Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

1492 Kč za 24dílný set luxusních italských příborů Mepra pro šest osob. Nože, vidličky, lžíce a kávové lžičky podle špičkových italských designérů se slevou 70 %.

4,0 / 5 NO-KE-TA Praha - Košíře  (mapa) 32 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Lukáš

nic proti, milý slevomate, ale posledni dobou jsou ty nabídky nic moc :) nenechte si uject vlak

Milan

http://www.pekne-nadobi.cz/mepra-luxusni-pribory-sveva-24-ks/d-70321/
pro srovnání s jiným obchodem je to opravdu pěkná cena!!!

Věra Řežábová

Dobrý den, děkujeme. Ať žijou slevy-)!

Jan K.

Mám zásadní dotaz – jak Slevomat řeší zákonnou povinnost umožnit zákazníkovi při prodeji zboží mimo běžné provozovny vrácení zboží bez udání důvodu do 14ti dnů?
Zde se totiž jedná a takový případ, kdy nemá zákazník možnost si zboží prohlédnout a není to poukaz na službu, ale fyzické zboží! Poukazy jsou podle podmínek zpět nevyměnitelné za peníze, ale jk to je s danou lhůtou 14 dnů na vrácení zboží?

Příbory totiž mohou být nejen popsány velmi hezky a pak může být kvalita někde jinde, ale zákazník má právo na své zákonné výhody!

Žádám odpověď obratem, ať nedoběhne akce do konce!

Věra Řežábová

Dobrý den,
design příborů můžete shlédnout na přiloženém obrázku nabízeného zboží.
Kvalita příboru je garantována italským výrobcem Mepra, který je znám velice kvalitním zbožím a designem,a to již od roku 1947.
Mezi uživateli najdete majitele fotbalového klubu Chelsea, monackého prince, luxusní hotely po celém světě.
Přeji hezký den!

Jan K.

Ano, děkuji za přednášku o kvalitě, ale nikdo mi nebyl schopen odpovědět, jak je to s tím, když budu chtít uplatnit vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů. Nemusím Vás jistě poučovat, že je to zákonná povinnost, pokud kupujete zboží mimo běžné provozovny (tedy například i tímto způsoběm). Zákazník nemá před koupením možnost zboží si prohlédnout (ne obrázek skutečně nedostačuje) a proto je zákonem chráněn.

K Vašemu odvolání na obrázek – prosím paní, nesnažtě se tvrdit, že obrázek je dostačující! Nikde není vidět, jak je hluboká lžíce například. Problémů, proč nemusí příbory pasovat může být i několik dalších mimo zméněné hloubky lžíce – úzká rukojeť pro držení, málo ostrá vidlička atd.

Žádám tedy znovu o odpověď, jak je řešena zákonná povinnost vrácení zboží do 14 dnů. Děkuji.

Věra Řežábová

Vážený pane,
pokud chcete vidět příbor v reálu, můžete navštívit prodejnu v Českých Budějovicích. Ráda Vám příbor ukážu. Dnes můžete přijet do 20h.

Jan K.

Děkuji paní Řežábové za nabidku, bohužel se k Vám nedostanu dříve než za týden. Neříkám, že prodáváte šmejd a mé otázky míří hlavně k provozovateli slevomatu, ale od toho se očividně odpovědi nedočkám, tedy ještě budu hodně rozmýšlet, zda zamýšlené 3 sady skutečně koupím nebo ne.
Je vidět, že slevomatu nejde o tučné provize z obchodu, má už očividně dost :-)

Věra Řežábová

Pokud je Váš dotaz v obecné rovině mířen na provozovatele, tak bych ho směrovala na helplinku slevy@slevomat.cz, kde Vám jistě rádi odpoví. Přeji vše dobré.

Slevomat

Dobrý den,

děkujeme za dotaz a omlouváme se za pozdní, povíkendovou odpověď. Myslím, že v tomto případě je vše vyřešeno. Koupíte voucher, za týden se podíváte na příbory a když se Vám nebudou líbit, napíšete a peníze vrátíme do 14– ti dnů. Kdyby byly nějaké doplňující dotazy, slevy@slevomat.cz jsou tu pro Vás, paní Jano K.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru