Dobrý den!
Pizzerii La Piccola Perla jsem navštívil s paní (po osobní rezervaci) v pátek 28. října dvě hodiny před návštěvou divadla. Ačkoliv byla téměř prázdná, na objednávku a přinesení dvou pizz padlo 3/4 hodiny. Pizzy přitom byly téměř studené.
Jedna z pizz byly dary moře (Frutti di mare). Kdybychom nepospíchali do divadla, vrátil bych ji. Ošizená až hrůza. Podle fotografie ve Slevomatu.cz (a ceny 245 Kč!) měla obsahovat kupříkladu 13 větších škeblí (slávek) a aspoň osm malých mušliček, na pizze jich ale bylo po čtyrech (!!). Zbylé „dary moře“ pak představovalo několik malých a na tenko nakrájených kroužků kalamár (tak na dvě lžíce). Vůbec jsme si nepochutnali.
A teď k italskému vínu: Inzeruje se 2×2 dcl. Bylo ho však maximálně 2×1,5 dcl, navíc šlo o střik či o co, s vínem to mělo společné akorát italskou cenu. Na účet jsme čekali tak dlouho, že jsem nakonec nechal na stole padesát korun za kávu (na víc jsme neměli čas ani chuť) a pospíchali jsme do divadla.
Vytýkám také Slevomatu.cz kamufláž s výpočtem uváděné slevy. Jestli až na jedinou výjimku (právě Frutti di mare) je cena všech nabízených pizz 125–190 Kč, pak průměrná sleva je cca 30 procent. A ne 47 procent, vypočtená záměrně z jediné zdaleka nejvyšší – přitom neoprávněně nejvyšší – ceny.
O naší nespokojenosti jsem vzápětí napsal přímo Slevomatu.cz. Ačkoliv od naší návštěvy v pizzerii uběhl týden a odpověď na moji kritiku jsem dokonce před třemi dny urgoval, dodnes (!!) mi ze Slevo-matu nikdo neodpověděl – což se už bohužel stává pravidlem. Předám proto žádost o prošetření kauzy (nekvalitní obsluha a služba, šizení zákazníků, klamavá reklama) České obchodní inspekci.
Mgr. Vladimír Kún