Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Robotický vysavač iRobot Roomba 760

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
vdf

Nemám dotaz. Jen vás chci pochválit, irobot je vynikající, máme ho už 4, možná 5 let a jsme spokojeni naprosto, baterie musela už být vyměněna, ale s tím musíte počítat, je opravdu skvělý pomocník

iRobot

Děkujeme.

MiKu

Zdravím. Jak velký výškový rozdíl/práh dokáže tento model překonat? Z kuchyně do obýváku mám přechodovou lištu, která je cca 1 cm vysoká (ostrá hrana). Projde Roomba touto lištou, nebo se u hrany lišty zastaví a nepojede dál? Díky.

iRobot

Dobrý den,
takto vysoký práh/lištu Roomba bez problémů překoná.
Hezký den

Monika Siegelová

Dobrý večer, měla jsem podobný problém jako Tomáš, doručení neproběhlo do 3 dní, jak bylo slibováno v nabídce. Mailovala jsem si s firmou, na maily reagovali pružně. Nakonec jsem zboží obdržela v pořádku, ale bylo to trochu s nervy /platila jsem předem kartou/.

iRobot

Dobrý den Moniko,

omlouváme se za zpoždění, tak velký zájem jsme nečekali a velmi nás těší.

Hezký den

Zuzana Vlasáková

Dobrý den,
prosím o informaci, zda je možno využívat vysavač při zapnutém zabezepečení pohybovým čidlem.
 Děkuji

iRobot

Dobrý den,
robot se při práci zahřeje do cca 15–20 min a poté by mohl čidlo spustit. Pokud máte čidlo kalibrované tak, aby nereagovalo na domácí zvířátka – psy a kočky. Potom můžete Roombu používat i při zapnutém čidle.

Hezký den

Lucie H.

Dobry den,
mam robota 531 a nevim zda je normalni, ze uklizi 1 mistnost a vrati se do stanice, misto aby pokracoval dal. Take bych mne zajimalo jestli i tento model muze vysavat i koberce, protoze kdyz mi na koberec obcas vjede, tak za nim zustavaji prachove chuchvalce, a to jej cistim.
Mozna delam jen neco spatne, tak prosim o radu.
 dekuji

Lenka

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je možné u toho modelu používat virtuální zeď s majákem.

 Děkuji

iRobot

Dobrý den,
virtuální zeď s majákem je možné používat pouze s modelem Roomba 780.
Hezký den

Tomáš B

19.9.jsem ji objednal,20.9.mi přišel mail o vyřízení mé objednávky a do té doby nic.Na mail nikdo neodpověděl-chtěl jsem vědět aspon č.balíku at se poptám na f.Geis-nic.Dnes mi došla trpělivost,když jsem se dovolal ,bylo mi řečeno že toho mají hodně a že ji teda dnes pošlou.To se dá pochopit,ale nevím proč je takový problém o tom informovat zákazníka.Aspon na maily by mohli odpovídat.

iRobot

Dobrý den,
omlouvám se za malé zpoždění objednávek. Je jich opravdu spoustu a snažíme se je odbavit co nejrychleji. Objednával jste ve čtvrtek, v pátek jsme objednávku zaregistrovali a dnes by měla být po 3 dnech dodána.
Bohužel máme opravdu malé zpoždění ve vyřizování objednávek a tímto bych se Vám rád omluvil.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Petra Zelingerová

Dobrý den,
minulý týden jsem objednala u vás tento vysavač. Přišel třetí den po objednání, po nabití jsem začala vysávat. Musím říct, že předčil moje očekávání. Vysává opravdu dobře, máme 2 kočky a krátkosrstého velkého psa, takže chlupů dost. Bez problémů chlupy vysaje, nikde je netrousí. Jsem spokojená. Chci se zeptat, nikde jsem to nenašla: když je v dokovací stanici, a už je nabitý, svítí prostřední tlačítko CLEAN a 3 modrá tlačítka. Je to správně? Nebo se nějak vypíná celkově?
Děkuji
Zelingerová

iRobot

Dobrý den Petro,
děkuji za Vaši zprávu. Ano je to správně, tlačítka mají svítit.
Hezký den

Šárka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možnost přes vás dokoupit baterii k typu Roomba 563?
Děkuji
 Šárka

iRobot

Dobrý den,
ano baterii pro Vaši Roombu můžete zakoupit na našem eshopu zde: http://eshop.irobot.cz/prislusenstvi-roomba-500/baterie-roomba-serie-500-600-a-700.html

Hezký den

Gabka

iRobot Roomba mám doma něco přes dva roky a určitě bych neměnila. 100 % spokojenost. Není nad to, přijít domů a mít uklizeno. Určitě doporučuji.

iRobot

Dobrý den,
děkujeme a jsme rádi, že jste s Roombou spokojena.
Hezký den

Lucie

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné výrobek vrátit, pokud s ním budu nespokojena?
 Děkuji

iRobot

Dobrý den,
ano Roombu 760 můžete do 14 dnů vrátit.
Hezký den.

Andrea

Dobrý den, nedočetla jsem se, zda v této jedinečné akci má iRobot Roomba 760 nějaké příslušenství, které se běžně k němu prodává při plné ceně. Např. nákradní filtry, kartáče, čistící pomůcky… Prosím o informaci kolik stojí takový náhradní filtr či kartáč? Děkuji za odpověď.

iRobot

Dobrý den,
jedná se plné balení včetně veškerého příslušenství. Robot není o nic ochuzen. Jedná se o stejné balení jako při plné ceně. Jen ve speciální akci zde na Slevomatu můžete Roombu 760 zakoupit za skvělou cenu.

Zde na našem eshopu se můžete podívat na ceník příslušenství k Roombě 760:
http://eshop.irobot.cz/prislusenstvi-roomba-700/

Hezký den

jirina seuffertova

Dobry den,
v nabidce uvadite, ze sbira a zameta chloupky srsti zvirecich milacku. Kdysi jsem vyzkousela nejaky roboticky vysavac, avsak tento roztrusoval nasbirane chloupky dale v prostoru v mensim ci vetsim mnozstvi ci pri prejezdu pres prah ci z koberce na tvrdou podlahu. Jake mate zkusenosti s timto irobotem?Vrele dekuji za odpoved.

iRobot

Dobrý den,
„nějaký robotický vysavač“ není iRobot.
iRobot Roomba je prokazatelně nejlepší robotický vysavač a s chlupy zvířecí srsti si velmi dobře poradí. Chlupy sbírá pomocí dvou protiběžných kartáčů do sběrného koše AeroVac 2.generace a neroztrušuje chlupy dále v prostoru.
Hezký den

Honza

Dobrý den,

neplánujete akci i na model 780?

 Děkuji

iRobot

Dobrý den,
další model do akce neplánujeme. Jedná se nyní o velmi výjimečnou akci na Roombu 760.
Hezký den

Petra Zelingerová

Dobrý den,
voucher jsem zaplatila, vytvořila objednávku s poznámkou (číslo voucheru), ale potvrzení objednávky je na původní částku (11.989,–), způsob platby dobírkou. Přijde ještě nějaké potvrzení se správnými údaji?
Děkuji
Zelingerová

iRobot

Dobrý den,
ano jak popisujete tak je vše v pořádku. Takto to máme popsáno i v akci.
Zboží jste objednala správně a bude Vám doručeno. Samozřejmě zdarma, nikoliv na dobírku za uvedenou cenu.
Hezký den

Andrea

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je nutné mít k vysavači i tzv. maják nebo virtuální zeď?
 Děkuji

iRobot

Dobrý večer,
nutné to není, jedná se o příslušenství k robotům.
Hezký večer

Jana

Dobry den,
bylo by mozne odpovedet, zda je zbozi dodano s fakturou a moznost odpoctu DPH?
Dekuji Jana.

Jana

Dobry den,
je moznost odecteni DPH?
Dekuji Jana.

Slevomat.cz

Dobrý den Jano,

není možnost odečtu DPH.

Děkujeme za dotaz.

Tomáš

dobry den, jaka je prosim zivotnost kartacu – kolik m2 celkove uklidi nez se opotrebuji, konkretne na dlazbe? dekuji

iRobot

Dobrý večer,
při správném používání je životnost kartáčů cca 3/4 roku.
Hezký večer

Monika

Dobrý den, váhám mezi koupí 660 a 760 jaký je rozdíl. Je to pouze v příslušenství? Výrobek který nabízíte je určen pro jaký trh? Bohužel už jsem se spálila s robotem pro Polsko, vrátili jsme. Děkuji

iRobot

Dobrý den,
robot je z oficiální české distribuce – přímo od nás jako oficiálního autorizovaného dovozce značky iRobot do České republiky.

760 má navíc od 660 velkokapacitní sběrný koš AeroVac 2.generace vybavený duálním HEPA type filtrem.

760 má lepší profilovaný pogumovaný nárazník se zpomaleným dotykem, který je ještě šetrnější při dotyku s předměty – jako je nábytek atd.

Navíc má třeba dálkové ovládání.

Ale hlavně je Roomba 760 nyní v akci za exkluzivní cenu díky Slevomatu.

Hezký večer.

