Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
budete mít skladem samolepky „Méďa“ a „Fialový květ“? Děkuji za
odpověď.
Dobry den,
ano, rano bude naskladneno.
Dobrý den, prosím o kontrolu objednávky č. 11132. Minulý týden
v úterý jsem objednávala a stále mi nepřišel mail s pokyny k platbě
poštovného.
Díky
Dobry den,
jiz by melo byt ve vporadku.
Dobrý den, dá se uplatnit sleva i na zrcadlovou samolepku Wall art, kód
ZD019? Pokud ano, bude ještě do konce listopadu na skladě?
Děkuji za odpověď.
Dobry den,
na zrcadlove se sleva nevztahuje.
Dekujeme za pochopeni.
Dobry den,
Vas voucher jsem si koupila kvuli designove nalepce SD029, bohuzel, nelze vlozit
do kosiku, protoze dle info neni skladem.
Kdy mohu tuto nalepku objednat?
Dekuji za odpoved!
DObry den,
jiz doskladnena :)
Dobrý den,
ráda bych si objednala nálepku „Blossom up“ http://www.slevomat.cz/sleva/300861-designova-nalepka-na-zed/ven/?address=http%3A%2F%2Fwww.hport.cz%2Fkategorie%2Fsamolepky-na-zed%2F
a ráda bych se zeptala, jestli je to jedna nálepka nebo se skládá z více
částí? Chtěla bych samozřejmě celý ten obrázek, nevím ale, kolik
voucherů objednat, jestli jeden voucher = celá nálepka?
Děkuji předem za odpověď.
DObry den,
ano jedna se o vice casti, tim, ze budete vlastnit 1 voucher, ziskate tim
celou nalepku :)
Dobrý den, jde u Vás objednat samolepka stromu, kterou máte na titulní
straně vašeho webu? (za bílou sedačkou), a jaká by byla popřipadně
cena.
Mockrát děkuji za odpověď . Lenka
Dobrý den,
tyto fotografie slouží pouze k účelům designu e-shopu. Děkujeme za
pochopení.
Dobrý den, 11.11. jsem si na vašich stránkách objednala 2 samolepky, přišel mi email s potvrzením objednávky a červené upozornění, že ověření kodu může trvat až 3 dny a pak přijde email s informací k platbě poštovného. Stále mi ale nic nepřišlo. Kdy to mám očekávat? Díky
Dobrý den,
napište nám prosím e-mail s číslem objednávky. Zjistíme co se s ní
děje. Děkujeme.
Dobrý den,
ve středu večer jsem si objednala nálepku. Ještě mi ale nepřišel e-mail,
kam mám zaslat částku za poštovné? Kdy mi tento e-mail přijde?
Dobry den,
nejpozdeji v pondeli nebo utery.
Dekujeme
Dobrý den, budete mít někdy v budoucnu (prosím o přibližný termín) nálepky Burák a McQuen? Děkuji.
Dobry den Jano,
do Vánoc doskladneni neplanujeme.
Dekujeme za pochopeni
Dobrý den,
měli jsme v úmyslu využít vaší nabídky.
Když tady ale vidíme ty problémy s vyskladněním – a nejen s
(NE)vyskladněním, ale i s arogancí dodavatele – tak odtud UTÍKÁME, CO
NÁM NOHY STAČÍ…!
Vlasta
Dobry den,
dekujeme za prispevek.
Dobrý den,
prosím o info mé objednávky č.8334. Zboží bylo objednáno 14.10, info
email přišel 17.10. Dnes je 14.11 a zásilka nikde..
Dobry den,
u objednavky neni evidovano postovne, proto nebylo odeslano.
Dobrý den. Kolik kusů obsahuje SD102 Vážky a motýli? Díky za odpověď
Dobrý den,
vážky a motýli obsahují 18 ks.
Dobrý den
Na stránkách uvádíte u výrobku číslo SD047, že je skladem, ale když si
jej chci objednat, tak se dozvím, že skladem není. jak je to tedy?
Děkuji.
Dobry den,
pokud je skladem a nejde vlozit do kosiku, tak se to vyprodalo kusove, je to
informace pro nas, rano bude doskladneno.
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat, zda je možné objednat samolepku s motivem
stromu, jež máte uvedenou na úvodní stránce, v hlavičce, vedle loga
Hsport. Předem děkuji za odpověď.
Dobry den, tento design pouze slouzi k designu stranek. Hsport, tam take urcite neni: )
Dobrý den, objednala jsem celkem 4ks nálepek s tím, že dvě z toho budou Burák (SD085) a McQuen (SD084). Při objednání jsem však zjistila, že nejsou skladem? Jak je to možné, prosím? I tady v diskuzi s tím mají lidé problém… Doplníte je ještě? Pokud ne, budu požadovat vrácení peněz…
DObry den,
rozdil je, ze tyto 2 designy jsou vyprodane, je to napsano primo
u nalepky.
Dobrý den, chtěla sem se zeptat,jdou nálepky po sundani znva nalepit nebo to je jednorazovka? dekuji za odpoved
Dobry den,
po nalepeni jiz nejdou nalepky znovu nalepit, lepici plocha je zanesena a
bohuzel jiz nemuzeme garantovat nalepeni.
Dekujeme za pochopeni
Dobrý den,
líbí se mi ten růžový méďa co máte hned v úvodu nabídky. I ten by
byl za 199,– Kč. Předem děkuji.
DObrý den,
ano i ten muzete objednat za 199,–
Dobrý den,
mám asi podobný problém jako předešlý kupující, chtěla jsem vložit do
košíku samolepku SD010, i když má být skladem, tak nelze vložit do
košíku. Bude ještě tato samolepka skladem?
Děkuji Lucie
Dobrý den,
vse co je skladem se neustale doplnuje, dopoledne bude vse opet doskladneno.
Dobrý den,
mám 4 platné vouchery, ráda bych objednala 5 samolepek, mimo jiné také
Barevné sovy SD097. Vše jsem již připravila do košíku, ale než jsem ho
stačila odeslat, systém mi napsal, že tento poslední typ již není skladem.
Kdy bude prosím doskladněn? Trochu se obávám, aby při tomto provozu zatím
nezmizely další objednávané designy… Děkuji.
Dobrý den,
vse co je skladem se neustale doplnuje, dopoledne bude vse opet doskladneno.
Dovolím si nesouhlasit, každopádně obchod s Vámi byl poučný.....příště již neobjednám .
Dobrý den,
to nas samozrejme mrzi, ale neporusili jsme nic, co bylo slibeno nebo
avizovano.
Dobrý den, mám stejný problém jako Petra a nemyslím, že by sem její dotaz nepatřil. Objednala jsem si 20.10.2013., platba poštovného 21.10, potvrzení o přijetí platby 23.10.2013 ( 8994) a jak počítám, tak počítám a mých 14 dnů právě uplynulo. Žádná zpráva o zaslání, ani balíček doposud nemám. Tak kdypak mi dorazí zásilka?
DObry den,
jiz vcera bylo predano zbozi poste bude dorucovat ve ctvrtek…mimochodem dnes
je to 13 pracovni den, takze kdyby zbozi bylo predano az zitra, tak je vse
vporadku.
Dobrý den,
zakoupil jsem poukazy a chtěl objednat mimo jiné i samolepku Dandelion kód
SD003. Přestože píšete, že je skladem, nelze vložit do košíku. Jak mám
postupovat? Děkuji za odpověď
Jiz doskladneno.
Jelikož jsem již jednou poštovné posílala, nevidím důvod Vám jej
znovu posílat. Někdo u Vás udělá chybu, že nedodá do skladu kompletní
informace a já mám za to znovu platit?! Kdybych udělala objednávku znovu,
nemám žádný slevový kupon, tudíž se pak můžete dožadovat plné ceny,
tj. 1299Kč.
Dobry den,
jelikoz Vase objednavka nebyla kompletni (Vy vytvarite objednavku, NIKDO jiny )
bylo Vam doruceno to, co jste si objednala – prokazatelne. Pokud rikate, ze
jste psala nejaky email, nebo nekam do zpravy, na to nikdo nemuze reflektovat,
dulezita je objednavka, ktera je zavazna.
Dekujeme za pochopeni, pokud chcete neco dale resit, komunikujte snama prosim na
emailu, tady to moc neni k tematu.
A mohla by mi být doručena ta poslední sada? Místo pro poznámku tam bylo, dopisovala jsem tam kódy voucherů.
DObry den,
ano bylo to na vouchery, ne na poznamku. Vyjmecne Vam to umoznime, udelejte si
znova objednavku na pozadovanou nalepku, posleme Vam instrukce k platbe
postovneho.
Dekujeme
V návodu bylo uvedeno, že bude pátá poslána, přece si nebudu do
košíku dávat za plnou cenu, pokud nemám kód. Uvedla jsem to do poznámky
stejně jako čísla voucherů. Kdo balík balil, měl obdržet pokyny
i k pátému polepu. Já si zaplatila něco, co jsem neobdržela
kompletní..
Mohu tedy očekávat zaslání pátého potisku?
Děkuji
pokud jste chtela uplatnit slevu 4 plus 1 zdarma, mela jste vse vlozit do jedne objednavky tak jak to vsude uvadime a udelalo to 99% zakazniku. u objednavky neni zadne policko pro poznamku, pouze pro vouchery. Ve skladu pak kdyz se zasilka bali, tak se bali to, co je videt v objednavce. U Vasi objednavky byly 4 nalepky, ktere Vam byly doruceny.
Dobrý den, zakoupila jsem si 4 vouchery, odeslala jsem Vám kody v komentáři i s tím, jakou pátou nálepku chci (byla skladem) a v minulém týdnu mi byly doručeny pouze 4 polepy.
Dobry den,
pokud nebyla 5. nalepka v objednavce a byly tam pouze 4, tak se nemuzete
zlobit, protoze ten kdo to balil videl, ze se maji odeslat 4 nalepky a ty byly
odeslany.
Dekujeme za pochopeni.
Dobrý den,
dnes jsme si objednaly 4 nálepky a rovnou poslaly přes účet peníze. Kdy
nám dorazí podklady k platbě poštovného? Po jeho uhrazení pak můžeme
provést on-line objednávku? A do košíku tedy vybereme 5 nálepek a zadáme
4 čísla kupónů?
Děkuji.
Chotěborská
Dobry den,
pokud jiz mate cisla voucheru od slevomatu, udelejte jednu objednavku, kde si
vyberete 5 nalepek a vlozite 4 vouchery, pokud objednavka bude dnes napr do
10 hodiny, tak Vam pokyny prijdou jeste dnes.
Dobrý den, prosím jak je to s platností voucheru? Chtěli jsme jej darovat k Vánocům, ovšem pokud je nutné jej uplatnit do 30.11., pak máme po dárku
Dobrý den, Lukáši,
to je škoda, voucher ale platí opravdu o 30. 11. Určitě je možné, že
budeme mít ještě jinou nabídku do Vánoc.
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků
Dobrý den, vouchery jsem si zakoupila při předchozí akci, následně objednala samolepky. 21.10. mi přišel mail s potvrzením o přijetí poštovného. Ve čtvrtek 7.11. to bylo zmiňovaných 14 prac. dnů. Nedorazily ani samolepky, bohužel ani slibovaný mail s informací o vyexpedování. Můžete zjistit situaci? Číslo objednávky 8598. Předem děkuji za odpověď.
