek na našich stránkách vč. ceníku, během dneška se nám to snad podaří odstranit. Cena pultová je 1200Kč/dvoulůžkový pokoj vč. snídaně za noc. Ano, ubytování je ve standartním pokoji, doplatek za deluxe pokoj je 600kč/pokoj/noc. Pro přistýlku nemusíte kupovat další voucher, dá se to řešit doplatkem na místě. Pro informace o jídelním lístku a nabídce restaurace nám prosím napište na email: info@khhotels.cz a my Vám ho zašleme obratem zpět. Standartní check in od 14–20hod. po domluvě lze i mimo a standartní check out od 7–11hod., prostor pro zavazadla máme :o) 


Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Karla Juan

Dobrý den, lakavá nabídka, je možný volný termín na tento víkend 12.8. – 14.8.2011?
Předem děkuji za informaci.

Petr Kolář, Hotel U Kata

Dobrý den,


máme poslední pokoje, prosím kontaktujte naší recepci pomocí emailu: rezervace@khhotels.cz nebo na tel. číslo recepce +420327515096 pro vytvoření rezervace 


Děkujeme a budeme se těšit
Naděžda

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volný termín od 28.9. do 30.9.

Roman

Dobrý den,
chtěl bych slevy využít, ale potřeboval bych konkrétní termín 19.8–21.8.2011. Je to možně?? A kde při objednávce zadávám termín?? Děkuji

Petr Kolář, Hotel U Kata

Dobrý den,


v tomto termínu bychom měli stále volno, rezervaci můžete udělat pomocí emailu na : rezervace@khhotels.cz nebo na tel. číslo recepce +420327515096 


Děkujeme za dotaz a budeme se těšit
Stefek

máme 11-ročnú dcéru je možné prístelok doplatiť vocherom z účtu Slevomatu ?

Petr Kolář, Hotel U Kata

Dobrý den, pane Stefku,


omlouvám se, ale nevím jaký způsob máte konkrétně na mysli. Nicméně není problém zaplatit ubytování za dceru až na místě nebo jak by Vám to vyhovovalo. 


Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Václav Dalík

Vaše nabídka je moc lákava,rád jezdím za památkami našeho státu. Ale jelikož jsem sám tak promě pokoj pro dva je drahý.Například jsem bil Na Kameném Dvoře u Sokolova a Tam počítali pouze jedno lůžko jak je to u V8s .Děkuji za odpověd.

Klára

Kutnou Horu všem doporučuji, město je to opravdu krásné, narodila jsem se tady, ale žiju na Moravě. Jezdím sem ale pravidelně, mám zde příbuzné a nedám na Kutnou Horu dopustit :-) Takže pokud jste zde ještě nebyli, jeďte se sem podívat a nezapomeňte kromě jiného navštívit i Oslí důl, je to super zažítek.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den,

moc děkujeme za doporučení, Kutná Hora je určitě krásné město a těch zajímavostí je zde opravdu hodně. Nyní v létě je máte možnost navštvit i v netradičním pojetí večerních a nočních prohlídek v rámci Kutnohorského léta, na jehož vybrané produkce Vám poskytneme slevu.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký den

Ladin Aladin

Tahle nabídka je opravdu velmi lákavá a všem jí doporučuji! Kutná Hora je krásné město a ubytování je zde docela drahé. Proto tuhle nabídku určitě využijeme!!!

Petr Kolář, Hotel U Růže

Moc děkujeme a budeme se těšit

S. Hanzlíčková

Je v ceně v rámci ubytování zahrnuta i snídaně? Děkuji.

Petr Kolář, Hotel U Růže

Dobrý den, paní Hanzlíčková,

ano v ceně ubytování je zahrnutá i snídaně. Standartně snídaně probíhají formou bufetu pouze v případně, že je na hotelu ubytováno málo hostu je podávaná formou výběru a la carte. Děkujeme za Váš dotaz a přejeme hezký den

Lenka Lendělová

Dobrý den,byli jsme letos na jaře na podobném pobytu v hotelu u Kata.Ubytování bylo pěkné, wellnes na jedničku,ale ostatní služby mají co dohánět.
Degustační menu ,které zde nabízejí v Hotelu u Růže bylo stejné U kata, varuji, jídlo bylo hrozné, nedalo se jíst. Veškerý personál – recepce a hlavně obsluha v restauraci – úroveň pivnice – tak za 3– mají co zlepšovat. Kutná Hora se nám líbila, ale U kata již ne.

Tereza Komárková, Hotel U Růže

Dobrý den, paní Lendělová, chápu Vaše rozhořčení, pokud nebylo něco během Vašeho pobytu v pořádku. Na druhou stranu hotel U Růže je ale samostatné zařízení, které nemá se službami a pracovníky hotelu a restaurace U Kata, co do činění. Je nefér shazovat ho takovým komentářem vztahujícím se ke Katovi ještě předtím, než měli ostatní šanci U Růže pobýt. Pokud jste měla špatnou zkušenost, rozhodně jste se mohla obrátit na vedení daného hotelu, které by se Vám snažilo vyjít vstříc.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru