2 steaky z norského lososa se zeleninou a bagetkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Chtěla jsem se zeptat jestli se jedná o steaky kde jsou kosti?? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
jedná se o steaky bez kostí.
Přeji příjemný den
Kdo váhá zda si vouscher koupit, tak mohu jen poradit – ANO, ANO, ANO!!! Chodíme tam s přítelem. (za měsíc manželem) i bez vouschrů a je to tam naprosto úžasné! Jídlo, prostřední a paředevším obsluha nemá chybu!!!! Nejlepší restaurace v Brně!!!
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše kladné hodnocení! Moc si toho vážíme a doufáme,
že i nadále budete s našimi službami spokojeni!
Přeji příjemný den
Jak je to s pivem? V jídelním lístku máte uvedený Budvar (fuj fuj), ale tady v nabídce píšete Pilsner!
Dobrý den,
jde o neaktuální informaci ze starého jídelního lístku, v naší
restauraci nově čepujeme pivo Pilsner Urquell popř. nealkoholické pivo
Radegast Birell. Budvar tedy již nečepujeme.
Děkuji a přeji hezký den
Z restaurace jsem dostala info, že voucher platí až od pondělí…
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme, ale na zbytek tohoto týdne již z důvodu plné
kapacity restaurace již nepřijímáme nové rezervace. Ty je možné
uskutečnit od pondělí příštího týdne na tel. 773 302 021.
Děkuji za pochopení a přeji příjemný den
Dobrý den,
rádi bychom nabídku využili v době oběda, předpokládám, že to není
problém :)
Dobrý den,
ve všední dny lze voucher využít po 14:00 a v sobotu kdykoliv.
Děkuji a přeji příjemný den
Dobrý den,
už jsem si voucher zakoupil, ale mám pár otázek. Ta první je, zda máte
ryby čerstvé nebo mražené.
Ta druhá, jestli mi bude vyhověno, objednám-li si například víno a k tomu
budu chtít vodu z kohoutku (není to ani tak moc o penězích, spíše
z principu nepodporuji lobby balené vody).
A pak mě zmátlo, že v jídelním lístku je jako pivo uveden Budvar, ale ve
zdejším textu se píše o Pilsneru.
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za zakoupení voucheru, k přípravě pokrmu používáme
samozřejmě ryby čerstvé, dodavatelem ryb je Makro Brno, které nás
pravidelně zaváží dle naší aktuální potřeby.
Pokud si budete přát vodu z vodovodního kohoutku, bude Vám zcela jistě
obsluhujícím personálem bez problému vyhověno.
A k Vašemu poslednímu dotazu – v současné době v restauraci nově
čepujeme pivo Pilsner Urquell popř. nealkoholické pivo Radegast Birell.
Budvar již v naší restauraci nečepujeme, omlouváme se tímto za
neaktuální informaci v jídelním lístku.
Děkuji a přeji hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaujala mě nabídka a především ta velká chvála všech:-) Mám ale dotaz – nikdy jsem v této restauraci nebyla, tak by mě zajímalo, zda je možné tam jít s kočárkem, zda je tam na to prostor. díky
Dobrý den,
naše restaurace je prostorná, s kočárkem žádný problém nebude. Pouze upozorňuji, že celá restaurace krom zahrádky se nachází ve sklepních prostorách. Se snesením i vynesením kočárku Vám samozřejmě pomůže obsluhující personál. Doporučuji již při rezervaci upozornit na kočárek, abychom Vám mohli rezervovat stůl v méně frekventované části.
K dispozici Vám mohou být také hračky či dětská židlička, budete-li mít zájem.
Přejeme Vám krásný den!