Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Nabité kadeřnické balíčky v centru Hradce

Carlos hair studio Hradec Králové  (mapa) 102 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Barbora

Toho si cením a děkuji Vám.

Barbora

Dobrý den, na mé hodnocení i stížnosti nebylo odpovězeno ani jednou. A to i přes to, že mi pán ze Slevomatu po mé stížnosti přes telefon řekl, že se tím budete zabývat a ozvete se mi. Nic! Bohužel, ani zde ne. K čemu je pak Vaše garance spokojenosti??? Myslím, že by bylo fajn, aby se v hodnocení na první stránce nabídky objevila i naše negativní hodnocení, která tam určitě každá z nás napsala. Pan kadeřník si za vše může sám svým arogantním přístupem a nevhodným způsobem chování! A především kvalitou svých služeb!
S jinými službami zakoupenými přes Váš portál jsem jinak byla vždy spokojená.

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, to nás těší. Určitě se Vám moc omlouváme, pokud Vaše reklamace nebyla vyřízena. Vidím, že jste volala v květnu a ač mě to opravdu moc mrzí, nyní okamažitě nejsem schopna dohledat, kde došlo k chybce. Okamžitě jsem Vám navrátila celou částku v kreditech, ještě jednou se Vám omlouvám a věřím, že si uděláte něčím radost. S pozdravem. Mirka.

Simona

Na můj první dotaz mně nebylo odpovězeno vůbec a na druhý píšete, že mé hodnocení bylo zveřejněno. Zajímavé, já jsem totiž žádné hodnocení neposílala. Komunikuji s Vámi pouze přes dotazy. Reagovala jsem na negativní hodnocení Kamily, které jste nezveřejnily. Mně zas především mrzí, že hodnocení jsou díky Vám zkreslená a tím pádem na to člověk, který chce tuto akci využít, doplatí nekvalitní službou.

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono. Mysleli jsme hodnocení v diskusi. A to zveřejňěno bylo. Pokud bychom chtěli, abyste se nedozvěděli i o negativních zkušenostech, nezveřejníme přeci příspěvek Kamily. Jak jsme již psali, hodnocení má více jak 4 hvězdičky z pěti, zákaznice byly spokojené a i proto jsme se rozhodli akci opakovat. Pokud je cokoliv v nepořádku, máme zde vždy i garanci spokojenosti : www.slevomat.cz/ garance. Nemusíte se tedy bát.

Kamila

Dobrý den, nezlobte se na mě, ale u barvy na vlasy opravdu do 7 dnů nepoznám, zda se mi vymyje nebo ne a zda se opravdu jednalo o barvu nebo přeliv. Ale toto už bych pominula, prostě jsem napálila sama sebe. Spíš mi přijde mnohem horší, že jste nezveřejnili moje negativní hodnocení – jak si tedy potenciální zákazník má udělat obrázek? Tímto Vaším jednáním jste mne odradili od nakupování přes Váš portál. Podle mého názoru by se měla zveřejňovat všechna hodnocení a zákazník by měl sám posoudit, jak jsou důvěryhodná. Takže jsme si z této vzniklé situace udělala obrázek o Vašem portálu a nyní vím, že hodnocením nemůžu věřit, protože zveřejňujete jen to, co se Vám hodí. Tímto bych tuto diskuzi ukončila. Hezký den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kamilo. Jak jsme psali níže i Simoně, pokud bychom nechtěli zveřejnit hodnocení negativní, neuveřejníme ani Vaše příspěvky zde v diskusi.

Barbora

Dobrý den, také bych se ráda podělila se svou zkušeností. Mám úplně stejný problém s panem ,,kadeřníkem"! Dokonce jsem se i stěžovala zde telefonicky na slevomatu a bohužel nikde žádná odezva! A to hned druhý den! Čekala jsem např.vrácení peněz (dle vaší garance spokojenosti), které si pan kadeřník za svůj výkon určitě nezasloužil. Docela mě to mrzí. To samé s těmi negativními hodnoceními. Také jsem ho psala a nikde se neobjevilo. Byla jsem na blond melírech a hrůza! Místo melírů, jsem po odkrytí pár vrchních vlasů zjistila, že mám vodorovné blond pruhy po celé hlavě. Chtěla jsem pár blond melírů a barvu (takový voucher jsem si i koupila) a to mi bylo rozmluveno. Nejspíš aby pán ušetřil. Hned, jak jsem si vlasy prohlédla, vrátila jsem se zpět, abych se domluvila slušně na opravu. Jenže to už nebyl ten milý pan kadeřník. Bavil se se mnou docela dost sprostě a vytočeně a pak řekl, že mi to opraví nejdřív za měsíc. Že se mu nikdy nikdo nestěžoval a že svou práci odvedl precizně a na 100%. Já už jsem se tam nikdy nevrátila. Nakonec mi spousta vlasů i vypadala, protože mě pán strčil pod horký vzduch, kde se mi vlasy zamotaly a protože mám hodně jemné vlasy, tak se i dost potrhaly. Styling a foukanou nečekejte! Do vlasů jsem nedostala za celou dobu nic kromě šampónu a laku na vlasy.

Simona

Proč nezveřejňujete negativní hodnocení, děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono. Vaše hodnocení zde jsme zveřejnili. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená.

Kamila

Samozřejmě, že jsem vše konzultovala na místě. Domluvili jsme se na barvu, ale nepřepokládám, že by se barva po třech týdnech vymyla. Také jsem psala, že jsem v kadeřnictví neviděla ani jeden přípravek L'Oréalu. A to, že zde zveřejňujete jen pozitivní hodnocení je také docela zajímavé. Jak si tedy ostatní zákazníci mají udělat objektivní obrázek o nabízené akci, když vy zveřejníte jen to, co uznáte za vhodné?

Slevomat.cz

Dobrý den, Kamilo. A řešila jste na místě veškerou Vaši nespokojenost? Co Vám na ní bylo řečeno? Jak jsme již uváděli tato akce má pozitivní hodnocení, 4 hvězdičky z pěti a z toho usuzujeme, že zákazníci byli spokojeni a uvítali by akci znovu. Mrzí nás, že u Vás vše na jedničku nebylo a věříme, že do budoucna již bude. Určitě doporučujeme vše řešit na místě nebo nás co nejdříve kontaktovat , nabízíme přeci garanci spokojenosti: http://www.slevomat.cz/garance


V restauraci mi nechutnalo nebo jsem zkrátka nedostal to, za co jsem si zaplatil.

Nabídky testujeme a vždy pečlivě kontrolujeme. Jen zlomek z nabídek, které zvažujeme, se nakonec objeví před vámi – zákazníkem. Zajímá nás vaše hodnocení a nekvalitní nabídky se podruhé na Slevomatu neobjeví. Hledáme, zda daný podnik nemá negativní reference nebo jestli těsně před akcí nezměnil ceny. Většinu podniků navštívíme osobně.

Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na 840 140 240 nebo napište na vip.podpora@slevomat.cz a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému.

A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů.

Simona

Proč uvádíte, že používá L'Oréal Professionnel Paris, v salonu neuvidíte ani hřeben od L'Oréalu, na tož kosmetické přípravky. Zakoupila jsem si při poslední akci balíček
Barvení + melírování + střih, mytí, foukaná, styling. Melír dopadl naprosto zoufale a foukaná a styling nebyl žádný, protože pan kadeřník mně vysvětlil, že už nemá čas a že si foukanou a styling mohu dodělat doma, a to tam ani nikdo další nečekal, stále jen odcházel do restaurace.Co na to v tu chvíli říci? Nikdy jsem se tak cestou domů nestyděla. Už bych tam nešla i kdyby to bylo zadarmo, je mi líto. Proč nezveřejňujete negativní hodnocení?Aby ostatní nevěděli co je ve skutečnosti čeká?

Kamila

Zajímalo by mě, proč zde nebylo zveřejněno moje negativní hodnocení na tuto službu????

Slevomat.cz

Dobrý den, Kamilo. Mrzí náš, že jste nebyla se službou spokojená. Avšak minulá akce byla hodnocena 4 hvězdičkami z pěti a to v průměru a proto jsme se rozhodli ji opakovat. Věříme, že Vás zaujme brzy jiná akce, která Vás potěší a více Vám sedne :-) Vidíme, že největší nespokojenost byla s barvou a a šamponem. Můžeme se zeptat, zda-li jste konzultovala a řešila vše na místě? Možná se jednalo pouze o komunikační šum. Děkujeme.

Jaromíra Brahová

Jakou značku barev salon používá? Díky předem za odpověď.

Slevomat.cz

Používá L'Oréal Professionnel Paris.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru