299 Kč za MAXI tatarák (500 g) z pravé hovězí svíčkové v hodnotě 599 Kč! Lahodná pochoutka pro partu přátel s neomezeným množstvím topinek a krásným výhledem z lodní terasy.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chci se zeptat . Je tento tatarák OPRAVDU z PRAVÉ svíčkové ? Již jsem totiž ochutnal „PRAVOU“ svíčkovou jinde a mám na to obrovskou alergii. Děkuji za odpověd [Píšu to tu podruhé, snad už odpovíte]
Dobrý den, i Vám se omlouvám za pozdní odpověď. Restaurace zkrátka není kancelář. Tatarák je samozřejmě z pravé svíčkové, jinak to totiž není tatarák.Děkuji za trpělivost a zvu Vás k příjemnému posezení u tataráku…
dobrý den, aby se předešlo veškerým nesrovnalostem, prosím o jasnou
odpověď na jasnou otázku:
Jste ochotni tatarák naškrábat, případně namlýt přímo před
zákazníkem?
.
.
pokud Vaše odpověď bude záporná, rovnou svou nabídku stáhněte,
poněvadž to bude znamenat klamáni spotřebitele, děkuji za všechny
kupující.
Pakliže si budete ochotni počkat (z výše zmiňovaného důvodu), zpracujeme maso přímo před vašimi zraky. Jinak ho zpracováváme pár minut předem dle objednávek.
Dobrý den,
mám dotaz – je tatarák škrábaný nebo mletý?
Děkuji!
Dobrý den,
také by mě zajímala tato informace.
Dobrý den, také se omlouvám za pozdní odpověď. Vzhledem k tomu, že se jedná o akci na objednávku, takže známe hodinu a počet, tatrák je škrábaný, jinak by to samozřejmě nebylo možné zvládnout při takovém množstvým a normálním chodu kuchyně.
Tak tady bych si teda tatarak nikdy nedala … uroven tohoto botelu je vice nez tristni
Dobrý den,
můžu se zeptat, jak to víte ?
Protoze jsme tam byli parkrat na terase na obede …
Dobrý den, pravdou je že určitě nejsme bezchybní. Váš názor akceptujeme, ale namyslím, že slovo „tristní“ vystihuje charakter botelu. Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka, ale pracujeme „pouze“ s lidmi a ne vždy se vše podaří tak jak by mělo. Z chyb se snažíme poučit a do budoucna vyvarovat.
Fajn sleva.Jaké čepujete pivo?
Stačí otevřít nápojový lístek. ;-) http://www.botel.cz/cs/files/contents/napojovy-listek.pdf
Dobrý den, čepujeme Plzeň a Gambrinus. Omlouvám se pozdní odpověď.
Dobrý den,
máte celkem fajn slevy, bohužel se mi ještě nikdy nepodařilo poslat
objednávku, píše mi to chybí kód ID???
Dobrý den, co zkusit změnit prohlížeč či vymazat cokies. Nebo uplně jiný počítač. Pokud by to nepomohlo, určitě nám zavolejte a uděláme objednávku třeba společně.
Dobry den,
dostane se na lod vozickar?
Dekuji za odpoved.
Dobrý den, bezbariérový přístup je na lodi pouze k recepci. Na terasu lodi se musí bohužel po schodech, ale personál je připraven pomoci.
Dobrý den, chci se zeptat . Je tento tatarák OPRAVDU z PRAVÉ svíčkové ? Již jsem totiž ochutnal „PRAVOU“ svíčkovou jinde a mám na to obrovskou alergii. Děkuji za odpověd
ja mam alergii na slova tatarak v vsech slevovy webovy sajty. slevomatu, pada vas uroven ! (jsem cizinec, omluvam se za chyby)
Alefe…kazdy ma neco rad…a neco ne…ale komentovat to takovymto
zpusobem…ci shazovat slevomat jen proto…ze nabizi neco…co Vam zrovna
nevyhovuje…je…slusne receno…vice nez trapne… :o))) Jinak…slevu
vyuzivam…hned o vikendu uplatnim…a doufam…ze me nezklame… :o)))
Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď, ale dříve jsem se k PC nedostal. Tatarák opravdu děláme z pravé svíčkové a čerstvý.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Odpovědi se tu člověk asi nedočká že?
Palec nahoru, trefná otázka… Tímto mne Slevomat pěkně zklamal.....
Dobrý den, omlouváme se za pozdní odpovědi, během pozdního odpoledne odpoví přímo majitel.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, taktéž se omlouvám za pozdní odpověď, co by Vás vlastně zajímalo?