299 Kč za menu PRO DVA v italské restauraci BIBITA NUOVA. Čerstvé těstoviny, lahev vína a domácí malinové tiramisu se slevou 57 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
do Bibity chodím velice často a ráda,proto mě překvapily některé
negativní komentáře.
Pan číšník je milý,velice profesionální a kuchyně moc chutná.
Já si voucher určitě zakoupím a obrázek ať si udělá každý sám…
Dobrý den, miluji italské jídlo a tak testuji pomocí kupónů pražské restaurace, ale od té doby co jsem byla v Bibita Nuova mám svého favorita, takže určitě kupuji a všem vřele doporučuji!!!Obsluha byla velice milá, jídlo fantastické a to domácí tiramisu!!! Prostě paráda :-)
Restauraci mohu jen doporučit. Několikrát jsem zde byla se svým přítelem a oba jsme odcházeli vždy spokojeni. Jídlo nám velmi chutnalo, čekací doba pro nás nebyla problém cca 30 – 40 min. Co se týká kouření je pravda, že v tak malé restauraci lze těžko stavebně oddělit prostor na výhradně kuřácký a nekuřácký. Jsem nekuřák a tak bych uvítala zákaz kouření alespoň v době obědů. Interiér restaurace je velmi pěkný. Co se týká obsluhy tak s tou nemám vůbec žádný problém – velice profesionální chování číšníka. Musím se pousmát nad některými reakcemi. Mám pocit, že někteří lidé nedělají a neumí dělat nic jiného než kritizovat. Samozřejmě mají právo na svůj názor. Jen se divím, když se jim pořád něco nelíbí, proč si na slevových portálech kupují vouchery ? Všem kritikův bych ráda vzkázala, že NEGATIVNÍ KRITIKA JE TAKÉ REKLAMA!!! Já si rozhodně chuť zkazit nenechám :-)
Docela sranda co se tu děje, kde jsou ty doby kdy se tu mohl vyjádřit každý i bez nicku a přihlášení a všichni jsi pochavalovali, jak je skvělá diskuze bez cenzury ???!!!
Máte pravdu. I my na tu dobu rádi vzpomínáme. Od té doby jsme ale trošku vyrostli a nezustali ušetřeni pozornosti různých „vtipálků“. Tento problém řeší každý větší web, ale narozdíl od např. idnes.cz, kde jsou i hanlivé komentáře přímo vítány (více příjmu z reklamy), tak u nás vykonstruovaný negativní komentář přímo ovlivňuje prodeje. A sama posuďte nakolik objektivní jsou komentáře člověka (lidí), kteří na této diskuzi tráví 12 hodin denně a haní 8 nabídek z 10.
A ještě jednou – konstruktivní kritice se nebráníme – viz několik negativních příspevků výše :-)
Dobrý den,
v nabídce se píše, že stačí rezervace den předem, ale na vytisklém
voucheru je psáno 30 dní?????????
Dobrý den,
rezervace je nutná minimálně jeden den předem a to z důvodu výroby a
zatuhnutí domácího malinového tiramisů a kapacity restaurace.Takže
30 dní je překlep na voucheru.Akce trvá bez 6 dnů 6 měsíců, takže na
čerpání je a bude dostatek prostoru pro každého zájemce.
Chybí docela podstatná informace – zda jsou těstoviny vaječné nebo
bezvaječné.
Jinak chválím přístup restaurace (viz koment od David Pavlů).
Dobrý den Martine,
dříve jsme pracovali s těstovinami sušenými, kupovanými.Od této středy,
shodou okolností spuštění této nabídky budeme pracovat vyjma polední
nabídky výhradně s čerstvou domácí pastou, také vaječnou.
To je velmi dobrá a příjemná zpráva. Tzn. pokud si koupím voucher a dorazím k vám, tak mohu počítat s domácí pastou? To by bylo výborné.
Dobrý den,
když jsem si přečetla Vaši diskuzi, dost mě zarazilo, co jsem se dočetla a
opravdu nevím, jestli jsme byli v té samé restauraci.
Já jsem si zakoupila také voucher na jiném serveru. A když jsem tam byla,
musím je jedině pochválit a dát 3 hvězdičky… Restaurace je velmi
hezká – nová, malá, útulná. Číšník se k nám choval velmi
příjemně a profesionálně. Doporučil nám pití, víno. Staral se o nás a
s úsměvem se ptal, zda něco nepotřebujeme. Na jídlo jsme čekali
40 minut, na které nás číšník upozornil, protože byla plná
restaurace… Nicméně čekání stálo za to… Já jsem měla těstoviny
Fusiilli Bibita Nuova a přítel Spaghetti Ačli, Olio e Peperoncino a už
dlouho jsme si takhle nepochutnali. Opravdu kvalita, s kterou se člověk tak
často nesetká. A co se týče toho malinového tiramisu – možná
nevypadá zase tak honosně, ale chutná luxusně!
Byli jsme tak na začátku června a od té doby jsme tam byli již 5×.
Chodíme tam opravdu velmi ráda! Takže já MOHU JEN DOPORUČIT!!!
Byli jsme tam dvakrát a pokaždé na voucher a nemůžeme si stěžovat,
jídlo bylo chutné, personál neutrální ale ne nepříjemný.Jdeme se tam
přece najíst a napít a ne sledovat jestli se na mě usmívá servírka
:-)
mě by zajímalo, jak vypadá u nich to tiramisu – to z úvodního obrázku vypadá moc dobře a to v detailu slevy hrozně.
Dobrý den,
domácí malinové tiramisů v naší nabídce je to níže.
Musím se přidat k nespokojeným zákazníkům, občas sem zajdem s přítelkyní na jídlo a čekací doba je cca 40–50 minut což je dost mrzuté. Na druhou stranu jídlo je vždy dobré a opravdu za lidové ceny i bez voucheru.
Opravdu nedoporučuji, navštívil jsem tuto restauraci a na jídlo čekal 50 minut. Po dotazu jsem byl ještě – ač slušně – odkázán do jistých mezí.
Dobrý den všem,
děkuji za vaše názory!Pokusím odpovědět na vaši kritiku.Restaurace
opravdu není rozdělena stavebně na kuřáckou a nekuřáckou část, ale na
strany , kde se kouří a nekouří.V letním období jsou velké výlohy
dokořán, tak to tento problém řeší a samozřejmě je k dispozici letní
zahrádka.Po skončení léta bude minimálně v době obědů kouření
zakázáno úplně a uvidíme co po obědech.Mohu upřímně za naši restauraci
říci, že uděláme maximum, aby každý zákazník, nejenom této akce dostal
za své peníze kvalitní stravu a víno a bylo o něj dobře
postaráno.Každou psanou kritiku projdu s personálem osobně.S dobou
čekání na jídlo budeme dělat také maximum, aby bylo čekání na jídlo co
nejkratší.V této nabídce je láhev vína tak snad si každý zákazník
najde čas na klidný oběd či večeři.
Dobrý den,
2× těstoviny a 2× dezert + láhev vína (prodej v ČR cca 100 Kč, nákup
v Itálii tedy cca 1,50–2,00 Euro) = 710 Kč. To je nějaký překlep, ne?
Jak je to s oddělením kuřácké a nekuřácké části restaurace? Objevilo
se zde několik negativních komentářů na chování personálu. Jak to tedy
je? Děkuji.
Dobrý den,nemohu tedy souhlasit s ostatními názory že byla špatná obsluha nebo tak něco.Je asi dost logické když je plná restaurace že doba podaní jídla se o trochu zpozdí ale tak je tak ve většině restaurací.Tuto slevu vám mohu jenom doporučit v restauraci BIBITANUOVA je super přístup -obsluhy doporučí a nabídne vám dobré vino a další věci,také zde je příjemný interiér WIFI a nyní je i otevřená letní zahrádka .Byl jsme tam už hodně krát a za tu dobu bylo všechno v naprostém pořádku hned jsme si zakoupil 2 poukázky .
Také bych tuto restauraci nedoporučila. Využili jsme nabídku jiného slevového serveru a číšník se po zjištění, že máme voucher, nechoval zrovna dvakrát přátelsky, čekání bylo opravdu dlouhé, ale jídlo mi chutnalo.
Mily potencionalni zakaznici, musim souhlasit s Adamem a Martinem.
Rada bych jeste podotkla fakt ze maji velke dvere ktere jsou otevrene do cele
restaurace a kdyz fouka a vy si lehce postezujete ze je vam zima s prosbou
zavreni dveri, cisnik odveti ze sem mela jit jinam.