Lenka

Doslechla jsem se, že prý robotický vysavač „nevidí“ černý nábytek, takže do něj naráží. Je to pravda? Mám v bytě černou sedací soupravu.

iRobot

Dobrý den,
přibližovací čidla, která mají za úkol robota zpomalit mohou na černý nábytek reagovat se zpožděním, robot tak nemusí včas přibrzdit. Toto není pravidlem u všech černých povrchů, pouze u některých málo typů, které špatně odráží infračervené záření.
Hezký den

Marek TAB

Dobrý den, měl jsem již tři robotické vysavače jiných „levnějších“ značek a během měsíce byly vždy celé zaprášené (mám na mysli střeva – elektroniku a především pohyblivé části, kartáče a kola- uložení). Veškeré pohyblivé části tvořil jen plast namazaný vazelínou do které se dostal prach a po měsíci bylo vždy potřeba celý vysavač rozebrat vysát odstranit starou vazelínu s prachem a znovu namazat. Jak píši vystřídal jsem tři značky levnějších modelů a dopadlo to vždy stejně. Navíc se na osy kol a kartáčů namotávaly vlasy a chlupy z kočky, což byl největší problém a bylo tak potřeba tyto části poměrně často vymontovávat a čistit. Proto mne zajímá zda má iRobot tyto problémy nějak lépe vyřešeny a ošetřeny. To znamená, že se při provozu prach nedostává do dalších částí vysavače popřípadě, popřípadě zda jsou pohyblivé části uloženy v ložiscích a hlavně jak je to s delšími vlasy a chlupy ze zvířat, nebudu muset také neustále odšroubovávat kolečka a kartáče protože se bude vysavač zastavovat jak budou na oskách namotané vlasy a chlupy? Je možné pokud bych si vysavač zakoupil jej občas nechat profesionálně vyčistit, tak abych nepřišel o záruku a to nejlépe někde v Ostravě? Děkuji

iRobot

Dobrý den,
u robota je nutné udržovat v čistotě pouze kartáče a občas vyčistit přední kolečko. Vlasy a chlupy je možné jednoduše odstranit přiloženým čisticím nástrojem. Všechno to je otázkou několika málo sekund, jelikož tyto díly jsou konstruovány pro snadnou údržbu. O zbylé části robota není třeba nijak pečovat. Prach a jiné nečistoty, které se mohou dostat do robota, nemohou robota nijak poškodit.
Hezký den.

Marek Turnovec

Dobrý den, budete mít nějakou podobnou akci také na nějaké další modely Roomby? Třeba 670, 680, 690?

iRobot

Dobrý den,
v budoucnosti žádnou další takovou akci neplánujeme. Jedná se pouze o jedinečnou speciální akci.
Hezký den.

fj

Dobry den,
daji se s tou Roombou vysavat aji schody?
 Dekuji

iRobot

Dobrý den,
ano Roomba vysaje jednotlivé schody, jen ji musíte přenášet.
Hezký den

Dana

Dobrý den,
jedná se o autorizovaného prodejce ? V případě reklamace je již možno řešit osobně na pobočce ? Děkuji.

iRobot

Dobrý den,
jsme přímo autorizovaný distributor značky iRobot v České republice.

Kontakt na servis v případě reklamace je zde: http://www.irobot.cz/podpora.html

Zajišťujeme nadstandardní záruční servis: v případě reklamace stačí kontaktovat náš servis, případně vyplnit formulář o svozu robota. Robota si u Vás zdarma vyzvedneme. Problém vyřešíme. A poté Vám robota zdarma dovezeme zpět k Vám domů. Případně můžete osobně v našem servisním středisku v Praze – Holešovicích.

Hezký den

Vendula Čulíková

Dobrý dne, chtěla jsem se zeptat, zda je vysavač vhodný i na koberec s delším vlasem (2,5 cm). Dále pak jaká musí být výška nábytku od podlahy, aby pod něj vysavač zajel. děkuji

iRobot

Dobrý den,
výška robota je 9,2 cm včetně všech výstupků a čidel, tedy výška nábytku ideálně např.od 9,5 cm od podlahy.

Robot je vhodný na koberce s výškou vlasu do 2 cm. Při větší délce vlasu může docházet k automatickému zastavování kartáčů během úklidu z důvodu vyšší zátěže.

Hezký den

Dorota Nitschova

Dobrý den,
někde jsem četla, že nedokáže vysávat na černé podlaze (koberec, dlažba). Je to pravda? Děkuji za odpověď

iRobot

Dobrý den,
pouze na některých typech černých koberců můžou mít čidla robota problém se sledováním podlahy.
Hezký den.

Lukáš

Dobrý den,
kolik stojí nová baterie do vysavače? Dočetl jsem se, že vydrží cca rok a pak je potřeba dokoupit novou…
Nebyla by vhodnější baterie Li-Ion? Neničí se zbytečně Ni-MH baterie častým nabíjením?

iRobot

Dobrý den,
cena baterie je 1.899,– kč a průměrná výdrž baterie je 2,5 – 3 roky.
Společnost iRobot shledává NiMH baterie jako jediné vhodné řešení. Baterie se častým nabíjením neničí, naopak se udržuje její kapacita.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru