Perla splněných přání v opravdové perlorodce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, měla bych velký zájem koupit Perlu přání Klasik, bude se
prosím akce v dohledné době ještě opakovat?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Aleno,
perly bych rád nabízel v akci k Valentýnu, ale je otázkou, zda-li je
stihnu dovézt. Zkuste nám napsat vaši poptávku a je možné, že někteří
zákazníci si perly neodeberou a nám zůstane pár volných.
Přeji krásný den
Musím jen a jen chválit! Záslika s perličkou přišla rychlostí blesku. Ihned jsem zabalila a už se nemůžu dočkat až ji maminka rozbalí pod stromečkem. Přeji krásné Vánoce, po jistě náročném období.
Vážená Zdeno,
Děkuji . Jsme velmi rádi že jste spokojena a pevně věříme, že mamince
uděláte velkou radost:-).
Náročné to nyní opravdu je, ale je to naše práce a snažíme se ji dělat
na 100%:-).
I vám přejeme šťastné a pohodové svátky vánoční
Kuchta Josef
Máte poštu trošku drahou a zboží také. Normální cena udávaného setu je cca od 170 do 200+poštovné. Jinak samotnou perlu s přívěškem lze sehnat ještě levněji.
Vážený pane Jandík,
vždy je potřeba porovnávat s porovnatelným. Jsem přímý dovozce a
nenakupuji u dodavatele zboží druhé a třetí kvality. Připlácím si za
rhodiovou úpravu, což v nákupu znamená skoro 100% navíc. Rád si je
připlatím, protože neřeším jak všichni ostatní reklamace. Produktu jsem
dal i vlastní obal s českým textem na důkaz, že se nestydím za to co
prodávám a zákazníkům tím dávám jasně najevo, že se mají kam obrátit
v případě problému. Poštovné a balné je jasně dané. Poplatek poště,
bublinkové obálky, práce se zabalením a přeprava na poštu je přesně tato
cena. A tak na závěr jen to, že vše jde koupit levněji, jen jest-li
s tím budete ale spokojeni!!! S námi jsou naši zákazníci spokojeni a
díky jejich vysokému hodnocení nás společnost SLEVOMAT opakovaně zařadila
do akcí na jejich portálu.
Přeji vám pohodový den a rád vám osobně předvedu kvalitu našich
produktů:-)
Kuchta Josef
Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je stále perlorodka živá, než se z ní vyjme
perla?
Dobrý den Olgo,
v případě že najdete ještě živou tak je to pěkná alkoholička:-).
A teď vážně. Perlorodky jsou naloženy v lihovém roztoku a tak při
otvírání nejsou již živé.
Dobry den,
provedla jsem objednavku pres Vas web na jmeno Petr Kostka, ale potvrzovaci mail
mi ukazuje nakup 3 kusu. Chtela jsem uplatnit pouze dva vouchery a tyto kody
jsem tam zadala. Muzete to prosim opravit, aby skutecne dorazily jen tyto dve
perlorodky? Dekuji!
Dobrý den paní Kostková,
opravu jsem již udělal a zaslal vám potvrzení emailem:-). V pondělí
expedujeme.
Přeji krásný den
Dekuji moc za odpoved. Jste velmi ochotny. Neomlouvejte se mi prosim. Je mi jasne, ze za poskozeni nemuzete. Proto jsem ani nedoufal, ze mi poslete novou krabicku. Jeste jednou dekuji a urcite budu nadale nakupovat z Vaseho eshopu. Takove prijemne jednani se moc casto nevidi. Preji pekny den
:-):-):-).
Jsem rád, že jsme to ke spokojenosti obou vyřešily a můžeme se těšit na
Vánoce:-).
Přeji krásný den a pohodové svátky vánoční
Kuchta Josef
Omlouvám se, nechci otravovat ale nemám zprávy o mé zásilce 11819 a jsem trošku nervozní děkuji za info :)
Dobrý den paní Čapková,
dnes bylo expedováno, číslo zásilky vám zasílám na email:-).
Buďte v klidu, nervozita není potřebná:-)
Dobrý den, balení zboží do papírové obálky je dost nešťastné…Perlu jsem koupil jako dárek pro potěšení, ale ve stavu v jakém mi přišla jsem si to rozmyslel… Zvažte jiné balení (krabice), opravdu mi celá krabička s perlou přišla zničená…
Dobrý den pane Šmejkal,
omlouvám se za pochybení České pošty. prosím spojte se se mnou na kuchta@zahradniraj.cz.
Najdeme cestu jak problém vyřešit:-).
Balení se dá změnit, jen nevím jak budou zákazníci reagovat na zvýšení
ceny??? Zajisté negativně.
Přeji pohodový den
Dobry den, dekuji za odpoved. Vcera rano jsem Vam psal mail. Bohuzel se mi jeste nikdo neozval. Potreboval bych problem vyresit do Vanoc.. dekuji za odpoved
Dobrý den Michale,
nechal jsem vám zaslat novou krabičku. Za námi nezaviněné poškození při
přepravě jsem se již omluvil.
Přeji pohodový den
Dobrý den, prosím Vás, dne 10.12. jsem objednal a stále čekám balík. To je divné, když někdo po objednání rychle doručili balik dříve. Nyní už tři dny čekám a navíc jsem napsal email, nic neodpovídá. Nejsem spokojený.
Vážený Martine,
omlouvám se vám za opoždění odeslání o jeden den. Psal jste nám hodinu
před tím než-li jste napsal do diskuze. V tom čase každý ve firmě balil
a připravoval k odeslání 1000 balíčku k dnešní expedici. Proto vám
nikdo neodpovídal. Děkuji za pochopení všem, kteří si uvědomují jak
obtížné je systémově zvládnout takové množství objednávek. Pro vaši
zajímavost dnes jsme expedovali i objednávky , které jsme obdrželi
v dopoledních hodinách. Mrzí mě, že jste nespokojený, ale lépe to již
neumíme!
Dobry den, dnes mi od vas dorazil balicek. Dekuji. Dodani bylo velmi rychle. Bohuzel krabicka je znacne promackana. Nastesti neni nic z obsahu rozbite, ale nedovedu si predstavit dat sve pritelkyni takovy napadity darek ve znicenem obalu. Muzete mi prosim poradit, jak mam problem resit? Dekuji za odpoved
Dobrý den Michale,
omlouvám se za pochybení České pošty. prosím spojte se se mnou na kuchta@zahradniraj.cz.
Najdeme cestu jak přítelkyni nezklamat:-).
Přeji pohodový den
Mohu se zeptat… V objednávce mi nelze zvolit způsob dopravy Česká pošta. Je tam pouze zásilková služba, proto se mi ukazuje cena dopravy 150 Kč. Jak je to možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Němcová,
všechny perly zasíláme prostřednictvím České pošty. Potvrzení
objednávky, které vám přišlo je jen informativní a je zde uvedeno
neplaťte bude zúčtováno přes voucher slevomat.
Přeji krásný den
Nemám žádný dotaz … jen klobouk dolů před dodavatelem zahradní ráj,kéž by bylo víc takových dodavatelů,kteří i když mají více jak 2000 objednávek zvládají bravůrně odesílat tak rychle zboží.Jsem moc spokojená za tak rychlé vyřízení mé objednávky.Pochvala je i samozřejmě pro Vás SLEMOVATE :)
Vážená Michaelo,
velmi vám děkuji za vaše slova:-). Snažíme se, aby jste vy všichni, naši
zákazníci byli co nejvíce spokojeni. Je to i uznání našim zaměstnancům,
kterým jste tímto zařídila vánoční prémie:-).
Přeji vám klidné a pohodové Vánoce
Dobrý večer, omylem jsem objednala v objednávce č. 11852 jen jeden kus. Chtěla jsem však celkem 3. Zbylé vouchery jsemvšak napsala do poznámky. Jak mám dále postupovat? Děkuji a omlouvám se…
Dobrý den paní Jandová,
neomlouvejte se :-). v systému asi straší :-) objednávkový systém je
nyní značně přetížený, za což vám všem zákazníkům děkuji:-).
Prosím proto, aby jste si přečetli potvrzení objednávky a v případě,
že není nikde vidět některé číslo voucheru , tak prosím o jeho
dodatečné zaslání. Děkuji a omlouvám se za malé komplikace
děkuji
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, jestli nemáte i balení bez prstýnku…
Děkuji!
Dobrý den Suzanne,
bez prstýnku máme variantu srdíčko a nebo stříbrnou variantu.
V případě zájmu nám pište na info@zahradniraj.cz
čislo mojí objednávky 11819 děkuji
Prosím Vás stalo se my to stejné jak Ondřejovi s jinou cenou nevím kde jsem udělala chybu a nevím jak mám pokračovat děkuji za odpověď
Dobrý den paní Čapková,
netrapte se cenou, důležité je, že jste zadala do poznámky číslo
voucheru. Adresu a telefon máme, tak nám nebrání nic v expedování:-).
Přeji pohodový den
Dobrý den chci se zeptat odkud ty perli jsou jakého původu? A ta perla je bižuterie nebo jenom náhrdelník je bižuterie ?
Dobrý den paní Malinová,
perly jsou dovezeny z Číny. řetízek s přívěškem je vyroben z bílého
kovu bez obsahu alergenního niklu. Perly jsou sladkovodní kultivované .
Tlačítko zkontrolovat jsem právě dal a i tak mi tam skočila jiná cena. Udělal jsem to podruhé a už je to v pohodě. Jinak díky za ochotu :)
V pořádku , jsem rád že se povedlo a mohu odesílat:-).
Přeji pohodový den
Dobrý den, nakupuji tady poprvé a nevím co dělat objednala jsem si dvě perly dala jsem zaplatit přes pay u a ted nevim co dal. nasla sem na svem ,,profilu,, že mám dva vouchery ale nevim co snima muzete mi prosim poradit dekuju.
Dobrý den Aleno,
přejděte na
http://www.zahradniraj.cz/produkt/59-zrperly1-perla-prani-v-perlorodce--klasik.aspx
zde vložte do košíku požadovaný počet a uplatněte vouchery, každé
číslo zadejte zvlášť a potvrťe tlačítkem zkontrolovat. Dále pokračujte
jako při běžném nákupu. Po ukončení Vám přijde potvrzující email a do
dvou pracovních dnů očekávejte zásilku:-).
Dobrý den, dělal jsem si u Vás objednávku přes voucher, ale ke konci mi
vyjede nesmyslná cena. Tak jak to je? (viz. obrázek.) Děkuji
http://imageshack.com/a/img823/9762/8r12.png
Dobrý den Ondřeji,
chyba vznikla již při uplatnění voucheru, kde jste asi nezadal tlačítko
zkontrolovat. tím se voucher neuplatnil a Vám vyskakuje tato cena. Nemusíte
se tím však trápit u nás již nic nedoplácíte. Jen si prosím
zkontrolujte v potvrzujícím emailu, že je na objednávce toto číslo
voucheru zobrazené, v případě že ne prosím o jeho zaslání na info@zahradniraj.cz
přeji krásný den
Dobrý den,
myslím, že se Vám to nyní podařilo správně, v systému vidím Ondřeje
......... a cena je zde správně.
Tak to se omlouvám.Číslo objednavky je 11391.Dekuji
Dobrý den Hano,
nemusíte se omlouvat:-). Vaše objednávka přišla v sobotu a v pondělí
ráno byla expedována Českou poštou. Na váš email byla zaslána zpráva
s kódem pro dohledání v systému pošty.
Přeji krásný den
Dobrý den chci se zeptat,kdy tak můžu očekávat balíček?Děkuji
Dobrý den Hančo,
Rád bych odpověděl na Váš dotaz, ale musíte mě nejdřív upřesnit
číslo vaší objednávky. Z 1800 objednávek vás pod jménem těžko
dohledám:-).
Dobrý večer,
před chvílí jsem si objednala perlu,ale nepřišel mi potvrzující email a
jak je to s dopravou? Neotevřela se mi žádná stránka se způsoby
dopravy.
Děkuji
Dobrý den Katko,
asi jste někde nesprávně postupovala. Potvrzující email je vždy generován
a odesílán. Prosím proveďte objednávku znova. Doprava je v ceně a nám
již nic nedoplácíte :-).
Přeji krásný den
Dobrý den,teď jsem vyplnila Vaši objednávku na zahradniraj.cz a v kroku dvě jsem zadala způsob platby voucherem slevomat.cz tak doufám,že to je správně :-)Děkuji za odpověď.
Dobrý den Hano,
je to tak správně a jest-li jste Hana H. z Hluboké n Vltavou tak vidím
Vaši objednávku v systému:-).
Přeji krásný den
Dobrý večer, išla som na adresu www.zahradniraj.cz a nenašla som ne celej
stránke žiadny košík a ani pole kam by som mala vložiť kod voucheru.
Ďakujem
Dobrý den Barboro,
košík je úplně nahoře vpravo, vedle loga velkým písmem zobrazený.
Rozklikněte si prosím produkt perla přání Klasik zadejte množství a hned
na první straně košíku uvidíte okénko pro vložení čísla voucheru. Vše
je velmi jednoduché, nebojte se:-).
Dobrý večer , chcela by som sa spýtať, kde mám napísať ten voucher ?
Som tu nová a nemám tam žiadne standartné pole čo píšu v e-maili.
Ďakujem.
Dobrý večer Barboro,
jakmile vám voucher dorazí, musíte ho uplatnit podle instrukcí uvedených na
samotném voucheru. Zboží tedy objednáte na adrese www.zahradniraj.cz, vložíte jej do
košíku a do pole slevový voucher vložíte váš kód, objednávku poté
dokončíte podle uvedeného postupu.
Dobrý den,
při objednávce kliknu na „perla přání v perlorodce – KLASIK“?
(699,–Kč) Nevidím totiž nikde na stránkách tu ceny perlorodky, za kolik
má být původně prodávána. Děkuji za rychlou odpověď:)
Dobrý den Mončo,
nevím zda-li správně rozumím Vašemu dotazu. Jest-li se ptáte na běžnou
cenu tohoto balení tak je to 699,– + 150,–za balné a poštovné. Nyní
v akci včetně dopravy za 199,–.
To jste se dotazovala?
Dobrý den, zaplatila jsem si na slevomatu 2 vouchery (,,Perla přání v perlorodce – KLASIK´´). Na stránce zahradní ráj jsem vložila kód jednoho voucheru do standardního pole pro voucher a druhý kód do poznámky na konci objednávky. Přišel mi potvrzující mail a v něm, že jsem si objednala 1 ks a že celková cena včetně dopravného je 199 Kč. Chtěla bych se tedy zeptat, jestli obdržím obě perly a už nic platit nebudu, když už to bylo zaplaceno. Děkuji za odpověď
Dobrý den paní Suchá,
ano obdržíte 2 balení perel a již nic nedoplácíte. Je potřeba
uplatňovat všechny vouchery v systému. Robot který Vaše zadání
zpracovává neví, co jste napsala do poznámky, umí si poradit jen s fakty.
Nebojte, proto jsme tu my a vše zařídíme a hned odesíláme:-).
Přeji krásný den
Dobrý den, právě jsem dokončila objednávku na stránce zahradní ráj, ale nikde jsem neviděla možnost vybrat si barvu perly – chtěla bych smetanovou ale neviděla jsem nikde možnost tuto barvu zvolit. Dále tuto objednávku po přihlášení nevidím jako ukončenou .. nevím tedy jestli jsem někde neudělala chybu. Díky za odpověď
Dobrý den paní Komašková,
Barva perly se nedá dopředu určit, to je to překvapení. V systému jsem
nenalezl Vaši objednávku a tak Vás prosím o zaslání voucheru, adresy a
tel. kontaktu na naši emailovou adresu info@zahradniraj.cz . Vše
potřebné již zařídíme a perličku odesíláme.
Dobrý den, je možné objednávku zaplatit dobírkou? Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den Terezo,
je nutné zaplatit Slevomatu, poté získáte voucher a ten u nás uplatníte.
Nám již nic nedoplácíte.
Dobry den, rada bych se zeptala jakou barvu maji nausnice a prstynek? Vzhledem k tomu,ze neznate barvu perly. Dekuji
Dobrý den Pavlíno,
perly na náušnicích a prstýnku mají bílou barvu
Dobrý den,
jak velký je prstýnek? Dá se nějak upravit jeho průměr nebo je jedna
velikost a ženám se štíhlými prsty by mohl být velký? Děkuji.
Dobrý den Martino,
nemějte obavu, náš prstýnek se díky neukončenému kroužku přizpůsobí
každé velikosti.
Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher, ale nejsem si jistá, kterou z Vašich nabídek mám
poté na stránkách vybrat, abych uplatnila slevu na správný výrobek ?
Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den paní Dopitová,
na našich stránkách si v kategorii Perly najděte ,,Perla přání
v perlorodce – KLASIK´´ zde pokračujte a nezapomeňte zadat číslo
voucheru.
V případě problému nás neváhejte kontaktovat, rádi vám pomůžeme
s objednáním.
již mám 3 doma je to nádhera všem doporučuji
Dobrý den Katka,
jsem rád, že jsme Vám udělali radost a velmi děkuji za Vaše
doporučení.......................blíží se vánoce nejsou
3 málo:-).
Přeji krásný den
Prosím,píšete doba dodani 1–2 pracovni dny.Rozumi se tim do dvou dnu po
zaplaceni? čili pokud zaplatim tento tyden,přiští týden přijde
zboží?
děkuji
Dobrý den Iveto,
zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po obdržení
objednávky, ale snažíme se odesílat ještě ten samý den, co jsme vaši
objednávku obdrželi. Důležité je uplatnění zaplaceného voucheru
v našem objednávkovém systému až poté můžeme expedovat. Přeji
krásný den
Dobrý den, lze nějaký způsobem zboží reklamovat, pokud tam perla nebude?
Dobrý den Petře,
nemůže se stát, že tam perla nebude. Každá perlorodka je před expedicí
prosvícena. Takže máte 100% jistotu nálezu perly v perlorodce.
Překvapením zůstává jen barva perly :-).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , moje objednávka byla přijata ale druhý den toto zboží bylo v nabídce již vyprodané .Mohu očekávat že mi toto zboží přijde po zalacení.Děkuji
Dobrý den Zdeňku,
buďte v pohodě, každý kdo si perlu koupil ji obdrží:-). Děkuji tímto vám všem, více jak třem tisícům, kteří jste u nás perlu nakoupili.