1492 Kč za 24dílný set luxusních italských příborů Mepra pro šest osob. Nože, vidličky, lžíce a kávové lžičky podle špičkových italských designérů se slevou 70 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
nic proti, milý slevomate, ale posledni dobou jsou ty nabídky nic moc :) nenechte si uject vlak
Mám zásadní dotaz – jak Slevomat řeší zákonnou povinnost umožnit
zákazníkovi při prodeji zboží mimo běžné provozovny vrácení zboží
bez udání důvodu do 14ti dnů?
Zde se totiž jedná a takový případ, kdy nemá zákazník možnost si
zboží prohlédnout a není to poukaz na službu, ale fyzické zboží! Poukazy
jsou podle podmínek zpět nevyměnitelné za peníze, ale jk to je s danou
lhůtou 14 dnů na vrácení zboží?
Příbory totiž mohou být nejen popsány velmi hezky a pak může být kvalita
někde jinde, ale zákazník má právo na své zákonné výhody!
Žádám odpověď obratem, ať nedoběhne akce do konce!
Dobrý den,
design příborů můžete shlédnout na přiloženém obrázku nabízeného
zboží.
Kvalita příboru je garantována italským výrobcem Mepra, který je znám
velice kvalitním zbožím a designem,a to již od roku 1947.
Mezi uživateli najdete majitele fotbalového klubu Chelsea, monackého prince,
luxusní hotely po celém světě.
Přeji hezký den!
Ano, děkuji za přednášku o kvalitě, ale nikdo mi nebyl schopen
odpovědět, jak je to s tím, když budu chtít uplatnit vrácení zboží ve
lhůtě 14 dnů. Nemusím Vás jistě poučovat, že je to zákonná povinnost,
pokud kupujete zboží mimo běžné provozovny (tedy například i tímto
způsoběm). Zákazník nemá před koupením možnost zboží si prohlédnout
(ne obrázek skutečně nedostačuje) a proto je zákonem chráněn.
K Vašemu odvolání na obrázek – prosím paní, nesnažtě se tvrdit, že
obrázek je dostačující! Nikde není vidět, jak je hluboká lžíce
například. Problémů, proč nemusí příbory pasovat může být i několik
dalších mimo zméněné hloubky lžíce – úzká rukojeť pro držení,
málo ostrá vidlička atd.
Žádám tedy znovu o odpověď, jak je řešena zákonná povinnost vrácení
zboží do 14 dnů. Děkuji.
Vážený pane,
pokud chcete vidět příbor v reálu, můžete navštívit prodejnu
v Českých Budějovicích. Ráda Vám příbor ukážu. Dnes můžete přijet
do 20h.
Děkuji paní Řežábové za nabidku, bohužel se k Vám nedostanu dříve
než za týden. Neříkám, že prodáváte šmejd a mé otázky míří hlavně
k provozovateli slevomatu, ale od toho se očividně odpovědi nedočkám, tedy
ještě budu hodně rozmýšlet, zda zamýšlené 3 sady skutečně koupím
nebo ne.
Je vidět, že slevomatu nejde o tučné provize z obchodu, má už očividně
dost :-)
Pokud je Váš dotaz v obecné rovině mířen na provozovatele, tak bych ho směrovala na helplinku slevy@slevomat.cz, kde Vám jistě rádi odpoví. Přeji vše dobré.
Dobrý den,
děkujeme za dotaz a omlouváme se za pozdní, povíkendovou odpověď. Myslím,
že v tomto případě je vše vyřešeno. Koupíte voucher, za týden se
podíváte na příbory a když se Vám nebudou líbit, napíšete a peníze
vrátíme do 14– ti dnů. Kdyby byly nějaké doplňující dotazy, slevy@slevomat.cz jsou tu
pro Vás, paní Jano K.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
http://www.pekne-nadobi.cz/mepra-luxusni-pribory-sveva-24-ks/d-70321/
pro srovnání s jiným obchodem je to opravdu pěkná cena!!!
Dobrý den, děkujeme. Ať žijou slevy-)!