2399 Kč za tři dny relaxace pro DVA ve Vitalhouse. Masáž, domácí kuchyně z produktů od českých farmářů a další. Odpočinek v přírodě se slevou 50 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
na uvedené telefonní číslo se nemůžu dovolat .. celý den .. díky
Dobry den,
zkuste to prosim znovu nebo napsat email, linka je momentalne pretizena.
Dekujeme za pochopeni.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den ,jak jsem tu četla ty diskuze : taky jednu přidám ..miluju děti a mám holčičku a tohle si chci zaplatit abych si odpočinula a velice vítám ,že Vitalhouse doporučuje pobyt bez dětí .. chci mít klid a pohodu ..a načerpat nové síly ,pojedu s kamarádkou a moc se těším .že jedeme bez dětí .Nejsem macecha ,byla jsem s malou na 14denní dovolené v Egyptě ,ale tohle je jen a jen pro mě .. díky a mám dotaz jestli můžu..na termín si zavolám ale kdy je nástup ,chceme jet na víkend pokud bude volno protože dovolenou už nemám žádnou ..v kolik hodin kdyby jsme nestupovali v pátek …děkuji
Dobry den,
dekujeme za Vas nazor. Nastup na pobyt je vzdy po 14:00 do 18:00.
S pozdravem
Vitalhouse
děkuji ale není možné se Vám dovolat ..
Přeji dobrý den. Přemýšlím o zakoupení voucheru, ale poslední má dovolená tento rok je 5. – 14. 8. 2011. Dle dotazů jsem se dočetla, že víkendy už máte plné, jak je to 8. – 11. 8. Jinak vám moc fandím, super nápad na odpočinek. Děkuji za odpověď.
Dobry den,
bohuzel i terminx pres tyden jsou na srpen jiz vyprodany.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
máte volno ještě na nějaký víkend v srpnu?
Děkuji.
Dobry den,
bohuzel jsou veskere vikendove terminy na srpen rezervovany.
S pozdravem
Vitalhouse
ještě bych se chtěla ujistit, jak je to potom s rezervacemi termínu – když předám dárek až ve druhé polovině září, je ještě dostatek volných termínů do konce roku?
Dobry den,
na zari a rijen jsou jeste volne terminy a v listopadu mame volno prozatim
kompletne.
S pozdravem
Vitalhouse
a bylo by možné nějaký termín předběžně zarezervovat a pokud by obdarovaných náhodou nevyhovoval, tak že by ho změnili?
konkrétně mě zajímá termín 15.-16. října
Dobrý den, chci se zeptat – pokud voucher koupím jako dárek, dostanu nějaký pěkný certifikát s popisem všech předplacených služeb nebo nějaký voucher „slevomat“? děkuji za odpověď :-)
Dobry den,
u nas je mozne darkovy poukaz objednat za poplatek 90Kc. Zasleme Vam jej
postou.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobry den, chci kupon koupit jako prekvapeni na posledni chvili, mate volno
od 3 do 5.8 ?
Dekuji
Dobry den,
tento termin je momentalne rezervovan, nicmene jsou zde dve nepotvrzene
rezervace. V pripade, ze se do patku klient neozve, Vam muzu termin
prenechat.
Pro blizsi informace nas prosim kontaktujte na 736176917.
Dekujeme.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
dívám se na Vaši nabídku a musím říci, že ačkoli podnik neznám už
teď mne mírně „namíchl“. Je to už Vaše druhá nabídka a nutno
podotknout, že kupodivu výhodnější než ta první (to se často nestává).
Osobně jsem se nechala zlákat již poprvé a ačkoli jsem pobyt ještě
neabsolvovala asi mi bude trochu rušit vědomí, že za stejný pobyt zaplatím
(ačkoli mám předplaceno již půl roku) o pár stovek víc a ještě ani
nedostanu stejné služby, škoda :-( Je to paradox,v tomto případě asi
úplně nesedí rčení „pozdě Bycha honit“,ale napadá mě. Samozřejmě
je chválihodné, že cena klesá,ale jak říkám, bohužel mi tento pocit pro
lepší relaxaci nepomůže. :-(
S pozdravem
Dobry den Blanko,
je nam lito, ze Vas nase dalsi nabidka „namichla“. Nicmene musim podotknout,
ze balicek, ktery jste mela moznost zakoupit je koncepcne uplne jinny a jeho
slozeni je s 2× 60min. masazi byl. mesci a detoxikacni bylinkovou koupeli
cenove na jinne urovni. balicek, ktery momentalne nabizime je sice levnejsi, ale
to z duvodu, ze zde dostanete 2× 30min. v hodnote 500kc a take neobsahuje
koupel coz prave vytvari rozdil, nikoliv ze by se jednalo o nevyhodnejsi
nabidku.
Dekuji za pochopeni.
S pozdravem
Ales Kucera – majitel podniku
Původně jsem ani tuto nabídku nechtěla rozkliknout, nyní už přemýšlím, kolik voucherů koupíme (musíme ochutnat všechny večeře v menu, jen při čtení menu jsem dostala obrovskou chuť a hlad a nemůžu se dočkat, až ty laskominy ochutnám).
Dobry den,
mame radost, ze Vas nase nabidka zaujala.
Budeme se tesit.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
upozorňuji všechny zájemce o pobyt, že Vitalhouse má v úterý
sanitární den a tedy úplně zavřeno. Pokud si tedy chcete naplánovat pobyt,
musíte se podřídit jejich pracovnímu týdnu středa až pondělí :-(
Dobry den,
ano presne tak.
prodavame 2 denni pobyty v terminech patek-nedele, nedele – utery,
streda-patek..
V utery mame sanitarni den a provoz je mimo kazdodenni uklid jeste
nadstandartne uklizen a opravovan.
S pozdravem
Vitalhouse
Bohužel to ve vaší nabídce ve Slevomatu neuvádíte a ani v předchozích komentářích, kde spojení kuponů nevylučujete.
Dobry den,
ano mate pravdu. Chybu urcite napravime. Nicmene spojeni kuponu urcite
nevylucujeme.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den, chci se zeptat, jak máte volné víkendy a jak dlouho dopředu můžeme rezervovat?Víkend 13–14.8, příp. říjnové víkendy a listopadové. Jaké hodiny máte pro příjezdy a jaké pro odjezdy.Děkuji
Dobry den,
rezervaci doporucujeme provest 2 mesice dopredu a co se tyka vikendovych
terminu na rijen a listopad tak tu jeste nejake mame.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den.
Před chvílí jsem se vrátila z úžasného víkendu ve Vitalhouse a všem
mohu pobyt doporučit. Naprosto nerozumím kritice paní Ketke, protože
personál byl naprosto vstřícný, řídil se heslem „Náš host, náš
pán“ a nic pro ně nebyl problém. Ke snídani si skutečně můžete vybrat
z pěti nabízených snídaňových menu a protože jsme si s kamarádkou
snídani neobjednaly hned při příjezdu na oba dny, personál se nás
opakovaně ptal, zda máme již vybranou variantu. Musím říct, že jsme si
báječně užily snídani v posteli a druhý den venku na terase :-) Co se
týká večeří, nic jsme nevybíraly a jedly jsme to, co nám bylo nabídnuto
a bylo to moc dobré. Ochutnaly jsme i nabízené víno a taktéž nám
chutnalo. Také jsme relaxovaly ve wellnesu a bylo to moc fajn. V okolí je
nádherná příroda, kterou jistě lidé z města ocení. Nikde jsme se
nesetkaly se špínou, o které psala paní Ketke a při odjezdu se nás
personál a poté i pan majitel ptal, zda jsme byly s pobytem spokojené a zda
je co vylepšit. Tak ještě jednou díky za báječný víkend, přeji mnoho
spokojených hostů a všem, kteří u Vás ještě nebyli, ještě jednou,
vřele pobyt doporučuji :-)
Připojuji celé jméno a kontakt, aby někdo Vitalhouse nepodezíral, že si
zde pozitivní reference píše sám :-)
Lenka Kašková, lenka.kaskova@seznam.cz
Lenko dekujeme :)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jestli je nějaký volný termín v druhé polovině
srpna nebo případně volný víkend někdy na přelomu října a
listopadu.
Děkuji…
Dobry den,
ano, v srpnu tu mame jeste par volnych terminu, na rijen a listopad mame jeste
dostatek volnych terminu.
Pro rezervaci ci dalsi informace nas prosim kontaktujte bud na tel. cisle
736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
Dekujeme
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
máte ještě nějaký volný termín v týdnu od 30.7.2011?
