299 Kč za jakékoli indické speciality v hodnotě 600 Kč! Libovolný výběr z jídelního lístku, autentická kuchyně a úžasná večeře se slevou 50 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Doporučuji. Obsluha skvělá, jídlo vítečné – čekali jsme asi 15min.
dobrý den, chci se zeptat jak je to se stornem vybraneho zájezdu na slevomatu, objednal jsem pobyt a ikdyž jsem byl nezávazně ujištěn recepcí hotelu,že mnou chtěný termín bude volný, tak mi byl nabídnut termín až o 2 měsíce déle. Moc děkuji.
Anetu, kolik jich mas ? za 2oo kc na kus, beru jakekoliv pocet. a.lingus@seznam.cz
Pozor, ona ma jich vice, nekupte si, at ona snizi cena
Ahoj, chtěla jsem věnovat tuto slevu jako dárek, bohužel mi to nevyšlo, tak nabízím voucher na kupon.cz za nižší cenu :) děkuju a přeju všem dobrou chuť :)
Tak nevím, v Golden Tika jsme byli na voucher 2× a to vždy ve třech – s manželem a dcerou a podruhé s 80ti letou tchyní. S rezervacemi po telefonu problém vůbec nebyl. Obsluha je sice pomalejší, ale přišli jsme posedět do restaurace, ne do fast foodu… A porce nám fakt stačily (dcera je kyselina a „žere“ za dva), maso jsme nepočítali, ale bylo ho dost. Babča se domluvila s obsluhou a vybrala si nepálivé, což je u nich sice mírně pálivé, ale nestěžovala si. Vše bylo chutné a dopláceli jsme pokaždé cca 350,– , hlavně za pití. Už jsme se dohodli, že si to zopakujeme!
Jsme rádi,že opět navštívíte naši restauraci.Těšíme se na Vás :)
uz vidim, jak sa cesky zakaznik stazuje, ind to vezme a napluje do toho, blee…sa nestazujem radsej nikdy nikde, pre istotu…indonezka restaurace, jak bola akce na slevomate bola bomba pecka, super jedlo, super porce, super servis-a patricne spropitne..zopakuj slevomat
Pokud máte zájem,zakupte si u nás voucher a přijďte ochutnat naše speciality.Věříme,že budete spokojena.
nikto nepise, ze chce za 50 kc pol kilovy steak, ale ked stoji pokrm
150 kc, tak nemozu priniest misticku plnu omacky a dva kusocky masa…
Ostatne, v tikka som nebola, mala som voucher na kari bazar a museli sme ist do
khajuraho-alebo tak nejk ten nazov..a tam mali ceny 250 kc a co doniesli ? malu
misticku s par kukami masa. to je vysmech. Za 750 kc sa ma clovek najest a nie
byt nasra..ny, sorry, sorry. nepiste, ze india znamena mini porce, ok, tak potom
si pytajte mini peniaze. My europania niesme prtavy pohubly indovia ani aziati.
Asi tak. I 250 kc je az moc, za to,co priniesli nam z kari bazaru..
Děkujeme za komentář,ale Vaši nespokojenost bychom doporučily napsat ke konkrétním restauracím :)
Ještě ke gramážím omáček atd.ty se neuvádějí ale záleží na provozním a šéfkuchařích jak ty porce vypadají zda uspokojí zákazníka a ten se pak popřípadě vrátí či ne,tak se snažte aby to vypadalo vždyt nejde jen o jídlo aby se člověk nacpal ale aby tam byla i příjemná obsluha která hovoří česky a dokáže ještě prodat salát,moučník atd .S jazykovou barierou to ale lze dost špatně a majitel prodělá.
Pro představu.Na webových stránkách naší restaurace v sekci galerie,naleznete fotky námi podávaných pokrmů.Množství odpovídá skutečnosti.
koukám jak se plácáte s gramáží masa,vemu tužku a před každé jídlo napíšu 100 nebo 150g,pozor ta váha je vždy v syrovém stavu,tidíž v upečeném stavu například 100g masa je cca 75g,což je pro našince dětská porce a na tu nikoho nenalákáte.Chci jen poradit jelikož je jasné že se v tom plácáte a je mi to líto jelikož máte i dost dobrých ohlasu tak hodlám dojít s rodinkou a chci se pěkně najíst a když bude spokojenost není problém,máme to k vám kousek.S pozdravem Renate A.
Ano,gramáž by měla být uvedena v syrovém stavu.V menu nabízíme i vegetariánská jídla,proto jsme uvedly gramáž,jako za hotová.Jídelní lístky budeme upravovat,aby bylo vše v pořádku.Těšíme se na Vaší návštěvu.
ještě doplním svůj komentář…pro mě bylo degustační menu v masale naprosto stejných kvalit jako jídlo v golden tikka. indické jídlo známe z anglie a nevím v čem tu všichni máte problém? je všeobečně známá, že indická kuchyně je pikantní a rozhodně nedostanete porci typu kachny se šesti:-D ale dospělý člověk neodchází hladový. a prostředí je stejné jako na fotkách.
Děkujeme za Váš komentář :)
Divim se Slevomatu, ze po takovychto zkusenostech jeste vubec bere tuto restauraci jako slevu…vzdyt tam nahore je vice spatnych nez dobrych zkusenosti… Po minulem voucheru uz bych tam taky nesla.....byl tam docela velky provoz, presto nase jidlo trvalo asi 30–40min! Hlavne ze meli docela ubohy bufet a nakrmili s nim velkou skupinu anglicanu (mladi lide)… Jak uz jsem psala…jde to od 10 k 5 protoze spoustu nabizitelu (NE VSICHNI) nebere tuto akci jako PROMOTION ale jako -jak uz nekdo napsal- za 50% 50% jidla… Uz by me ke koupi nepresvedcilo vubec nic a tech par spokojenych – to beru jako nahodu! Jak nahore napsala jedna pani: zaplatit za tyto porce plnou cenu – no nazdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý den,
jsme solidní restaurace a nevidíme důvod,proč bychom nemohly nabízet
vouchery pro zákazníky.Na objednané speciality čekáte maximálně 30 minut
a porce podáváme vždy ve stejném množství.
Michale, je to na Vás. Já jsem si voucher koupila, abych poprvé zašla do indické restaurace a ochutnala jejich kuchyni. To se mi povedlo, ale s tím přístupem – viz můj příběh nahoře – do Golden Tikky ani Kari Bazaru už nikdy nepůjdu. Jak tady už někdo psal, prostředí je taky neuvěřitelné, taky jsme přemýšleli, jestli jsme správně.
Na našich webových stránkách máme ukázky naší restaurace a vše se shoduje i reálně.Zákazníkům garantujeme maximální spokojenost.
Souhlasím s Masalou, ale o něco víc mi chutná v TAJ MAHAL, kde navíc degustační menu servírují na ohřívaném podnose, což pro pomalé jedlíky (jako já) je perfektní.
Je to Váš názor.V naší restauraci bohužel degustační menu nenabízíme,ale máme alespoň velký výběr z předkrmů.
Doporučuju Masala Pod Karlovem. Česká obsluha,príjemné prostředí a
hlavně dobré indické jídlo.
Indická zmrzlina je super. Na slevomatu byla nedávno.Třeba se zas někdy
nějaká akce objeví :-)
Naše restaurace nabízí originál indická jídla a dezerty.Všechno je vždy čerstvě uvařené a na přání zákazníka můžeme jídla upravit podle jejich chutí.
Měl jsem celkem chuť si do téhle „Indie“ zajít, ale nějak mě po přečtení někerých příspěvků přešla chuť. Proč si sakra zadávají nabídku slevy na Slevomat, když se tam pak k lidem co přinesou voucher chovají tak jak se tu píše ? Poradí mi někdo nějakou lepší Indii v ČR ?
Ke všem zákazníkům se chováme stejně.Žádné rozdíly neděláme.Už jen ta velká spokojenost zákazníků něco znamená.
Můžu vědět jestli je zákazníkům slevomatu také automaticky přinesen džbán vody zdarma a po jídle zase fenyklová semínka na osvěžení dechu. V minulé akci tomu nebylo z důvodu už tak velké slevy. Voda je drahá to je jasné,ale i tak mě mrzí že se sleva znamená za méně peněz méně muziky.
Džbán vody se podává pouze během obědů a fenyklová semínka na osvěžení si můžete dáti u baru.Na zákaznících nešetříme a snažíme se vyjít všem vstříc.
Musím se přidat s negativní zkušeností z Golden Tikka.
Dal jsem si jehněčí,bylo cítit a doslova plavalo v oleji a proto bych už
do této restaurace nešel. Po usazení jsme docela dlouho čekali než se nás
někdo ujal. Jinak co se týče rezervace vše bylo v naprostém pořádku.
Jazyková bariéra byl trošku problém. Jinak majiteli přeju a jsem rád ,že
má spokojenou klientelu. Já měl prostě smůlu stejně jako pár dalších co
zde píší svoje zkušenosti. Každopádně já už svou oblíbenou indickou
restauraci mám.
Pokud se Vám jídlo zdálo špatné,mohl jste reklamovat.Naše jídla jsou vždy z čerstvého masa a kuchaři dbají pečlivě na přípravu.
Ved som napisala,ze ten komentar je z diskusie slevomatu, normalne som si ho
okopirovala a vlozila…
Kazdopadne najlepsia skusenost, vlastna skusenost.
Ano,je to Váš názor.Náš management a obsluha se zlepšil.Věříme,že zákazníci budou velmi spokojení s naší restaurací.
Nikdy více tam nejdu i kdyby to bylo zadarmo, bez rezervace to nešlo, navíc rezervace 2 měsíce dopředu, že prý plno ? Kde jsme ? Nikdo tam nebyl když jsem tam konečně byl. Jídlo oka, ale miniporce, opravdu jako pro dospěleho člověka 4 kousky kuřecího ? Nepočítal jsem pořád dokola za kolit to máme, ale abych to využil za plnou cenu, zeptal jsem se kolik to dělá a jelikož to bylo necelých 5 set (minulá akce) řekl jsem si ještě o placky sebou, ačkoliv říkali 5–10 minut pořád dokola, asi nic jiného česky neumějí, čekali jsme na ně 50 minut. Kafe -esspreso asi v indii neznají. To co přinesly chutnalo jako turek z 4 skupiny. Interiér ale OK ! až se naučejí česky a doladěj ostatní, bude to OK. ale z tou čestinou mě fakt nasrali, musíte prostě pohrozit nasílím a pak 1 znich umí:-)
Děkujeme za Váš komentář.V období platnosti voucherů minulé akce bylo opravdu plno.V zimním období chodilo minimum lidí s vouchery.První dva měsíce je vždy vyšší návštěvnost, ale plně obsazené bývají většinou jen víkendy. Ve 3. a 4. měsíci akce není problém udělat rezervaci i ten samý den.Neměl jste asi štěstí na volná místa.
jak tu niekto pisal, ze temto indie je pomale. Tak jim vysvetlite, ze v CR
sa v kuchyni maka, Polrajch to aky rika. Kto chce vydelat, musi pracovat ! a
nie nechat klientov cakat 2 hodiny na jedlo..jinak v inej indickj restauraci,
kde som bola, bola obsluha pomala, lina, ale u pokladne jak keby na ex
10 redbullov vypil a nauctoval navic vodu za 95 kc
Pokial Vam vadia nase poziadavky, nemoze tu pracovat…
Jsme rádi,že máme spousty spokojených zákazníků.Pokud se vyskytl problém,vždy se snažíme vše vyřešit.Zákazníky nikdy nenecháváme tak dlouho čekat na objednané jídlo.Snažíme se,aby všichni byli na maximum spokojení.
tamten prispevok som zkopirovala od Vaseho klienta :), to je o Vas ?
ja varim, viem presne ako vypada 150 – 200 gr masa. Uvadzate syrtovy stav,
alebo uz naservirovany ? 150 gr ma jehneci, 200 gr kureci ? Nebo naopak ? Rada
by som v tom mala jasno.
Gramáž je uvedena v hotovém stavu.
Dobry den dejte si pozor na indicke restaurace vyuzil jsem slevu na predeslou
restauraci Golden Tikka a byla to HRUZA!!!!!
1.Cisnik a barman v jedne osobe neumel nic cesky ani anglicky mluvil
posunkama.Ani jedine sluvko!!
2.Nevypada to tam jak na obrazcich byl jsem zaskocen jestli jsme dobre.
3.Jidelni listek nema gramaz masa a pokrmu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4.Polevka donesena v salatove misticce,2 kousicky masa!
5.Hlavni jidlo ta sama misticka s omackou a 4 kousicky masa maximalne 50g
masa!!!!2 placky a kolega mel maximalne 3 kopecky ryze!!
6.Slovo lehce pikantni u nich znamena extra palive,kolega je zvykli na kari,ale
tohle ho dostalo nesnedl ani pulku te malinke misticky!!
Cena za vse +2 sprite byla 660,–Kc,jeste ze jsem mel poukaz,jinak bych ani
nezaplatil a odesel
Dobrý den,
děkujeme za Váš komentář.Nemáme ponětí,jak jste došla k takovému
závěru.Z toho co tu píšete není ani možné.
Dobrý den, při otázkách na gramáž všude odpovídáte: „Jak už bylo zmíněno.Chybu napravíme a gramáž doplníme.Děkujeme“ – to je takový problém zde napsat, kolik ta gramáž je? Připadá mi to velice neprofesionální. Chybu můžete napravovat velmi dlouho … děkuji za odpověď.
Dobrý den,
gramáž masa je 100g a jako hotové jídlo s omáčkou i ostatní jsou od
150–200 g.
Dobry den,
ja mam take pozitivni zkusenost. Jidlo bylo vynikajici, jen extermne palive,
trosku jsem to neodhadl :-).
Jen se chci optat, kdyz jsem tam byl pri minule akci, tak jsme dostali
nauctovane piti mimo voucher pokud se nepletu. Ted je tech 600Kc vcetne piti
nebo se do toho nepocita?
Dekuji za upresneni.
Dobrý den,
na vouchery se pití nevztahuje,platí se zvlášť.
S přítelem jsme přímo v této restauraci již jednou byli na večeři a nemuzeme si absolutně na nic ztezovat! Jidlo bylo naprosto fantastické a obsluha velmi příjemná. Voucher jsme si proto okamžitě koupili a už se nemuzeme dockat na dalsi prijemny vecer straveny v této restauraci!
Jsme rádi,že jste s naší restaurací spokojení a těšíme se na Vaší návštěvu :)
Dobrý den,
máme malé miminko, je možné přijít do restaurace i s ním – zajímá
mě, zda je ve vaší restauraci nějaký stůl stranou, ke kterému by se
vešel kočárek (a nepřekáželi jsme ostatním hostům). Díky za
odpověď
Dobrý den,
v naší restauraci máme dostatek místa pro kočárky a pro malé děti
sedačky.Rádi Vás přivítáme.
Koko, hned na zacatku pise, ze za 300 kc …dostala kopec uzasneh jedla, ok,
berem za slovo. Kupujem voucher, a objednam si presne to same :)
a pokial to bude tak uzasne, rada sa vratim
a hlavne mam slubene, ze nebudeme cakat 2 h
Dekujeme.Verime ze budete spokojeni.
Vyuzil jsem voucher v minule akci a byli jsme vsichni spokojeni. Jeden poukaz staci pro dva lidi a najedli jsme se dobre. Ackoliv mam rad paliva jidla, tak volba „udelejte nam to jako v Indii“ nebyla stastna :-) Kdybych to nemel do Prahy 3 hodiny cesty, tak si voucher opet koupim.
