MAXI tatarák z pravé hovězí svíčkové a 15 topinek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zdravím,
nechci být nezdvořilá, ale pod diskuzí se nachází text, přímo
k diskuzím, zřejmě jakási pravidla: „Toto fórum slouží k otázkám,
jež se přímo týkají aktuální nabídky a rádi bychom, aby bylo
maximálně informativní a přehledné pro všechny návštěvníky. Prosím,
s ostatními otázkami, podněty, případnými stížnostmi a hodnoceními
předchozí akce se na nás neváhejte obrátit na e-mailový či telefonický
kontakt uvedený níže. Příspěvky, které v kultivované diskusi nemají
místo, jsme nuceni smazat. Nemůžeme také zobrazit příspěvky odkazující
na konkurenční portály či e-shopy.“
Všechno má své podmínky, pane Karle a paní Miluše. Nemůžete se tedy
divit, že pokud se váš příspěvek do této diskuze nehodil, nebyl
schválen. :-)
A neberte to všechno tak černě, stačí že je venku ošklivo. :-)
Dobrý den, Vaše odpověď Miluši je více než směšná, prý než si ho
přečteme a pustíme dál :-)
připadáte mi jako zarytí KOMUNISTI, ty také „pustili“ jen to co se jim
hodí, kde je u Vás svoboda slova, když jsem dáte jen příspěvky které se
VÁM hodí ?
Jakým způsobem dotazu tuhle Vaší JEN VAŠÍ diskuzi znepřehledňuje ? ?
To jsou jen trapné keci ! ! !
hanba lidem kteří jsou za to zodpovědní ! ! !
Dobrý den, otázka pro SLEVOMAT proč zde v diskuzi nejsou všechny dotazy k dané slevě, snad neznamená že když se Vám něco nelíbí nebo lépe řečeno nehodí tak příspěvek vymažete. A proto se ptám: Jste objektivní ? ? ? snad alespoň budete tak zdvořilí a schopní mě odpovědět, předem Děkuji NESTRANNÝ SLEVOMATE ! ! !
Dobrý den, Miluše.
Každý dotaz čeká na to, než si ho přečteme a pustíme dál, abychom
odfiltrovali dotazy, které k diskusi vůbec nepatří nebo ji
znepřehledňují. Jaký dotaz máte nyní namysli?
Jediný, který jsme nechtěli pustit dál je tento:
pro ALENU: naučte se číst proboha ! ! !
pro RESTAURANT: naleznu někde nápojový lístek? děkuji
Odpověď od restaurace ale paní , která dotaz pokládala obdržela. Občas se
prostě stane, že si zákazník nějaké informace nevšimne, tak proč hned na
něj tímto stylem :-(
a rezervace na 1.2, cca kolem 13 hod. je možná?
2 dospělí+ 2 děti+ minipes
Dobrý den,
možné to je,ale zavolejte a domluvíme se.
Hezký den, Hrádecký dvůr
dobrý večer, jak se k vám dostanu bez auta? z nádraží hlavního…
Dobrý den,
nejsme místní,ale pokusím se zjistit a dám vědět
S pozdravem Hrádecký dvůr
Dobrý večer, dostanete se k nám autobusy č. 53 a 54 (odjíždí z Doubravky), vystoupíte na zastávce „Červený Hrádek“
Je možné si vzít jídlo domů?
Dobrý den,
bohužel není…(je to tam i poznamenané,lituji)
Přesto se budeme těšit na Vaší navštěvu
S pozdravem Hrádecký dvůr
Dobrý den, copak máte na čepu? Děkuji
Dobrý den,
čepujeme 12Plzen'a 10 Gabrinus,
Těšíme se na Vaši návštěvu,
kolektiv restaurace Hrádecký Dvůr
Dobrý den,
čepujeme 12Plzen'a 10 Gabrinus,
Těšíme se na Vaši návštěvu,
kolektiv restaurace Hrádecký Dvůr
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, Vaše hodnocení jsou staršího data a co já vím restaurace byla dlouho zavřená a na prodej z důvodu malého zájmu a z toho plyne i čerstvost surovin, která je zvlášť u tataráku vyžadovaná. Budu mít záruku kvality? Děkuji
Dobrý den,
jsme tu nový nájemci,takže se rozhodně nemusíte bát,vše je čerstvé a jak má být,přijdte a uvidíte sám…:))
Krásný den,kolektiv Hrádecký dvůr.