Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý večer,jsem ráda, že se celá věc vyjasnila. Děkuji za termíny, jeden jsem si vybrala.
Jsem také ráda,že se nezlobíte , budu se těšit :-) masérka
no mě taky první komentář zarazil.....doufám, že to není běžná praxe?
Dobrý večer, omlouvám se za problémy mé zdravotní, které jsem měla a snažím se dát vše dopořádku a zase mít jen spokojené zákazníky :-) vždy se snažím aspoň malým dárečkem,který potěší :-) masérka
Dobrý večer, omlouvám se za problémy mé zdravotní, které jsem měla a snažím se dát vše dopořádku a zase mít jen spokojené zákazníky :-) vždy se snažím aspoň malým dárečkem,který potěší :-) masérka
Jsme na tom stejně jako Lucy v 1. komentáři. Kod voucheru se posílal předem, paní masérka pak zrušila dokonce 2 termíny. Další termín jsme zatím nedomlouvali, protože na masáž momentálně není čas. Zajímalo by mě ale, zda masérka tedy masíruje nebo jí to zdravotní stav nedovoluje. Doufám, že s náhradním termínem nebude problém. Děkuji
Dobrý den paní Katko,omlouvám se všem komu jsem to zkomplikovala kvůli zdravotním problémům a těším se na vaši účast, raději pište na mobil uvedený na stránkách a obratem zavolám zpět :-) Kód na masáž neznamená,když se ověří předem, že masáž pak neproběhne naopak nabídnu jako omluvu bonus ve formě dárečku :-) s pozdravem Záleská Simona
Mohla bych poproti o bližší info(povídání) k masážím – na co je
která masáž vhodná?
První komentář mě trochu zarazil, to je fakt?
Pěkný večer, masáž Vám určitě poradím a na místě vybereme jaká bude vhodná pro Vás a nebo k čemu má být vhodná :-)nebo napište mi sms a zavolám Vám obratem zpět a probereme to do telefonu, budu se těšit masérka
Dobry den, jak lze tuto slevu zakoupit jako dárek?dekuji
Dobrý den,
ano vouchery jsou přenosné, můžete je tedy komukoliv věnovat. Navíc si
i po obdržení voucheru můžete vybrat z jedné z dárkových verzí :)
Hezký den.
Můžete mi napsat na mobil,zavolám obratem zpět a vysvětlím jak si to můžete zakoupit jako dárek .-)
Dobrý den, zakoupila jsem si u Vás masáž z předchozí nabídky.Chtěla
jsem po mě poslání kódu voucheru dopředu. V dobré víře jsem Vám
vyhověla a vy si voucher uplatnila. Den před masáží jste ji zrušila
z důvodu Vašeho pobytu v nemocnici.
Napsala jste mi email,že mi pošlete náhradní termíny. Dnes tu máte další
nabídku masáží a mě jste se doteď neozvala s náhradními termíny a na
mé emaily nereagujete. Můžete mi laskavě poslat tedy termíny nebo vrátit
peníze? Děkuji
Dobrý večer, napsala jsem Vám emailem více termínů,snad budete spokojená a něco si vyberete a jako bonus Vám dám dáreček a domluvíme se ,za zdravotní problémy se omlouvám :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji Vám za odpověď, jakmile mi voucher přijde objednám se a výběr masáž bych s vámi zkonzultovala potom na místě.
Jsem také moc ráda, že se nezlobíte , určitě se na masáži domluvíme, budu se těšit :-)