Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

399 Kč za dva argentinské steaky a láhev červeného vína v hodnotě 1223 Kč! Dotek kvalitní gastronomie v doporučované restauraci Touch.

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
David Černý

Každopádně Slevomat totálně propadl. Zdravím paní/slečnu Andreu H.

Adam Dušek

me dnesni chovani velice zklamalo. Od te legendarni slevy na Subway je to porad bida.

Miruna

Myslíte od té doby, co tu prudíte ;-) Čím by to asi mohlo být…

David Černý

Miruno, prudíte akorát Vy. To tady každý ví.

adam Dušek

Presne tak. Na Mirunu si stezuji dlouhodobe. Nevim, co ti sleduje.

Marki

Ježííš lidi kurna na co vy si stěžujete??? Nelíbí se vám nějaké kredity na slevomatu.. tak tady máte skoro všechno za min než za polovic a vám se to stejnak nelíbí!!??Co byste ještě chtěli? Všechno zadarmo??? A pokud de o tu restauraci.. nikoho tu nezajímá co vám tak kdo udělal nebo neudělal.. každy by si to měl skusit sám.. Nechápu co tady řešíte za blbosti!! Nelíbí?? Tak nekupuj voucher ne ?? Miluju jak někteří lidi co hov*o tomu rozumí ale hlavně že do všeho kecají !! Se chováte jak banda pubertáku..

David Černý

Ať Vám Slevomat zajictí voucher na lekce ČJ. Jste ostuda.

Marki

Jestli zacnou blokovat prezdivky, tak se primlouvam, aby kazdy registrovany musel projit testem z ceskeho jazyka.

David Černý

:-))) Marki riskujete:-)))

M.

Nový systém kreditů:
Pavle a spol… Já přesně vím, co vám na novém systému vadí, prostě se na tom nedá vydělávat. Každý člověk, který se nad tím lehce zamyslel hnedka prokoukl systém a zjistil jaké možnosti nabízí… Opravdu vám přišlo normální, že jste kupoval zboží, za naprosto nesmyslně nízkou cenu, nebo, že jste dokonce nákupem zboží vydělal? :-) Jen se ještě zeptám, jak Vám chutnala zmrzka v Brně, co říkali děti na volejbal s mrožíkem a doufám, že se uvidíme na narozeninové party!!! ;-)

Nový systém musel přijít a jsem rád, že přišel. Také jsem v poslední době nakoupil pár voucherů, které bych jinak nekoupil, ale prostě to bylo pro mě +++ … ale snažím se je alespoň využít / darovat…

Jak jsem ale již výše psal, doporučoval bych Slevomatu lehce prodloužit platnost převedených voucherů. Spoustě lidí totiž propadnou a naděláte si zbytečně komplikace a toho spamu – no jéjé…

A pokud už jste ve fázi inovace, tak zaveďte, prosím, „blokaci“ přezdívek… ;-)

David

ano, po starem systemu se mi bude styskat, ale zmena zrejme prijit musela:)

David Černý

M. podobná drzost se vidí málokdy. S těma blokacema je to hnus. M. pro Vás je demokracie škoda.

Adam Dušek

Presne tak. Poradek musi byt, ze?

Myslim, ze kdybychom se jim dostali do rukou, pane Cerny, tak nas snad zlyncuji.

M.

Omlouvám se za špatné vyjádření…

„Blokací“ jsem myslel „rezeravaci“… Že si prostě člověk zablokuje svoji přezdívku a nikdo jinej ji nebude moci používat…

David Černý

M. to vše vysvětluje. Omluva i z mé strany.

adam Dušek

Tak rezervaci bych taky bral, to zase jo.

Ale s tim lyncem si stojim za svym:-)

Adam Dušek

No, co dnes předvedl Slevomat, nad tím nevěřícně kroutím hlavou. Smazané příspěvky, blokovaná IP
adresa, jen abych se nemohl vyjádřit k tomu, že se dnes Partner i Slevoat chovají arogantně a
s despektem ke kupujícím.

To, co tady předvedl zástupce restaurace, jakým způsobem vůči potenciálním zákazníkům komunikoval
(myslím tím samozřejmě posměch a nadřazenost), to mi hlava nebere a nedokážu si představit,
že bych se já choval přesně tak ke svými klientům.

Paranoidnímu Slevomatu bych rád vzkázal, že skutečně nejsem pan Černý, nepracuji v konkurenčním
slevovém portálu a nevedu žádnou kampaň. Pro ty, co jsou fascinováni mým životem, těm vzkazuji,
že se mám dobře a že o mě nemusíte mít strach (ani o mého zaměstnavatele).

Doufám také, že stejně tak, jako mě, tak že Slevomat zablokuje uživatele, kteří mě dnes uráželi
a také věřím, že se zde vyjádří k podmínkám diskuze, abych vědět, které konkrétně jsem porušil. Nejsem
si ničeho vědom, takže předpokládám, že se jedná o dočasný výpadek.

Adam Dušek

Chtel bych se zeptat internetovych hrdinu, za co konkretne dostavam minusy. Rad se poucim, abych stejnou chybi jiz neudelal.

Lucie Tomášková

To nemyslíte vážně, dát starou odkvetlou brokolici pod text o recenzích..ach ach,tady někdo neví ,jak má vypadat jedlá a fresh brokolice.Někdo ze Slevomatu a restaurace asi nemá rád zeleninu.

Michelle

Dobrý den, v dnešní diskusi se dovídám o změně kreditů, kdybych se náhodou nepřihlásila, ani nevím, že mi za měsíc končí (to, že přehled zmizel ani neříkám, přišla jsem o bonus 50ti kreditů za nákup v rozmezí týdne, ale přesto ještě na Slevomat nenadávám). Právě se snažím kredity vyčerpat přes dnešní nabídku a copak to? Hlásí mi to, chybí ID, takže nakoupit nemůžu!:-( CO s tím Slevomate? To, že zítra to bude fungovat, je mi jaksi k ničemu, když to chci využít na dnešní nabídku…

Slevomat

Dobrý den,

opravdu došlo ke změně ohledně připisování kreditů. Nyní mají každé kredity omezenou platnost. Pokud Vám nejde udělat objednávka s uplatněním kreditů. Udělejte si jí prosím klasickou platbou a napište nám na slevy@slevomat.cz. Poté bychom to vyřešili.

Martin

Jako promiňte, vzít si leftover co se týče jídla ANO, ale nedopité víno??? Promiňte ale to je sockování…

David

nedopite vino vytahl majitel, jinak se tu lide ptali, zda si mohou odnest celou lahev, coz nejakou dobu mozne nebylo

Martin

Martine, nestěžujte si pořád !!! Ještě k tomu když máte stejné jméno :-D Uznejte, nabídka je dobrá a komunikace s restaurací na diskuzi také, nebo ne?

Adam Dušek

Komunikace s restaurací je dobrá? Myslíte ten výsměch, jestli si zákazník ráčí odnést „i ty přílohy“… o tom pochybuju.

Nevím, co touto kampaní sledujete.

David Černý

Pane Dušku, rád Vás zde vidím. Dnes je to boj. Hezký večer.

Martin

Zajímavé, nějaký obrat v přístupu. Nyny odpovídá p. majitel namísto provozního… :))

Martin

Dobrý den,
Nabídka je skvělá!!! Kdyby takovéhle nabídky byly pořád, byla by to paráda! Proto prosím restauraci Touch a Slevomat ať se nenechají odradit těmi hloupými dotazy. Bohužel žijeme v ČR a lidé si prostě pořád a pořád stěžují! A příspěvku Davida se už musím jen a jen smát :-D Jestli chcete Davide dobré víno, zajeďte si k vinaři, či do vinotéky. Ale když máte voucher na jídlo a víno v restauraci, tak si užijte chvíle pohody a vychutnejte si vše tak jak vám je servírováno. A co se týče odnášení půlky láhví z restaurace, tak doufám, že snad český národ na tom tak špatně zase není :-D

Martin

Tak Martine, já myslím, že láhev si mohou klidně odnést, pokud ji nestihnou vypít ne..? Zbytek dotazů není o národu, ale o jednoduchosti některých jednotlivých lidí, kteří ke každé nabídce mají milion připomínek, ale aby přišli sami s něčím lukrativním a zajímavým – tak to ne, oni jen budou správně spisovat nesprávné nesmysly…

David

prosim vas, vy si delejte, co uznate za vhodne a nepoucujte me, kam si mam jezdit pro vino. charakteristikou ceskeho naroda je bohuzel spise to, ze si „vychutna“ vse, jak je mu to servirovano podle hesla lina huba, hole nestesti. a pochopitelne nez aby si nechal zbytky zabalit, tak je radeji necha vyhodit

Rudolf Schwab

Davide, jak prosim v gastrononickem pojeti vypada „servirovano podle hesla lina huba, hole nestesti“?

David

tak, ze se neozvu, kdyz neco chci nebo kdyz mi neco schazi:)

David Černý

Matine, Vy jste sillyboy.

TOUCH

Dobrý den, pane Davide, obávám se, že se jedná o mylný výklad, resp. námi nesprávně formulovaný komentář.

Souhlasím s přispěvovateli, že s jídlem, pakliže se po zakoupení voucheru stane zákazník jeho „majitelem“, si může zákazník naložit jak chce – tedy i vzít domů tak, jak se klientovi vydá.

Domnívám se, že by ovšem situace byla pravděpodobnější v takovém případě, že by host víno nedopil a chtěl by si ho odnést domů. Pokud by snad nastala situace, že by si zákazník chtěl neotevřenou láhev vína odnést s sebou, i tohoto práva bude moci využít. V takovém případě nám bude jen líto, že pečlivě vybrané složení nabídky tak bude zásadním způsobem narušeno a deklarovaný gastronomický zážitek tak bude jen poloviční. Ovšem jak jsem zmínil výše – každému dle jeho přání.

David

no vida, myslim, ze to radu zakazniku potesi, tedy jestli si jidlo nebudou muset odnaset po kapsach:)

Rudolf Schwab

A propos – na předchozí akce Slevomatu jsem si pořídil celkem 10 voucherů, 8 z nich jsem pouzil včas a na zbylé 2 vouchery mi v nominální hodnotě voucheru poskytli slevu 50 % (vč. vína). Je pravda, že tomu předcházel rozhovor přímo s majitelem restaurace, ale nakonec vše dopadlo k plné spokojenosti celé rodiny – obsluha, jídlo, pití, prostředí… A navíc děti dostaly na rozloučené krásné omalovánky a bublifuky. Rudolf S.

Slevomat

Tak to nás opravdu velice těší, Rudolfe. Moc děkujeme ;-)

David Černý

Rudolfe, podle mě, to Vaše vyjádření je jedna velká nafouklá bublina…asi z toho bublifuku.

Rudolf Schwab

Posledních pár týdnů pravidelně sleduji ty zajímavé diskuse a mám ten pocit, že kdyby se všichni věnovali svému zaměstnání a netlachali na podobných fórech, tak by HDP v ČR rostl o min. 2 % více. Ještě že nejsem Vaším zaměstnavatelem. Ti, kterých se to týká, by se měli stydět!

Adam Dušek

Prosím Slevomat o smazání příspěvku, uživatel se nevyjadřuje k dnešní nabídce.

Market

Tady se pulka lidí nevyjadřuje k diskuzi k te restauraci…

David Černý

Rudolfe, skvělé, že nesete břímě HDP ČR. Jste úderník.

TOUCH

Dobrý den, pane Jirko,

děkujeme za Váš příspěvek a dovolte mi, abych na něj tímto jako jednatel společnosti provozující restauraci Touch reagoval.

V březnu t.r. došlo ke změně provozovatele restaurace Touch, a to na základě převodu nájemní smlouvy. Je třeba upozornit, že nedošlo k převodu práv a povinností z jakýchkoliv obchodně-závazkových vztahů vyplývajících. Předchozí majitel prodal více než 1.000 ks voucherů, což jsme se dozvěděli až v okamžiku, kdy nás první příchozí klient s voucherem Slevomatu navštívil. Od tohoto okamžiku jsme vynaložili mnoho úsilí, abychom se Slevomatem domluvili rámcovou spolupráci, která by mohla naplnit závazky předchozího provozovatele na straně jedné, na straně druhé tak klientům nabídli možnost svůj voucher uplatnit. Byla uzavřena mezi novým provozovatelem a Slevomatem smlouva na období do 30. června 2011. Tato smlouva byla rovněž limitována částkou 400 ks voucherů. Tato informace byla známa Slevomatu (který přislíbil klienty e-mailem informovat), dále na našich webových stránkách, v našem pravidelném e-mailingu a zároveň na hlavních vstupních dveřích. Domnívám se, že jsme směrem k informovanosti zákazníka nemohli udělat více.

Vzhledem k tomu, že k naplnění druhé podmínky, tj. akceptace 400 ks voucherů, došlo již 30. května, byli jsme nuceni odkázat ve věci náhrady škody na zprostředkovatele akce, tj. na Slevomat. Slevomat, dle našich informací, po splnění rutinních administrativních podmínek, všem klientům plnou částku navrátil.

Vaše tvrzení, že suroviny na jednotlivá jídla nebyly k dispozici, a že na některá jídla bylo třeba čekat dlouho, je tvrzením v první části správným, v části druhé bych si dovolil polemizovat, že by kdokoliv čekal na jídlo 75 min.

Ať je pravda jakákoliv, ani 45 min není, pokud s tím zákazník nebude srozuměn dopředu, časem optimálním. Za to náleží všem klientům bez rozdílu omluva. Nyní uvedu příčinu tohoto nedopatření.

Snažili jsme se vyjít všem klientům vstříc, a tak jsme akceptovali i klienty, kteří nerespektovali všeobecné obchodní podmínky, tj. rezervaci si neobjednali e-mailem min. 2 pracovní dny dopředu. Naším limitem je akceptace 15 ks voucherů denně. V takovém okamžiku se můžeme připravit na zákazníka s co možná největší pečlivostí a především ranní příprava tak zabezpečí kvalitní a čerstvé suroviny po celý den. Pokud ovšem klienti nebudou respektovat naše možnosti a budou se dožadovat akceptace voucherů, jako tomu bylo na konci května, bohužel lidí, jako Vy, pane Jirko, bude zřejmě více. Pro Vaši informaci – za poslední 2 dny trvání akce jsme akceptovali téměř 90 ks voucherů – a důvod? Chtěli jsme vyjít všem klientům vstříc. I z tohoto ponaučení jsme se rozhodli stanovit podmínky 3 pracovní dny dopředu rezervace e-mailem (tím samozřejmě nevylučuji možnost, že pokud kapacita restaurace nebude naplněna, že nebudeme přijímat i klienty bez rezervace). Pokud by Vás, pane Jirko, zajímalo, uvedu dále příklad toho, kde vznikají nedorozumění tohoto typu: Již nyní (tedy za dnešní den) máme v rezervačním systému poptávku od 40 držitelů voucherů Slevomat, z toho 12 na dnešní večer, 20 na zítřek a 8 na středu

Změnám v restauraci jsme, vážený pane Jirko, věnovali mnoho úsilí i energie. Se změnami nám intenzivně pomáhal i náš dobrý přítel, který je již mnoho let vrcholovým manažerem v síti restaurací, která je již dlouhou dobu oceňována jako jedna z nejlepších v ČR. Věřím, že změna nabídky, proklientského přístupu i celkového pojetí restaurace, dopadla výborně. Věřím, že máme klientům co nabídnout. Rád bych závěrem ubezpečil všechny držitele voucherů Slevomat, že uděláme maximum pro jejich spokojenost.


David

proc ne, veci se mohly zlepsit, ale pokud tu na zakazniky vyrukujete se „samozrejmosti“, ze si nemohou odnest vino ani jidlo s sebou, pak netusim o jakem proklientskem pristupu mluvite. ne ze bych toho vyuzival, ale kdyz si predstavim, ze bych byl primo v restauraci na takovy dotaz odmitnut, pripadal bych si dosti neprijemne. onou samozrejmosti je totiz presne opak – tedy moznost vzit si cokoli s sebou, na cokoliv jineho mate upozornit v popisu nabidky

Jirka

Dobrý den,

děkuji za Vaše stanovisko k mé zde popsané zkušenosti. Dovolím si na něj co možná nejstručněji reagovat.