Děkuji
Dobry den,
bohuzel je tento temin jiz vyprodan. Mohu nabidnout termin 31.7 –
2.8.2011.
Pro rezervaci ci dalsi informace nas prosim kontaktujte bud na tel. cisle
736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
Dekujeme
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den, zajímalo by mě, jak je to s posezením v hotelové
restauraci. Nikde jsem vlastně nenašla zda tam vůbec nějaká je (omlouvám
se, jestli jsem to přehlédla).Ráda bych tam vyrazila s kamarádkou, chceme
si odpočinout a relaxovat, ale i se pobavit a večer posedět u vínka či
vyrazit někam za zábavou. Jsou tam i takové možnosti? Ještě by mě
zájímalo, jestli máte volný termín mezi 14. –21. 8. 2011.
Děkuji Barbora
Dobry den,
nejedna se o standartni hotelovou restauraci a ani o klasicky hotelovy bar,
nicmene posezeni u dobreho vinka at uz v baru, jidelne ci na zahrade u nas
mame a v okoli taktez spousty prilezitosti kam vyrazit za kulturou ci se jen
pobavit.
Ano, mame jeste jeden volny termin 17–19.8.2011. Pro rezervaci ci dalsi
informace nas prosim kontaktujte bud na tel. cisle 736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
Dekujeme
S pozdravem
Vitalhouse
jéé, tak už to tu vidím, omlouvám se za zbytečný dotaz :))
dobrý den, chtěla bych se zeptat, jakou má voucher platnost, kdybych měla zájem zakoupit ho jako dárek, ale darovat ho až později.. děkuji za odpověď..
chtěla bych se zeptat zda je možné si koupit 3vouchery a být zde týden? dále jestli máte volný termín od 30.7 do6.8 a také jak je to s případnými vyjíždkami na koních ?je možné je předem domluvit? děkuji
Dobry den,
ano, spojit vouchery na tydenni pobyt lze. Jen v pozadovanem terminu jiz volno
neni. Mohu nabidnout termin 26–31.7.2011.
S pozdravem
Vitalhouse
.. vyjizdku na koni je treba objednat 1 den dopredu
Dobrý den,
můžete mi říct jak jste na tom s volnými termíny kolem vánoc a zda je
tato lokalita vhodná pro běžkaře?
Děkuji
Dobry den,
od 20.12.2011 do 2.1.2012 je podnik kompletne rezervovan, nicmene pred i po
tomto terminu mame jeste dostatek volnych pokoju.
Pro rezervaci ci dalsi informace nas prosim kontaktujte bud na tel. cisle
736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
Dekujeme
S pozdravem
Vitalhouse
a jeste pro doplneni. V okoli mame dve prekrasne bezkarske stezky..
Dobry den,
chtela jsem se Vas zeptat, zda mate volne terminy v zari/rijnu?
Chtela bych voucher koupit me mamince, jako prekvapeni.
Jinak – cetla jsem si veskere komentare k Vasemu hotelu, moc se k Vam
tesim..take pracuji ve „sluzbach“ ceskemu narodu a neni to prochazka ruzovym
sadem :-)
Dekuji za odpoved, M
Dobry den,
ano, v zari i rijnu mame dostatek volnych terminu.
Pro rezervaci ci dalsi informace nas prosim kontaktujte bud na tel. cisle
736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
Dekujeme
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda máte ještě volné termíny v září??
Děkuji Kučera
Dobry den,
ano, volne terminy na zari jeste mame. Pro konkretni informace nas kontaktujte
bud na tel. cisle 736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den,
ráda bych přidala komentář k tomu, co jsem si zde přečetla.
Pracuji v gastronomii takže mne nevyvedlo z míry to, co jsem si přečetla
od paní Ketke, spíše mne to je utvrdilo v tom, že provozovat služby pro
lidi je ta nejtěžší věc, pokud se chcete setkat minimálně s vděkem.
Při přečtení nabídky, by mne nikdy nenapadlo se do takového to prostoru
chctít ubytovat s dítětem, pokud je předmětem relaxace. Chápu plně, že
každý nemá prostor na to někam dát své děti, ale proto bych možná
zvolila pro tuto rodinu asi jiný pobyt nežli takový kde jsou hlavním
nabízeným produktem takovéto služby.
Dále bych se ráda zeptala, kam paní jezdí, že dostává při většině
zájezdů na výběr při snídani. Ráda bych Vám řekla, že taková to věc
není normální nikde a kor pokud si pořádně přečtete nabízené věci,
kde je uváděno , že se budou podávat věci od farmářů a vybrané
produkty, což je podnětem tohoto podniku. Pokud čekáte, že budete na
každý den dostávat něco úplně jiného tak bych Vás ráda ujistila, že to
se budeme bavit o ubytování s vyšší cenovou kategorii.
Ke zbytku se snad ani nebudu vyjadřovat.
Mrzí mně, že lidé v této zemi umí jen buzerovat, kritizovat a hanit
práci jiných. Podle Vašich komentářů ani nemáte ponětí, co je to za
starost vyhovět všem hostům a jejich přání, kor v tomto oboru. Jak se
říká každý by si to měl zkusit.
Myslím, že pokud se Vážená dámo zamyslíte sama nad tím, kolikrát doma
jíte stejnou snídani, kolikrát Vaše díte doma brečelo, když bylo malé a
rušilo to sousedy a kolikrát vy jste všem prodavačkám řekla v obchodě
NASHLEDANOU a zeptala se všech ve Vaší práci, jak s Vaší prací byli
spokojeni tak by Vaše komentáře byly alespoň při nejmenším slusněji
napsány.
Ani nevíte co takováto debata může způsobit majiteli a jakou snahu může
zničit, jen tím, že jediné co umíte je kritizovat !!!
Děkuji a panu majiteli přeji pevné nervy , mnoho sil a spokojených hostů
při Vašem podnikání !!!
S přátelským pozdravem
Radka Bukovanská
Plně souhlasím s tímto příspěvkem. Sama pracuji v cestovním ruchu téměř 20 let a chápu, že nelze uspokojit všechny najednou. Příspěvek paní Ketke mi přijde trošku přehnaný.
Dobry den,
dekujeme moc za podporu :)
S pozdravem
Vitalhouse Team
Dobrý den,
mohla bych vědět, jestli máte ještě nějaké volné termíny v srpnu.
Děkuji
Dobry den,
ano, volne terminy na srpen jeste mame. Pro konkretni informace nas kontaktujte
bud na tel. cisle 736176917 nebo emailem trhanov@vitalhouse.eu
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den , kolik by platila třetí osoba na přistýlce se stejným balíčkem.Děkuji
Dobry den,
treti osoba na pristylce se stejnym balickem by zaplatila 1200Kc.
S pozdravem
Vitalhouse
Osobně si myslím,že není nic špatného na tom že někteří podnikatelé v oblasti cestování a relaxačních dovolených uvádějí že pobyt je vhodnější bez dětiček,sama mám také dítě jako asi mnoho z nás a vůbec mě to neuráží jako některé z Vás.Když chci relaxační pobyt a zaplatím si za něj tak určitě nechci celý den slyšet vřískání dětiček od ranních hodin většinou do noci-jelikož při dovolených ve většině rodin je povoleno víc než za normálních okolností doma,kde jdou děti po večerníčku spinkat.Naopak je ale spousta zařízení určena právě pro rodiny s dětmi tak proč vy,kteří si tady stěžujete nenavštěvujete právě tato zařízení,která by byla pro děti rozhodně vhodnější.
Dobrý den,
mohla bych se zeptat jestli si zákazník vybírá sám večeři, a nebo už má
předem dáno co bude večeřet? Ze zdravotních důvodů mohu pouze kuřecí
maso. Děkuji
Dobry den,
menu na kazdy den stanovujeme v ohledu na momentalni nabidku surovin.
Urcite jsme schopni Vam v pripade, ze pozadavky nahlasite alepson jeden den
pred prijezdem vyjit vstric.
S pozdravem
Vitalhouse
Ubytování s " p e j s k e m " je možné, pejsci jsou vítáni, dítě je
problém????????????????????
Zvláštní...........
Dobry den,
dite neni problem stejne jako pejsek. Nicmene jeste jednou podotykam, ze jsme
relaxacni zarizeni a spise doporucujeme klientum deti nebo pejsky nechat
doma.
Ale v pripade, ze to neni mozne se Vam samozrejme budeme snazit vyjit vstric.