Dobry den,
at pocitame tak pocitame tak 14. prac dni bude zitra, tedy zitra by melo dojit
k odeslani. Kolegyne Vas v tydnu kontaktovala ohledne jednoho designu, ktery
jiz bohuzel nemame a navrhovala Vam kompenzaci, na email jste prozatim
nereagovala a tudiz nevime jak reagovat.
V neposledni rade si myslime, ze tento prispevek nepatri sem a proto Vas
zadame, kontaktujte nas prosim v pracovni dobe.
Dekujeme a prejeme hezky zbytek nedele.
Dobrý den,
lze zakoupit pouze jeden voucher a objednat pouze jednu nálepku na zeď za
199,–? Nebo musím koupit vouchery 4×?
Dobry den,
staci Vam jedna nalepka.
Dekujeme
Dobrý den, když potřebuju nakoupit šest samolepek, bude možné zaplatit jen jedno poštovné? Děkuji
DObry den,
je to mozne pouze vsak v tubuse, takze ho prosim pridejte do objednavky.
Dekujeme
Dobrý den, zakoupila jsem poukaz a mám ho už i na mailu. Chtěla jsem objednat na eshopu samolepku ,,Travel" ale nejde mi vložit do košíku i když je skladem. Jak mám tedy učinit nákup? Předem děkuji za odpověď.
Dobry den,
jiz je doskladnena..
Dobrý den,
měla bych zájem o nálepku větve stromu, ale potřebovala bych ji zrcadlově
otočenou, je to možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
to bohuzel mozne neni.
Dekujeme
Dobrý den, chci se zeptat zda je samolepka Blossom up zakončena stejně
jako druhá strana nebo je to tam useklé a vhodné do rohu zdi (z obrázku na
stránkách to není patrné). Děkuji
Dobrý den, chci si objednat samolepku Květina a ptáci SD070 – na e-shopu píšete že je skladem ale když chci vložit 1 kus do košíku tak mi to píše, že vkládám do košíku větší množství zboží než je na skladu – proč to nejde když je nálepka skladem???
DObry den,
jiz je skladem, musi se to delat rucne…je to kontrola naseho skladoveho
systemu.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher a chtěla objednet na stránkách Photo tree, Kód: SD048, u obrázku stojí: Skladem ale když chci vložit do košíku: Kupujete si tovar vo väčšom počte, ako máme na sklade........ Je tedy skladem neno není? A pokud není kdy zase bude? Děkuji
DObrý den,
zitra vecer bude zbozi doskladneno.
Dekujeme a prejeme hezky vikend.
Dobrý den,
je možné spolu se samolepkami na zeď (za vouchery) dokoupit i jiné zboží
(např. samolepící lak na nehty) a toto zboží doplatit spolu s poštovným
nebo musí objednat zvlášť za další poštovné? Děkuji
Dobry den,
ano, udelejte vse v jedne objednavce spolecne s nalepkama.
Dekujeme
Dobrý den,
nejde mi vložit do košíku samolepka I LOVE YOU – SD 103, přestože je
u dostupnosti napsáno skladem. Je možné ji objednat? Děkuji
Dobry den,
ano dopoledne bude skladem :)
Dobrý den,drží samolepky i na strukturované omítce,nebo musí být pouze hladký podklad ? Děkuji.
Dobry den,
hladky povrch je idealni, ale mame take strukturovanou omitku a drzi vyborne
dele nez rok :)
Dobrý den,
chtěla bych samolepku Blossom up, ale v bílé barvě, bylo by
to možné?
DObry den,
bohuzel nemame v bile barve :(
Dobrý den,
u nálepky SD048 – Photo tree jsou obrázky v rámečku dané, nebo je
možné si do nich nalepit vlastní fotky? Děkuji.
DObrý den, jsou tam fotky dané, ale nemusíte si je tam lepit a dát si tam vlastní.
Ano ja jsem si objednala tři nálepky, musím častku zaplatit v bance a teprve poté mi přijdou vouchery, je to tak ??
Dobrý večer, jaká je velikost samolepek a jak jsou zasílány? Tubus lze
připlatit, či je již v ceně?
Děkuji za Vaši odpověd.
DObrý den,
vetsina nalepek ma tiskovou plochu 60×90 cm po nalepeni je rozmer vetsinou
1,5 m x 2 m, zalezi jak si kdo nalepi.
Dobrý den chci jse zeptat jesli budou nálepky držet i na omítce.Děkuji za info
DObrý den,
cim hladsi povrch tim lepsi, my mame mirne stukovanou, ale kdyz se vyhladi
postupne vse tak, aby nebyly vzduchove bubliny tak drzi vzdy.
Dobrý den, prosím vás, chtela bych se zeptat, jak přesně to mam
objednat. Na to e-shopu si vyberu samolepku a pak dam tu slevu ? nebo jak se to
přesne delá ? Děkuji za odpověd
Dobry den,
vyberete na eshopu hport.cz nalepku kterou chcete, udelate klasickou objednavku,
dole do policka vypisete vouchery a odesilate, rucne musime overit a po overeni
Vam prijde email s vynulovanou cenou.
Dobrý den.
Jak jsou zhruba velké vážky a motýli u nálepek SD102?Díky za
odpověď
Dobrý den,
mají kolem 15 cm.
Dekujeme
Dobrý den, chci zeptat zda se sleva vztahuje i na 3D zrcadlové samolepky.
Dobrý den,
nevtahuje.
Dekujeme
Dobrý den, budete navyšovat/doplňovat samolepky „Burák“ a „McQuenn“? Vyprodané jsou již od Vaší minulé nabídky. Děkuji za odpověď.
DObrý den,
rádi bychom, ale před Vánoci to již nebude.
Dobrý den,
poštovné mám zaplatit hned při koupi voucheru, tzn., že zaplatím najednou
288 kč nebo ho můžu doplatit až mi přijde zboží na poštu?
Dobrý den,
tady si koupite pouze voucher za 199,– voucher uplatnite u nas na strankach a
pote Vam prijdou pokyny na platbu postovneho primo nam.
Dekujeme
Dobrý den,
Píšete že při objednávce 4 nálepek je pátá zdarma. Takže když si
zakoupím 4 vouchery a objednám si na ně 4 nálepky dostanu pátou
zdarma? Děkuji
Dobrý den,
ano uděláte jednu objednávku, kde si vyberete 5 nálepek a uděláte vše
v jedné objednávce, to znamená, že do poznámky vložíte 4 vouchery.
Dobrý den,
jaké jsou rozměry nálepek? Jsou všechny stejné?
Chtěla bych strom nebo větev nad gauč. A jestli jde objednat
i zrcadlově.
Děkuji Kubáčková
Dobrý den,
tisková plocha je 60×90 cm, celkové rozmístění pak záleží na Vás, po
nalepení má většína nálepek celkový rozměr cca 1,5× 2m.
Dobrý den,kolik nálepek je možné zaslat na jedno poštovné, prosím? Děkuji
Dobrý den Libore,
na jedno poštovné zasíláme až 5 nálepek :)
dobrý den na jaký druh nálepky platí sleva? na všechny nebo jen na vyobrazené? DěkujiDudek
Dobrý den,
platí na všechny designové nálepky na zeď. Na eshopu HPORT.cz si vyberete
z téměř 200 designu.
Dobrý den,
objednávala jsem si nálepku London street na obrázku jsou některé části
vyplněné bílou barvou mně bohužel přišla nálepka bez té bílé
výplně.Čekala jsem,že mi příjde zboží co je na obrázku.
DObrý den, nerozumíme Vašemu dotazu a obdobný dotaz nemáme, pokud potřebujete něco dořešit napište na email s fotkou a popisem. Dekuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platí sleva i na 3D zrcadlové samolepky?
DObry den, neplati.