Skutečnost, že Vás původní nájemce obelhal a neseznámil Vás s tím, že prodal, jak uvádíte, 1.000 ks voucherů, je smutná, pokud se tak opravdu stalo. Nicméně to je věcí mezi Vámi a původním provozovatelem. Zákazníkům po tom nic není a ani nemusí být. Měli jste 2 možnosti: 

  1. Zákazníky odkázat s jejich nároky z voucherů na původního provozovatele. Tím byste to ovšem „odnesli“ de facto za něj, protože nelibost zákazníků by se snesla na restauraci Touch, bez ohledu na to, že má teď jiného provozovatele.
  2. Postavit se k závazkům učiněným jménem restaurace Touch jako takovým čelem a dostát jim. Tím nepoškodíte, resp. minimalizujete škody na pověsti restaurace jako takové. V tom případě ale nemá smysl brečet před zákazníky nad pomyslným hrobem. Spíš bych na Vašem místě zvažoval právní postup proti původnímu nájemci, anebo přejmenovat restauraci (do čehož se Vám ale z pochopitelných důvodů nechce).

Jenom pro Vaši informaci – Slevomat mne o ničem takovém, o čem píšete výše (tzn. že přislíbil klienty informovat e-mailem), neuvědomil. Předtím jsem u Vás nebyl, takže jsem nemohl být ani ve Vašem mail listu. A nemám tolik času, abych procházel webové stránky restaurací, kde jsem byl, resp. kam se chystám, jestli NÁHODOU není něco nového. Mám tedy pocit, že tady je něco k řešení spíše mezi Vaší firmou a Slevomatem.;-)

O tom, že by Slevomat hradil vzniklou škodu, slyším poprvé až teď, z Vašeho vzkazu. Zajímavé je, že když jsem ohledně možnosti využití 2.voucheru po konci termínu jeho platnosti volal k Vám do restaurace, někdo z obsluhujícího personálu mi řekl, že „o tom rozhoduje pan majitel“. 27.5. jsem tedy napsal na adresu info@touchrestaurace.cz e-mail se žádostí o prodloužení termínu pro využití voucheru. Jak jsem již zmínil ve svém prvním vzkazu, potvrzení o přečtení mi přišla tři, odpověď ale žádná. Co mi, prosím, k tomu řeknete?

Co se týká Vašeho zpochybnění mého údaje o tom, že jsme 30.5. čekali na jídlo od 20.15 h do 21.30, chcete tím naznačit, že snad lžu??? Já tam byl i se svou přítelkyní. Vy jste tam v tu dobu také byl, že jste si tak jistý, že nikdo „nečekal déle než 45 minut“? Pro Vaši informaci – obsluhující personál nás ve 2 krocích, jak jsem psal výše, informoval, co již v nabídce není, resp. co v mezičase došlo. Nepadlo ani slovo o tom, že by příprava jídel měla trval déle.

Pokud jde o to, že jste ve snaze vyjít vstříc klientům akceptovali více voucherů než 15 za den, něco mi ve Vašem vysvětlení logicky nesouhlasí.:-)
Snažil jsem se zarezervovat stůl pro dva pro Vás od 24.5.. Jak mi bylo řečeno obsluhujícím personálem, bylo plno a volno bylo nejdřív 30.5: od 20 h. Rezervaci jste tedy alespoň v mém případě měli déle než 2 dny předem.

Předpokládám tedy, že objednat si u Vás stůl jinak nebylo možné (tzn. bez ohledu na to, jestli zákazník byl s voucherem nebo bez něj) a že jste v době, na které jste měli předem rezervace, nebrali ani zákazníky příchozí z ulice bez předchozí rezervace. V takovém případě znáte minimální počet zákazníků a vzhledem k tomu, že v této akci nebyl voucher omezen na konkrétní druh jídel, měli byste mít zásoby surovin takové, abyste uspokojili všechny zákazníky s přihlédnutím k tomu, že hodně z těch „slevomatových“ se bude při výběru jídla rozhodovat podle principu maximalizace užitku (tzn. že si objednají nejdražší jídla z Vaší nabídky – steaky). Minimálně 30.5. tomu tak nebylo.

Mnou popsané problémy by spíše naznačovaly, že 30.5. restauraci provozoval ještě původní nájemce. Ovšem pokud jste restauraci převzali již v březnu t.r., bude asi někde něco špatně.;-) V nové akci jste omezili výhodnou nabídku pouze na 1 druh jídla. Nevím, kolik zákazníků si za těchto podmínek koupí voucher, ale 1.000 jako při poslední akci jich asi nebude. Kolik lidí má chuť jít do restaurace na večeři s tím, že předem ví, že pokud chce využít voucheru, musí si oba dát stejné jídlo??? Přesto Vám přeji úspěch. Obávám se, že pokud nezměníte přístup, velice těžko si mezi klienty Slevomatu vytvoříte stálou klientelu. Já se v každém případě nezúčastním a z povzdálí si dovolím sledovat Vaši restauraci, jak jí to v ostrém konkurenčním boji půjde.
David Černý

Profesionální reakce, škoda, že jste nevedl diskuzi o začátku a vše svěřil číšníkovi.

Hana

Tak nevím, já jsem využila voucher z minulé akce v Touch koncem května a byla jsem VELICE SPOKOJENÁ!!
Jídlo výborné(panenka se sušenými rajčaty), v době návštěvy mojito za polovinu ceny a obsluha rychlá a příjemná. Cítila jsem se jako plnohodnotný host a ne jako chudák, který tam jde na slevu a jinak by tam na to neměl, jak to tak někdy bývá – např. návštěva El Barrio na Andělu…
takže Touch doporučuji!!

Jirka

Na základě své osobní zkušenosti při využití voucheru z nedávné akce stejné restaurace její nívštěvu výrazně NEdoporučuji!

Předposlední den platnosti voucheru jsme po předchozí rezervaci přišli ve 20 h. Již při objednávání nám číšník sdělil, že nejsou steaky, rizoto, nic v čem je rukola a gratinované brambory. Objednali jsme si tedy něco jiného, než jsme chtěli.

Asi za 20 minut poté se číšník objevil znovu s tím, že mezitím došla i jedna z námi objednaných příloh. K jednomu jídlu jsme si tak vybrali jinou.

Obě jídla byla hotova až ve 21.30 h! Tzn. 90 minut po příchodu do restaurace a 75 min. po objednání, na které jsme čekali asi 15 minut. Přitom restaurace byla počínaje 20 h obsazena tak z 50% až 60%.

Na konci nás číšník pobavil svou otázkou, jestli „bylo vše v pořádku“.:-)

Jelikož si přítelkyně na bruslích vykloubila rameno, měli jsme navíc problém s využitím 2.voucheru, který jsme měli. Napsal jsem proto ještě před naší návštěvou restaurace e-mail na jejich e-mailovou adresu, jestli by nebylo možné využít voucher nejpozději do 7 dnů po konci termínu. Potvrzení o přečtení své zprávy jsem sice z restaurace dostal třikrát, ale odpověď ani jednu. Asi to má majitel restaurace „na háku“ alespoň odpovědět, že to nejde.

Takže ještě jednou – tuto restauraci již raději nikdy. Je přece tolik jiných, kde si umí lépe dopředu objednávat suroviny, zákazník nečeká na jídlo věčnost a kde reagují na podněty zákazníka.

Lucie

slušný :)

Slevomat

Jirko,
to nás mrzí. Ozýval jste se nám? Můžeme Vám vrátit penízky či kredity. Ozvěte se nám prosím na slevy@slevomat.cz . Opravdu je pro nás prioritní, abyste byli spokojení a byli s námi rádi :-) Díky.

David Černý

To určitě :-))

hagri

pane Dušek, zajímalo by mě kde pracujete, že mate celý den čas sedět u Slevomatu. připadá mi jako by jste si tu kompenzoval nějaké své mindráčky,místo komentářů k věci

Michal

Pane Hagri, sorry že si to neodpustím, ale jste jak ti stávkující „milicionáři“ – předvedl jste pouhou osobní impertinenci, ale k podstatě věci – zerro.
Jak již pan David psal před dvěma hodinami, otázka zda si mohu část oběda či večeře vzít sebou, a to kamkoliv, snese asociaci s Prokrustovým ložem. Vybraní diskutující se zde osobně napadají kontrérními myšlenkami, přitom tato možnost je tak automatická, že by každá restaurace, snažící se o zařazení do vybrané skupiny ani o tom neměla diskutovat a pouze vše potvrdit a přislíbit.

A přidávám k panu Davidovi i své empirické zkušenosti ze světa i z ČR, tohle se neřeší a čím se snaží být restaurace respektovanější, tím spíše se nad touto otázkou ani nepozastavuje. Kolikrát nám ještě „krabičkové zbytky“ zcela automaticky doplnili, což jsme zjistili až na místě.
Pan „nový“ majitel se tu mimochodem docela odhalil, a bohužel nemohu říci „se zmýlil“ poněvadž tuto odpověď použil dvakrát po sobě. Proto ani já neberu, ačkoliv titulek zní velmi chutně, děkuji – z mého pohledu je přístup kolikrát významnější než deklarované ceny.

Slevomat

To nás mrzí, Michale, ale děkujeme za názor. Chtěli bychom říci, že poskytujeme garanci spokojenosti. Tudíž nakoupit bez rizika..;-) co Vy na to?

Adam Dušek

Slevomate, to si delate srandu s tou cenzurou?!? Nenapsal jsem zadny nevhodny prispevek. To, co jste ted udelali, je opravdu nizke a trapne. Naproste zklamani z vaseho pristupu.

Slevomat

Adame, myslím, že z vašich odpovědí výše, které jsme nechali bez povšimnutí, nemůže být o cenzuře ani řeči :-) Necháme na čtenářích, ať posoudí motiv vašich komentářů a množství času, které této „kampani“ věnujete… Krásný den!

David Černý

Slevomate, založte si tady oslavnou diskuzi Slevomatu:-)

Adam Dušek

Vy jste taky „kampaň“ :-DD

David Černý

Kdo napsal tohle vyjádření Slevomatu? Prý kampaň. Kdo vám nejde na ruku, tak vede kampaň a na ostatni házíte smajlíky. To je skutečně flagrantní amatérizmus.

M.

Chtěl bych Slevomatu pochválit nový systém kreditů :-) I když chápu, že spoustě jedinců se nebude líbit, myslím si, že nová úprava je spravedlivější a spíš se divím, že trvalo tak dlouho, než něco takového přišlo ;-)

Jen jsem trochu skeptický k časovému omezení… Myslím si, že alespoň na „převedené staré kredity“ by měla platit nějaká delší doba, takhle nemáme ani měsíc :-/

Každopádně palec nahoru…

Slevomat

Děkujeme, M.

Pavel

Také musím pochválit nový systém kreditů.
Hlavně musím poblahopřát k zákazníkům typu M.
Víno které bych koupil ve starém systému za 139–70 tj. 69 Kč.
V novém systému koupím za 139–2 tj. 137 Kč.
A to se vyplatí !!!!!!

michal

Dobrý den, kde najdu systém nových kreditů?

Slevomat

Pavle, původní cena onoho vína je 291 Kč, takže 137 Kč po slevě nám příjde dobré. To že jsme častokrát „starý systém“ dotovali a s různou kombinací kreditů jste se dostal až na cenu 69 Kč bylo neudržitelné. My bychom také rádi věci (skoro) zadarmo, ale tak to úplně nefunguje :-) PS: Pošlete hezkou fotku, vyhrajte Fotomat tento týden a máte lahev za 37 Kč – jen to chce trošku snahy ;-)

Lucie

Dobrý den,
nebýt těchto komentářů v diskuzi, tak ani nevím, že nějaký nový systém kreditů funguje. To je teda pěkný podraz. Do necelého měsíce bych tak přišla o všechny kredity a ani bych si toho nevšimla.
A to Vaše kolo slev je sice pěkné, ale nechápu, že možnost ho využít omezujete pouze na uživatele fb. To mi přijde dost nefér. Proč se ho nemohou účastnit i ostatní??

Tomáě

pochopitelne, ze je to podraz, stejne jako rada dalsich veci na Slevomatu. napriklad ono Kolo stesti nedava tolik vyher, kolik Slevomat deklaruje – lze to vycist z poctu tocicich i diskuze pod tím. je to opravdu laciny podvod, se kterym by se melo uz neco delat. nejde mi o vyhry, ale je to nekala reklama

Slevomat

Lucie, o novém systému se dozvíte vše zítra. Dnes ještě vychytáváme mouchy. A Tomáši – to co tvrdíte jsou závažná obvinění. Máte je nějak podložená, nebo jen soudíte podle počtu chlubících se uživatelů v diskuzi? Jaké další věci hodnotíte jako podraz? Díky za vyjádření.

Tomáš

mam je podlozene vypocty na zaklade teorie pravdepodobnosti. pokud ja a mych pet pratel toci cely mesic a vysledkem je 1 × 20 kreditů, je to podle poctu vyher a prumerneho poctu tocicich prinejmensim naprosto nepravdepodobne.
dalsi neprimy dukaz je ten, ze pote, co se kolo stesti po odmlce vratilo (zjevne osekane), lide prakticky prestali hlasit vyhry ve vysi 50 a 100 kreditu. take 20kreditovych vyher je mene. predtim je hlasili pomerne casto, pritom tech, co toci od te doby ubylo

Lucie

A k tomu kolu stesti se vyjadrite? Proc ho mate zpristupnene jen uzivatelum fb??

M

já teda nevim, ale já tam nepíši, pokud něco vytočím, takže podle diskuse pod kolem štěstí, bych to tak nehrotila…

Luca

souhlasím, také jsem tam nikdy nenapsala, ač jsem vyhrála víc než 20 Kč:-)

David Černý

Tomáši máte pravdu, z hlediska pravděpodobnosti výhry je to spíše kolo neštěstí.

Jan Vaic

No promiňte , ale odnést si lahev vína s sebou? To jste viděli kde? A to , že lahev stojí na internetu kolem 100,– , no určitě jsem nečekal, že za 400 celkově dostanu lahev v hodnotě 500 :-) … navíc ceny alkoholu v restauracích jsou řádově vyšší.

David

videl jsem to ve spouste lepsich podniku, kde maji treba zajimavou nabidku vina, ktere jinde jen tak nedostanete. dokonce casto daji slevu kolem 30% za to, ze si ji odnesete s sebou a nekonzumujete na miste. tohle mi proto pripada tak nejak obracene na hlavu

Jan Vaic

Jestli tomu tak je , tak je to pro mě novinka .. a omlouvám se, o které podniky jde?

David

je to pomerne bezny jev, byt se nijak zvlast neprosazuje, protoze i po sleve z vinneho listu restaurace ve vysi napriklad tech 30% je vino znacne nadhodnoceno (restaurace maji na vine bezne marzi 100% a vice). je to tedy veci spise tech kousku, ktere si sama restaurace dovazi napr. ze spanelska nebo italie a jinde nejsou k sehnani. jako priklad mohu uvest svou oblibenou restauraci Na Kopci. jeste nedavno meli tuto moznost uvedenou i na webu http://www.nakopci.com/ nyni ale koukam, ze uz to tam neni, jiste je to ale stale mozne

Pavel@

Také nechápu proč by si někdo nemohl odnést láhev s sebou. ( Leda, že by to odpovídalo výše uvedené aroganci.)
Mohla by prosím restaurace uvést jaké má k tomu důvody ?
Děkuji za odpověď

TOUCH

vysvětlení viz. výše

Pavel@

Děkuji za Vaši arogantní odpověď. Takto by se restaurace vyšši kategorie chovat neměla. Příbory ani láhev jsem si samozřejmě odnést nechtěl. Pouze mne zajímala Vaše ochota po změně povozovatele.

Adam Dušek

Predbehl jste me, Pavle. Takhle arogantni reakce je opravdu vrchol. Doufam, ze je to nekdo z pubertalnich deti majitele, protoze jestli se takto bojuje o zakaznika, tak to je mazec :-)

Pavel@

Oprava Přílohy

TOUCH

Dobrý den, lahev bohužel není možno vzít s sebou.

David

ne ze bych si chtel vzít tuhle lahev, která stojí na netu stovku, s sebou, ale muzu vedet, proc to neni mozne? snad ji nenosite ke stolu otevrenou?

TOUCH

Lahev samozřejmě dostanete ke stolu zavřenou a číšník ji před Vámi otevře a dá ochutnat, zda-li je vše v pořádku, pokud by dle Vašeho názoru byla zkažená, tak Vám ji vyměníme.. Jak sám říkáte, pokud má někdo zájem si lahev vypít doma, tak at si ji za tu stovku na netu koupí.. Toto je nabídka celku, tzn. 2× steak, 2× příloha a 1× lahev a je samozřejmostí, že bude konzumováno v restauraci.. Nebo by jste si chtěli odnést i ty přílohy??

David

no musim rict, ze me trochu udivujete. skutecne si totiz myslim, ze pravem hosta je moznost nechat si jidlo zabalit (to nakonec u lahve ani neni nutne). dokonce si myslim, ze je to pro restauraci vyhodnejsi. kdyz si clovek jidlo odnese, tak nezabira misto, kdyz si odnese lahev, tak si asi da k piti neco jineho a take za to zaplati

Jakub

Nevím jestli je to schválně (vtip), ale z formulace vět na mě ta arogance také trochu dýchla ;)

Nechápu proč bych si nemohl odnést zbytek jídla sebou a třeba i celé, kdyby mi nechutnalo, nebo jsem neměl na něj zrovna chuť.

Jinak ten hlavní obrázek, moc neláká, kus rohlíku s položeným kousíčkem šunky :D

pavla

vypadá to, že majitel restaurace právě dokázal, že narozdíl od toho předchozího není arogantní :-)

Tomáš

nechtel bych v teto restauraci o neco pozadat. evidentne bych byl s cimkoliv odmitnut. tato nabidka by mela byt okamzite stazena a zakaznikum vraceny penize.

Jaruš

Dobrý den…
Je možné odnést si tu láhev vína s sebou?

Irena

My byli v restauraci v průběhu 1/2 roku 2× během minulé akce slevomatu a nemůžeme si na nic stěžovat. Vrátili bysme se i bez další akce :)

Jan Vaic

Budu se těšit, poté se podělím o zážitek. Hezký den všem

Jan Vaic

Jsem ochoten snést delší dobu čekání, ale arogantní na mě nikdo nebude, předpokládám ale, že nový majitel si nebude chtít zkazit reputaci, protože tuto nabídku asi využije nějaká ta stovka lidí …

Slevomat

Jane, děkujeme za názor a dejte prosím vědět, jak jste si pochutnal a zda bylo vše ok :) Věříme, že bude :)
Krásný den

David Černý

Hlavně dejte vědět, zda jste si mohl odnést tu láhev vína. Děkuji.

David

jinak zmenu majitele bych bral s rezervou – prijde mi, ze to tu ctu vzdy, kdyz se objevi negativni reference

Slevomat

To je Váš názor Davide. Píšeme to, když je to pravda :-)

David Černý

A změna majitele tedy garantuje co? To byste tady měli napsat :-)

TOUCH

Davide, přijďte se přesvědčit a věřím, že budete nad míru spokojen.

Jane, arogantní na Vás rozhodně nikdo nebude.

Market

no to zajisté garantuje to že kuchař ze dne na den vaří líp a obsluha je milejší a rychlejší (nebo naopak,že) :-)

Miruna

A jee doktor Jekkyl a Mr. Hyde a jejich věrná přisluhovačka v akci. Zase nám to tady hodláte zaspamovat, aby pro nás bylo čtení odpovědí na normální dotazy těžší? Jděte prudit jinam

Market

nevím nevím, ale já píši k tématu,ale vy tu hodtotíte jakési knižní postavy, tak nevím kdo že tu spamuje…

Adam Dušek

Miruno ptejte se.

Zatim jste mimo tema. Nebo vas tak fascinujeme? Prijedte k nam na grilovacku, s panem Cernym to pak s vama vsechno rozebereme pri sklence vina. Ze vy si na nas myslite? ;-)

David Černý

Miruno, komu sloužíte Vy? Nedávno jste vedla štvavou kampaň na konkurenčním portálu.

David

v restauraci jsem byl jednou bez voucheru. utkvelo mi docela hezke prostredi, ale je fakt, ze jidlo bylo az prekvapive prumerne a obsluha patrila do o jeden nebo dva stupne horsi kategorie, nez v jake se restaurant snazi pusobit

Jan Vaic

Tak jsem zakoupil, doufám , že jsem neprouhloupil …

Markéta

Ahoj slevomatáci, v této restauraci jsem byla na minulé akci a nebyla jsem s ní spokojena....­.obsluha pomalá, jídlo z jídelního lístku na půl rozebraná, porce miniaturní. Na jídlo jsme čekali 40min a nikdo se nám neomluvil :-( ani jsme nestačili dočerpat voucher (minulá akce byla výběr všeho z jídeláku za 600 kč) a obshlua nám řekla, že nemáme na nic nárok… přitom nám z kuponu zbylo ještě 150kč!!! Prostě tam už bych nevkročila!!! Nikdy!!!! Pozor na ně!

David Černý

Děkuji za referenci.

Martina

Mám úplně stejnou zkušenost. Pomalí, neochotní, až drzí. Jídlo průměr, prostě úplně bez zážitku. Nedoporučuji.

Slevomat

Marketo, děkujeme za informaci a to jak zde, tak na FB. Mohla jste se nám ozvat, určitě bychom problém vyřešili. Jde o to, že se měnil v restauraci majitel, takže nyní je nový a je to moc fajn :-)

Adam Dušek

Slevomate, absolutne nesouhlasim s vasim pristupem „pokud se vam neco nelibi, reste to po emailu“. Myslim, ze je nutne, aby tady zaznivaly nazory z celeho spektra.

jakub

Díky za upozornění, málem jsem koupil.
To, že se měnil majitel je hezké, ale nic to neříká o změně přístupu.

Roman

My jsme s manželkou byli po změně majitelů (v průběhu května) dokonce 2×. Byli jsme maximálně spokojený jak s jídlem tak s personálem. Ochotní a příjemní. Jídlo taky moc dobré. Doporučuji zkusit dýňovou polévku ;)

Ghonzaless

Joooo zkušenost se Slevomatm je obdobná! Musíš se ozvat, že na to někdo klikl – dokonce e-mail osobo , co na to klikla. A pak ti připíšou kredity! No jo no … :) tak to chodí :D

David Černý

Dneska se fakt bavím :-) Nabídka celkem OK.

Adam Dušek

Take se bavim. Zdravim, kolego, mel jsem jednani, nyni uz pozorne sleduji, co se zde i bez nas vyrojilo (cekam, kdy nas nekdo obvini, ze je to nase prace :-)))

David Černý

Pane kolego, myslím, že my si držíme vyšší standard. Také Vás tímto zdravím. Chvíli jsem o voucheru přemýšlel, ale na základě negativních reakcí jsem konečné rozhodnutí pozdržel.

Market

jé, na vás jsem se taky těšila:-) ale musím říct že s těmi bonusy tam opravdu mají bordel… by stálo za to zkontrolovat všechno…já už se také jednou ozvala a podle mě taky nepřipsali všechno jak měli…

Slevomat

Dobrý den. Mohli bychom Vás poprosit o to, abyste příspěvky ohledně kreditů směřovali na slevy@slevomat.cz. Rádi vše prověříme, rádi vám odpovíme. Přeci jen, diskuse slouží k dotazům ohledně nabídky, směřující přeci jen spíše k restauraci. Děkujeme za pochopení!

David

pokud vim, tak jsou s kredity problemy posledni tyden, nikoliv pulden. a na to doporuceni uzivatelu byste se fakt meli podivat, taky mi to automaticky nikdy nefungovalo, prestoze dotycni na odkaz klikli (jinak by asi tezko nakoupili)

Tomas

Samozrejme, ze mohou nakoupit bez toho, aniz by na odkaz klikli. Dokonce na nej mohou kliknout, na nabidku se jen podivat a zakoupit treba o nekolik hodin pozdeji. V pripade ze nenakoupi po kliknuti na Vas odkaz rovnou, se Vam ctena samozrejme nejspise nepricte.

Karel Pešek

Dobrý den, zakoupil jsem tuto nabídku a mě systém nepřičetl vůbec žádné kredity co mi byly slibovány tedy dvacet korun a ani za opakovaný nákup a také mi ani neposlal ten voucher ani na e-mail ani na uživatelské rozhraní a to jsem platil normálně kartou. To je opravdu super takhle vyhodit peníze z okna!!!!!!!!!!­!!!!!!! Jen tak dál…

Karel Pešek

Opravdu, teď jsem ještě kontroloval e-mail, kam mi přišlo jen toto : "Děkujeme za Vaši objednávku,

jakmile se sleva aktivuje, zašleme Vám na tuto e-mailovou adresu slevový kupón. " . Jenže nabídka už byla aktivována a nepřišlo mi nic. Přijde vám normální utratit u vás peníze a pak zjistit že mi nic nepřišlo???? Hlavně že peníze už mi z bankovního účtu zmizeli!

Slevomat

Karle, omlouváme se. Měnili jsme maličko systém a tam asi vznikla ta chybka, každopádně vše napravíme a do brzké doby Vám zašleme voucher. Děkujeme za pochopení.

pavla

zdá se, že Slevomat připisuje kredity velmi nerad, toto se mi totiž stává skoro pokaždé, když na nějaký kredit mám nárok, naposledy při doporučení nového zákazníka, kdy po jeho první objednávce (a zaplacení) jsem měla nárok na 100 Kč kreditu, po 2 týdnech kredit žádný a reagovali až na druhou urgenci…

Slevomat

Pavlo, e-mail vidíme jen jeden a na ten jsme Vám odepisovali. Kredity připsali a to i přesto, že zřejmě známý neklikl na náš odkaz nebo z něj vyjel. Jediné, co bylo nějakou dobu (cca půl dne) nefunkční a za co se omlouváme byly kredity za nový nákup. Souviselo to se změnami systému a nyní by již mělo být připisování kreditů v pořádku. Takže za vzniklé komplikace se všem omlouváme.

Luca

Občas mě zaráží způsob jednání některých lidí. Něšlo by jednoduše napsat, že Vám voucher nedošel. Všechny systémy mohou mít defekt a i ve Slevomatu pracují „jen“ lidé (kteří se vždy snaží vyjít vstříc!!!!)

Pavel

Vidím 2 kredity. Jenže při nákupu systém ještě sliboval
20 a i v tabulce bylo 50 za opakovaný nákup.
Díval jsem se po nákupu.
Jinak cca ve 2 hodiny byl celý systém změněn a to včetně tabulky. Kupoval jsem ale ještě před touto změnou.

Pavel

Zakoupil jsem nabídku vína a nepřipsali se mi kredity za nákup. Platil jsem kreditní kartou. Vaucher přišel v pořádku. Stav kreditů je 0. Kupoval jsem před aktivací.

Pavel

Chápu, že někoho kredity nezajímají a označil předchozí komentáž – .
Já bych spíše uvítal odpověď.
( Jinak vidím, že kreditní systém je pěkně ořezaný. Mě systém ještě sliboval 20 kreditů.)

Slevomat

Omlouváme se, chybka napravena a kredity připsány. Díky

Slevomat

Napodruhé je snad již vše v pořádku.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru