Poukázka na nákup v e‑shopu Beate Uhse v hodnotě 1300 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Ano ale me se to poprvé neodecetlo ta sleva, takze jsem si to objednal za plnou cenu!! Ted jsem to zkusil znovu a sleva se odecetla takze mam dve objednávky jednu za 1421 Kč a jednu za 0 Kč doufám, že se ta objednávka za 1421 stornuje!
Dobrý den, prosím vás vybral jsem zboží do košíku vložil kod a chtěl odeslat. Nešlo to bez přihlášení, tak jsem se tedy přihlásil a opakoval proces jenže se mi sleva neuplatnila ve faktruraci. Doufam ,že to není takový problém a cekat 5 dni na dalsi aktivaci nemusim. Díky za odpoved
Dobrý den, ještě včera byly některé podprsenky za 199 Kč a dnes jako by se po nich zem slehla a jsou jen ty dražší, nebyl to náhodou prodejní fígl ?
Dobrý den, když si objednám zítra což je 11.12. dojde mi zboží do Vánoc cože je max 23.12. ? děkuji za odpoved
Dobrý deň Jakub,
ak objednáte najneskor zajtra, tovar by Vám mal prísť do vianoc (ak je na
sklade). Alebo možete ako vianočný darček podarovať rovno voucher a
obdarovaná osoba si po vianociach može vybrať z ponuky sama.
Vážně super že jste akci prodloužili,byla platná pouze do včera.Byl
přetížený systém.Nechala jsem se napálit.První platba nebyla
uskutečněna,tak jsem provedla druhou,ta byla úspěšná.No nemilé
zjištění pro mne dnes bylo,když jsem se podívala na výpis
transakcí.Zjistila jsem,že mi byla částka odečtena dvakrát.ALE kupon na
slevu mám jen JEDEN!!!!! Přes portály nakupuji běžně,ale tohle se mi
ještě nestalo.
Takže kauf jako prase!!!!
Dobrý den, Ivo. I technika se někdy utne , stejně jako mistr tesař. Omlouvám se, stačilo dát vědět a peníze cestují opět zpět k Vám.
Michaela: to nevite zhruba ± jakou mate velikost? Staci i doma zjistit
podle starsich veci. Je to asi nejlepsi moznost, nez zadavat urputne miry
v shopu. Tam jedine uz proste objednat to co jde. Takze treba navolit 80B a dat
do kosiku. Vic neresit.
Shop je ok. Problem je jen ze ne vse skutecne ma co vidi zakaznik na strance.
Lehce se pak stane ze to zbozi bud nedostanete a nebo vymenej velikost.
Typickej priklad jsou podprsenky, treba muze dat 75B ale v objednavce pozdeji,
v mailu najdete 80B. Mezitim produkt zmizi uplne z webu. Snad to pritelkyni
bude, kdyz ne, tak hold se jedna polozka do 14ti dnu vrati. Od toho mate tech
14dnu.
Dobrý den, chtěl bych tímto upozornit všechny, že je s touto společností velmi problematická komunikace, pokud chcete řešit vrácení peněz. V případě zájmu zašlu podrobnější informace mailem, ve zkratce pouze, že již dvakrát jsem mailem žádal o vrácení přeplatku, ani jednou mi nebylo odpovězeno a na uvedeném telefonním čísle je pouze vyzváněcí tón!!!! :(
Dobrý deň Petr,
ako uvádzame na stránkach, telefónny kontakt pre zákaznícku linku nemáme.
Zákaznícky servis vybavuje všetky emailové dotazy do 2 pracovných dní
(zvyčajne je to už do 24 hodín, momentálne v predvianočnom období a
veľkom zhone sú to spomínané dva dni). Čo sa týka vrátenia peňazi, celý
proces je u nás automatizovaný. V sklade zaevidujú tovar a zvyšok robí
počitač. Finančné len zašle na poštu súbor, ktorý systém vygeneruje a
peniaze. Može sa stať, že niekde vznikla nejaká chyba, prípadne
oneskorenie. Samozrjeme to možeme skontrolovať, prípadne napraviť ak niekde
niečo nesedí. V našej evidencii žiaľ nemáme Vašu emailovú adresu.
Taktiež kombináciu mena a priezviska v systéme vobec neevidujeme. Napíšte
nám email na zakaznicky.servis@beate-uhse.com
(usitite sa, že uživate správnu emailovú adresu, prípade použite pre
kontakt so zákazníckym servisom formulár, ktorý nájdete na stránkach
v sekcii „zákaznícky servis“ Veríme, že sa situácia čo naskor
dorieši a vysvetlí.
Dobrý den,
vybrala jsem si podprsenku, většinou nosím 80B, ale pro jistotu jsem si
otevřela tu vaší tabulku s velikostmi, zadala jsem své míry a vyšlo mi,
že mám 85F (a to tedy opravdu ne, leda že bych od Ježíška dostala
plastiku)!!! Takže buď máte velikosti pro panenky, nebo vám to nějak blbne,
ale nerada bych, aby mi bylo zboží malé/velké. Takže jak to máte? Třeba
jaké míry musím mít, abych si mohla koupit tu vaší 80B?
Dobrý deň Michaela,
80B vyhovuje rozmerom 94–96 cez prsia a 78–82cm pod prsiami. Je možné, že
ste chybne merali? Veľkosti sa od štandardných nelíšia Samozrjeme sa može
stať, že u roznych výrobcov, dokonca aj roznymch modelov od daného
výrobcu, može zákazníčke vyhovovať iná veľkosť – ide však
o ojedinelé prípady a nie o rozdiel z B na F (to je až 8cm v obvode cez
prsia!) Ak si nie ste istá, akú veĺkosť máte zvoliť, napíšte nám na
zákaznícky servis Vaše miery.
Dobrý den koupila sem voucher, zaplatila, a chtěla sem objednat ale nejde mi odeslat objednávku , když ukončím objednávání voucher se mi na 5 dní zablokuje, můžete mi poradit co stím ????
Dobrý den Pájo, Váš kód voucheru jsme ověřovali, je platný. Zkuste prosím kód při objednávce vepsat znovu, v případě přetrvávajících problémů se prosím ozvěte. Hezký den
Dobrý den, chtěla jsem dnes zakoupeny voucher pouzit, ale hlasi mi, ze je neplatny. co dal?
Dobrý deň Hana,
treba postupovať podľa inštrukcii. (najksor sa prihlásiť (alebo
registrovať a prihlásiť), následne vloži´t do košíka vybraný tovar a
nakoniec vložiť do košika voucher) V prípade problémov nám napíšte
email na zákaznícky servis.
Dobrý den, pro ty co se obávají, že jim zboží nepřijde do vánoc se obávají správně. Mám s tímto obchodem dlouhodobé zkušenosti, vše bylo vždy v pořádku i pokud bylo potřeba něco vrátit nebo vyměnit ale dodací lhůta je většinou delší než 14 dní. Tak jen ať nejste zklamaní, že vám vánoční dárek přišel v lednu. Jinak je to velmi pěkná nabídka od obchodu.
Dobrý deň Hanka,
pokiaľ je tovar na sklade, dodávka je vždy do 14 dní. Ak nejaký tovar
nemáme na sklade, nemožme ho doručiť skor ako ho obržíme. Na stránke
uvádzame ak nejaký tovar nie je na sklade. Samozrejme sa vždy može
vyskytnúť výnimočná situácia ak je napríklad v krabici od výrobcu menej
kusov a teda nám neočakávane chýba nejaký tovar. Toto sú však skor
výnimočné prípady. Objednávky zadané tento víkend a začiatkom budúceho
týždňa budú dodané pred vianocami (ak je vybraný tovar na sklade).
Pokud nebudu se zbožím spokojená, je možné ho v zákonem stanovené
lhůtě 14 dnů vrátit?
V nabídce je pouze uvedeno, že je možné zboží vyměnit.
Dobrý deň Jarmila,
tovar možete do 14 dní samozrejme vrátiť.
Dobry den,
je zaruka, ze pri vyberu zbozi az po Vanocich bude sirka sortimentu
stejna? Diky
Dobrý deň Pepe,
nevieme Vám zaručiť, že konkrétny tovar sa nevypredá. Ponuka je však
vždy dostatočne široká.
Dobrý den,
v nabídce se píše na jednu osobu jeden voucher. Mohu si zakoupit dva na
jednu osobu? Poštovné klidně zaplatím dvakrát. Děkuji
Dobrý deň Andrea,
platí ako je napísané: na jednu osobu jeden voucher. Je to unikátna ponuka a
k dispozícii je len 1000 voucherov. Chceli by sme preto ponúknuť možnosť
na využitie tejto akcie viacerým zákazníkom. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, ještě bych se ráda zeptala na rozměry ručníků ze sady http://www.beate-uhse.cz/9dilna-koupelnova-souprava-d51969.html?art_color_id=01&art_size_id=00&category_id=10060&offset=4&page= . Díky
Ďobrý deň Alžbeta,
rozmery 9 dielnej sady ručníkov č.51969:
1 ks osuška 70×140 cm
2 ks ručník 50×100 cm
3 ks ručník pro hosty 30×50 cm
3 ks mycí žínka 16×21 cm
Dobrý den,
jaký je rozměr polštářků z Vaší nabídky? http://www.beate-uhse.cz/2-polstarky-v-sade-d03653.html?art_color_id=00&art_size_id=00&category_id=10458&offset=1&page=0
Dobrý deň Alžbeta,
ďakujeme za dotaz. Rozmer u tovaru č. 03653 je 60×70 cm. Informáciu sme
dali doplniť aj do špecifikácii na stránkach.
Dobrý den, nezapočítává se mi vložený kód, prosím o radu. Po
vložení to ani nic nenapíše.
Děkuji
Dobrý deň Jiří,
pravdepodobne nie ste prihlásený. Odporúčame Vám opakovane si prečitať
postup ako voucher uplatniť. Tento Vám bol doručený v emaile s voucherom.
Ak ste už kód zadali bez prihlásenia, treba „vyhodiť“ všetok tovar
z košika a postupovať tak ako je uvedené. (prihlásiť, vložiť do košika
tovar a nakoniec vložiť voucher) Ak postupujete správne, zľava sa Vám
zobrazí ako ďalšia položka v nákupnom košíku a odráta sa aj od
celkovej sumy.
Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat jestli by šly uplatnit dva vouchery na jednu objednávku ? Děkuji
Dobrý den Andreo,
to by bohužel nešlo. Jedna objednávka = jeden voucher=jedno poštovné.
hezký den
Je psano ze zbozi bude dodano do 14 pracovnich dnu, pokud zapocitam dnesek, je to do 20.12(pátek)… pri soucasnem problemu posty(spozdeni) je vubec realne aby se to do vanoc stihlo dodat? 23.12 nepocitam ze by zkolabovana posta jeste fungovala… dekuji
Dobrý deň Petr,
objednávky zadané do 15.12. by mali byť do vianoc bez problémov doručené.
V prípade, že do tohto termínu objednávku nestihnete zadať odporúčame
Vám radšej ako vianočný darček podarovať rovno voucher.
Dobrý den , jaká je největší míra podprsenky kterou v e- shopu mají ? Případně kde na stránce naleznu tabulku z rozměry ? Děkuji
Dobrý den Barčo,
e-shop nabízí podprsenky až do velikosti F (95F). Změřit si konkrétní
velikost můžete zde: http://www.beate-uhse.cz/product/measure_table
Hezký den
Lze s kuponem nakupovat slevněné zboží za ceny po slevě?
Dobrý den Věro,
jak je v nabídce uvedeno voucher se uplatní na aktuálně platné ceny v den
objednání uvedeny na stránce, ¨
hezký den
Dobrý den, jak mám rozumět podmínce, že na jednu poštovní adresu může uplatnit voucher jen jedna osoba. Bydlím v domě, kde je skoro 100 bytů pod jedním č.p., nemůžu přece vyloučit, že někdo další si zrovna taky objedná.
Dobrý den Heleno,
tím je myšleno, že když budete například s kamarádkou žádat
o zaslání 2objednávek společně za jedno poštovné není to možné.
Každá objednávka je zpracovávána samostatně a za každou objednávku se
platí poštovné,
hezký den
Dobrý den,
je zde uvedeno že sleva se vztahuje na celý sortiment, avšak je zde také
uvedeno Nelze kombinovat s dalšími slevami / slevovými kupóny. Dá se do
této částky tedy nakoupit i již zlevněné zboží z těchto
stránek? Děkuji
Dobrý den Veroniko,
jak je v nabídce uvedeno voucher se uplatní na aktuálně platné ceny v den
objednání uvedeny na stránce. Jinými akcemi je mysleno – doprava zdarma
nebo dárek, které dodavatel propaguje samostatně – a ty se nedají
kombinovat.
hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Takže shrnutí..1. Nejprve se zaregistrujte nebo přihlaste do svého stávajícího účtu? Co takhle nejprve se zaregistrujte nebo přihlašte do e-shopu Beate-uhse.cz. Potřebuji rychle vyřešit problém se schválenou objednávkou za 1421 Kč beze slevy i když s uplatněním kódu, který bez registrace samozřejmě nefungoval. K tomu zaplacený voucher, který vlastně už nevyužiji, protože se nedá nic dělat, když jsem se zapomněl registrovat do STÁVAJÍCÍHO ÚČTU. Co teď no obrátím se přeci na zakaznicky.servis@beate-uhse.com, který se mnou už od rána nekomunikuje tudíž nevím co dělat a co čekat… zboží bylo dnes posledním dnem k objednání, aby došlo do Vánoc. Děkuji za ne odpověď, protože taky proč, když už skončila nabídka akce!
Dobrý deň Jakub,
nie je nutné čakať 5 dní. Treba sa odhlásiť a opatovne prihlásiť. Ak sa Vám zľava nenačita, tak vyhoďte z košika všetok tovar, odhláste sa a následne postupujte podľa inštrukcii (prihĺásiť na Beate Uhse, vložiť tovar, vložiť voucher)