Provoňte svůj byt – difuzér a na výběr 4 druhy vůní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Bohužel marně zkouším, stále nejde objednávku provést. Dělám vše
dle návodu. Zkoušela jsem několikrát, pak jsem měla již i více ks, ale
jak jsem dala zobrazit košík, naskočilo „v košíku nemáte nic“.
Mohu objednat tak, že Vám zašlu č. voucherů na e-mailovou adresu ? Zboží
budu vyzvedávat osobně. Nevím si jinak rady. Děkuji
Dobrý den,
pokud se objednávka nepodaří, zašlete slovní objednávku i s čísly
voucherů na email:
info@unipro-czech.cz
Dobrý den, bohužel se mně nedaří objednávku odeslat, po zvolení
„koupit“ se stále zobrazuje že v košíku nic nemám i když jsem koupit
zadala.
Dobrý den, to je zvláštní, objednávky od ostatních zákazníků nám chodí v pořádku a sama jsem si zkusila přes eshop cvičně zakoupit a vše fungovalo v pořádku. Když si kliknete na „koupit“ a poté na „zobrazit košík“, tak si tam jen vyplníte kolik kusů chcete a kliknete na vyplnit objednávku, kde zadáte všechny požadované údaje a do poznámky napíšete číslo voucheru. Poté dáte rekapitulaci a objednávku odešlete.
Dobrý den, lze si u Vás při osobním odběru přičichnout ke vzorku? Není totiž vůně jako vůně, někdy to růži nebo třeba levanduli moc nepřipomíná. šlo by pak třeba vůni vyměnit, nebo budete mít jen objednaný počet lahviček?
Dobrý den,
bohužel nemáme navíc žádné lahvičky, které bychom otevřeli a
používali je jako vzorky.
Zdravím :) ako dlho vydrží voňa? A na ako veľkú miestnosť je určená „flaštička“? Ďakujem za odpovede ;)
Dobrý den,
nejlépe je umístit lahvičku do menší uzavřené místnosti jako jsou např.
toalety a koupelny, pak je vůně nejintenzivnější. Ve větším obývacím
pokoji je vůně cítit jemněji. Vydrží několik týdnů až měsíců,
v závislosti na okolní teplotě.
Dobrý den, mohu se prosím dozvědět datum spotřeby výrobku? Děkuji
Dobrý den,
zboží zatím nemáme fyzicky na skladě, je na cestě, takže jsem vzesla
dotaz k zahraničnímu dodavateli. Hned, jak budu údaje znát, odpovím
vám.
Dobrý den,můžete prosím napsat jaký je objem lahvičky Děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tak teď se podařila objednávka realizovat z jiného pčítače. Helena
Dobrý den, to jsem ráda, že se zadařilo :-)
Prosím vyčkejte na mailovou zprávu s termínem vyzvednutí. Děkuji.