Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
mám stejný problém. Píše mi to: Litujeme, ale kód nebyl zadán správně.
Zkusila jsem zde zmíněnou radu vepsání nesmyslného kódu do políčka kód
voucheru a kódy jsem napsala do poznámky. Opět stejná hláška. Prosím
o radu, jak zboží objednat. Děkuji.
Dobrý den Věro,
je to zvláštní, že to někomu jde a někomu ne, ale to už je hold technika
:). Píšete do kolonky jen číslice? Asi ano. Uděláme tak jako s paní
Pavlou, které to také nešlo. Pošlete objednávku na email: tisk@armenit.cz a hlavně do
ní napište úplně vše co by jste bývala vyplňovala v objednávkovém
formuláři na webu.
Dobrý den, objednala jsem si u Vás 2 puzzle,ale každé zvlášt. Budete mi účtovat poštovné 2×? Do poznámky jsem u obou napsala,že ty puzzle budou 2. Bohužel jsem si až nyní přečetla,jak jsem to měla udělat.
Dobrý den Andreo,
zkusil jsem teď sám objednat u nás přes internet puzzle a šlo mi to bez
problémů. Nevím v čem může být problém. Zkuste do toho políčka KÓD
VOUCHERU (SLEVOMAT) napsat nesmysl (např. 123456) a ten kód voucheru napište
dolu do poznámky. Tím by jsme to snad dokázali vyřešit.
Dobrý den,
mám stejný problém, jako paní Pavla.. Píše mi to – litujeme, číslo
voucheru není napsané správně – mám je napsat vedle sebe, pod sebe?
Zkoušela jsem i oddělit čárkou, ale nejde to..
dobrý den, už po třetí se snažím objednat puzzle z vašich stránek a vždy mi to napíše, že je špatně napsaný kod. Už opravdu nevím jak to objednat, kopíruju ho přesně, jak mi došel v e-mailu. Do objednávky jsem chtěla zadat 3 vouchery a objednat 3× puzzle a taky mě to nepustilo dál… Jak to mám prosím objednat.
Dobrý den Pavlo, tohle je zajímavý dotaz. Zatím nikdo nic podobného nehlásil. Píšete kód voucheru do kolonky k tomu určené? Není tam žádné omezení. Klidně se tam může napsat deset čísel voucherů (máme i takovou zákaznici). Každopádně, aby jsme se nějak pohnuli, tak navrhuji, aby jste mi objednávku vyjímečně poslala na email: tisk@armenit.cz a já ji už zapracuji do systému. Jen prosím napište vše co by jste jinak psala do kolonek formuláře na webu.
Dobrý den, můžu nahrát fotky ve formátu PDF, nebo jenom JPG??? Děkuji
Pokud to bude tiskové PDF tak by s tím neměl být problém.
Dobrý den, přišel mi email ve kterém bylo číslo učtu a variabilní symbol, mám zaplatit 99,–kč . Chtěl bych vědět jestli mě ohledně dalšího postupu budete informovat. ( myslím tím kam mám přiložit fotku jako přílohu). Abych nezaplatil 99,–kč a pak mi domů nepřišly puzzle s bůh ví jakým obrázkem. Snad jsem to teď napsal srozumitelněji
Těch 99Kč pošlete na účet firmy Slevomat. Až jim přijdou, tak Vám pošlou třináctimístné unikátní číslo-voucher. S tím půjdete na naše stránky, kde objednáte puzzle, zadáte tam tento voucher, vložíte si svůj obrázek a zvolíte způsob převzetí. Je to jasné? :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s posláním fotky. Mám zaplatit na účet částku, a pak se mi nějak ozvete abych ji poslal? … Omlouvám se za blbý dotaz..
Dobrý den Lukáši,
po pravdě skutečně moc nerozumím Vašemu dotazu :). Fotku pošlete ve
chvíli, kdy budete tvořit na našich stránkách www.armenit.cz objednávku puzzle. Tam je
kolonka „příloha“. Objednávku vytvořte až ve chvíli, kdy jste si
zakoupil voucher u Slevomatu a máte toto speciální číslo, které také do
objednávky uvedete.
dobrý den, objednala jsem 3ks, došlo mi že mám zaplatit 297 kč, zaplatila jsem,ale kam mám poslat těch 60 kč za poštu aby se vědělo že je to ode mne. děkuji
Dobrý den Iveto,
je to snadné. Až Vám ze Slevomatu přijdou čísla Vašich tří voucherů,
tak je napíšete do objednávky puzzle na našich stránkách, kde pro toto
máme specielní kolonku. Odešlete objednávku a my Vám obratem pošleme
číslo účtu kam složit 60Kč za poštovné.
Dobrý večer,
objednala jsem si puzzle, chtěla bych přiobjednat ještě jedno, ale s jinou
fotkou. Jak to udělat, abych platila pouze jedno poštovné??
Dobrý den,
udělejte to tak, že na našich stránkách objednáte puzzle a do políčka
množství napíšete požadované množství. Tedy 2. A k tomu přidáte
obě fotky jako přílohu. Pošleme to za jednotné poštovné
pochopitelně.
omlouvám se, je to program na úpravu fotek, např. je zasazena do různých ozdobných rámečků atd. .
Nemusíte se omlouvat Ireno :). Pokud je fotka jasná a čistá, tak klidě ať je v nějakém rámečku. Jen počítejte s tím, že cca 2–3mm z fotky jsou vždy na ořez.
Dobrý den, je možné poslat i upravenou fotku z Imikimi, děkuji
Dobrý den,
netuším co je to Imikimi. Každopádně fotka, kterou pošlete musí být
kvalitní, čistá, ostrá, jasná. Pokud nebude, pak ani puzzle
nebudou hezké.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jak kvalitní musí být fotka pro zhotovení ve formátu
A4, kolik kB minimálně?
Děkuji
Dobrý večer,
na toto není univerzální odpověď. Není to totiž o kB ale spíše o tom,
aby fotka už na obrazovce Vašeho PC byla dost velká (nejlépe jako A4),
čistá (nerozmazaná, bez duchů, čmouh) a ostrá. U nás ji totiž nijak
nevylepšíme. Naopak přenosem na puzzle může spíše něco málo na ostrosti
ztratit. Doporučuji tedy poslat jen kvalitní a pěkné foto.
Dobrý den,
nevadí, když je obrázek na šířku a puzzle se předávají již složené
na nějaké desce nebo si poté sama musím je někam přelepit, aby držely
pohromadě? Děkuji za odpověď
Dobrý večer,
puzzle předáváme ve složeném stavu na kartonové podložce a v igelitovém
sáčku, který je drží pohromadě.
Dobrý den, chci se zeptat zda k puzzle je i krabička s tím obrázkem?
Dobrý večer,
k puzzle není žádná krabička. Je mi líto.
Dobrý den,
jak dlouho trvá vyhotovení puzzle z fotky?
Dobrý den,
záleží na okolnostech. Pokud pospícháte, tak nám napište či zavolejte do
kdy je potřeba aby puzzle byli hotové a my je zkusíme v ten termín vyrobit,
pokud to jen trošku bude možné. Píšete puzzle z fotky. Myslíte tím fotku
v elektronické podobě že? Skenováním totiž nezískáme vůbec moc dobrou
kvalitu. Lepší je poslat fotku ze svého PC a nebo ji přinést na USB flash
disku.
kolik budu platit poštovné při objednání více kusů?Děkuji za odpověď
Dobrý den Lucie,
poštovné bude stejné jako při poslání jednoho kusu :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat.. poslal jsem peníze za puzzle na učet uvedený v emailu.. Tato nabídka za necelych 10 hodin zkončí.. co když =penize nepřijdou do te doby?
Dobrý den, Lukáši,
tento čas je konec prodeje voucherů, nikoliv jejich platnosti. Vy tedy máte již voucher rezervován, jakmile nám dojde Vaše platba, voucher Vám samozřejmě pošleme.
Přejeme příjemný den.
Navíc se nabídka prodlouží :)