Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Velké foto puzzle s fotkou nebo motivem dle přání

4,2 / 5 Tisk Praha - Bubeneč  (mapa) 509 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Lukáš

Dobrý den, chtěl bych se zeptat.. poslal jsem peníze za puzzle na učet uvedený v emailu.. Tato nabídka za necelych 10 hodin zkončí.. co když =penize nepřijdou do te doby?

Slevomat.cz

Dobrý den, Lukáši,


tento čas je konec prodeje voucherů, nikoliv jejich platnosti. Vy tedy máte již voucher rezervován, jakmile nám dojde Vaše platba, voucher Vám samozřejmě pošleme. 


Přejeme příjemný den.
Daniel

Navíc se nabídka prodlouží :)

Věra

Dobrý den,
mám stejný problém. Píše mi to: Litujeme, ale kód nebyl zadán správně. Zkusila jsem zde zmíněnou radu vepsání nesmyslného kódu do políčka kód voucheru a kódy jsem napsala do poznámky. Opět stejná hláška. Prosím o radu, jak zboží objednat. Děkuji.

Daniel

Dobrý den Věro,
je to zvláštní, že to někomu jde a někomu ne, ale to už je hold technika :). Píšete do kolonky jen číslice? Asi ano. Uděláme tak jako s paní Pavlou, které to také nešlo. Pošlete objednávku na email: tisk@armenit.cz a hlavně do ní napište úplně vše co by jste bývala vyplňovala v objednávkovém formuláři na webu.

Lucie

Dobrý den, objednala jsem si u Vás 2 puzzle,ale každé zvlášt. Budete mi účtovat poštovné 2×? Do poznámky jsem u obou napsala,že ty puzzle budou 2. Bohužel jsem si až nyní přečetla,jak jsem to měla udělat.

Daniel

Dobrý den Andreo,
zkusil jsem teď sám objednat u nás přes internet puzzle a šlo mi to bez problémů. Nevím v čem může být problém. Zkuste do toho políčka KÓD VOUCHERU (SLEVOMAT) napsat nesmysl (např. 123456) a ten kód voucheru napište dolu do poznámky. Tím by jsme to snad dokázali vyřešit.

Andrea

Dobrý den,
mám stejný problém, jako paní Pavla.. Píše mi to – litujeme, číslo voucheru není napsané správně – mám je napsat vedle sebe, pod sebe? Zkoušela jsem i oddělit čárkou, ale nejde to..

Pavla

dobrý den, už po třetí se snažím objednat puzzle z vašich stránek a vždy mi to napíše, že je špatně napsaný kod. Už opravdu nevím jak to objednat, kopíruju ho přesně, jak mi došel v e-mailu. Do objednávky jsem chtěla zadat 3 vouchery a objednat 3× puzzle a taky mě to nepustilo dál… Jak to mám prosím objednat.

Daniel

Dobrý den Pavlo, tohle je zajímavý dotaz. Zatím nikdo nic podobného nehlásil. Píšete kód voucheru do kolonky k tomu určené? Není tam žádné omezení. Klidně se tam může napsat deset čísel voucherů (máme i takovou zákaznici). Každopádně, aby jsme se nějak pohnuli, tak navrhuji, aby jste mi objednávku vyjímečně poslala na email: tisk@armenit.cz a já ji už zapracuji do systému. Jen prosím napište vše co by jste jinak psala do kolonek formuláře na webu.

Veronika

Dobrý den, můžu nahrát fotky ve formátu PDF, nebo jenom JPG??? Děkuji

Daniel

Pokud to bude tiskové PDF tak by s tím neměl být problém.

Lukás

Dobrý den, přišel mi email ve kterém bylo číslo učtu a variabilní symbol, mám zaplatit 99,–kč . Chtěl bych vědět jestli mě ohledně dalšího postupu budete informovat. ( myslím tím kam mám přiložit fotku jako přílohu). Abych nezaplatil 99,–kč a pak mi domů nepřišly puzzle s bůh ví jakým obrázkem. Snad jsem to teď napsal srozumitelněji

Daniel

Těch 99Kč pošlete na účet firmy Slevomat. Až jim přijdou, tak Vám pošlou třináctimístné unikátní číslo-voucher. S tím půjdete na naše stránky, kde objednáte puzzle, zadáte tam tento voucher, vložíte si svůj obrázek a zvolíte způsob převzetí. Je to jasné? :)

Lukáš

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s posláním fotky. Mám zaplatit na účet částku, a pak se mi nějak ozvete abych ji poslal? … Omlouvám se za blbý dotaz..

Daniel

Dobrý den Lukáši,
po pravdě skutečně moc nerozumím Vašemu dotazu :). Fotku pošlete ve chvíli, kdy budete tvořit na našich stránkách www.armenit.cz objednávku puzzle. Tam je kolonka „příloha“. Objednávku vytvořte až ve chvíli, kdy jste si zakoupil voucher u Slevomatu a máte toto speciální číslo, které také do objednávky uvedete.

Iveta

dobrý den, objednala jsem 3ks, došlo mi že mám zaplatit 297 kč, zaplatila jsem,ale kam mám poslat těch 60 kč za poštu aby se vědělo že je to ode mne. děkuji

Daniel

Dobrý den Iveto,
je to snadné. Až Vám ze Slevomatu přijdou čísla Vašich tří voucherů, tak je napíšete do objednávky puzzle na našich stránkách, kde pro toto máme specielní kolonku. Odešlete objednávku a my Vám obratem pošleme číslo účtu kam složit 60Kč za poštovné.

Dita Hrušková

Dobrý večer,
objednala jsem si puzzle, chtěla bych přiobjednat ještě jedno, ale s jinou fotkou. Jak to udělat, abych platila pouze jedno poštovné??

Daniel

Dobrý den,
udělejte to tak, že na našich stránkách objednáte puzzle a do políčka množství napíšete požadované množství. Tedy 2. A k tomu přidáte obě fotky jako přílohu. Pošleme to za jednotné poštovné pochopitelně.

Irena

omlouvám se, je to program na úpravu fotek, např. je zasazena do různých ozdobných rámečků atd. .

Daniel

Nemusíte se omlouvat Ireno :). Pokud je fotka jasná a čistá, tak klidě ať je v nějakém rámečku. Jen počítejte s tím, že cca 2–3mm z fotky jsou vždy na ořez.

Irena

Dobrý den, je možné poslat i upravenou fotku z Imikimi, děkuji

Daniel

Dobrý den,
netuším co je to Imikimi. Každopádně fotka, kterou pošlete musí být kvalitní, čistá, ostrá, jasná. Pokud nebude, pak ani puzzle nebudou hezké.

kavog@seznam.cz

Dobrý den,

ráda bych se zeptala, jak kvalitní musí být fotka pro zhotovení ve formátu A4, kolik kB minimálně?
 Děkuji

Daniel

Dobrý večer,
na toto není univerzální odpověď. Není to totiž o kB ale spíše o tom, aby fotka už na obrazovce Vašeho PC byla dost velká (nejlépe jako A4), čistá (nerozmazaná, bez duchů, čmouh) a ostrá. U nás ji totiž nijak nevylepšíme. Naopak přenosem na puzzle může spíše něco málo na ostrosti ztratit. Doporučuji tedy poslat jen kvalitní a pěkné foto.

Hájková Kristina

Dobrý den,
nevadí, když je obrázek na šířku a puzzle se předávají již složené na nějaké desce nebo si poté sama musím je někam přelepit, aby držely pohromadě? Děkuji za odpověď

Daniel

Dobrý večer,
puzzle předáváme ve složeném stavu na kartonové podložce a v igelitovém sáčku, který je drží pohromadě.

Katka

Dobrý den, chci se zeptat zda k puzzle je i krabička s tím obrázkem?

Daniel

Dobrý večer,
k puzzle není žádná krabička. Je mi líto.

Lenka

Dobrý den,
jak dlouho trvá vyhotovení puzzle z fotky?

Daniel

Dobrý den,
záleží na okolnostech. Pokud pospícháte, tak nám napište či zavolejte do kdy je potřeba aby puzzle byli hotové a my je zkusíme v ten termín vyrobit, pokud to jen trošku bude možné. Píšete puzzle z fotky. Myslíte tím fotku v elektronické podobě že? Skenováním totiž nezískáme vůbec moc dobrou kvalitu. Lepší je poslat fotku ze svého PC a nebo ji přinést na USB flash disku.

Lucie

kolik budu platit poštovné při objednání více kusů?Děkuji za odpověď

Daniel

Dobrý den Lucie,
poštovné bude stejné jako při poslání jednoho kusu :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru