Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Poukázka na nákup v e‑shopu Beate Uhse v hodnotě 1300 Kč

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Jakub

Ano ale me se to poprvé neodecetlo ta sleva, takze jsem si to objednal za plnou cenu!! Ted jsem to zkusil znovu a sleva se odecetla takze mam dve objednávky jednu za 1421 Kč a jednu za 0 Kč doufám, že se ta objednávka za 1421 stornuje!

Jakub

Takže shrnutí..1. Nejprve se zaregistrujte nebo přihlaste do svého stávajícího účtu? Co takhle nejprve se zaregistrujte nebo přihlašte do e-shopu Beate-uhse.cz. Potřebuji rychle vyřešit problém se schválenou objednávkou za 1421 Kč beze slevy i když s uplatněním kódu, který bez registrace samozřejmě nefungoval. K tomu zaplacený voucher, který vlastně už nevyužiji, protože se nedá nic dělat, když jsem se zapomněl registrovat do STÁVAJÍCÍHO ÚČTU. Co teď no obrátím se přeci na zakaznicky.servis@beate-uhse.com, který se mnou už od rána nekomunikuje tudíž nevím co dělat a co čekat… zboží bylo dnes posledním dnem k objednání, aby došlo do Vánoc. Děkuji za ne odpověď, protože taky proč, když už skončila nabídka akce!

Beate Uhse

Dobrý deň Jakub,
nie je nutné čakať 5 dní. Treba sa odhlásiť a opatovne prihlásiť. Ak sa Vám zľava nenačita, tak vyhoďte z košika všetok tovar, odhláste sa a následne postupujte podľa inštrukcii (prihĺásiť na Beate Uhse, vložiť tovar, vložiť voucher)

Jakub

Dobrý den, prosím vás vybral jsem zboží do košíku vložil kod a chtěl odeslat. Nešlo to bez přihlášení, tak jsem se tedy přihlásil a opakoval proces jenže se mi sleva neuplatnila ve faktruraci. Doufam ,že to není takový problém a cekat 5 dni na dalsi aktivaci nemusim. Díky za odpoved

Jaroslav Oláh

Dobrý den, ještě včera byly některé podprsenky za 199 Kč a dnes jako by se po nich zem slehla a jsou jen ty dražší, nebyl to náhodou prodejní fígl ?

Jakub

Dobrý den, když si objednám zítra což je 11.12. dojde mi zboží do Vánoc cože je max 23.12. ? děkuji za odpoved

Beate Uhse

Dobrý deň Jakub,
ak objednáte najneskor zajtra, tovar by Vám mal prísť do vianoc (ak je na sklade). Alebo možete ako vianočný darček podarovať rovno voucher a obdarovaná osoba si po vianociach može vybrať z ponuky sama.

Iva

Vážně super že jste akci prodloužili,byla platná pouze do včera.Byl přetížený systém.Nechala jsem se napálit.První platba nebyla uskutečněna,tak jsem provedla druhou,ta byla úspěšná.No nemilé zjištění pro mne dnes bylo,když jsem se podívala na výpis transakcí.Zjistila jsem,že mi byla částka odečtena dvakrát.ALE kupon na slevu mám jen JEDEN!!!!! Přes portály nakupuji běžně,ale tohle se mi ještě nestalo.
Takže kauf jako prase!!!!

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo. I technika se někdy utne , stejně jako mistr tesař. Omlouvám se, stačilo dát vědět a peníze cestují opět zpět k Vám.

Marcel Kubenka

Michaela: to nevite zhruba ± jakou mate velikost? Staci i doma zjistit podle starsich veci. Je to asi nejlepsi moznost, nez zadavat urputne miry v shopu. Tam jedine uz proste objednat to co jde. Takze treba navolit 80B a dat do kosiku. Vic neresit.

Shop je ok. Problem je jen ze ne vse skutecne ma co vidi zakaznik na strance. Lehce se pak stane ze to zbozi bud nedostanete a nebo vymenej velikost.
Typickej priklad jsou podprsenky, treba muze dat 75B ale v objednavce pozdeji, v mailu najdete 80B. Mezitim produkt zmizi uplne z webu. Snad to pritelkyni bude, kdyz ne, tak hold se jedna polozka do 14ti dnu vrati. Od toho mate tech 14dnu.

Petr Nesvadba

Dobrý den, chtěl bych tímto upozornit všechny, že je s touto společností velmi problematická komunikace, pokud chcete řešit vrácení peněz. V případě zájmu zašlu podrobnější informace mailem, ve zkratce pouze, že již dvakrát jsem mailem žádal o vrácení přeplatku, ani jednou mi nebylo odpovězeno a na uvedeném telefonním čísle je pouze vyzváněcí tón!!!! :(

Beate Uhse

Dobrý deň Petr,
ako uvádzame na stránkach, telefónny kontakt pre zákaznícku linku nemáme. Zákaznícky servis vybavuje všetky emailové dotazy do 2 pracovných dní (zvyčajne je to už do 24 hodín, momentálne v predvianočnom období a veľkom zhone sú to spomínané dva dni). Čo sa týka vrátenia peňazi, celý proces je u nás automatizovaný. V sklade zaevidujú tovar a zvyšok robí počitač. Finančné len zašle na poštu súbor, ktorý systém vygeneruje a peniaze. Može sa stať, že niekde vznikla nejaká chyba, prípadne oneskorenie. Samozrjeme to možeme skontrolovať, prípadne napraviť ak niekde niečo nesedí. V našej evidencii žiaľ nemáme Vašu emailovú adresu. Taktiež kombináciu mena a priezviska v systéme vobec neevidujeme. Napíšte nám email na zakaznicky.servis@beate-uhse.com (usitite sa, že uživate správnu emailovú adresu, prípade použite pre kontakt so zákazníckym servisom formulár, ktorý nájdete na stránkach v sekcii „zákaznícky servis“ Veríme, že sa situácia čo naskor dorieši a vysvetlí.

Michaela

Dobrý den,
vybrala jsem si podprsenku, většinou nosím 80B, ale pro jistotu jsem si otevřela tu vaší tabulku s velikostmi, zadala jsem své míry a vyšlo mi, že mám 85F (a to tedy opravdu ne, leda že bych od Ježíška dostala plastiku)!!! Takže buď máte velikosti pro panenky, nebo vám to nějak blbne, ale nerada bych, aby mi bylo zboží malé/velké. Takže jak to máte? Třeba jaké míry musím mít, abych si mohla koupit tu vaší 80B?

Beate Uhse

Dobrý deň Michaela,

80B vyhovuje rozmerom 94–96 cez prsia a 78–82cm pod prsiami. Je možné, že ste chybne merali? Veľkosti sa od štandardných nelíšia Samozrjeme sa može stať, že u roznych výrobcov, dokonca aj roznymch modelov od daného výrobcu, može zákazníčke vyhovovať iná veľkosť – ide však o ojedinelé prípady a nie o rozdiel z B na F (to je až 8cm v obvode cez prsia!) Ak si nie ste istá, akú veĺkosť máte zvoliť, napíšte nám na zákaznícky servis Vaše miery.

Pája Kolářová

Dobrý den koupila sem voucher, zaplatila, a chtěla sem objednat ale nejde mi odeslat objednávku , když ukončím objednávání voucher se mi na 5 dní zablokuje, můžete mi poradit co stím ????

Slevomat.cz

Dobrý den Pájo, Váš kód voucheru jsme ověřovali, je platný. Zkuste prosím kód při objednávce vepsat znovu, v případě přetrvávajících problémů se prosím ozvěte. Hezký den

Hana

Dobrý den, chtěla jsem dnes zakoupeny voucher pouzit, ale hlasi mi, ze je neplatny. co dal?

Beate Uhse

Dobrý deň Hana,
treba postupovať podľa inštrukcii. (najksor sa prihlásiť (alebo registrovať a prihlásiť), následne vloži´t do košíka vybraný tovar a nakoniec vložiť do košika voucher) V prípade problémov nám napíšte email na zákaznícky servis.

Hanka

Dobrý den, pro ty co se obávají, že jim zboží nepřijde do vánoc se obávají správně. Mám s tímto obchodem dlouhodobé zkušenosti, vše bylo vždy v pořádku i pokud bylo potřeba něco vrátit nebo vyměnit ale dodací lhůta je většinou delší než 14 dní. Tak jen ať nejste zklamaní, že vám vánoční dárek přišel v lednu. Jinak je to velmi pěkná nabídka od obchodu.

Beate Uhse

Dobrý deň Hanka,
pokiaľ je tovar na sklade, dodávka je vždy do 14 dní. Ak nejaký tovar nemáme na sklade, nemožme ho doručiť skor ako ho obržíme. Na stránke uvádzame ak nejaký tovar nie je na sklade. Samozrejme sa vždy može vyskytnúť výnimočná situácia ak je napríklad v krabici od výrobcu menej kusov a teda nám neočakávane chýba nejaký tovar. Toto sú však skor výnimočné prípady. Objednávky zadané tento víkend a začiatkom budúceho týždňa budú dodané pred vianocami (ak je vybraný tovar na sklade).

Jarmila

Pokud nebudu se zbožím spokojená, je možné ho v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů vrátit?
V nabídce je pouze uvedeno, že je možné zboží vyměnit.

Beate Uhse

Dobrý deň Jarmila,
tovar možete do 14 dní samozrejme vrátiť.

Pepe

Dobry den,
je zaruka, ze pri vyberu zbozi az po Vanocich bude sirka sortimentu stejna? Diky

Beate uhse

Dobrý deň Pepe,
nevieme Vám zaručiť, že konkrétny tovar sa nevypredá. Ponuka je však vždy dostatočne široká.

Andrea

Dobrý den,

v nabídce se píše na jednu osobu jeden voucher. Mohu si zakoupit dva na jednu osobu? Poštovné klidně zaplatím dvakrát. Děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Andrea,
platí ako je napísané: na jednu osobu jeden voucher. Je to unikátna ponuka a k dispozícii je len 1000 voucherov. Chceli by sme preto ponúknuť možnosť na využitie tejto akcie viacerým zákazníkom. Ďakujeme za pochopenie.

Alžběta
Beate Uhse

Ďobrý deň Alžbeta,

rozmery 9 dielnej sady ručníkov č.51969:
1 ks osuška 70×140 cm
2 ks ručník 50×100 cm
3 ks ručník pro hosty 30×50 cm
3 ks mycí žínka 16×21 cm

Alžběta
Beate Uhse

Dobrý deň Alžbeta,
ďakujeme za dotaz. Rozmer u tovaru č. 03653 je 60×70 cm. Informáciu sme dali doplniť aj do špecifikácii na stránkach.

Jiří Bosák

Dobrý den, nezapočítává se mi vložený kód, prosím o radu. Po vložení to ani nic nenapíše.
 Děkuji

Beate Uhse

Dobrý deň Jiří,
pravdepodobne nie ste prihlásený. Odporúčame Vám opakovane si prečitať postup ako voucher uplatniť. Tento Vám bol doručený v emaile s voucherom. Ak ste už kód zadali bez prihlásenia, treba „vyhodiť“ všetok tovar z košika a postupovať tak ako je uvedené. (prihlásiť, vložiť do košika tovar a nakoniec vložiť voucher) Ak postupujete správne, zľava sa Vám zobrazí ako ďalšia položka v nákupnom košíku a odráta sa aj od celkovej sumy.

Andrea Pospíšilová

Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat jestli by šly uplatnit dva vouchery na jednu objednávku ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Andreo,

to by bohužel nešlo. Jedna objednávka = jeden voucher=jedno poštovné.

hezký den

Petr Kvapil

Je psano ze zbozi bude dodano do 14 pracovnich dnu, pokud zapocitam dnesek, je to do 20.12(pátek)… pri soucasnem problemu posty(spozdeni) je vubec realne aby se to do vanoc stihlo dodat? 23.12 nepocitam ze by zkolabovana posta jeste fungovala… dekuji

Beate Uhse

Dobrý deň Petr,

objednávky zadané do 15.12. by mali byť do vianoc bez problémov doručené. V prípade, že do tohto termínu objednávku nestihnete zadať odporúčame Vám radšej ako vianočný darček podarovať rovno voucher.

Barča Kolouchová

Dobrý den , jaká je největší míra podprsenky kterou v e- shopu mají ? Případně kde na stránce naleznu tabulku z rozměry ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Barčo,
e-shop nabízí podprsenky až do velikosti F (95F). Změřit si konkrétní velikost můžete zde: http://www.beate-uhse.cz/product/measure_table

Hezký den

Věra Navrátilová

Lze s kuponem nakupovat slevněné zboží za ceny po slevě?

Slevomat.cz

Dobrý den Věro,
jak je v nabídce uvedeno voucher se uplatní na aktuálně platné ceny v den objednání uvedeny na stránce, ¨
hezký den

Helena

Dobrý den, jak mám rozumět podmínce, že na jednu poštovní adresu může uplatnit voucher jen jedna osoba. Bydlím v domě, kde je skoro 100 bytů pod jedním č.p., nemůžu přece vyloučit, že někdo další si zrovna taky objedná.

Slevomat.cz

Dobrý den Heleno,

tím je myšleno, že když budete například s kamarádkou žádat o zaslání 2objednávek společně za jedno poštovné není to možné. Každá objednávka je zpracovávána samostatně a za každou objednávku se platí poštovné,

hezký den

Veronika

Dobrý den,
je zde uvedeno že sleva se vztahuje na celý sortiment, avšak je zde také uvedeno Nelze kombinovat s dalšími slevami / slevovými kupóny. Dá se do této částky tedy nakoupit i již zlevněné zboží z těchto stránek? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den Veroniko,

jak je v nabídce uvedeno voucher se uplatní na aktuálně platné ceny v den objednání uvedeny na stránce. Jinými akcemi je mysleno – doprava zdarma nebo dárek, které dodavatel propaguje samostatně – a ty se nedají kombinovat.
hezký den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru