Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Perla splněných přání v opravdové perlorodce

Zahradní ráj Buchlovice  (mapa) 693 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Anna

Dobrý den,
dnes jsem si chtěla objednat variantu Klasik, ale už je vyprodáno.
Bude se ještě akce do vánoc opakovat?
Děkuji za odpověď.

z-ráj

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem,nestresujte se:-). Akce se bude pro velký zájem opakovat na konci listopadu. Těšíme se na Váš nákup.

Lucie V.

Dobrý den, vidím, že varianta KLASIK je již vyprodána, na jak dlouho to informace platí nebo bude platit? Pro maminku by se mi více líbila tato varianta než-li varianta SRDCE. Děkuji.

Stáňa

Dobrý den, velice se mi líbí varianta klasik. Ráda bych koupila 3 soupravy pro dcery jako dárek k vánocům. Bylo by možné poslat nějaké upozornění, až na konci listopadu bude další
slevová akce. Děkuji za odpověď.

z-ráj

Dobrý den Stáňo,
napište nám váš požadavek na info@zahradniraj.cz . Samozřejmě Vás rádi upozorníme na další slevovou akci.
Přejeme krásný den

Dzana Wolfová

Dobrý den,
2.11 jsem u Vás objednala s voucherem, ale nepřišlo mi žádné potvrzení mailem.
Chci se tedy zeptat, jestli někde není chyba a kdy tak můžu zboží očekávat.
 Děkuji

z-ráj

Dobrý den paní Wolfová,
pod Vaším jménem neevidujeme žádnou objednávku. Prosím zašlete nám číslo voucheru znovu na info@zahradniraj.cz . Zboží odesíláme ještě ten den, nebo nejpozději následujíci den po obdržení vaší objednávky.
Přeji krásný den

Antonín Gala

Děkuji, jste skvělí, nemám slov. Sám vlastním internetové obchody a takovou péči, jakou jsem dostal od z-ráj s.r.o. jsem nezažil. Skvělá komunikace, rychlá reakce...... Na víc při expedici jsem dostal email z číslem zásilky, abych si mohl perličky pohlídat. Klobouk dolů jestli tak komunikujete s každým zákazníkem. Rád u vás v další akci učiním nákup. Jsem naprosto spokojen. Všem doporučuji.

z-ráj

Dobrý den pane Gala,
velmi děkuji za Vaše hřejivá slova. Naší snahou je spokojený zákazník a děláme pro to s kolegy maximum......­.............­.............­...... i když jako šéf tvrdím že je stále co zlepšovat:-).
Těšíme se na Váš další nákup a Přejeme Vám krásný den.

Lucie H.

Dobrý den, mám stejný dotaz jako Petra K., snad nás nezklamete a budeme mít co darovat k Vánocům :)

z-ráj

Dobrý den Lucie,
děkuji vám všem za Váš velký zájem o naše produkty. Díky tomu jsme se dnes dohodli se společností SLEVOMAT na zopakování této kampaně na konci měsíce listopadu. Vánoce Vám určitě pokazit nenecháme:-).
Ještě jednou děkuji jak Vám, tak všem ostatním, kteří jste projevili zájem o naše výrobky.
Přeji krásný den

Milan H.

Dobrý den, chci se zeptat proč zde není zaznamenané mé záporné hodnocení.
Stím co mi pŕišlo jsem nebyl vůbec spokojen a toto zboží osobně vůbec nedoporucuji!!!

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane. Myslíte zde v diskusi? Co bylo v nepořádku. Nabídku opakujeme právě díky tomu, že byla velmi pozitivně hodnocena zákazníky.

z-ráj

Dobrý den pane Milane,
jsem rád ,že jsme si již volali a věci vyříkali.
Chápu, že krabička, kterou pošta pomačkala vás zklamala. Mrzí mě že naši snahu o Vaši spokojenost někdo cizí pokazí. Jak jsem Vám říkal, máte v tomto případě plné právo na reklamaci, kterou okamžitě vyřešíme jen nám ji musíte písemně zaslat.
Záporné hodnocení, které jste nám kvůli tomu dal se zobrazuje v jiné části, ne v diskuzi.
Přeji krásný a pohodový den

Pavel Meruňka

Dobrý den,
budete mít ještě náhrdelník s perlou KLASIK?

Děkuji za odpověď

Pavel M.

z-ráj

Dobrý den pane Meruňka,
děkuji vám všem za Váš velký zájem o naše produkty. Díky tomu jsme se dnes dohodli se společností SLEVOMAT na zopakování této kampaně na konci měsíce listopadu.
Ještě jednou děkuji jak Vám, tak všem ostatním, kteří jste projevili zájem o naše výrobky.
Přeji krásný den

Petra K.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete do Vánoc ještě další akci na toto zboží? Varianta Klasic byla rychle vyprodána :( Měla bych o ní zájem, mohl by to být velice originální vánoční dárek :)

z-ráj

Dobrý den, o variantu Klasik byl opravdu velký zájem a hned se vyprodala. V případě Vašeho zájmu nám napište na info@zahradniraj.cz . Stává se, že někteří zákazníci si objednávku neuplatní a pak bych Vám mohl variantu klasik zaslat:-). Přeji krásný a pohodový den

Nikol Janečková

Dobrý večer,
již v předchozí akci jsem objednala kamarádce k narozeninám variantu klasik a byla jsem moc spokojená s kvalitou zboží. Je to nádherný dárek za skvělou cenu + bleskové doručení. Opravdu mohu jen doporučit!

z-ráj

Dobrý den Nikol,
děkujeme za kladné hodnocení a jsme velmi rádi, že jsme Vám i kamarádce udělali radost.
Přejeme krásný a pohodový den

Sylvie59

Na internetu lze tento produkt koupit za 150,– Kč + 50,– Kč poštovné. Je to sice hezké, ale žádnou významnou slevu nevidím.

z-ráj

Dobrý den Sylvie,
na internetu se dá koupit hodně věcí, které se zdají stejné, ale v reálu se velmi odlišují.
Naše perly nikde za takovou to cenu nemůžete koupit. Jsme přímí dovozci a sami si dohlížíme na kvalitu zpracování. Rhodiová úprava je opravdu rhodiová úprava a ne jen opsaný text !!! Díky tomu neřešíme reklamace se začernáváním.
Dále je v našem balení ve variantě Klasik prsten a náušnice. Vámi popisovaná kampaň zahrnuje jen přívěšek!!!!! Varianta SRDCE je zdobena červenými kameny a tu na trhu vůbec nikdo nenabízí. Dárková krabička je námi navržená a jako jediná na trhu opatřena českým textem. Uvádíme zde i naši adresu, aby zákazník viděl, že se za náš výrobek nestydíme. To že se nejedná jen o prázdná slova vypovídají tisíce našich spokojených zákazníků, kteří u nás nakoupili nejen přes společnost SLEVOMAT.
Doufám, že jsem Vás přesvědčil o kvalitě našeho produktu a stanete se naším dalším spokojeným zákazníkem.
Přeji krásný den

Slevomat.cz

Dobrý den Sylvie,

dovolte mi se přidat k dodavateli. Jsme si vědomi toho, že na trhu se objevuje spousta výrobků, které mohou vypadat, že jsou stejné, je to však jen zdánlivá podoba. Spolupracujeme pouze s kvalitními partnery, kteří dodávají kvalitní zboží a poskytují kvalitní služby. Hodnocení zákazníků je v případě Zahradního ráje vždy výborné, o čemž svědčí i hodnocení téměř pěti hvězdiček.

Samozřejmě zda zboží zakoupíte je pouze a jen na Vašem uvážení.

Děkujeme za dotaz

Eva

Dobrý den,
lze nějak zkombinovat voucher s doplacením stříbrného řetízku ?
 Děkuji

z-ráj

Dobrý den Evo,
takto zkombinovat voucher s následným doplatkem nelze.V případě, že máte zájem o stříbrnou variantu napište nám a zajisté najdeme cestu k Vaší spokojenosti:-).
Přeji krásný den

Dana

Tak to já jsem měla to štěstí, když jsem si před nějakou dobou objednala variantu se srdíčkem, že perla byla tak oválná a dlouhá, že se do srdíčka nevešla. :-( A teď, babo raď!

z-ráj

Dobrý den Dano,
musím konstatovat, že máte opravdu štěstí. Z cca 10.000 prodaných balení perel se nevešla Vaše a ještě jedna od zákazníka, kterému jsme ji okamžitě vyměnily. Za vzniklý problém se omlouváme a v případě že máte zájem o řešení reklamace prosíme o její zaslání na naší adresu.
Přeji krásný den

Pavla

Dobrý den,
mohl byste mi napsat, jak přesně postupovat při objednání ve Vašem eshopu, abych uplatnila voucher?

z-ráj

Dobrý den Pavlo,
do košíku vložte počet perel, otevřete košík a zde je řádek uplatnit slevový kupon kam napíšete číslo voucheru, v případě že máte více kusů zadávejte postupně, poté pokračujte v objednávce kde zadáte doručovací adresu. Po dokončení objednávky vám dojde email s potvrzením o přijetí do našeho systému. Pak již jen očekáváte pošťáka:-).
Přeji krásný den

Katka Vdf

DOBRÝ DEN-včera objednala dnes přišli -to je fooofr-vypadá to luxusně mohu jej a jen doporučit a ano ve variantě klasik přišla krabička s náušnicemi prstýnkem a přívěskem a konzervou -ta je průhledná takže škebli vidíte je to nádhera -koupila jsem 2ks se srdíčkem a 1 klasik oba jsou krásné -už se těším na reakci mamky a dcery a hlavně jsem i ja napnutá jakou barvu tam perly budeme mít

z-ráj

Dobrý den Katko,
Jsme rádi, že jste spokojená.
Přeji vám , mamince i dcerce příjemné chvíle s naší perlou.
Krásný den

Lída

Souhlasím s Jiřinou – někdo otevřel konzervu, pak ji odložil mimo obraz a otevřel jinou perlorodku. chtěl si zřejmě ověřit, že tam perla opravdu je. Znamená to, že by tam perla taky být nemusela ???

A druhá otázka – pokud bych chtěla Klasik náhrdelník, prsten i naušnice, co si mám objednat???

 Děkuji

z-ráj

Milá Lído,
trochu upřesním co je na videu. Video samotné slouží jako názorný návod jak otevřít plechovku , vyjmout perlu z perlorodky a vložit do přívěšku. To, že plechovka mizí z obrazu je jen z důvodu vylití lihového nálevu. Perla je v perlorodce vždy ( prosvícena při balení). Překvapením je barva perly, kterou neumíme dopředu určit.
K druhé otázce , když chcete Klasik tak si objednejte Perla přání v perlorodce – KLASIK.
Přeji krásný den

Kamila

Dobrý den, nabídku vřele doporučuji, nemusíte mít obavu, od tohoto dodavatele jsem si již perlu 2× ve variantě se srdíčkem objednávala dříve. Vše proběhlo perfektně, šperk je velmi hezký, maminka měla z dárku velkou radost a to napětí při otevírání perlorodky s ní prožívali všichni na oslavě jejích narozenin. Mně se navíc dokonce to veliké přání splnilo :o) Objednávám znovu!

z-ráj

Milá Kamilo,
velmi děkuji za tato slova chvály. Snažíme se udělat maximum pro spokojenost Vás, našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že nejen vy, ale mnoho dalších se k nám s důvěrou vracíte a znovu nakupujete naše perly. Je krásné slyšet že jsme udělali radost nejen Vám , ale i mamince.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný a pohodový den.
Kuchta Josef

Renata Smolíková

Dobrý den,

zajímalo by mě, z čeho je řetízek a přívěsek vyroben. Vzhledem k nízké ceně se obávám brzkého zčernání.

z-ráj

Dobrý den Renato,
jedná se o bílou slitinu kovů, bez obsahu niklu. Povrch je navíc ošetřen rhodiovou vrstvou, která zabezpečuje vysoký lesk a zamezuje začernání.
Samozřejmě se musíte k výrobku chovat jako k bižuterii, to jest nevystavovat kontaktu s agresivním prostředím – chlor, mycí prostředky atd.
V nabídce máme i stříbrnou variantu, v případě zájmu nás prosím kontaktujte.
Přeji krásný den

Markéta Němcová

Nepodléhá zkáze, to jako že je ještě živá? Nebo ji zabijete při konzervování?

z-ráj

Dobrý den Markéto,
Ne, perlorodka není živá. Je umrtvena již před vložením do konzervy.

Hana GoÄová

Dobrý den, jestliže si perlorodku objednám a budu ji chtít darovat až v prosinci, vydrží? Nechcípne? Děkuji za odpověď.

z-ráj

Dobrý den Hano,
Perlorodku můžete darovat i za 2 roky. Je naložena v lihovem roztoku a tak nepodléhá zkáze. Nyni můžete bez obav nakoupit i více baleni:-).
Přeji pohodový den

Jiřina

Prosím – nerozumím 2 ěci. Varianta klasik znamená,že je tam přívěsek a prstýnek . Je jen jedna perla.
Druhá – v ukázce (videu) otvírá konzervu s perlou odkládá mimo obrazovku ( mizí z obzoru) – působí to nevěrohodně. Trošku se tomu musím smát, i když by se mi to jinak jako nápad i dárek zdálo zajímavé.Odpovíte mi ? Děkuji.

z-ráj

Dobrý den Jiřino,
Nic si z toho nedělejte, ani jå trochu nerozumím na co mám vlastně odpovědět. Prosím o upřesnění vašeho dotazu na který vám velmi rád odpovím. Děkuji a přeji krásný den.

z-ráj

Dobrý den Kláro,
řetízek je dlouhý 42 cm. Prsten se díky svému konstrukčnímu provedení přizpůsobí jakékoliv velikosti prstu.
Přeji krásný den.

Klára

Dobrý den, chci se zeptat, jaká je délka řetízku a velikost prstenu?

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru