Perla splněných přání v opravdové perlorodce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, vidím, že varianta KLASIK je již vyprodána, na jak dlouho to informace platí nebo bude platit? Pro maminku by se mi více líbila tato varianta než-li varianta SRDCE. Děkuji.
Dobrý den, velice se mi líbí varianta klasik. Ráda bych koupila
3 soupravy pro dcery jako dárek k vánocům. Bylo by možné poslat nějaké
upozornění, až na konci listopadu bude další
slevová akce. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Stáňo,
napište nám váš požadavek na info@zahradniraj.cz .
Samozřejmě Vás rádi upozorníme na další slevovou akci.
Přejeme krásný den
Dobrý den,
2.11 jsem u Vás objednala s voucherem, ale nepřišlo mi žádné potvrzení
mailem.
Chci se tedy zeptat, jestli někde není chyba a kdy tak můžu zboží
očekávat.
Děkuji
Dobrý den paní Wolfová,
pod Vaším jménem neevidujeme žádnou objednávku. Prosím zašlete nám
číslo voucheru znovu na info@zahradniraj.cz .
Zboží odesíláme ještě ten den, nebo nejpozději následujíci den po
obdržení vaší objednávky.
Přeji krásný den
Děkuji, jste skvělí, nemám slov. Sám vlastním internetové obchody a takovou péči, jakou jsem dostal od z-ráj s.r.o. jsem nezažil. Skvělá komunikace, rychlá reakce...... Na víc při expedici jsem dostal email z číslem zásilky, abych si mohl perličky pohlídat. Klobouk dolů jestli tak komunikujete s každým zákazníkem. Rád u vás v další akci učiním nákup. Jsem naprosto spokojen. Všem doporučuji.
Dobrý den pane Gala,
velmi děkuji za Vaše hřejivá slova. Naší snahou je spokojený zákazník a
děláme pro to s kolegy maximum......................................
i když jako šéf tvrdím že je stále co zlepšovat:-).
Těšíme se na Váš další nákup a Přejeme Vám krásný den.
Dobrý den, mám stejný dotaz jako Petra K., snad nás nezklamete a budeme mít co darovat k Vánocům :)
Dobrý den Lucie,
děkuji vám všem za Váš velký zájem o naše produkty. Díky tomu jsme se
dnes dohodli se společností SLEVOMAT na zopakování této kampaně na konci
měsíce listopadu. Vánoce Vám určitě pokazit nenecháme:-).
Ještě jednou děkuji jak Vám, tak všem ostatním, kteří jste projevili
zájem o naše výrobky.
Přeji krásný den
Dobrý den, chci se zeptat proč zde není zaznamenané mé záporné
hodnocení.
Stím co mi pŕišlo jsem nebyl vůbec spokojen a toto zboží osobně vůbec
nedoporucuji!!!
Dobrý den, Milane. Myslíte zde v diskusi? Co bylo v nepořádku. Nabídku opakujeme právě díky tomu, že byla velmi pozitivně hodnocena zákazníky.
Dobrý den pane Milane,
jsem rád ,že jsme si již volali a věci vyříkali.
Chápu, že krabička, kterou pošta pomačkala vás zklamala. Mrzí mě že
naši snahu o Vaši spokojenost někdo cizí pokazí. Jak jsem Vám říkal,
máte v tomto případě plné právo na reklamaci, kterou okamžitě
vyřešíme jen nám ji musíte písemně zaslat.
Záporné hodnocení, které jste nám kvůli tomu dal se zobrazuje v jiné
části, ne v diskuzi.
Přeji krásný a pohodový den
Dobrý den,
budete mít ještě náhrdelník s perlou KLASIK?
Děkuji za odpověď
Pavel M.
Dobrý den pane Meruňka,
děkuji vám všem za Váš velký zájem o naše produkty. Díky tomu jsme se
dnes dohodli se společností SLEVOMAT na zopakování této kampaně na konci
měsíce listopadu.
Ještě jednou děkuji jak Vám, tak všem ostatním, kteří jste projevili
zájem o naše výrobky.
Přeji krásný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete do Vánoc ještě další akci na toto zboží? Varianta Klasic byla rychle vyprodána :( Měla bych o ní zájem, mohl by to být velice originální vánoční dárek :)
Dobrý den, o variantu Klasik byl opravdu velký zájem a hned se vyprodala. V případě Vašeho zájmu nám napište na info@zahradniraj.cz . Stává se, že někteří zákazníci si objednávku neuplatní a pak bych Vám mohl variantu klasik zaslat:-). Přeji krásný a pohodový den
Dobrý večer,
již v předchozí akci jsem objednala kamarádce k narozeninám variantu
klasik a byla jsem moc spokojená s kvalitou zboží. Je to nádherný dárek
za skvělou cenu + bleskové doručení. Opravdu mohu jen doporučit!
Dobrý den Nikol,
děkujeme za kladné hodnocení a jsme velmi rádi, že jsme Vám i kamarádce
udělali radost.
Přejeme krásný a pohodový den
Na internetu lze tento produkt koupit za 150,– Kč + 50,– Kč poštovné. Je to sice hezké, ale žádnou významnou slevu nevidím.
Dobrý den Sylvie,
na internetu se dá koupit hodně věcí, které se zdají stejné, ale
v reálu se velmi odlišují.
Naše perly nikde za takovou to cenu nemůžete koupit. Jsme přímí dovozci a
sami si dohlížíme na kvalitu zpracování. Rhodiová úprava je opravdu
rhodiová úprava a ne jen opsaný text !!! Díky tomu neřešíme reklamace se
začernáváním.
Dále je v našem balení ve variantě Klasik prsten a náušnice. Vámi
popisovaná kampaň zahrnuje jen přívěšek!!!!! Varianta SRDCE je zdobena
červenými kameny a tu na trhu vůbec nikdo nenabízí. Dárková krabička je
námi navržená a jako jediná na trhu opatřena českým textem. Uvádíme zde
i naši adresu, aby zákazník viděl, že se za náš výrobek nestydíme. To
že se nejedná jen o prázdná slova vypovídají tisíce našich spokojených
zákazníků, kteří u nás nakoupili nejen přes společnost SLEVOMAT.
Doufám, že jsem Vás přesvědčil o kvalitě našeho produktu a stanete se
naším dalším spokojeným zákazníkem.
Přeji krásný den
Dobrý den Sylvie,
dovolte mi se přidat k dodavateli. Jsme si vědomi toho, že na trhu se
objevuje spousta výrobků, které mohou vypadat, že jsou stejné, je to však
jen zdánlivá podoba. Spolupracujeme pouze s kvalitními partnery, kteří
dodávají kvalitní zboží a poskytují kvalitní služby. Hodnocení
zákazníků je v případě Zahradního ráje vždy výborné, o čemž
svědčí i hodnocení téměř pěti hvězdiček.
Samozřejmě zda zboží zakoupíte je pouze a jen na Vašem uvážení.
Děkujeme za dotaz
Dobrý den,
lze nějak zkombinovat voucher s doplacením stříbrného řetízku ?
Děkuji
Dobrý den Evo,
takto zkombinovat voucher s následným doplatkem nelze.V případě, že
máte zájem o stříbrnou variantu napište nám a zajisté najdeme cestu
k Vaší spokojenosti:-).
Přeji krásný den
Tak to já jsem měla to štěstí, když jsem si před nějakou dobou objednala variantu se srdíčkem, že perla byla tak oválná a dlouhá, že se do srdíčka nevešla. :-( A teď, babo raď!
Dobrý den Dano,
musím konstatovat, že máte opravdu štěstí. Z cca 10.000 prodaných
balení perel se nevešla Vaše a ještě jedna od zákazníka, kterému jsme ji
okamžitě vyměnily. Za vzniklý problém se omlouváme a v případě že
máte zájem o řešení reklamace prosíme o její zaslání na naší
adresu.
Přeji krásný den
Dobrý den,
mohl byste mi napsat, jak přesně postupovat při objednání ve Vašem eshopu,
abych uplatnila voucher?
Dobrý den Pavlo,
do košíku vložte počet perel, otevřete košík a zde je řádek uplatnit
slevový kupon kam napíšete číslo voucheru, v případě že máte více
kusů zadávejte postupně, poté pokračujte v objednávce kde zadáte
doručovací adresu. Po dokončení objednávky vám dojde email s potvrzením
o přijetí do našeho systému. Pak již jen očekáváte pošťáka:-).
Přeji krásný den
DOBRÝ DEN-včera objednala dnes přišli -to je fooofr-vypadá to luxusně mohu jej a jen doporučit a ano ve variantě klasik přišla krabička s náušnicemi prstýnkem a přívěskem a konzervou -ta je průhledná takže škebli vidíte je to nádhera -koupila jsem 2ks se srdíčkem a 1 klasik oba jsou krásné -už se těším na reakci mamky a dcery a hlavně jsem i ja napnutá jakou barvu tam perly budeme mít
Dobrý den Katko,
Jsme rádi, že jste spokojená.
Přeji vám , mamince i dcerce příjemné chvíle s naší perlou.
Krásný den
Souhlasím s Jiřinou – někdo otevřel konzervu, pak ji odložil mimo
obraz a otevřel jinou perlorodku. chtěl si zřejmě ověřit, že tam perla
opravdu je. Znamená to, že by tam perla taky být nemusela ???
A druhá otázka – pokud bych chtěla Klasik náhrdelník, prsten
i naušnice, co si mám objednat???
Děkuji
Milá Lído,
trochu upřesním co je na videu. Video samotné slouží jako názorný návod
jak otevřít plechovku , vyjmout perlu z perlorodky a vložit do přívěšku.
To, že plechovka mizí z obrazu je jen z důvodu vylití lihového nálevu.
Perla je v perlorodce vždy ( prosvícena při balení). Překvapením je barva
perly, kterou neumíme dopředu určit.
K druhé otázce , když chcete Klasik tak si objednejte Perla přání
v perlorodce – KLASIK.
Přeji krásný den
Dobrý den, nabídku vřele doporučuji, nemusíte mít obavu, od tohoto dodavatele jsem si již perlu 2× ve variantě se srdíčkem objednávala dříve. Vše proběhlo perfektně, šperk je velmi hezký, maminka měla z dárku velkou radost a to napětí při otevírání perlorodky s ní prožívali všichni na oslavě jejích narozenin. Mně se navíc dokonce to veliké přání splnilo :o) Objednávám znovu!
Milá Kamilo,
velmi děkuji za tato slova chvály. Snažíme se udělat maximum pro
spokojenost Vás, našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že nejen vy, ale
mnoho dalších se k nám s důvěrou vracíte a znovu nakupujete naše perly.
Je krásné slyšet že jsme udělali radost nejen Vám , ale i mamince.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný a pohodový den.
Kuchta Josef
Dobrý den,
zajímalo by mě, z čeho je řetízek a přívěsek vyroben. Vzhledem
k nízké ceně se obávám brzkého zčernání.
Dobrý den Renato,
jedná se o bílou slitinu kovů, bez obsahu niklu. Povrch je navíc ošetřen
rhodiovou vrstvou, která zabezpečuje vysoký lesk a zamezuje začernání.
Samozřejmě se musíte k výrobku chovat jako k bižuterii, to jest
nevystavovat kontaktu s agresivním prostředím – chlor, mycí prostředky
atd.
V nabídce máme i stříbrnou variantu, v případě zájmu nás prosím
kontaktujte.
Přeji krásný den
Nepodléhá zkáze, to jako že je ještě živá? Nebo ji zabijete při konzervování?
Dobrý den Markéto,
Ne, perlorodka není živá. Je umrtvena již před vložením do konzervy.
Dobrý den, jestliže si perlorodku objednám a budu ji chtít darovat až v prosinci, vydrží? Nechcípne? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Hano,
Perlorodku můžete darovat i za 2 roky. Je naložena v lihovem roztoku a tak
nepodléhá zkáze. Nyni můžete bez obav nakoupit i více baleni:-).
Přeji pohodový den
Prosím – nerozumím 2 ěci. Varianta klasik znamená,že je tam
přívěsek a prstýnek . Je jen jedna perla.
Druhá – v ukázce (videu) otvírá konzervu s perlou odkládá mimo
obrazovku ( mizí z obzoru) – působí to nevěrohodně. Trošku se tomu
musím smát, i když by se mi to jinak jako nápad i dárek zdálo
zajímavé.Odpovíte mi ? Děkuji.
Dobrý den Jiřino,
Nic si z toho nedělejte, ani jå trochu nerozumím na co mám vlastně
odpovědět. Prosím o upřesnění vašeho dotazu na který vám velmi rád
odpovím. Děkuji a přeji krásný den.
Dobrý den Kláro,
řetízek je dlouhý 42 cm. Prsten se díky svému konstrukčnímu provedení
přizpůsobí jakékoliv velikosti prstu.
Přeji krásný den.
Dobrý den, chci se zeptat, jaká je délka řetízku a velikost prstenu?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dnes jsem si chtěla objednat variantu Klasik, ale už je vyprodáno.
Bude se ještě akce do vánoc opakovat?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem,nestresujte se:-). Akce se bude pro velký zájem opakovat na konci listopadu. Těšíme se na Váš nákup.