Děkujeme Vám,že jste byli spokojeni.Rádi Vás opět přivítáme.Těší nás,že máme zákazníky i mimo Prahu :)
Dobrý den,
v restauraci jsme již byli při minulé akci. Jelikož jsem šla do indické
restaurace poprvé, chtěla jsem něco doporučit od číšníka, popřípadě
vysvětlit pár názvů z jídelního lístku…bohužel marně, jelikož
obsluha nemluvila příliš dobře česky…tedy skoro vůbec mi
nerozumněla..což tedy hodnotím dosti negativně..jinak jídlo nebylo
špatné, ale po porovnání za tu dobu s ostatními ind.restauracemi to nebyla
žádná sláva..znovu si již voucher určitě nekoupím…
Děkujeme za komentář.Nedostatky byli vyřešeny a obsluha proškolena.Věříme,že by se Vám u nás již líbilo.
Můžu použít voucher co mi zbyl z minulé akce v Golden Tikka ? Zapomněl jsem ho na e-mailu a našel jsem ho až po době platnosti…
Vouchery z minulé akce nelze uplatnit.
Měl jsem už minulý voucher a neměl jsem žádný problém. Jídlo hodnotím jako bezvadné, obsluha v pohodě.
Děkujeme,že jste byl s námi spokojený
ještě jednou dobrý den,
bylo by možné objednat si nějaké degustační menu nebo je nutné objednat
jídlo pouze z jídelního lístku?
Děkuji
Dobrý den,
degustační menu bohužel nepodáváme.Můžete si vybrat pouze z našeho
jídelního lístku.
Byli jsme na minué akci, s rezervací problém nebyl, v restauraci pak
ano. Prostředí… no indické, nečekejte tu nádheru, co má Slevomat na
stránce s nabídkou… Nejdříve jsem byli rádi, že si nás někdo vůbec
všiml a usadil nás, pak jsme docela čekali na jídelní lístek, jídlo jsme
dostali za dobrých 45 minut. Porce – opravdu nečekejte řízek přes celý
talíř :-) prostě pěkná kovová salátová miska, v ní 3–4 kousky 2×2
cm masa a naběračka omáčky. Musím říct, tohle dostat za plnou cenu,
vztekám se.
Když jsme si objednali kávu, přinesli bez objednaného mléka, pak donesli ke
4 kávám 2 smetánky, z toho byla jedna měsíc prošlá, což jsme zjistili
až po nalití do kávy. A na konečném účtu byly 3 Matonni, které jsme
neměli :-) Voucher jsme museli nahlásit předem, od té doby si ve slevách
hodně vybírám. Já prostě nic dopředu hlásit nechci. Když jdu do obchodu,
taky u vchodu nehlásím, že budu platit kartou nebo hotově.
Jazyková bariéra logicky byla, čeština velmi špatná a angličtina taky nic
moc.
Nicméně to celkově bylo lepší než v Masale, tam jsme museli odevzdat
vouchery hned u vchodu, a povídání o Masale by bylo na 10 minut psaní…
:-(
Suma sumárum, za ty peníze fajn zkušenost, ale jak jsem psala už v jiných
diskuzích, tohle má sloužit jako marketingová akce, přijďte za 1/2 cenu,
budete spokojeni, příště přijdete za plnou. Některé restaurace to však
pojaly jako akci „přijďte za 1/2 ceny, dostanete 1/2 služeb“. Škoda.
Omlouváme se za případné nedostatky a chyby obsluhy.Podobná situace se opakovat nebude.Vouchery dáváte pouze při platbě.Věříme,že budete tentokrát spokojení.
Hezký den,
já osobně restauraci musím doporučit, byl jsem na první slevomat akci a
žádný problém s woucherem, rezervací aj. Jídlo bylo opravdu vynikajicí.
Přes slevomat jsem navštívil ještě dvě další indické restaurace
v centru a na vinohradech a Golden Tikka byla určitě na prvním mísťe.
Doufám, že na této akci si svá slova potvrdím a ani tentokrát nebude
problém.
Slevomate děkuji za nabídku.
L.
Děkujeme za komentář a věříme,že i tentokrát budete velmi spokojený.
Byla jsem se svým manželem, jídlo bylo bezkonkurenční. Chodíme do indických restaurací často, ale téhle se jen těžko nějaká jiná vyrovná. My tedy návštěvu určitě zopakujeme.
Děkujeme za pochvalu a těšíme se na Vás :)
Děkujeme za pochvalu a těšíme se na Vás :)
Naposledy jsem si koupil 8 poukazů a uspořádal jsem párty pro své
přátele v restaurační zahrádce. Musím říct, že to bylo úžasné. Rád
bych si koupil dalších 10, je to možné?
Ano,můžete si koupit maximálně 10 voucherů.Děkujeme,že se Vám párty u nás líbilo.
Ano,můžete si koupit maximálně 10 voucherů.Děkujeme,že se Vám párty u nás líbilo.
také jsem navštívila restauraci při minulé akci a s rezervací jsem neměla žádný problém – stačí s předstihem zavolat, prostory nejsou příliš velké. jídlo bylo velmi dobré i maso jsme s kamarádkou nehledaly lupou, jak tu ostatní tvrdí. byla jsem naprosto spokojená. jen jedna maličkost obsluha si vůbec nevšímá, zda má člověk nápoj či ne… ale přišly jsme přeci kvůli jídlu:-)
Děkujeme,že jste byli u nás spokojení.Za chybu obsluhy se omlouváme.Máme nového provozního,tak už budete více spokojení než předtím :)
Děkujeme,že jste byli u nás spokojení.Za chybu obsluhy se omlouváme.Máme nového provozního,tak už budete více spokojeni než předtím :)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na komentář Partnera – „Bez rezervace opravdu
vouchery nepřijímáme“ . Proč je tomu tak? Proč si nestačí pouze
zarezervovat místo a voucher zmínit a předat až u placení?
Díky za odpověď!
Pokud nemáte rezervaci a přijdete k nám a máme místo a pak není problém.Přednost mají zákazníci s rezervací.
Pokud nemáte rezervaci a přijdete k nám a máme místo a pak není problém.Přednost mají zákazníci s rezervací.
Zdravím,
chci se podělit o svou zkušenost. V restauraci jsme byli o prázdninách.
Použili jsem několik voucherů, abychom ochutnali, co možná nejvíce
pokrmů. Máme indické jídlo moc rádi, poprvé jsme ho ochutnali
v Británii, kde je velké množství indických restaurací, máme své
oblíbené i v ČR. Musím říct, že dvě omáčky byly velmi dobré,
bohužel skoro všechno ostatní průměrné. Jsem ráda, že se nejednalo
o mou první zkušenost s indickou kuchyní :) na druhou stranu chválím
příjemnou obsluhu a určitě si nemůžu stěžovat, že bychom měli
malé porce.
Děkujeme Vám za kladný komentář a rádi Vás přivítáme v naší restauraci.
Děkujeme Vám za kladný komentář a rádi Vás přivítáme v naší restauraci.
Tak já nevím, ale pokud se nemýlím, povinnost uvádět gramáž platí
snad pro všechny, nebo se snad pletu?
je povinne uvazdat gramaz v listku. asi poslem do vsech indickych restauraci
coi…
boli sme teraz naposledy v U my Destinnove-super, parada-vsade necham vysoke
spropitne, utratime hodne za piti, dokupime dezerty, ked nam chuti. takze ano,
neverim , ze na sleve majitel prodela, to je alibisticke.
Ale indicke restaurace su velky problem. Ja hovorim, zlodejina..
prinesli za normalni dobu, neni to fast food, pokud se chcete najist za
10minut, jdete do fastfoodu
cakali sme 2 hodiny na jedlo…takze drzte klapacku o 10 minutach…:D
Není možné aby někdo čekal tak dlouho na objednané jídlo.Všechny zákazníky obsloužíme co nejdříve.Rádi Vás přivítáme a věříme,že budete maximálně spokojení
Není možné aby někdo čekal tak dlouho na objednané jídlo.Všechny zákazníky obsloužíme co nejdříve.Rádi Vás přivítáme a věříme,že budete maximálně spokojení.
prinesli za normalni dobu, neni to fast food, pokud se chcete najist za
10minut, jdete do fastfoodu
cakali sme 2 hodiny na jedlo…takze drzte klapacku o 10 minutach…:D
Kolik kousků masa tedy mohu očekávat v omáčce? Dva? Pět? 100g? Klidně na příkladu nějakého konkrétního jídla, prosím …
Jak už bylo zmíněno.Chybu napravíme a gramáže doplníme.Děkujeme
Jak už bylo zmíněno.Chybu napravíme a gramáž doplníme.Děkujeme
velikost porcí je stejná pro všechny, nicméně oproti jiným
(neindickým) restauracím mi přijde možná o 1/3 menší
to vazne ? tak to asi ani moj rocny syn nenaje..
Nie , vazne. Boli sme v kahujaro, miniaturne porce. Sorry, ale keby som mala
platit plnu cenu-750 kc, klepem si na celo. Za piti sme tam nechali cca
200 kc, takze si nemyslim, ze sa na sleve prodelava a pokial ma kahujaro ten
dojem, nema robit slevy. Na fotkach koko vyzera dobre, porce velke. Ok, takze
ked kupim voucher dostanem presne to same ? neverim,
Ano.Naše porce jsou takové,jaké vidíte na fotkách.Brzy doplníme gramáže
Ano.Naše porce jsou takové,jaké vidíte na fotkách.Brzy doplníme gramáže.l
Tak já nevím, ale pokud se nemýlím, povinnost uvádět gramáž platí
snad pro všechny, nebo se snad pletu?
Když si udělám rezervaci, kolik času na jídlo mám, než budu vyhozena
s tím, že na můj stůl čekají další lidé? (jak se mi stalo v jiné
restauraci, která zde prodávala své kupony)
Ano,máte pravdu.Gramáž bude uvedena.Chybu se snažíme co nejdříve napravit.Pokud máte rezervaci,vždy se můžete domluvit,kolik času potřebujete.
Ano,máte pravdu.Gramáž bude uvedena.Chybu se snažíme co nejdříve napravit.Pokud máte rezervaci,vždy se můžete domluvit,kolik času potřebujete.
gramáž masa je 100g a jako hotové jídlo s omáčkou i ostatní jsou od 150–200 g
Zeptam se, proc je nutne pri rezervaci uvest, ze se jedna o voucher????
Vyuzila jsem minule akce, pozvala jsem nekoho na jidlo a bylo to neskutecne
trapne, voucher se zminoval u vecere nekolikrat, jak kdybych snad platila
listkama ze socialky :-( celou dobu jsem mela z personalu neprijemny pocit.
Preci neni bezne se hostu jiz pri prichodu ptat, jak budou platit????? Ptate se
tak vsech??? Personal by si mel uvedomit, ze se nejedna o charitativni akci,
nebo o vyvarovnu pro bezdomovce, ale o marketingovou akci, kdy snad majitel
ceka, ze jednou pohosti lidi za naklady a podruhe az posté se mu budou vracet a
platit plne ceny a prinesou mu zisk! Takto uz akorat nikdy neprijdou!
Vyuzila jsem jiz mnoha akci v podobnych podnicich, ale vracim se s oblibou jiz
pouze do Masaly, kde se chovali znamenite, coz se o Ticce rict neda :-(
Snad kdyby nebylo nutne uvadet, ze mame voucher, ale az pak ho predlozit pri
platbe by byli hoste spokojenejsi.
Při nákupu voucheru je naší podmínkou rezervace předem.Zákazníka se ptáme na platbu pouze před odchodem.Omlouváme se za nepříjemnosti.Určitě se podobná situace opakovat nebude.
Při nákupu voucheru je naší podmínkou rezervace předem.Zákazníka se ptáme na platbu pouze před odchodem.Omlouváme se za nepříjemnosti.Určitě se podobná situace opakovat nebude.
Při minulé akci jsme byli hned dvakrát. Jídlo bylo velmi dobré (i když při první návštěvě mohlo být masa v omáčce více – dva kousky), vynikající nápoj z manga. S rezervací nebyl problém. Ochotně a bez problémů prodloužili platnost voucheru o měsíc. S obsazeností také nebyl problém, poprvé jsme tam byli úplně sami, po druhé byli obsazeny pouze stoly na zahradce.
Děkujeme Vám za kladnou komentář a mlouváme se za menší porci.Nápravu jsme zjednali okamžitě po zjištění problému.
Děkujeme Vám za kladnou komentář a mlouváme se za menší porci.Nápravu jsme zjednali okamžitě po zjištění problému.
ja byl taky s minulym voucherem a nebyl zadny problem s rezervaci, chovali se k nam jako k ostatnim zakaznikum. Jidlo bylo vynikajici. doporucuji
Děkujeme za kladnou reakci.
Děkujeme za kladnou reakci.
Tuto restauraci navštěvuji pravidelně a jsem vždy spokojená.Nesetkala jsem se z žádným problémem.Obsluha je milá,objednané jídlo podávají za krátkou dobu a vždy odcházím spokojená s plným žaludkem :)
Jsme rádi,že se Vám u nás líbí.
Jsme rádi,že se Vám u nás líbí.
Ja jsem byla jednou na voucher, jednou bez voucheru a byla jsem naprosto spokojena – rezervace byla bez problemu, obsluha mila, kdyz jsme dorazili, jidlo prinesli za normalni dobu, neni to fast food, pokud se chcete najist za 10minut, jdete do fastfoodu. na jeden voucher jsme se v pohode najedli dva a to jsme pomerne zravi. Takze si kupuji dalsi k tem dvema, ktery uz mam:)
Děkujeme Vám moc za kladný příspěvek.Jsme rádi,že jste s námi spokojená.Rádi Vás přivítáme znovu.
Děkujeme Vám moc za kladný příspěvek.Jsme rádi,že jste s námi spokojená.Rádi Vás přivítáme znovu.
Mam nedobre zkusenosti v tom smyslu, ze, pro VOUCHERAKY neni vse, co je na jidelnim listku.....a porce tenkrat byly male…skoro az sizene.....myslim ze drzosti podniku, kteri sve jidlo ci sluzby nabizi prez slevove portaly pomalu narusta…na zacatku byli vsichni „hodni“ … ale postupem casu popousteji uzdu..doufam ze ne vsichni, protoze to by potom slevove portaly pomalu zacali vymirat…uz jsem tu jednou psala, ze ve finale nez abych se nechala sidit ci na sebe shlizet jako na nekoho kdo zaplatil jen 50% tak si tam radeji zajdu za plnou cenu a najim se v pohode…
V naší restauraci si můžete vybrat z celého menu.Máme bohatý výběr masových i vegetariánských pokrmů.Vouchery je možné sčítat a přijít v libovolném počtu lidí.
V naší restauraci si můžete vybrat z celého menu.Máme bohatý výběr masových i vegetariánských pokrmů.Vouchery je možné sčítat a přijít v libovolném počtu lidí.
@Livia:
velikost porcí je stejná pro všechny, nicméně oproti jiným (neindickým)
restauracím mi přijde možná o 1/3 menší.
Obsluha je (jak píše Aleš) prostě Indická – tím ale nechci říct že
je nějak horší. Je to dáno jiným přístupem a stylem života – prostě
pohoda klídek, jídlo je rituál, není kam spěchat.
Jinak k Vašemu pohledu Livie: přijde mi že se nedá srovnávat přístup při soukromém večírku, a přístup skupiny lidí která přišla na voucher …
Ono stačí kouknout na reakce.
Partnera Kami.
A pak tu mame jeste tuto odpoved.
Gramaz uvedenou nemame ale vzdy to odpovida porci na 1 cloveka.
Jak je možné, že u jídla není uvedena gramáž ?
Ano,máte pravdu.Vzniklou chybu co nejdříve napravíme a gramáž uvedeme.
Ano,máte pravdu.Vzniklou chybu co nejdříve napravíme a gramáž uvedeme.
gramáž masa je 100g a jako hotové jídlo s omáčkou i ostatní jsou od 150–200 g
a ješě k velikosti porcí, vzhledem k tomu, že mám srovnání jak na voucher, tak jako platící host, tak velikost porcí je pro všechny stejná a vždy se nehorázně přejím :-)
Dobrý den všem, musím se vložit do diskuze, neb mě zarazilo, že s touto restaurací měl někdo problém. V obou Tikkách (jedna je ještě na starém městě) jsem nikdy neměla problém s vouchrem ani normálně, jídlo mají vynikající, kvalita obsluhy je v pořádku. Vzhledem k tomu, že tancuji indické tance, pořádáme v ticce vždy i soukromé večírky pro naše přátele s tancem a jsou velmi vstřícní, ochotní, perfektní, Proto mě kritika zaráží a to velmi.
Děkujeme Vám za kladný komentář a rádi Vás přivítáme znovu :)
Děkujeme Vám za kladný komentář a rádi Vás přivítáme znovu :)
Děkujeme Vám za kladný komentář a rádi Vás znovu přivítáme :)
Byl jsem tam na minulé voucherové akci – rezervace po telefonu na
poprvé, když jsme tam přišli, tak nebyl žádný problém… Tak nevím. Ale
pravda je, že jsme tam nešli na last minute.
Jinak jídlo opravdu super, obsluha je indická – takže prostě jiná než
česká, ale rozhodně bych netvrdil, že horší. Toť moje zkušenost pro
váhající.
Také Vám děkujeme moc za kladnou referenci, jsme moc rádi, že jste z naší restaurace odcházel spokojený, rádi Vás přivítáme znovu.
dobrý den,
stačí jeden voucher pro dvě osoby, nebo musí mít každý svůj?
Dobry den.Staci jeden voucher pro dve osoby.
Hezký den, v restauraci jsme uplatňovali vouchery hned dvakrát. V obou případech nebyl s rezervací problém. Podnik doporučuji, obsluha fajn a jídlo je výborné.
Děkujeme,že jste s námi spokojený.
Děkujeme za kladnou reakci a jsme rádi, že jste byl u nás spokojený.
Zajímá mě vyjádření restaurace k výše uvedeným problémům, podle toho se pak tedy rozhodnu. Myslím si, že není možné, že by měli několikrát za sebou plno, to se mi ještě nikde nestalo a to vouchery používáme celkem s oblibou a i objednání den předem nikdy nebyl problém.
Jak jsem již psala výše, probám nastal s koncem minulé akce, kdy 750 majitelů voucherů chtělo přijít na večeři nejlépe poslední den akce. Tím se stalo, že jsme během jednoho týden přijali rezervace na měsíc,možná měsíc a půl dopředu. Situace rozhodně nevznikla naší vinou, naopak jsem vyšli vstříc všech, kteří nechali návštěvu restaurace na poslední týden platnosti voucheru.
Raději tam nepůjdu!!
Děkujeme za Váš komentář.
Děkuji za sdělení vašich zkušeností. Po takovém přístupu bych si jídlo neužila ani kdyby bylo z nejlepší indické restaurace v Evropě. Upřímně, vytočilo by mě už jen to, kdyby mě napoprvé odmítli, že mají plno.
Berte, prosím, v potaz, že kladné zkušenosti si lidé většinou nechají pro sebe, ale negativní všichni rádi sdělují. Jsme přesvědčeni, že většina našich hostů od nás odchází spokojených a rádi se vrací. A když je plno, tak není jiná možnost, než další rezervace odmítat.
k reakci Pavla:
souhlas s nepříjemnostmi při rezervaci. Volali jsme několikrát – buď
nikdo nebral telefon (několikrát), nebo bylo plno (několikrát, a to
i týden dopředu). Ale nestalo se nám že by byl po příchodu do restaurace
problém (ale možná proto, že byla restaurace tou dobou poloprázdná).
A jak teď koukám na počet voucherů – obecně už si z vlastní
zkušenosti rozmyslím, jestli jít na akci kde je 3000 voucherů … rapidně
tím klesá kvalita služeb (argumentace 6ti měsíční platností voucheru je
pro mě nepřijatelná – první tři měsíce přijde 10% a blížícím se
datem „trvanlivosti“ se stává rezervace prakticky nereálná.
Ano, může se stát, že se dovoláte až na několikátý pokus, protože
přednost mají samozřejmě přítomní hosté v restauraci. V období konce
platnosti voucherů minlé akce bylo opravdu plno. Pro ilustraci týden před
koncem platnosti bylo stále ještě 750 nevyužitých voucherů (což nebylo
naší vinou, v zimním období chodilo minimum lidí s vouchery), telefony
zvonily celý týden nepřetržitě a my jsme přijímali rezervace na měsíc
dopředu, i po plynutí platnosti voucherů. První dva měsíce je vždy
vyšší návštěvnost, ale plně obsazené bývají většinou jen víkendy.
Ve 3. a 4. měsíci akce není problém udělat rezervaci i ten samý
den.
@Ivana (a i pro ostatní):
byli jsme na minulé slevě v Golden Tikka, přímo v Kateřinské.
Prostředí restaurace je docela hezké, neurazí.
Obsluha není nijak rychlá, ale ani pomalá … osobně mi přijde tak nějak
úměrná „stylu“ kuchyně. Přeci jen to není fast food, kde vám jídlo
servírují ihned a jíte ho ve stoje u barové stoličky. Tedy rychlost
obsluhy při objednávce i při donesení jídla pro mě byla přijatelná
(měli jsme čas si v klidu popovídat s přáteli u stolu).
Jídlo se podává v kovových miskách (nevím jak se jim správně říká
=)). Když jsme tam byli, nechali jsme si v 6ti lidech naservírovat mísy
doprostřed stolu a brali si na co měl kdo chuť.
Porce byly stejné jako pro ostatní hosty, nicméně jejich velikost byla
menší než bych čekal (tedy obecně menší, nikoliv kvůli voucherům).
A gramáž jsem v jídelním lístku nenašel ani tenkrát, ani dnes.
Snad jsem trochu pomohl,
TDX
Ano, máte pravdu. V průběhu minulé akce se vyskytly v určité době problémy s množstvím masa v omáčkách. Způsobil je náhradní kuchař v době dovolené šéfkuchaře a nedostatečná kontrola vrchního. Nápravu jsme zjednali okamžitě po zjištění problému. Za menší porci se omluváme.
Z vlastní zkušenosti s touto konkrétní restaurací radím toto: Kdo má dost trpělivosti s provedením rezervace, tak nakonec se nají velice dobře – jídlo je zde výborné, ale poprvé mě z restaurace po vyslovení slova „voucher“ doslova vyhodili s tím, že mají plno (restaurace v té době byla naprosto prázdná), poté jsem si udělal již rezervaci a po příchodu mě bylo řečeno, že je rezervace neplatná a musel jsem udělat novou. Na potřetí co jsem přišel už mě sice usadili, ale nechtěli mě na voucher obsloužit, takže došlo k nepříjemné debatě. Nakonec se do toho vložil (asi) majitel a nakonec nás obsloužili a jídlo tedy musím pochválit – to bylo skvělé! Rozhodně mě to ale za ty nervy nestálo a příště radši jinam a za plnou cenu než do této restaurace se slevou :)
Moc se Vám omlouváme za nepříjemné zkušenosti s rezervací a akceptací voucheru. Bez rezervace opravdu vouchery nepřijímáme. Vaše komplikace opravdu nejsou běžné a staly se asi i z části naší chybou nebo nedopatřením. Určitě se podobná situace opakovat nebude. Jsme moc rádi, že Vám u nás chutnalo.
Dobry den. Ked sa posadime ku stolu, jako dlho trva nez nam donesu jidelny
listok ? Moja druha otazka: ako dlho trva, nez pristupi obsluha a necha nas
objednat, tretia otazka : ako dlho trva od objednania, nez nam donesu jedlo
?
Stvrta a zasadna otazka : na akych tanieroch sas podava jedlo ? Mate i taniere
v barve strieborna ? Alebo na specialne taniere sa podava jedlo len specialnym
hostom z indie ?
Najdolezitejsia otazka : je uvedena gramas ? Alebo dostanu zakaznici slevomatu
mensie porcie ako degustacne ?
Dekuji za odpovede, moje otazky vyplyvaju zo spatnych skusenosti v indickej
restauraci.
Dobry den,hned jak vas posadime dostavate jidelni listek.
Cca 5–10 minut.
Zalezi na objednanem pokrmu,ale vetsinou se cas pohybuje okolo 20 minut.
Gramaz uvedenou nemame ale vzdy to odpovida porci na 1 cloveka.
Jídlo servírujeme v kovových miskách nebo podnosech, ale k hlavním jídlům vždy nebo na požádání dáváme každému klasický bílý talíř, na který si může host jídlo z misek přendat. Stříbrné talíře nepoužíváme, a ani nerozlišujeme VIP hosty z Indie. Porce jsou pro všechny hosty stejné, s voucherem i bez voucheru. Degustační porce ani degustační menu zatím nepodáváme.
gramáž masa je 100g a jako hotové jídlo s omáčkou i ostatní jsou od 150–200 g
Hezký den, je možné si vzít jidlo sebou, případně děláte rozvoz
jídla? Děkuji
Dobry den.jidlo je mozne vzit sebou.to neni problem,ale bohuzel jidla nerozvazime.
Dobrý den, můj dotaz jde někam jinam.
co dělat při špatném zadání vs. při platbě? děkuji
Dobrý den, Jano,
prosím, napište nám na slevy@slevomat.cz tento
problém. Rádi jej s Vámi vyřešíme :)
Děkujeme.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zdali cena vybraného jídla přesáhne
částku 600 Kč, je možno bez problému doplatit?
Děkuji za odpověď.
Adéla P.
Ano je to mozny.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Byla jsem na minulé akci slevomatu a stěžovat si nemůžu. Byli jsme 4, každý jsme si dal polévku a hlavní jídlo a byli jsme tak najedení, že jsme měli problém vstát od stolu. Na jídlo jsme nečekali dlouho a celkově jsme byli spokojení, takže přijdeme znovu.
Děkujeme Vám za kladnou referenci a rádi Vás přivítáme znovu.