236 Kč za masový festival v hodnotě 590 Kč v restauraci Kobe na Chodově! Hovězí svíčková, francouzské kuře, chorizo i pečená žebírka s přílohou a se slevou 60 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Měl jsem v této diskuzi 2 vlákna. Jedno celé znizelo + několik
dalších přispěvků. Co se s nimi stalo ?
Chtěl jsem se podívat na odpověd a vše je pryč.
Pamatuju si na první návštěvu Kobe.. byl jsem se slečnou, ale opozdil
jsem se. Slečna čekala, dala si zatím kávu. Když číšník zjistil, že
nebude jíst (čekala na mě, což on nemohl tušit), dal na sobě jasně
vědět, jak nezajímý host pro něj je, a poté co přinesl kafe se o ni víc
nezajímal. Když jsem dorazil, přišel číšník znova. Objednali jsme
jídlo, které mimochodem bylo vynikající. Celý zážitek byl ale dost
poznamenán tím, že jeden z číšníků neměl co na práci a po celou dobu
naší návštěvy si dost hlasitě (ale zejména vulgárně) cosi vyprávěl
s kuchařem. Jejich rozhovor se rozhléhal po celé restauraci. Hodně mě to
zklamalo, v této restauraci bych čekal trochu jiné chování, v kdejakém
fastfoodu se k vám totiž chovají s větší úctou, ačkoli tam necháte
desetinu toho, co my nechali v Kobe.
Když jsem dnes viděl nabídku, koupil jsem ji. A jsem zvědav, jestli další
návštěva bude v podobném duchu, nebo onen „profesionální“ personál
už dostal vyhazov a my budeme odcházet s lepším pocitem…
Dobrý den,
omlouváme se za chování personálu při Vaši minulé návštěvě a
věříme, že se podobná zkušenost již opakovat nebude.
Team restaurant Kobe
Dobrý den,
je možné si po telefonickém objednání odnést menu s sebou domů?
Díky za odpověď.
Dobrý den,
námi nabízené menu, stejně jako další pokrmy teplé kuchyně jsou určeny
pouze k okamžité konzumaci na restauraci z důvodů garance kvality.Tato
jídla s sebou nepodáváme.
Team restaurant Kobe
Divím se, že už není prodáno nejméně 1000 voucherů. Že by tolik lidí nebylo na PFF spokojeno? Pro mě bylo jídlo z Kobe jedním z největších chuťových zážitků festivalu. Škoda že jste neudelali akci na kobe steak či burger:-( – Plánujete v budoucnu podobnou akci? Nicméně i cena mi připadá fantastická – už 236Kč za bezmála 440g masa mi přijde fajn. Ale když odečtu bonus za 2. nákup za 7 dní a slevu Vodafone, vyšla mě nabídka jen na 168Kč! A když se pak posnažím a pošlu fotku do fotomatu, klesne cena ještě víc. Slevomat je bezva!
kupuju tu casto menu v lepsich restauracich, tohle me ale nezaujalo. nelaka me to gastronomicky – jenom par flakot masa, ani prostredim – luxusni restaurace v nakupnim centru proste nee
Souhlasím s Davidem, snaha o luxusní restauraci v nákupním centru mi přijde naprosto ujetá. Těším se na další, zajímavější nabídky.
tvl jste tu vazne vsichni tak vymatlani? neni to snad jedno zda odpoved
zmizela ci ne? pokud se petr vydaval za restauvraci jen dobre ze to smazali
nevim o co vam tu jde? je to diskuze k produktu a nebo o to zda nekdo smazal
ci nesmazal prispevek myslim ze kdo si toto bude chtit koupit koupi nejlepsi je
stejne vlastni zkusenost pac jak tu sami vidite clovek sem muze napsat cokoliv
opravdu vas nechapu ja osobne bych si tuto menu koupila jenze bohuzel tu mam
jeste kupony na smazenej syr a rizky a i tak mam dojem ze to nestihnu vyuzit
ale vsem co sem zavitaj tise zavidim a preji dobrou chut
Dobrý den,
nemohu najít informaci, do kdy lze vouchery využít, zda je akce nějak
časově omezena.
Děkuji za odpověď.
Pridavam se, taky ji vubec nemuzu najit, nikde ji nevidim.
Platnost voucheru je uvedena na prave strane stranky:
od 31. 5. 2011 do 30. 11. 2011
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je zakázané přijít na toto menu ve dvouch a
podělit se o něj. To že je pro jednu osobu je mi jasné ale nevidím
problém v tom se o něj podělit. Chtěli by jsme menu jen ochutnat. Děkuji
za odpověď.
Dobry den,
menu je urceno pro jednu osobu. Ve dvou samozrejme prijit muzete, a take
ochutnat.
Team restaurace Kobe
Zajímal by mě původ masa. Jestli je to Kobe, jižní Amerika nebo český chov. Děkuji
Dobry den,
v nabidce grilovaná hovězí svíčková z jihoamerického plemene Aberdeen
Angus.
Team Restaurace Kobe
Děkuji za odpověď. To jsem se v textu dočetla taky. Otázka ale byla na původ masa, ne na označení plemene. Toto plemeno i jiná jihoamerická plemena se chovají i u nás. Můžete mi tedy prosím odpovědět na otázku? Děkuji
Dobrý den,
Aberdeen Angus Chile, jižní Amerika
Team restaurant Kobe
Samožřejmě že český chov, aberdeen se u nás chová poměrně často. Kdyby bylo skutečně z jižní Ameriky, to bychom se asi nedoplatili. Jinak plemeno jako takové pochází ze Skotska.
Taky jsme byli zatim vsude jen spokojeni. Normalne do diskuzi nepisu, ale po ty smrsti co je tady jsem nemohl jinak.
My taky. Obešli jsme díky tomu spoustu restaurací a do mnoha z nich se vracíme, ale Nejistota je fakt hnus :-(
Děkujeme.
Vážení, poprvé v životě reaguji na nějakou diskusi: se Slevomatem jsem byla párkrát v restauraci a vždy se jednalo o kvalitní nabídku . Cílem každého účastníka/podnikatele slevomatové akce je přilákat další hosty. Spokojený host se vrátí a zaplatí plnou cenu příště a doporučí podnik svým přátelům. Nebo si myslíte, že majitel restaurace nabízí menu za režijní náklady a tedy bez zisku z charitativních důvodů? Vždyť by byl sám proti sobě, kdybychom nedostali to nejlepší!!!
Milá Magdaleno.. Napište mi, dám Vám voucher do Solidní nejistoty. Nabídka byla kvalitní pouze kdyz jsme tam byli poprvé. Chtěli jsme tam jít, vyzkoušet a vrátit se. Jenže tam jít, to je prostě otřesné. Obsluha se k vám chová jako ke kusu hadru, pomalu vás nepozdraví, když chcete nové pití, tak si musíte zajít na bar.. a co vám donesou za jídlo, to byste nedala ani psovi.. Pravá česká hovězí podrážka místo avízovaného amerického. A ve finále zjistíte, že vám čísník naúčtoval o 2 piva víc. Dostala jsem vouchery k narozeninám a nevím co s nima. Na tohle opravdu nemám žaludek
My jsme v Nejistotě byli 2× a vždy jídlo skutečně výborné a obsluha průměrná. Tzn. mohla být lepší, ale také o dost horší.
Musím se přidat k negativnímu hodnocení Solidky… obsluha podprůměr, jídlo nefalšovaný hnus… maso se nedalo užvýkat a půlka z toho byla kližka… navíc servírovací teplota byla propadák, studená příloha je hegeš… do SN mě už nikdo nedostane ani heverem..
A směrem ke Slevomatu, také bych doporučil se na tohoto partnera už vykašlat.. lidé mají pak negativní zážitek úzce propojený i s vámi, ačkoli za to nemůžete…
Jakube, napište nám na slevy@slevomat.cz. Můžete
uplatnit naší garanci spokojenosti. Nebo to nějak vyřešíme. Díky
V Kobe jsem absolvoval firemní oběd a nemohu ji absolutně doporučit. Tato luxusní restaurace se nachází mezi veřejnými záchodky a food courtem, nemá jediné okno a v menu kromě inzerovaného sushi a steaků naleznete mišmaš všeho možného včetně italské pasty a kontinentální klasiky. V době oběda na nás personál hrál přesilovku 4:3, nicméně se většinou držel ve „dveřích“ restaurace, kde si s někým povídal. Jídlo je po vizuální stránce velice poutavé, ale chuťově neobstojí ani ve výrazně levnější konkurenci (což se zjevně projevuje na návštěvnosti). Má-li kuchař v prázdném podniku vařit „čerstvá“ jídla minimálně 4 rozdílných kuchyní, které používají naprosto rozdílné ingredience, není se vůbec čemu divit.
Zajdite si do kahajura indickej restaurace a uz nikdy nebudete kritizovat
zlate ceske rucicky…Vazne, akce na slevomate, zakupila som dva vouhery, ale
naoniec kvoli kritike na fore 1 vratila. 1 voucher som si nechala s tym, ze
keby nieco, budem sa slevomatu stazovat. A slevomat? Jeho odpoved bola asi
taka, ze nikdo sa nestazoval, tak co kecam…nekecam, nikdy indicke nic, fuj,
hnus, okradaju vas a este sa u toho na vas usmievaju, jak iritujuce…zlate
ceske rucicky
Kobe je super!
a ano, to pouzivani mozgu bolo zmazane, a to je od slevomatu fakt trapne, nebo,
ze by byl petr hacker??
je to tak, tato restaurace má s Kobe na václaváku společný akorát název, jinak je to uniformni podnik v nakupnim centru
Dobry den,
zařazení “luxusní restaurace” do nákupního centra sebou přináší
několik negativ (např. jak uvadite sousedství fast food restaurací, toalet
atd.),
ale na druhou stranu jak pro zakazniky tak provozovatele celou řadu pozitiv.
Pro spokojenost a pohodli zakazniku jsme v ramci interieru verime
udelali maximum a v soucasnosti se snazime, aby kazdy zakaznik byl spokojen jak
s kuchyni tak obsluhou.
Jsme také přesvědčeni, že i zákazník nákupního centra má mít
možnost nabídky jiné než fast food restaurace.
Co se týká nabídky a konceptu je restaurace Kobe průřezem několika
světových kuchyní. Samožřejmě v rámci nákupního centa je nutné
nabídku
doplnit o několik pro nás netradičních produktů, které jsou ovšem
nabízeny pouze v rámci speciální denní nabídky. Nabídka restaurace ale
zcela
jistě italskou pastu neobsahuje a nikdy obsahovat nebude.
Team restaurace Kobe
Ivano, to není pravda. Chtěli jsme s Vámi celou situaci prošetřit. Ptali jsme se Vás, kdy jste byla v restauraci, abychom vše prověřili a případně nabídli plnohodnotnou kompenzaci, ale Vy jste nám již nenapsala. Co se týče mazání půlky příspěvku od zákazníka, je ten jeho příspěvek jeho zodpovědnost a nevíme, proč bychom ho mazali. Jak jsme psali výše. :-(
Jak by sme riesili situaciu ? Mne staci reakce iny sa nestazoval..a mam dost. to nieje argument. Uplne mi staci, ked tu pochybnu akciu uz nikdy nezaradite, pretoze tu mate seriozne restauracie na urovni a taka indie sem urcite nepatri.
Dobrý den, zde má menu gramáž ze které se člověk pořáně nadlábne ?
Nebo je to spíše degustační menu velikosti jako na Prague Food Festivalu
?
Jinak vaše jídlo musím opravdu pochválit váš gril mix byl to nejlepší co
se na Foodu vyskytovalo
Dobrý den Tomáši,
jedná se o standardně nabízené menu restaurace pro jednu osobu. Na PFF byla
váha
mas 2×50g. Toto menu je navíc doplněno o dva masové produkty (žebra a
Chorizo)
s polévkou a o veškeré přílohy.
Navíc moc děkujeme za pozitivní ohlas k naší festivalové nabídce.
Věříme, že i s touto nabídkou a návštěvou naší restaurace budete
maximálně spokojen.
Tým restaurace Kobe
Těžko říct ,jestli má Petr něco společného s restaurací či ne.
Pravděpodobně se to nedovíme.
( Jednou jsem u masáží narazil na zvláštní firmu neustále mi odsouvala
termín a byla věčně zavřená. Odpovídal za ni někdo bez loga a diskuze
vedla směrem pro firmu nepříznivým. Následně byla diskuze promazána a
objevila se odpověď s logem firmy. )
Sám jsem byl odpovědí překvapen a čelal co z toho vznikne.
Odpověď Petra byla upravena, částečně smazána.
Odpověď restaurace mne nepřesvědčila.
Uvítal bych samozřejmě neupravenou Petrovu odpověď a odpověď restaurace
ze které je jasné , že nemá s Petrem nic společného.
Tentokrát do nákupu nejdu.
Aha tak o tom, že je jeho odpověď upravená jsem zase nevěděl já, to se tedy omlouvám, ale i přesto se z jeho výroků neda soudit restaurace…
Nikdo nic neupravoval :-) Popravdě, před chvílí jsme přišli do práce..takže na to ani nebyl čas. Naopak, snažíme se nic nemazat ani nic neupravovat.
Tak to by mne zajímalo, jak je možné, že u Petra zmizela informace
o používání mozku a jeho odpověď začíná ..... K druhé otázce.
Znamená to, že diskuzi promazala firma ?
Pokud píše „k druhé otázce“ znamená, že měl odpověď pouze na druhou otázku. Na první přece nemusel odpovídat. Navíc nikde není patrné, že by patřil k restauraci.
Jenže odpovídal a bylo tam ať dotyčná používá mozek.
možná na to najdete narážky v diskuzi od jiných.
( pokud neni smazáno¨)
..o kvalitě nepochybuji, ani nekritizuji.......kritizuji špatný přístup a to, že reference upravujete, tak honem zavalte naši kritiku superlativními názory!
:-D nenech se vysmát, NIKDO tady nic neupravil, nemám nic společného s restaurací ani Slevomatem, ale opravdu mě zaráží, že někdo jako „Petr“ sem ve 2 v noci napíše takovou arogantní odpověď a další 4 lidé z toho usoudí, že ten člověk pracuje v té restauraci nebo na Slevomatu. Vždyť takový lidé jsou vždycky označeni buď „Slevomat“ nebo „Partner“. Tak opravdu nechápu jak se někdo na základě nějakého pomatence může rozhdonout, že Kobe nebo Slevomat se chovají arogantně, to je opravdu k smíchu. Nevím co na tom nechápete?
Ludia sa nezblaznili – toto je normalne tak sprosta pomluva !!! Bola som na Prague food festival a kobe bolo snad najlepsie ! Fronta ludi cakala, az na ne dostala rada, obsluha bola super. Na festivale som bola v piatok a v nedelu a viem, ze Kobe navstivim, to maso je skutocne take jake popisuju, krehucke a kvalitne. Sama doma robim z pravej svieckovej, ale ta od Kobe je lepsia..
Lidi nezbláznili jste se nahodou?? Petr nemá zřejmě nic společného ani s restaurací ani se Slevomatem tak nechápu ty vaše kecy o neseriózní restauraci nebo dokonce webu. Zkuste začít používat mozek než napíšete nějakou kravinu…
Děkujeme, Davidosi. :-) Je to tak, pan Petr je uživatel, stejně jako Vy. Náš obchodní partner má přeci u diskusích vždy modré označení.
Dobrý večer,
měla bych 2 dotazy: V jídelním lístku máte v ceně 590Kč uvedenou
i polévku. Je součástí slevomatového menu? Přirozeně by měla být
součástí při zachování původní ceny 590Kč, ale nevidím ji v popisu
uvedenou.
Dále máte uvedeno, že 1 voucher je určen pro 1 osobu. Je tím tedy
míněno, že na 1 mix grill nemůžou přijít 2 lidé?
Děkuji za odpovědi.
K druhé otázce – I v popisu je to jasně napsané, že 1 voucher = 1 osoba. Když chcete tedy přijít dva, kupte si dva vouchery, jak logické že.
Paní nebo slečna měla zřejmě na mysli, zda je možné, aby vzhledem k velikosti menu přišli na jídlo dva lidé… Jistě jste to pochopil i Vy, nechápu jízlivou poznámku. Musím podotknout, že mě jste odradil.
Dobrý den Jano, součástí nabízeného menu je i polévka (hovězí vývar s jemnou zeleninkou a masem), jak je uvedeno v menu. Menu je sestaveno pro jednu osobu, jde o výběr masových specialit z naši restaurace. Věříme že budete spokojeni a těšíme se na návštěvu. Tým restaurace Kobe
Dobré dopoledne,
děkuji za doplnění menu. Jinak jak už Martina naznačila, na možnost
přijít na menu ve dvou jsem se ptala z důvodu velikosti menu. Nevěřím
totiž, že ho budu schopna sama sníst. Je mi jasné, že menu nebudete půlit
na 2 talíře, ale nevidím důvod a nepřipadá mi nic divného na tom, že by
si na jednom talíři pochutnali 2 stolovníci. Alespoň by nám možná zbylo
místo na dezert. Z Vaší odpovědi mi není patrné, zda je vysloveně
zakázáno, aby se z jednoho voucheru najedli 2 lidé, nebo jste poznámku
o jednom voucheru pro jednu osobu uvedli jen proto, aby bylo zřejmé, že je
vše vždy na jednom talíři. Můžete mi to zcela jasně osvětlit?
Děkuji.
Neznám nikoho, kdo by nesnedl degustacni porci. Vzdyt se jedna o klasickou
porci, ktera je slozena z vice druhu jidla.
Delit se o jednu porci mi prijde docela nevhodne. Pokud s tim mate problem,
zajdete radeji do normalni hospody, tam budete 100%ne spokojeni:)
Milý Luboši, že si chci dát 1 menu ve dvou ještě neznamená, že jsem ignorant a socka, která se spokojí s kdejakou hospodou. Nechápu, proč mají stále někteří uživatelé potřebu používat takovéto jízlivé poznámky. 440g masa (i když nějakou část tvoří kosti v žebrech) mi připadá jako velká porce pro jednoho člověka, zvláště když připočtu polévku a přílohy. Já bych si třeba raději dala méně masa a ochutnala i nějaké sushi či dezert. Ale i kdyby ne, dělit se o jídlo a ochutnávat mi nepřipadá nevhodné ani v restauracích nejvyšší kategorie. Nečiňte prohlášení za restauraci – níže už se tým restaurace Kobe vyjádřil, že podělit se o menu ve dvou není problém. Mějte hezký den.
No co to je za přístup? Nechápu, co je divného na tom, dát se ve dvou jednu porci. Dost často to tak s přítelem praktikujeme a kupříkladu s takovou pizzou s tím také nikde problémy nejsou. Nemám absolutně žádný problém říct si o talíř a příbor navíc. Zákazník na to má právo. Achjo… Tohle opravdu neudělalo vůbec dobrou vizitku.
Dobry den Dášo,
jak jsme za provozovatele uvadeli u pana Michala, menu je urceno co se tyka
slozeni a velikosti nejlepe pro jednu osobu. Ve dvou samozrejme prijit muzete, a
take ochutnat.
Budeme radi pokud nasi restauraci a menu vyzkousite. Urcite budete
spokojena.
Team restaurace Kobe
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Omlouvám se restauraci Kobe za offtopic, nicméně bych se rád na něco zeptal Slevomatu.
Několik zákazníků si zde dnes „stěžovalo“ na jiné nabídky a následné řešení…
Bez jakékoliv snahy vyvolávat potíže by mě zajímalo jakým způsobem se uplatňuje Vaše záruka spokojenosti. Jelikož jednou jsem řešil podobný problém (dozajisté dohledáte, nechci to řešit podrobně zde v diskuzi), nicméně jediného čeho jsem se dočkal byla snaha přehodit můj problém na danou kavárnu a argumentu, že nikdo jiný si nestěžoval…
Z mého pohledu se jedná o neprofesionální přístup, i s ohledem na to, že se ohání argumenty, že „ihned vrátíte peníze“… Jen by mě zajímalo jakým způsobem ta Vaše záruka spokojenosti funguje :-)
zaruka spokojenosti je pochopitelne mystifikace stejneho kalibru jako slibovane a nerealne vyhry na kole stesti.
v zaruce spokojenosti se pise, ze v pripade nespokojenosti zakaznik IHNED dostane vraceny penize. tedy lez jak vez. pri stiznosti jsme taky byli vtazeni do konfrontace s restauraci, ktera pochopitelne tvrdila jak je vse v poradku a vsichni ostatni jsou nadseni. chapu, ze rucit za spokojenost asi neni levne, ale tak to nepouzivam jako marketingovej tah
..presna tak, mne to tiez slevomat napisal, nikdo jiny si nestezoval. i kdyby, tak co ?? Mne tak zajima, ze 1000 lidi je spokojeno..tomu tak verim. Kazdopadne, dnes si vyberam, kde slevu vyuzijem a kde nie.