Snazil jsem se vysvetlit nasi politiku v predchozim dotazu..
S pozdravem
Ales Kucera – majitel
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli máte volný termín 5,6,7.srpna nebo pak 12,13,14 srpna. Děkuji Vaumundová
Dobry den,
bohuzel mame v techto dvou terminech jiz plne obsazeno.
Je vsak mozne, ze nekdo z klientu rezervaci zrusi, takze neni problem Vas
zaradit na cekaci listinu a nebo vybrat nejaky jiny termin.
Proto Vas poprosim o zpravu bud na email na trhanov@vitalhouse.eu
nebo 736176917.
Dekuji.
S pozdravem
Vitalhouse
Souhlasím, také jsem rád když mohu občas najít klidný pobyt bez řvoucích dětí. Někdy je to opravdu utrpení. Zažil jsem to mockrát, maminky si užívají dovolenou a nechají děti svému osudu. Nic nemám proti dětem, jen nevyhledávám jejich přítomnost a nikdy bych nejel prudit do zařízení které je určené pro rodiny s dětmi. A mělo by to fungovat i naopak.
Dobry den,
dekuji.
Problematika je pomerne slozita.. a to z toho duvodu, ze taktez nemame nic
proti detem a radi je u nas uvitame, nicmene je zde nutne repektovat
i soukromi dalsich nasich hostu a take to, ze jsme zarizeni urcene
k odpocinku, doplneni sil a k relaxaci.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den, Vitalhouse jsme nedavno navštívili. Zažili jsme zde 3 dny
naprostého klidu a relaxu, skvělého jídla a velmi profesionálního
přístupu k hostům. Těšíme se na další pobyt......
Mne naopak přístup k dětem potěšil,protože si chci koupit poukaz a opravdu relaxovat. Dětí jsem si užila dost a momentálně nemám potřebu mít je ve své blízkosti. Souhlasím ale s tím, že by bylo vhodné uvádět tuto informaci mezi ostatními.
Dobry den,
dekuji.
Urcite zaradime tyto informace na nase webove stranky.
S pozdravem
Vitalhouse
Já již jeden voucher vlastním a chtěl jsem dokoupit druhý. Po přečtení příspěvku paní Ketke si to zřejmě rozmyslím, protože i já sebou chci vzít své (7leté) děti a navíc očekávám, že když někdo něco nabízí, je samozřejmostí to plnit (narážím na problémy se snídaní, případně špinavým nádobím). Na druhou stranu, nechci soudit dle jednoho negativního názoru a tudíž si hodlám udělat vlastní po absolvovaném pobytu. Tak nejspolehlivěji zjistím, zda-li se do Vilalhousu budu vracet.
Dobry den,
nikdy nelze uspokojit vsechny zakazniky dle jejich predstav, ale dulezite je, se
o to pokusit.
Dekuji za prispevek k diskuzi.
S pozdravem
Ales Kucera
Dobrý den, měla jsem možnost navštívit Vitalhouse a po své zkušenosti
opravdu nemohu doporučit. Co se týče zařízení,pokoje jsou pěkné, až na
to, že je zde kuchyně kde si tak můžete uvařit kafe, ale už si ho
nezamícháte, nejsou zde lžičky! A hlavně, nádobí bylo neuvěřitelně
špinavé. Ohledně servisu a přístupu velký propadák!!! Když jsem si
chtěla objednat termín pobytu mailem, bylo mi zděleno, že není volno a byli
vypsány tři termíny, které mi absolutně nevyhovovaly. Avšak, když jsem
zavolala, volný termín byl! To jsem fakt nepochopila!! Oba dva dny jsme
snídali stejnou snídani, nikdo se nezajímal, zda by jsme si nedali druhý den
něco jiného!? Další velké rozčarování bylo, že v jídelně nemají
k dispozici dětskou jídelní židličku, takže roční syn neměl kde
sedět. Při odjezdu se nikdo nezeptal, jak jsme byli spokojeni. Musela jsem
však provoznímu říci jejich nedostatky. Vše bylo argumentováno, že jsou
teprve ve zkušebním provozu atd. Což nevysvětluje špinavé nádobí atd. Na
dotaz proč nemají dětskou židličku mi bylo řečeno, že chtějí mít pro
své klieny klid a vlasně že DĚTI RUŠÍ!!! Když jsem se ho zeptala, jestli
jsou tedy děti v jejich Vitalhouse NEŽÁDOUCÍ bylo mi odpovězeno, že
ANO!!!!!!!! Což mě tedy velice mrzelo!!! Myslím si, že v dnešní době má
spoustu lidí malé děti a trávit s nimi dovolené je normální. Ale ve
Vitalhouse asi ne!!! Musela jsem se podělit o nepříjemnou zkušenost. A to
mě tato dovolená stála 4000Kč.
Již jsem měla možnost se Slevomatem navštívit více ubytování, ale vživotě jsem se nesetkala s tak negativním přístupem k dětem!!!
Tak to jsem zvědavá jak na tento příspěvek zareaguje Vitalhouse. Trochu mě odrazuje od koupě voucheru. Na jejich webu inzerují o možnosti výběru z několika snídaní, večeří… Jak to tedy je?? Děkuji za odpověď!
Vždy mne překvapuje stížnost na jednotné snídaně. Osobně mívám jednotnou snídani každý den, takže nemám případný problém ani na dovolených. Nežádoucí pobyt dětí v relaxačním zařízení chápu, ani je při relaxu nepotřebuji poslouchat řvaní malých dětí. Je naopak mnoho jiných zařízení speciálně s programem pro děti. Až budete mít jednou děti velké, budete rádi někde, kde žádné nejsou…
Vážená Iveto,
před koupí jsem se samozřejmě informovala, jak je to s dětmi a bylo mi
řečeno, že není žádný problém. Pokud by někdo řekl, že děti nejsou
vítány, určitě bych nevyhodila 4000kč.
Iveto: Pokud nemáte nějaké dotazy nebo vlastní zkušenosti s tímto hotelem, tak vůbec nechápu proč sem píšete… pak tu nemjí vznikat nepřehledné diskuze. Vaše snídaně a odpor k dětem nikoho s prominutím nezajímá.
Pokud jsou děti nežádoucí, je třeba to uvést už při propagaci zařízení (viz některé cestovní kanceláře „pobyt pouze pro osoby nad 12 let“). Nepředpokládám, že paní dítě zapřela.
Lucie: Paní (ketke) právě vlastní zkušenosti s hotelem měla! A tak se
s námi podělila. Snídaně mne také zajímají a přístup k dětem
též…Diskuze není nepřehledná. Spíše se zdá, že zkušební provoz bude
muset hotel Vitalhouse ještě doladit…
Takže já též s nákupem počkám. Eva
Pani Evo,
reagovala jsem na příspěvek uživatele „Iveta“. Takže tuto Vaši reakci
moc nechápu.
Ketke, nevěřím, že by děti byly nežádoucí. Asi se spíš jedná
o to, že pobyt v tomto hotelu má být relaxační. A pokud vím, s dětmi,
zvláště menšími, si moc relaxace neužijete. Zde si naopak máte
odpočinout od všech starostí, takže i od dětí.
Co se týká snídaně, není přeci nijak těžké si říci o jinou… na
stránkách máte parádní výběr :)
Dobry den,
na zaklade hodnoceni naseho podniku od pani Ketke bych rad uvedl veci na pravou
miru.
Zacnu ale odjinud.
Jsme podnik v prirode, vyuzivajici mistni zdroje, kvalitni a poctive suroviny,
poskytujeme sluzby na vysoke urovni a snazime se byt setrni k zivotnimu
prostredi a svemu okoli coz spousta zarizeni ubytovaci razu neni.
Vy sama jste pri odjezdu uvadela, ze pracujete v 5* hotelu a srovnavala jste
v podstate neporovnatelne.. Vitalhouse neni 5* hotel.
Snazime se mit domacky pristup k zakaznikum a na zaklade hodnoceni naproste
vetsiny, se nemame zac stydet.
Pravdou je, ze deti doporucujeme nechat doma a to z duvodu, ze koncept tohoto
podniku je zameren na odpocinek a nerusenou relaxaci ve spojeni s kvalitni
stravou, prijemnou a ucinnou masazi ci koupeli. Nicmene se snazime hostum
v pripade, ze nemaji moznost deti nechat doma, ci je chteji vzit sebou v ramci
moznosti vyhovet napr. pristylkou, polovicni porci a nebo jakymkoliv pranim pro
zprijemneni relaxace a klidu.
Ohledne snidani a necistoty na pokoji se zde nemam k cemu vyjadrovat. Je mi
lito, ze veci, na ktere v nasem podniku tolik dbame, jsou potom takto
hodnoceny. Vzdyt snidani mame 5 druhu, peceme certsve housky, mame velice
kvalitni syry, uzeniny, mleko atd.. a navic si kazdy muze vybrat to, nac ma
chut.. Podnik se denne uklizi a to opravdu svedomite.
Ja a to jsem mluvil snad s kazdym klientem, ktery nas navstivil osobne, jsem se
nesetkal s podobnym nazorem a hodnocenim nasich sluzeb.
Co se tyka rezervaci a vaseho poznatku, tak zde musim podotknout, ze Vam byl
emailem nabidnut momentalne volny termin, ale vzhledem ke zruseni nejakeho
z terminu, coz se stava bezne se muze stat, ze se nam uvolni vami pozadovany
termin ze dne na den..
A jeste k cene kterou jste zaplatila.. konkretne ve vasem pripade se jednalo
o 1999Kc za pobyt pro dve osoby na dve noci, vcetne snidane, vecere, whirpoolu,
sauny, slevy na masaz 30% a slevy na koupele 40%. Mrzi mne, ze zde neuvadite
fakta a snazite se muj podnik nevim z jakeho duvodu zde ocernit.
I presto jsem ochoten, Vam tento voucher venovat a presvedcit Vas, ze nase
sluzby nejsou propadakem. Nemame se zac stydet, tak se snad napodruhe vse podari
a pobyt bude dle vasich predstav.
S pratelskym pozdravem
Ales Kucera – majitel podniku
Já jsem spolu s přítelem navštívila Vitalhouse na přelomu zimy a jara a nemohli jsme si pobyt vynachválit…snídaně i večeře byli perfektní, já osobně nejím vepřové a vůbec nebyl problém, bylo mi vyhověno a připraveno kuřecí, při snídaních jsme dostali na výběr. Personál perfektvní, neustálý servis. Takže za mě určitě doporučuji a kupuji další voucher a už se těším :-)
Mé zkušenosti s Vitalhousem jsou také velice pozitivní. S přítelkyní
jsme využili jednu z předchozích slevových akcí v únoru a byli kvalitou
služeb velice mile překvapeni.
Jídlo bylo naprosto vynikající – velmi dobře si vzpomínám, jak jsem
k večeři dostal kuřecí prso na rozmarýnu s povidlovou omáčkou a
šťouchaným bramborem a neskutečně jsem si pochutnal. A upřímně –
pokud si ještě po skoro půl roce pamatuji, co jsem jedl, není to samo
o sobě dostatečnou známkou toho, že po stránce gastronomie je ve
Vitalhouseu vše v nejlepším pořádku? Míchaná vajíčka se slaninou
k snídani rovněž chutnala excelentně.
Ještě co se týče jídla – nám bylo jídlo nabídnuto přesně z toho
menu, které Vitalhouse uvádí na svých webových stránkách. Předem jsme si
řekli, co bychom rádi ochutnali a večeře i snídaně nám byly připraveny
individuálně jen a pouze pro nás; v klidu a v pohodlí a dokonce přesně
na určitou hodinu, kterou jsme si přáli. Kuchyně je opravdu domácí
v pravém smyslu toho slova. Navíc jsme si mohli vybrat, zda nám bude
večeře i snídaně servírována přímo na pokoji či v jídelně. Ostatně
„jídelna“ není to správné výraz – v žádném případě si
nepředstavujte místnost, kterou si pod tímto slovem vybavíte v jiných
pensionech či hotelích; je to spíše útulný obývací pokoj… A s tím
souvisí vlastně i všechno ostatní. Vitalhouse sám uvádí, že „jsou tak
trochu jiný koncept než ostatní“ a je to bezezbytku pravda. Vitalhouse
skutečně není klasický rodinný pension kdesi u frekventované cyklostezky
na páteřní cyklotrase Krkonoš s davy lidí… Pojedete-li do Vitalhouseu,
spíše si představte, že jedete na návštěvu k někomu domů na polosamotu
do jeho hezkého, udržovaného domu, kde vám bude přidělen pokoj pro hosty
(a jak známo, pokoje pro hosty bývaly vždy ty nejlepší). A jako
s domácími hosty s vámi bude i jednáno – uctivě, mile, ochotně,
převelice slušně, zcela individuálně. Představte si, že jste u někoho
doma na návštěvě a dotyčný se o vás stará, vaří vám… A vy máte
dostatek klidu a soukromí; nemusíte se stresovat mezi ostatními případnými
rekreanty; všechny služby jsou tady připraveny individuálně jen a pouze pro
vás.