Priprava jidla je opravdu neskutecne dlouha, nevim co je na tom pripravit
spaghetti aglio olio behem 20ti minut?? upozornuji ze jsou to hole spagety,
s olivovym olejem a cesnekem – mam je velmi rada ale cekani 45minut me
odrazuje.. A bohuzel mnohdy ani kvalita jidla neodpovida, pizzu uz bych si zde
treba vuubec nedala.
Tuto restauraci jsem nedávno navštívil bez voucheru. A musím všechny jedině varovat. Číšník se choval naprosto neprofesionálně, na jídlo se čekalo 45 min i když byla prázdná restaurace a jídlo bylo naprosto katastrofální. Spálený česnek v těstovinách, apod… Byl jsem také svědkem toho když na voucher (kupon byl z jiného slevoveho serveru, ale nabídka byla podobná – myslím pizza + tiramisu) dorazila rodina s rezervací a bylo jí velmi neomaleně řečeno, že tiramisu došlo a že mají smůlu ať příjdou jindy. Po vlastní zkušenosti tuto restauraci už nikdy nenavštívím.
Dekuji za nazor. Potvrzujete mou zkusenost.
A mimochodem, Slevomate, to oddeleni „kuracka a nekuracka“ cast je klamave napsano – jedine rozdeleni je, ze na jedne strane mistnosti jsou stolky kuracke, na druhe nekuracke. Stavebni ani zadne jine fyzicke oddeleni neni.
Tuhle restauraci jsem v ramci obeda navstivil cca petkrat, ma dva hlavni
problemy:
- neuveritelne dlouha cekaci doba i pri velmi male obsazenosti
- neoddeleni kuracke a nekuracke casti, na tak malem prostoru je tam pocitove
stale „zakoureno“.
Jidlo je prumer, prezentovane testoviny muzete mit v ramci obeda za nejakych 99,– (nepocitam to tiramisu a vino). Na romantickou veceri po prochazce po Praze to dle meho nazoru neni, stolky jsou docela dost u sebe a jak rikam, problem muze byt to koureni.
Z meho pohledu nestoji za koupi.
Adame, děkujeme za názor. Určitě to bylo moc hrozné, když jste tam byl pětkrát ;-)
Slevomate, máte pravdu…čověk by měl dát šanci pouze jednou :-)
Nevim, co si tim Slevomate dokazujete. Do restaurace chodili nekteri mi kolegove, ke kterym jsem se nekolikrat pridal. Odpustte si ty arogantni poznamky, amateri.
Tahle rakce mi příjde od Slevomatu také nemístná… Kdyby šlo o jeden negativní názor tak ještě OK, ale je jich tady 80%…
Dobrý den,
Slevomate, místo infantilních poznámek odpovězte na dotazy.
Jak je to s oddělením kuřácké a nekuřácké části restaurace?
Objevilo se zde několik negativních komentářů na chování personálu. Jak
to tedy je?
Děkuji.
Slevomate, měl by jste odpovídat v rámci slušnosti. Vaše ironické poznámky se mi opravdu nezamlouvají. Objevilo se zde několik negativních komentářů, chci se tedy zeptat, jak je to s vaším prověřováním podniků? Tenhle jste prověřit nestihli?
Slevomat: tak tahle reakce byla hodně ubohá…
Jakube, Terezo, Martine, Adame a Davide. Pokud napíšeme, že je to tam super. Napíšete nám, že lžeme a jsme ubozí. Přijde nám, že někteří lidé nám to napíši tak jako tak :-( a je jedno, co napíšeme, bohužel. Lepší je, když na tyto věci odpoví přímo obchodní partner a odpověděl níže. My jsme v restauraci samozřejmě byli a líbilo se nám..
Vážený týme Slevomat,
pokud zareagujete na mé připomínky a pak mi zablokujete přístup, je trochu
nefér. Trochu infantilní. Nemyslíte? Původní příspěvek jsem chtěl volit
seriózně, ale teď se vyjádřím tvrději. Chytřejší část týmu zřejmě
již odcestovala na jachtě s p. Šustrem a to, co tady předvádí zbytek je
katastrofa. Nikdy jsem vás ve svých příspěvcích nenazval ubohými (ubohé
jsou pouze některé vaše přípěvky) nebo se vyjádřil ve smyslu, že
lžete. Stavět celou situaci do černobílého vidění, je od vás
neseriózní viz. „Přijde nám, že někteří lidé nám to napíši tak
jako tak :-(“. Například, nabídka Planet Sushi byla velmi zajímavá –
tak jsem se i v diskuzi vyjádřil a následně zakoupil voucher (domnívám
se, že podobně konal i p. Dušek). Bohužel jste schopni pěknou nabídku
vystřídat totálním propadákem v kabátě SUPER AKCE (nevztahujte na tuto
nabídku, ta je ještě relativně v poho – až na to kouření, atd.).
V takovém případě slovy M. Luthera „Hier stehe ich und kann nicht
anders“.
Dobrý den, všem se omlouváme za naši reakci ale pánové Dušek a Černý komentují a očerňují témeř každou nabídku Slevomatu a témeř vždy ve stejný čas. Vystupují také i pod jinými účty. Konstruktivní kritice se Slevomat nikdy nebránil, ale to co předvádějí tito dva pánové je cílená kampaň.
Vy mě bavíte :-) S kampaní a časy to jste tomu nasadili korunu (jednoduše řečeno je to blbost). Jak jsem řekl, s touto nabídkou nemám zásadní problém (vznesl jsem dotazy, jinak jsem nikoho neurážel ani neočerňoval – za to mi byl několikrát zablokován účet) a nedávná nabídka Planet Sushi byla skvělá. Přestaňte tedy očerňovat vy mne, Černý jsem dost. Jinak omluvu za vaši reakci přijímám. Hezký den a calm down :-)
Ráno jsem tu napsal, že čekám, za jak dlouho přijde Slevomat s vysvětlením, že za tím je závistivá konkurence a že začnou mazat. Vysvětlení o cíleném spiknutí, resp. kampani je už tady a můj příspěvek také zmizel v propadlišti dějin. Gratuluji Slevomatu, že dosáhl „úrovně“ packalských webů typu NebeSlev.cz, kde jsem kvůli cenzuře a paranoii (stejně jako vy za vším vidí spiknutí a konkurenci) přestal nakupovat.
Pane Černý, vzhledem k tomu, že Vám zareagovat trvalo méně než 30 minut, tak musíte mít o naší diskuzi velký zájem. Váš komentář " domnívám se, že podobně konal i p. Dušek" naše slova ostatně jen potvrzuje :-) Pane Dvořák, my o konkurenci neřekli ani slovo – spíše se jedná o dva studenty s přebytkem času. Ale to Vy budete vědět lépe než my ;-)
Adame,
nemyslím si že by reakce Slevomatu byla nemístná. Připadá mi vtipná a
pohotově reaguje na vaše věčně nespokojene plky, kterými tady tapetujete
každou diskusi. Na rozdíl od Slevomatu vám můžu rovnou napsat, že bych
ocenil, pokud byste svoji kritickou aktivitu směroval na nějaký osobní blog
a neprudil tady klienty, kteří se chtějí přečíst diskusi k tématu aniž
by téměř pokaždé narazili na vaše ukřivděné stížnosti.
Přeji vám pěkný den. Mirek
Tak už jsem to našla- platí do konce roku. Tak o.k.
Dobrý den Marie,
platnost voucheru je od 6.7.2011 do 31.12.2011
Dobrý dne, nějak jsem nenašla (či přehlédla) do kdy voucher platí?
Dobrý den, máte tam chybičku v překladu u: Penne con Pollo e
Spinaci – listový špenát, uzený losos, smetana, 330 g.
Pollo je italsky kuře a v překladu je napsáno losos – ten je italsky
Salmone.
Dobrý den,
děkuji za info, chybu odstraníme.David Pavlů
Chybu jste odstranili a udělali místo ní jinou. Tak tedy polopatě: má to být Penne con Salmone e Spinaci. To vyplývá z logiky věci i recenzí testovačů.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jen jsem se chtěla zeptat – rádi bychom využili této nabídky, ale jsme abstinenti :-) je možné si láhev vína vzít s sebou neotevřenou?
Díky a hezký večer
Dobrý večer Katko,
samozřejmě, láhev si můžete odnést domů zavřenou.
Tato akce se blíží do finále, chtěl bych všem poděkovat za diskusi a za zakoupení naší nabídky, a brzy se uvidíme v Bibitě.