Vzpomínám si také na pěknou zimní zahradu, kde jsme s přítelkyní po
pobytu ve vířivce (mimochodem: Délka „víření“ měla být, tuším, asi
30 minut, ale ve skutečnosti nám nikdo žádný čas nehlídal) relaxovali
zabaleni v pohodlných křeslech při zvuku zurčící vody a s lahodným
zázvorovým čajem.
Opravdu si zde odpočinete a zrelaxujete; na vše je dostatek času, nemusíte
se nikomu přizpůsobovat; naopak hostitelé se přizpůsobují vám… Velmi se
mi tento koncept pobytu líbí.
Co se týče dotazu na spokojenost – pamatuji si, že my jsme při odjezdu na
spokojenost dotazováni byli a současně jsme byli též pozváni k dalšími
případnému pobytu. Tehdy jsem ještě nevěděl, že ten příjemný mladý
pán, který nás hostil a mimo jiné nám třeba k snídani připravil ta
zmiňovaná vynikající domácí míchaná vajíčka se slaninou, je
pravděpodobně majitelem podniku a dozvídám se vlastně až prostřednictvím
jeho komentáře výše. A určitě i vy ostatní máte zkušenost s tím,
že tam, kde se majitel podniku sám osobně stará o své hosty (ať už se
jedná o restauraci či třeba o hotel, pension či Vitalhouse), jde to
podniku většinou k duhu. A ostatně i to, že majitel firmy jako kompenzaci
nespokojené klientce nabízí zdarma další pobyt zdarma, mi přijde více
než korektní a gentlemanské.
Vitalhouse skutečně není pětihvězdičkový hotel; nenajdete zde pozlacené
kliky, po večeři se neopijete na baru v hotelové diskotéce a své děti
neodložíte v obrovském dětském koutku pod dozor profesionální
pedagožky, ale zato si zde odpočinete v čistém a útulném domácím
prostředí a budou zde na vás hodní. :-)
Většinou zde na Slevomatu spíše lehce kritizuji, ale dnes musím jen
chválit a to velmi!
Jindra
Dobry vecer,
az teprve ted jsem si vsiml vaseho hodnoceni a opravdu Vam ze srdce dekuji za
cely team Vitalhouse.
S pozdravem
Ales Kucera – majitel podniku
Vážený pane Kučero,
děkuji za nabídku dalšího pobytu, ale nevyužiji ji. Na své kritice trvám
a opravdu jsem u Vás nebyla zcela spokojena.
Jsem však velice potěšena, že tato padla po našem odjezdu (když si mě
přesně pamatujete) na úrodnou půdu a zřejmě jste spoustu věcí
napravil.
Všem přeji příjemný pobyt.
S pozdravem Ketke
Dovoluji si reagovat … sama mám dítě a právě hledám nějakou
dovolenou a plně chápu,že tento pobyt je spíše vhodný pro páry bez
dětí,jelikož věřím,že kyž jede člověk vypnout do
přírody,masáže,klídek tak divoké děti někdy ruší…takže jako matka
chápu,že to enní to pravé pro divoké děti :-)
Dobrý den, je možné ubytování s pejsky ?
Děkuji :)
Dobry den,
ubytovani s pejsky neni problem. Za pejska je priplatek 200/ 1noc vzhledem
k narocnejsimu uklidu.
S pozdravem
Vitalhouse
Dobrý den pat, po předchozí domluvě s Vitalhouse by to neměl být problém :) Určitě to prosím uveďte při rezervaci.
Dobrý den,
je možné pobyt využít pouze pro jednu osobu na 6dní? Děkuji za
odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volný termín ve dnech 23.9–25.9?
Díky.
Dobry den,
tento termin je bohuzel jiz rezervovan.
S pozdravem
Vitalhouse